Gratuluję autka i bezawaryjności
[ Maxima] Maxima MacGayver'a
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jakoś mi ta Maxi odbiega od tego co widziałem na "kresce" na ogólnopolskim 
Super fajnie się prezentuje

Super fajnie się prezentuje
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
-
ainkaa
Piękna, ale... gdyby nie moje motto "pure P10 forever" , to bym sie nie zastanawiał. Gratuluję klasycznej limuzynie i z takim wygladem i osiągami 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Jacob_300zx
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
- Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
- Kontakt:
- Jacob_300zx
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
- Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
- Kontakt:
- vimek999
- fanatyk nissana
- Posty: 370
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland
Witam.Z tego co widzę to Jacob_300zx jest za wielką wodą
Tam jest duuuży asortyment części więc za uprzednim dogadaniem się niech wyśle paczkę z USA
Sorry za offa.Między innymi gratuluję MacGayverowi ładnej Maximki,ale według mnie powinna być troszeczkę zglebowana nawet o 30mm.Pozdrawiam.
SR20VE + ?
- Jacob_300zx
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
- Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
- Kontakt:
Z wysylka czesci sluze pomocaMacGayver pisze:Plany takie, że auto ma godnie służyć i być wygodneJacob_300zx pisze:Co dalej z Maximkajakies plany
zapodaj do niej turbine
Do zabawy będzie coś innego
![]()
Zresztą, superchargery trochę kosztują, a tak na prawdę w PL tego nie ma, i trzeba z USA ciągnąć, a z tym zawsze jest pod górkę
Dzisiaj zażegnałem problemy z EVAP'em
Wielki dzień bo zbierałem się do tego od momentu zakupu auta czyli jakiś kwiecień
Po długich i żmudnych poszukiwaniach, przestudiowaniu manuala, podpinaniu kompa udało się zlokalizować problem. Otóż problem okazał się kabelek od "EVAP canister vent control valve"
Utracone konie i moment ze zlotu 2010 odnalezione


Przy okazji wymieniony knock sensor i na ekranie komputera ukazuje się brak błędów
Auto teraz współpracuje z kierowcą tak jak powinno
Utracone konie i moment ze zlotu 2010 odnalezione


Przy okazji wymieniony knock sensor i na ekranie komputera ukazuje się brak błędów
Auto teraz współpracuje z kierowcą tak jak powinno
Dokładnie tak jak mówisz. Cytat zaczerpnięty z jednego z forów:Napisz jakie byly objawy. Nazwa sugeruje ze odpowietrza bak? dobrze mowie?
"Działanie układu zbiornika węgla aktywnego:
Nad powierzchnią paliwa w zbiorniku tworzą się, zależnie od ciśnienia powietrza i temperatury otoczenia, mniejsze lub większe ilości oparów paliwa. Układ zbiornika węgla aktywnego zapobiega temu, aby emisja węglowodorów (HC) nie następowała do wdychanego powietrza.
Opary paliwa przedostają się z najwyższego punktu zbiornika paliwa przez zawór bezpieczeństwa (zamknięty przy pochyleniu 45 stopni) i zawór odpowietrzający do zbiornika węgla aktywnego. Węgiel aktywny wchłania te gazy jak gąbka. Podczas jazdy z aktywną regulacją lambda (ciepły silnik), zawór magnetyczny, zwany także zaworem
regenerującym, jest sterowany impulsowo przez komputer sterujący, w zależności od obrotów i obciążenia silnika. Czas otwarcia zależy od nadchodzących sygnałów. Podczas fazy przepłukiwania (regeneracja węgla aktywnego), wskutek podciśnienia w rurze ssącej, przez otwór napowietrzający zasysane jest świeże powietrze na dolną stronę zbiornika węgla aktywnego. Opary paliwa zmagazynowane przez węgiel aktywny oraz świeże powietrze zostają w sposób dozowany doprowadzone do komory spalania.
Bez zasilania prądowego (np. przerwa przewodu) zawór magnetyczny jest zamknięty. Zbiornik węgla aktywnego nie może być opróżniany. "
ale jego odpowietrzenie już takpodj pisze:Bo chyba zbiornik odpowietrzenia zbiornika paliwanie zabierał aż tak bardzo mocy.
błąd knock sensora nie wyrzuca "check engine" natomiast evap'u tak. wielokrotnie jeździłem autami z uszkodzonym czujnikiem spalania stukowego w różnych autach i nie wyczuwałem zbytnio różnicy w jeździe spadkiem mocy więc raczej nie.
A czym się objawiały problemy? Odczuwalny brak mocy w zakresie 2000-3000 obr/min - było to dość upierdliwe
teraz, skoro nie ma już błędów mogę zacząć paradoksalnie działanie mające na celu usunięcie go - w sposób taki by komputer nie widział żadnych problemów.podj pisze:No i to by wszystko wyjaśniało. Good work
teoretycznie mogłem go pozbyć się już wcześniej, ale odpowietrzenia by nie było i problem by pozostał















