[ Primera] KANT Nissan Primera P10eGT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] KANT Nissan Primera P10eGT
MODEL: Nissan Primera P10 2.0eGT 1996r
WYPOSARZENIE: 2 poduszki powietrzne, ABS, centralny zamek, 4 x elektryczne szyby, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, klimatyzacja,2 stopniowe podgrzewanie foteli przednich
SILNIK: SR20DE seria + mod rozrządu +przyśpieszony zapłon+ BRC Sequent24
PLANY: ścięcie głowicy, porting
UKŁAD NAPĘDOWY: ori skrzynia P10GT
PLANY: nowe sprzęgło tylko nie wiem jeszcze jakie?
UKŁAD DOLOTOWY: seria
PLANY: dolot na szerokiej przepływce + doprowadzenie powietrza ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY: seria bez kata
PLANY: SSAC 2,5” + wydech 2,5’’ na dwóch tłumikach środkowy przelotowy MTECH + koncowy El-tec (przelot lub przelotowo-komorowy?)
ELEKTRONIKA: seria
PLANY: ECU Master
ZAWIESZENIE: seria + springi MTS -40
PLANY: rozpórki + jakieś amory
UKŁAD HAMULCOWY: seria
PLANY: Hamulce Przód P11GT
KOŁA: lato TSW Blade 7X15 ET35 + TOYO T1R 195/50, zima ori felgi P10GT + nowe nalewki 185/65 R14
PLANY: 15’’ na zime, i jakieś koła na zakrety
BODY: Komplet ospojlerowania P10GT/Sri, ori grill przedliftowy
PLANY: spawanie i lakierowanie zderzaka z przódu, oryginalna lewa lampa przednia
ŚRODEK: seria
PLANY: sportowa kierownica + obszycie gałki, mieszka, i dźwigni od ręcznego
Witam wszystkich zbierałem się do opisu mojego auta dłuższy czas i wkoncu się udało. Nissanem śmigam lekko ponad rok. Polubiłem strasznie to auto i myśle, że troche ze mna zostanie . Historia zakupu była troche zawikłana. Po sprzedaży mojego poprzedniego auta (R19 16V) postanowiłem szukać czegoś młodszego mniej awaryjnego i szybszego. Z racji ze wcześniej poruszałem sie Mazdą 323GT która miło wspominam do tej pory postanowiełem szukać jakiegoś japończyka. W tym czasie MRC śmigał Almera GTi, która kilka razy miałem przyjemność prowadzić, ten model spodobał mi sie na tyle, że postanowiłem szukać właśnie takiego auta dla siebie Marzyła mi sie zielona przedliftowa N15 jednak rynek szybko uświadomił mi, że nie bedzie łatwo znaleść jakąkolwiek zadbana sztuke w budżecie który posiadałem. Postanowiłem, że nie bede ograniczał swoich poszukiwań do N15 i przeglądałem inne oferty aut typu GTi W tym czasie na nissanklubie pojawił sie opis bardzo fajnej Primery P10GT. Z racji, że ten model zawsze mi sie podobał postanowiłem napisać PW w sprawie odkupienia auta Auto nie było na sprzedaż, więc olałem temat i dalej przgladałem allegro. Jednak po pewnym czasie dostałem cynk i pojechalismy ja ogladać. Na poczatku Nie byłem zdecydowany i ustaliliśmy, że trzeba wszstko przemyśleć na spokojnie, ja zakup a właściciel sprzedaż. W drodze powrotnej do domu już wiedziałem, że chce to auto I po paru dniach Primera stała u mnie pod domem
Auto jak już wcześniej pisałem jest 1996r i przyjechało do polski w 2007r ze Szwajcarji gdzie było serwisowane i użytkowane przez jednego Własciciela. W polsce przedemna poruszał sie nim starszy pan który założył do niej instalacje BRC i Rossi od którego odkupiłem auto. Mniej wiecej tak sie preyentowalo
Od momentu zakupu udało mi sie porobić pare rzeczy:
*nowe tarcze przód brembo + klocki przód/tył trw
*nowe linki od recznego bo mi dobrze nie odbijał, przez co w zime mało nie rozwaliłem auta
*ustawienie zbieżność + wymiana śrób do jej regulacji bo stare sie pourywały + wachacze tylne wewnetrzne i śróby które je łaczyły od str piasty
*4X łaczniki stabilizatorów, przód już skonczyłem i mam już drugi komplet
*wymiana oleju w skrzyni na Valvoline 75W90
*wymiana oleju w silniku na Valvoline VR1 Racing 10W60
*2X półosie( rozleciały sie w odstepie tyg, w sumie tyle dobrze,że niedaleko domu )
*4X śmieszne zimowe nalewki na ori felgi
*Z powodu, że stare letnie opony 14'' były do wymiany postanowiłem szukać 15" i udało sie trafić TSW Blade z prawie nowymi Barumami Bravuris 195/55 (dzieki MRC) które sprzedałem i kupiłem nowe Toyo t1r 195/50
*springi MTS -40 (różnica pomiedzy ori spreżyna a mts)
*wymiana jednego wtrysku od gazu który nie wiadomo czego padł w sumie przebieg instalacji nie taki duży
*sprawdzenie nabicie i odgrzybienie klimy
Auto nie sprawiało i mam nadzieje, że nie bedzie sprawiać wiekszych problemów, dlatego korciło mnie by coś pokombinować ze zwiekszeniem mocy. Ostatnia zima dała sie P10 we znaki i stwierdziłem, że jakie kolwiek modzenie bedzie mijało sie z celem jeśli buda nie bedzie ogarnieta. Wiec auto powedrowało na kilka dni do warsztatu
na poczatku było tak:
z czasem
a teraz auto wyglada tak
Można powiedzieć, że prawie jestem zadowolony zobaczymy po zimie mam nadzieje, że bedzie ok. Planami na przyszłość bedzie montaż SSAC 2,5'' który leży juz z pół roku i prawdopodobnie jakiegoś wydechu 2,5''. W miedzy czasie bede chciał wymienić sprzegło i łożyska z tyłu bo już sie odzywaja. Pózniej w miare możliwości bede starał sie wprowadzić moje plany w życie i oczywiscie utrzymywać auto w jak najlepszym stanie i kondycji. Swoja droga chciałbym podziekować wszystkim którzy w mniejszym lub wiekszym stopniu pomagali mi i znosili mnie przy wszelakich manewrach przy Primie hehe
pozdro
WYPOSARZENIE: 2 poduszki powietrzne, ABS, centralny zamek, 4 x elektryczne szyby, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, klimatyzacja,2 stopniowe podgrzewanie foteli przednich
SILNIK: SR20DE seria + mod rozrządu +przyśpieszony zapłon+ BRC Sequent24
PLANY: ścięcie głowicy, porting
UKŁAD NAPĘDOWY: ori skrzynia P10GT
PLANY: nowe sprzęgło tylko nie wiem jeszcze jakie?
UKŁAD DOLOTOWY: seria
PLANY: dolot na szerokiej przepływce + doprowadzenie powietrza ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY: seria bez kata
PLANY: SSAC 2,5” + wydech 2,5’’ na dwóch tłumikach środkowy przelotowy MTECH + koncowy El-tec (przelot lub przelotowo-komorowy?)
ELEKTRONIKA: seria
PLANY: ECU Master
ZAWIESZENIE: seria + springi MTS -40
PLANY: rozpórki + jakieś amory
UKŁAD HAMULCOWY: seria
PLANY: Hamulce Przód P11GT
KOŁA: lato TSW Blade 7X15 ET35 + TOYO T1R 195/50, zima ori felgi P10GT + nowe nalewki 185/65 R14
PLANY: 15’’ na zime, i jakieś koła na zakrety
BODY: Komplet ospojlerowania P10GT/Sri, ori grill przedliftowy
PLANY: spawanie i lakierowanie zderzaka z przódu, oryginalna lewa lampa przednia
ŚRODEK: seria
PLANY: sportowa kierownica + obszycie gałki, mieszka, i dźwigni od ręcznego
Witam wszystkich zbierałem się do opisu mojego auta dłuższy czas i wkoncu się udało. Nissanem śmigam lekko ponad rok. Polubiłem strasznie to auto i myśle, że troche ze mna zostanie . Historia zakupu była troche zawikłana. Po sprzedaży mojego poprzedniego auta (R19 16V) postanowiłem szukać czegoś młodszego mniej awaryjnego i szybszego. Z racji ze wcześniej poruszałem sie Mazdą 323GT która miło wspominam do tej pory postanowiełem szukać jakiegoś japończyka. W tym czasie MRC śmigał Almera GTi, która kilka razy miałem przyjemność prowadzić, ten model spodobał mi sie na tyle, że postanowiłem szukać właśnie takiego auta dla siebie Marzyła mi sie zielona przedliftowa N15 jednak rynek szybko uświadomił mi, że nie bedzie łatwo znaleść jakąkolwiek zadbana sztuke w budżecie który posiadałem. Postanowiłem, że nie bede ograniczał swoich poszukiwań do N15 i przeglądałem inne oferty aut typu GTi W tym czasie na nissanklubie pojawił sie opis bardzo fajnej Primery P10GT. Z racji, że ten model zawsze mi sie podobał postanowiłem napisać PW w sprawie odkupienia auta Auto nie było na sprzedaż, więc olałem temat i dalej przgladałem allegro. Jednak po pewnym czasie dostałem cynk i pojechalismy ja ogladać. Na poczatku Nie byłem zdecydowany i ustaliliśmy, że trzeba wszstko przemyśleć na spokojnie, ja zakup a właściciel sprzedaż. W drodze powrotnej do domu już wiedziałem, że chce to auto I po paru dniach Primera stała u mnie pod domem
Auto jak już wcześniej pisałem jest 1996r i przyjechało do polski w 2007r ze Szwajcarji gdzie było serwisowane i użytkowane przez jednego Własciciela. W polsce przedemna poruszał sie nim starszy pan który założył do niej instalacje BRC i Rossi od którego odkupiłem auto. Mniej wiecej tak sie preyentowalo
Od momentu zakupu udało mi sie porobić pare rzeczy:
*nowe tarcze przód brembo + klocki przód/tył trw
*nowe linki od recznego bo mi dobrze nie odbijał, przez co w zime mało nie rozwaliłem auta
*ustawienie zbieżność + wymiana śrób do jej regulacji bo stare sie pourywały + wachacze tylne wewnetrzne i śróby które je łaczyły od str piasty
*4X łaczniki stabilizatorów, przód już skonczyłem i mam już drugi komplet
*wymiana oleju w skrzyni na Valvoline 75W90
*wymiana oleju w silniku na Valvoline VR1 Racing 10W60
*2X półosie( rozleciały sie w odstepie tyg, w sumie tyle dobrze,że niedaleko domu )
*4X śmieszne zimowe nalewki na ori felgi
*Z powodu, że stare letnie opony 14'' były do wymiany postanowiłem szukać 15" i udało sie trafić TSW Blade z prawie nowymi Barumami Bravuris 195/55 (dzieki MRC) które sprzedałem i kupiłem nowe Toyo t1r 195/50
*springi MTS -40 (różnica pomiedzy ori spreżyna a mts)
*wymiana jednego wtrysku od gazu który nie wiadomo czego padł w sumie przebieg instalacji nie taki duży
*sprawdzenie nabicie i odgrzybienie klimy
Auto nie sprawiało i mam nadzieje, że nie bedzie sprawiać wiekszych problemów, dlatego korciło mnie by coś pokombinować ze zwiekszeniem mocy. Ostatnia zima dała sie P10 we znaki i stwierdziłem, że jakie kolwiek modzenie bedzie mijało sie z celem jeśli buda nie bedzie ogarnieta. Wiec auto powedrowało na kilka dni do warsztatu
na poczatku było tak:
z czasem
a teraz auto wyglada tak
Można powiedzieć, że prawie jestem zadowolony zobaczymy po zimie mam nadzieje, że bedzie ok. Planami na przyszłość bedzie montaż SSAC 2,5'' który leży juz z pół roku i prawdopodobnie jakiegoś wydechu 2,5''. W miedzy czasie bede chciał wymienić sprzegło i łożyska z tyłu bo już sie odzywaja. Pózniej w miare możliwości bede starał sie wprowadzić moje plany w życie i oczywiscie utrzymywać auto w jak najlepszym stanie i kondycji. Swoja droga chciałbym podziekować wszystkim którzy w mniejszym lub wiekszym stopniu pomagali mi i znosili mnie przy wszelakich manewrach przy Primie hehe
pozdro
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:35 przez KTR, łącznie zmieniany 10 razy.
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Piękne klasyczne auto
Można się zakochać
Powodzenia w modach
Można się zakochać
Powodzenia w modach
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Po wyszykowaniu auto nasuwa się na myśl słowo "niezły cukierek"
Blacha jak widzę ogarnięta więc przychodzi czas na mody kolektor widzę ogarnięty, bo zaproponowałbym co innego a co do reszty wydechu to też by się co złożyło
Podsumowując: Buda zdrowa więc niech i mody idą w dobrym kierunku
Gratki zakupu
Blacha jak widzę ogarnięta więc przychodzi czas na mody kolektor widzę ogarnięty, bo zaproponowałbym co innego a co do reszty wydechu to też by się co złożyło
Podsumowując: Buda zdrowa więc niech i mody idą w dobrym kierunku
Gratki zakupu
No nareszcie opisałeś sprzęta myślałem że już w tym roku się nie zbierzesz jechaliśmy po nią dwa razy a perypetie z kupnem primy wspominamy do dziś ale z perspektywy czasu można śmiało powiedzieć że się opłacało ! niewątpliwie jest to już klasyk buda w oryginale auto nigdzie nie bite teraz po kompleksowym ogarnięciu blacharki nie ma się do czego przyczepić Auto technicznie ogarnąłeś więc czas na jakieś mody a jest co modzić bo baza jest konkretna zrzucaj z pułki tego SSAC'a no i klep coś na 2.5' tylko końcowy to może zapodaj przelotowo komorowy (pamiętaj o naszych głowach ) jakby to wystroić na szerokiej przepływce to mogło by być jedno z mocniejszych DE
ps. zapomniałeś załączyć wykresu z EGP
ps. zapomniałeś załączyć wykresu z EGP
KTR Nareszcie heh wiecej fotek poprosimy jak wygląda motor
Czeka Cie widze dużo pracy
Ale fajnie się prezentuje tak jak każda P10
Jak widze silniczek to Low Port
Kurcze poluje juz od dawna na ten kolktor
Ale każdy chce bóg wie jakie pieniądze
Dużo planów... z opisu zauważyłem, mam nadzieje że dotrwasz
Powiedz mi ty miałeś body na progach ? chyba nikt tego nie konserwował Bo ruda zadziałała.
Czeka Cie widze dużo pracy
Ale fajnie się prezentuje tak jak każda P10
Jak widze silniczek to Low Port
Kurcze poluje juz od dawna na ten kolktor
Ale każdy chce bóg wie jakie pieniądze
Dużo planów... z opisu zauważyłem, mam nadzieje że dotrwasz
Powiedz mi ty miałeś body na progach ? chyba nikt tego nie konserwował Bo ruda zadziałała.
a tak prima zapodaje na chwilę obecną
http://www.youtube.com/watch?v=ZxecauXu ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Tka4COMjzro
Ps. Ryba nagrał byś coś od siebie to byśmy porównali "na oko" wasze auta
http://www.youtube.com/watch?v=ZxecauXu ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Tka4COMjzro
Ps. Ryba nagrał byś coś od siebie to byśmy porównali "na oko" wasze auta
MRC
Gdzieś miałem filmik z autostrady jak jechałem do poznania. Poszukam.
Na chwile obecną nagranie czegokolwiek jest nie możliwe. Założyłem już zimówki itp..
Kombinujcie przez zimę będziemy działać potem..
Hmm.. nie sądziłem że Low Port nie ma czujnika ciśnienia oleju
Kiedy będziecie badać jaką mocą autko dysponuje
Gdzieś miałem filmik z autostrady jak jechałem do poznania. Poszukam.
Na chwile obecną nagranie czegokolwiek jest nie możliwe. Założyłem już zimówki itp..
Kombinujcie przez zimę będziemy działać potem..
Hmm.. nie sądziłem że Low Port nie ma czujnika ciśnienia oleju
Kiedy będziecie badać jaką mocą autko dysponuje
jak znajdziesz to zapodaj btw zimówki aż tak nie przeszkadzają żeby coś nagrać aby nawierzchnia pozwoliła
co do czujnika to właśnie jak to jest ? wszystkie przedliftowe miały a poliftowe już nie ?
z hamownią jest u nas lipa w okolicy drogo i mało miarodajnie Jak KTR ruszy z modami przez zimę to może na wiosnę byśmy się do stolicy wybrali na profesjonalne rolki sam chętnie bym sunnego pomierzył....
co do czujnika to właśnie jak to jest ? wszystkie przedliftowe miały a poliftowe już nie ?
z hamownią jest u nas lipa w okolicy drogo i mało miarodajnie Jak KTR ruszy z modami przez zimę to może na wiosnę byśmy się do stolicy wybrali na profesjonalne rolki sam chętnie bym sunnego pomierzył....
Do WaWy przecież poznań jest bliżej Z bonzo i chłopakami sam ostatnio byłem na hamowni podczas odwiedzin.
Oj tu nie masz racji... Jest różnica kółko waży o jakieś 1,5-2 kilo więcej niż przy profilu "45"
Czuć to na samochodzie.
Generalnie spał nie będę przez zimę tak wiec dajcie z siebie wszystko
Potem porównamy wyniki
Kiedy SSAC wkładacie? Czy wydech 2.5 nie rozluźni za bardzo spalin może 2.25
Oj tu nie masz racji... Jest różnica kółko waży o jakieś 1,5-2 kilo więcej niż przy profilu "45"
Czuć to na samochodzie.
Generalnie spał nie będę przez zimę tak wiec dajcie z siebie wszystko
Potem porównamy wyniki
Kiedy SSAC wkładacie? Czy wydech 2.5 nie rozluźni za bardzo spalin może 2.25
to zimowe masz 15- stki ? ciężkie to Twoje zimowe koło bo superturismo do lekkich już nie należy
moim zdaniem do zwykłego DE 2.25 jest w sam raz ale i 2.5 jest OK najwyzej obetnie troszkę Nm za to jest bardziej perspektywiczny może kiedyś się jakieś Turbo zamarzy albo VE
Ps. Ryba my mieszkamy pod Lublinem do wawy mamy niecałe 200 Km a do Poznania prawie 500
To już niech właściciel się wypowie kiedy temat założył i nic w temacie nie piszeKiedy SSAC wkładacie? Czy wydech 2.5 nie rozluźni za bardzo spalin może 2.25
moim zdaniem do zwykłego DE 2.25 jest w sam raz ale i 2.5 jest OK najwyzej obetnie troszkę Nm za to jest bardziej perspektywiczny może kiedyś się jakieś Turbo zamarzy albo VE
Ps. Ryba my mieszkamy pod Lublinem do wawy mamy niecałe 200 Km a do Poznania prawie 500
Ryba myśle, że troche rzeczy zrobiłem przy aucie, najważniejsze było i jest utrzymanie auta w jak najlepszym stanie technicznym Planów jest troche ale mysle, ze z czasem wszystko ogarne i dotrwam Priorytetem, było ogarniecie budy i konserwacja Z racji, że od jakiegoś czasu budżet jest mega okrojony robie tylko to co jest niezbedne. Mam nadzieje, że niedługo sie to zmieni, pooddaje długi i bedzie już z górki
Cały czas na aucie było ori body, po kupnie był jeden mały pryszcz który postanowiłem zrobić po zimie i niestety takie jezzy powychodziły z tego co mówili ludzie którzy robili blacharkę, od nowości nic nie było robione, jednak polska zima jest straszna
Co do wydechu chciałbym by na nowy sezon już był na aucie tak jak i nowe sprzegło, zobaczymy co wyjdzie. 2.5 bedzie po całości tak jak kolektor i tłumik który kupiłem od Bodka, i tak jak pisze MRC nie wiadomo może przyda sie na przyszłość Prima była już sprawdzana na hamowni W wwa wyszło 155KM u nas w lbn 150. Zdaje mi sie że wydech troche wszystko podcisgnie bo obecny jest niezle porzezbiony
Ryba Wy lepiej z MacGayverem kombinujcie jakieś rozpórki do P10
pozdro
Cały czas na aucie było ori body, po kupnie był jeden mały pryszcz który postanowiłem zrobić po zimie i niestety takie jezzy powychodziły z tego co mówili ludzie którzy robili blacharkę, od nowości nic nie było robione, jednak polska zima jest straszna
Co do wydechu chciałbym by na nowy sezon już był na aucie tak jak i nowe sprzegło, zobaczymy co wyjdzie. 2.5 bedzie po całości tak jak kolektor i tłumik który kupiłem od Bodka, i tak jak pisze MRC nie wiadomo może przyda sie na przyszłość Prima była już sprawdzana na hamowni W wwa wyszło 155KM u nas w lbn 150. Zdaje mi sie że wydech troche wszystko podcisgnie bo obecny jest niezle porzezbiony
Ryba Wy lepiej z MacGayverem kombinujcie jakieś rozpórki do P10
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Ja z tego rezygnuje... Mówię od razu... już przy "16" i profilu 45 i twardym zawieszeniu trzęsie i to bardzo... Uciekam w serie z tulejami. Na wiosnę wleci Ultra SR i resztę nowych gratów aby zawiecha była zrobiona od zera
Skoro samochód nie będzie używany na torze ani w KZK-ach to nie ma sensu jeszcze tych elementów utwardzać...
Rozpórki spoko... Za pewne będą one na łączeniu odpowiednio zagięte aby nie przeszkadzał kolektor
Skoro samochód nie będzie używany na torze ani w KZK-ach to nie ma sensu jeszcze tych elementów utwardzać...
Rozpórki spoko... Za pewne będą one na łączeniu odpowiednio zagięte aby nie przeszkadzał kolektor
Jarzyn co do poliuretanów to chodziło mi o ten zestaw który kjmini Adams do swojej P11.
Xtomek od P11 napewno ale np od prawie seryjnego Sunnego SnepooNa z modem rozrządu baty dostaje niezłe Zdjecia sie porobi jak bedzie pogoda a jak bede w domu to może coś na kompie wypyram i wstawie
pozdro
Xtomek od P11 napewno ale np od prawie seryjnego Sunnego SnepooNa z modem rozrządu baty dostaje niezłe Zdjecia sie porobi jak bedzie pogoda a jak bede w domu to może coś na kompie wypyram i wstawie
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Jeśli zlot nie bedzie na drugim koncu polski to moze sie zmierzymy co tam wymodziliscie, może byc PW
Snepoon na ta chwile myśle, że nie jest zle, szkoda ze nie ma ładniej pogody i troche czasu bo na spokojnie bym to obczaił. I tak jak piszesz z ta zima, po niej sie wypowiem czy jestem zadowolony czy nie Chociaż Tomek pisał wczoraj, że auto jest zrobione na kilka sezonów wiec chyba nie mam sie o co martwić Poczekamy zobaczymy, Twój Sunny przetrwał zime to i może Prima da rade. A swoja droga Słyszałem, że teraz bedziesz ostro zakrety atakował Z moca bede kombinował jak już wyjde na prosta z $
pozdro
Snepoon na ta chwile myśle, że nie jest zle, szkoda ze nie ma ładniej pogody i troche czasu bo na spokojnie bym to obczaił. I tak jak piszesz z ta zima, po niej sie wypowiem czy jestem zadowolony czy nie Chociaż Tomek pisał wczoraj, że auto jest zrobione na kilka sezonów wiec chyba nie mam sie o co martwić Poczekamy zobaczymy, Twój Sunny przetrwał zime to i może Prima da rade. A swoja droga Słyszałem, że teraz bedziesz ostro zakrety atakował Z moca bede kombinował jak już wyjde na prosta z $
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Podbije i mój temat w tamtym tyg wpadło letnie ogumowanie, już sie nie śmiga jak łajbą
zdjecia na sztuke ale jakiś pogląd jest, jak dokładniej umyje autko to postaram sie porobić jakieś lepsze zdjecia. jakiś czas temu zostały wymienione łożyska z przodu i linka sprzęgła
Po okołu roku od zakupu udało sie wkoncu założyć SSAC hehe wkońcu sie zebrałem
Szczerze Myślałem, że odczucia beda lepsze jednak dupohamownia twierdzi, że nie ma zbyt dużej różnicy dlatego trzeba sie bedzie zabrać za resztę wydechu, ale z moimi ruchami może sie troche zejść No i ostatnio założyłem rozpórke z P11GT razem z oryginalnymi mocowaniami w tym przypadku różnica jest dość znaczna i autko dużo fajniej sie prowadzi, niestety dalej coś do końca nie bangla i przy raptownym dodawaniu i puszczaniu gazu coś stuka obniżyłem troche wtryski od gazu ale jednak do końca nie rozwiazało to problemu
możliwe, że może być to rurka od klimy z która powalcze pewnie jutro
zastanawiam sie też czy nie zawinąć amortyzatorów Weiteca od Ryby, tylko ciekawy jestem jak by współpracowały ze springami MTS?? może coś mi podpowiecie jak to wszystko mogło by wyjść ?? w sumie już teraz na seryjnych amorkach z rozpórka jest dość sztywno i fajnie w zakretach teraz z checia pokombinował bym coś z rozpórka na tył, może ktoś ma jakieś foty jak ja zrobić w P10
pozdro
zdjecia na sztuke ale jakiś pogląd jest, jak dokładniej umyje autko to postaram sie porobić jakieś lepsze zdjecia. jakiś czas temu zostały wymienione łożyska z przodu i linka sprzęgła
Po okołu roku od zakupu udało sie wkoncu założyć SSAC hehe wkońcu sie zebrałem
Szczerze Myślałem, że odczucia beda lepsze jednak dupohamownia twierdzi, że nie ma zbyt dużej różnicy dlatego trzeba sie bedzie zabrać za resztę wydechu, ale z moimi ruchami może sie troche zejść No i ostatnio założyłem rozpórke z P11GT razem z oryginalnymi mocowaniami w tym przypadku różnica jest dość znaczna i autko dużo fajniej sie prowadzi, niestety dalej coś do końca nie bangla i przy raptownym dodawaniu i puszczaniu gazu coś stuka obniżyłem troche wtryski od gazu ale jednak do końca nie rozwiazało to problemu
możliwe, że może być to rurka od klimy z która powalcze pewnie jutro
zastanawiam sie też czy nie zawinąć amortyzatorów Weiteca od Ryby, tylko ciekawy jestem jak by współpracowały ze springami MTS?? może coś mi podpowiecie jak to wszystko mogło by wyjść ?? w sumie już teraz na seryjnych amorkach z rozpórka jest dość sztywno i fajnie w zakretach teraz z checia pokombinował bym coś z rozpórka na tył, może ktoś ma jakieś foty jak ja zrobić w P10
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
KTR Z Przykrością muszę Ci powiedzieć że ten dylemat z amorami został rozwiany. Dziś Neptun zakupił ten komplet. Również posiada springo MTS więc będziesz mógł spytać o odczucia nowego posiadacza tych amorków
Jeśli chodzi o łożyska bardzo dobry wybór
KTR mam jeszcze jedno pytanko. Czy ten czerwony pasek co leci wzdłuż całego autka oraz na zderzakach jest ori czy to jest doklejany.. powiem że bardzo fajnie to wygląda
Jeśli chodzi o łożyska bardzo dobry wybór
KTR mam jeszcze jedno pytanko. Czy ten czerwony pasek co leci wzdłuż całego autka oraz na zderzakach jest ori czy to jest doklejany.. powiem że bardzo fajnie to wygląda