[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dzieki za uwagi, bedzie inaczej, rudo i trochę bardziej jdm-owo. Odrobinkę. Rady Wasze i PMW są cenne. Pozdrawiam.
A może tak:
A może tak:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
dokładnie, ori GT i jakaś ładna 16" nic więcej. z twoich propozycji, biała nieporozumienie, nie dość że brzydal to nie na polskie drogi, czerwona z czarną machą już lepiej ale Ori jest najładniejsze.zuru82 pisze:Tylko seria...plus ładna felga. P10 ma urok sama w sobie i nie powinno się poprawiać fabryki. Rudzielec jest jak najbardziej OK, więc tylko jakąś fajną felgę bym założył i latać dalej
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Chyba będzie tak, ale bez spoilera:
Ostatnio zmieniony 2010-12-20, 21:46 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
nie znam sie za bardzo na primerach ale jakoś wszystkie te propozycje zbliżają P10 do P11. Chyba trochę bez sensu, ja osobiście bym dążył do p10 eGT która już jest klasyką i na ulicy trzeba fana motoryzacji który rozpozna w tym aucie tego diabełka z żyłką wyścigową.
Ale to tylko moje skromne zdanie.
Ale to tylko moje skromne zdanie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
To jest P11 po lifcie ze spoilerem, bagażnik pod spoilerem jest wygięty. Niech mnie ktoś poprawi. Bez spoilerka spokojnie odwalimy podobnego diabełka nawet z P10. Progi i zderzaki/osłony/ aż się prosza o lift w tym stylu.
Ostatnio zmieniony 2010-12-20, 22:10 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ten spoiler, co mieliśmy w SLX , do niczego się nie nadawał. Mamy spoiler z czerwonej GT, ale jest za masywny i cięzki. Trzeba poszukać takiego z P11. Jak dla mnie, jest to ostatnia prawdziwa Primera. No chyba, że te dwie 144-ki naszych turbomenów dołączymy.
Jestem za.
Jestem za.
Ostatnio zmieniony 2010-12-20, 22:32 przez xtomek, łącznie zmieniany 4 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
a ja odświeżyłbym tylko bude i lakier, zapodał konkretną felge i kase przeznaczoną na body kit włożył w dodatkowe kunie zeby jeszcze bardziej usadzić wszystkich krzykaczy z passwordu którzy nie moga sie pogodzic ze rodzinny wolnossący sedan tak podaje ale jeśli to już postanowione to ostania wklejona opcja najbardziej mi podchodzi niech moc będzie z Toba
Ja tu wtrącając swojego centa bym widział tylko dwie opcje (felga oczywiście jak najlżejsza i najfajniejsza):
- zostawienie tak jak jest, czyli total sleeper + ewentualnie 1,6 na klapie - można np całkiem lakier odnowić, w sensie pomalować całe autko w ori kolor z palety Nissana
- zrobienie idealnego P10 GT ze wszystkimi smaczkami i znaczkami i również ewentualnie pomalować w jakiś kolor z palety GT (chyba GT były w tych samych kolorach, co reszta), tzn rudy pewnie
- zostawienie tak jak jest, czyli total sleeper + ewentualnie 1,6 na klapie - można np całkiem lakier odnowić, w sensie pomalować całe autko w ori kolor z palety Nissana
- zrobienie idealnego P10 GT ze wszystkimi smaczkami i znaczkami i również ewentualnie pomalować w jakiś kolor z palety GT (chyba GT były w tych samych kolorach, co reszta), tzn rudy pewnie
Ile ludzi tyle gustów najważniejsze żeby się podobała włascicielom.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
a ja dalej namawiam, żeby nic nie kombinować z plastikami odświeżcie bude i zakładajcie progi P10 robi sie starym autem. Wasza primera ma zacne serducho i moim zdaniem szkoda troche obwieszać ją jakimiś szpojlerami które nic nie daja zdrowa oryginalna buda z całym pakietem+ fela + VE i niczego wiecej nie trzeba
pozdro
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Dzięki za opinie, bedzie dobrze wyglądać i trochę...szybciej jeździć.
Pozdro wszystkim od rudej damy. dla Wszystkich sympatyków.
Pozdro wszystkim od rudej damy. dla Wszystkich sympatyków.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ah czuję że będzie GRUBO w nadchodzącym sezonie co do mocy
A i jak bardziej chcecie szaleć po zakrętach to opracowałem patent na Primery wszelakiej maści od P10 na P11.144 kończąc tzn zmiana konta pochylenia koła - negatywy żeby zrobić, w zakrętach będzie o niebo lepiej lecz przy hamowaniu i ruszaniu z miejsca ciut gorzej...
A i jak bardziej chcecie szaleć po zakrętach to opracowałem patent na Primery wszelakiej maści od P10 na P11.144 kończąc tzn zmiana konta pochylenia koła - negatywy żeby zrobić, w zakrętach będzie o niebo lepiej lecz przy hamowaniu i ruszaniu z miejsca ciut gorzej...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Szykuj wszystkie bajery do N/A. Sam powiedziałeś, ze ma być grubo W Japan Trends ze stycznia są 2 s14-ki. Nikt się nie chwali? Klubowe?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357