Już Limonowy "White Kombinator" czyli Seryjny Saab
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Już Limonowy "White Kombinator" czyli Seryjny Saab
Tak wiec opisze i swojego już Saabiszcza
Autko zostało w "rodzinie" Wczesniej właścicielami byli Logan i Coobcio
A co do samochodu to Saab 9-5 kombi z 2000r. wersja 2.0t 150KM, wersja golas ale obecnie troszkę doinwestowana
Układ jezdny:
Tylny stabilizator grubszy produkcji whitelina:
Silentbloki w przednim zawieszeniu poliuretan Powerflex:
Śruby do zmiany kątów przednich kół:
Hamulce przednie zostały zastąpione 6-cio tłoczkowym zestawem K-Sporta 305mm z klockami klocki Carbon Lorraine a tył to wentylowana seria z poliftowego AERO 9-5:
Całość wspomagana nie puchnącymi przewodami w stalowym oplocie:
Do tego doszły jeszcze sprężyny EIBACHA -35mm współpracujący z amortyzatorami KYB EXEL-G, o dziwo taka kombinacja jest i komfortowa i dobrze się sprawdza w naszych warunkach
Z dalszych zmian to:
Przednia poduszka skrzyni biegów na sztywniejsza poliuretanową:
Doszła dokładka przedniego zderzaka karbonowa dedykowana do Nissana:
Ogólnie zewnętrznie prezętował się następująco:
Został pomalowany tylny zderzak i dołożone progi w kolorze z aero i całość tak sie prezentowała podczas montażu:
Obecny wygląd na zimowych kołach:
Co do modyfikacji pod maską to lista prezentuje sie następująco:
SILNIK:
- Pełen remont silnika w ASO: całkowicie nowy dół silnika wraz z rozrządem + regeneracja dotychczasowej głowicy
- Turbosprężarka bazowo pochodziła z flagowego modelu AERO o oznaczeniu TD04HL-15T w pełni zregenerowana i przebudowana do standardu 19T oraz zmieniona strona gorąca na większą 6cm2 pochodzącą także z modelu AERO ale 9000
- Węże wodne zmienione na niebieski produkty firmy Samco
UKŁAD WYDECHOWY:
- Downpipe 3″ z race-katem od Map Tuna
- Układ wydechowy Hirish fi70mm z usuniętym „wąskim gardłem” na początku, bardzo cichutki na dwóch przelotowych tłumikach
UKLAD DOLOTOWY:
- Stożkowy gąbkowy filtr powietrza ITG + karbonowa osłona od spodu
- Intercooler typu FMIC o wymiarach 570x230x65mm z przerobionym wyjściem na grubsze fi 63mm
- Orurowanie od Intercoolera do przepustnicy fi 63mm
- Rura dolotowa gruba nierdzewna tzn. S pipe z palety Map Tuna
- Zawór DV firmy Forge
STROJENIE I ELEKTRONIKA:
- Wtryski paliwa Siemens DECA 630ccm
- Pompa paliwa Wallbro 255 HP
- Świece zapłonowe zimniejsze o jeden stopień tzn. BCPR7ES
- Coobcio Remap w czasie rzeczywistym na drodze
Efekt:
Ze zmian w środku to:
- Fotele przednie przeszczepione z Lancera EVO 9
- Kierownica AERO czyli kierownica skórzana z wypustkami na kciuki
- Wskaźnik boostu oraz EGT firmy BLITZ oraz trochę Car Audio…
- Dołożona manetka z funkcją tempomatu
Z ostatnich zmian to koła 17" z 9-3 SS i oponki 225/45 SportContact 2
Autko zostało w "rodzinie" Wczesniej właścicielami byli Logan i Coobcio
A co do samochodu to Saab 9-5 kombi z 2000r. wersja 2.0t 150KM, wersja golas ale obecnie troszkę doinwestowana
Układ jezdny:
Tylny stabilizator grubszy produkcji whitelina:
Silentbloki w przednim zawieszeniu poliuretan Powerflex:
Śruby do zmiany kątów przednich kół:
Hamulce przednie zostały zastąpione 6-cio tłoczkowym zestawem K-Sporta 305mm z klockami klocki Carbon Lorraine a tył to wentylowana seria z poliftowego AERO 9-5:
Całość wspomagana nie puchnącymi przewodami w stalowym oplocie:
Do tego doszły jeszcze sprężyny EIBACHA -35mm współpracujący z amortyzatorami KYB EXEL-G, o dziwo taka kombinacja jest i komfortowa i dobrze się sprawdza w naszych warunkach
Z dalszych zmian to:
Przednia poduszka skrzyni biegów na sztywniejsza poliuretanową:
Doszła dokładka przedniego zderzaka karbonowa dedykowana do Nissana:
Ogólnie zewnętrznie prezętował się następująco:
Został pomalowany tylny zderzak i dołożone progi w kolorze z aero i całość tak sie prezentowała podczas montażu:
Obecny wygląd na zimowych kołach:
Co do modyfikacji pod maską to lista prezentuje sie następująco:
SILNIK:
- Pełen remont silnika w ASO: całkowicie nowy dół silnika wraz z rozrządem + regeneracja dotychczasowej głowicy
- Turbosprężarka bazowo pochodziła z flagowego modelu AERO o oznaczeniu TD04HL-15T w pełni zregenerowana i przebudowana do standardu 19T oraz zmieniona strona gorąca na większą 6cm2 pochodzącą także z modelu AERO ale 9000
- Węże wodne zmienione na niebieski produkty firmy Samco
UKŁAD WYDECHOWY:
- Downpipe 3″ z race-katem od Map Tuna
- Układ wydechowy Hirish fi70mm z usuniętym „wąskim gardłem” na początku, bardzo cichutki na dwóch przelotowych tłumikach
UKLAD DOLOTOWY:
- Stożkowy gąbkowy filtr powietrza ITG + karbonowa osłona od spodu
- Intercooler typu FMIC o wymiarach 570x230x65mm z przerobionym wyjściem na grubsze fi 63mm
- Orurowanie od Intercoolera do przepustnicy fi 63mm
- Rura dolotowa gruba nierdzewna tzn. S pipe z palety Map Tuna
- Zawór DV firmy Forge
STROJENIE I ELEKTRONIKA:
- Wtryski paliwa Siemens DECA 630ccm
- Pompa paliwa Wallbro 255 HP
- Świece zapłonowe zimniejsze o jeden stopień tzn. BCPR7ES
- Coobcio Remap w czasie rzeczywistym na drodze
Efekt:
Ze zmian w środku to:
- Fotele przednie przeszczepione z Lancera EVO 9
- Kierownica AERO czyli kierownica skórzana z wypustkami na kciuki
- Wskaźnik boostu oraz EGT firmy BLITZ oraz trochę Car Audio…
- Dołożona manetka z funkcją tempomatu
Z ostatnich zmian to koła 17" z 9-3 SS i oponki 225/45 SportContact 2
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
GRUBO
A co z niebieskim Aero?
Co tak właściwie trzeba żeby zamontować wentylowane tarcze z tyłu, bo każdy coś wspomina a nigdzie nie znalazłem
A co z niebieskim Aero?
Co tak właściwie trzeba żeby zamontować wentylowane tarcze z tyłu, bo każdy coś wspomina a nigdzie nie znalazłem
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...mawiają, że laski nie lecą na gości w kombi...
...przy takim kombi nie będziesz miał z tym problemu
...przy takim kombi nie będziesz miał z tym problemu
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Widziałem w zakupie kontrolowanym Gościu lekko się zdziwił jak nacisnął na gaz
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
tvnplayer.pl i tam znajdziesz.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ok mam jakby ktoś potrzebowałPawel18PL pisze:tvnplayer.pl i tam znajdziesz.
http://tvnplayer.pl/programy-online/zak ... 13153.html
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ahh
Cabrioleta teraz im udostępnie, po ostatnich modach to dopiero będą musieli mocno trzymać kierownicę
Cabrioleta teraz im udostępnie, po ostatnich modach to dopiero będą musieli mocno trzymać kierownicę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Taki ten kupujący "znafca" każdej marki. Niby półosie nie dadzą rady, niby sprzęgło zaraz padnie...szkoda, że nikt go nie uświadomił, że znacznie mocniejsze saaby jeżdżą i nic im się nie dzieje a lekko nie są traktowane
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Limon bardzo fajny dupowoz i naprawdę ma konkret pierdo..cie , była okazja się nim przejechać co prawda z tylu i sliskawo ale cios odczuwalny wrażenie pozostało ,.. pamiętam jak wspominałeś ze chciałbyś przejąc go po Coobciu także nic tylko pogratulować! , mimo ze projekt doinwestowany wypada zapytac jakie sa dalsze plany??