Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Mój Wiking

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-02-11, 23:51

???Bullit,co tam z twoim schabeem???zmienia się coś??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-02-12, 00:11

Jedyne co się zmieniło to stalowe 15-tki na zimę wleciały i nowy czujnik położenia wału ostatnio.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2011-02-12, 01:25

marnie panie ;) haha ;)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-02-12, 09:44

Zima to pora odpoczynku dla aut i czas na zebranie funduszy :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-12, 14:59

zima to czas na mody :D
Zimno jest to na hamowni auto więcej wypluje i same zalety no poza brakiem trakcji :P

Ps. Lukas jak poszukowania 9-5tki ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-02-12, 21:04

Co tu zmieniać jak auto jest dopasionym dailydriverem. Cieszyć się jazdą wystarczy. Pozdro!

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-02-13, 00:45

Dokładnie :) nie będe robił z tego wozu potwora do wyścigów na 1/4 ani sprzętu do KJS bo do jednego i drugiego inne wozy lepiej się nadają, to musi być w pełni użytkowy samochód na codzień dlatego jakichś wielkich rewolucyjnych zmian w nim nie będzie. Oczywiście nie mówię że nic w nim nie będe zmieniał bo bym skłamał ;) ale będą to raczej drobne zmiany ewolucyjnie a nie rewolucje typu 400KM itp, co nie znaczy że bym tak nie chciał, ale są inne priorytety.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-02-13, 02:28

bullitt pisze:Dokładnie :) nie będe robił z tego wozu potwora do wyścigów na 1/4 ani sprzętu do KJS bo do jednego i drugiego inne wozy lepiej się nadają, to musi być w pełni użytkowy samochód na codzień dlatego jakichś wielkich rewolucyjnych zmian w nim nie będzie. Oczywiście nie mówię że nic w nim nie będe zmieniał bo bym skłamał ;) ale będą to raczej drobne zmiany ewolucyjnie a nie rewolucje typu 400KM itp, co nie znaczy że bym tak nie chciał, ale są inne priorytety.
Jasne jasne :-> Ja też miałem tylko wywalić katalizator, wrzucić stożek i ew wystroić na ecumasterze :P A wyszło jak widać :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-09, 08:02

zuru82 pisze:
bullitt pisze:Dokładnie :) nie będe robił z tego wozu potwora do wyścigów na 1/4 ani sprzętu do KJS bo do jednego i drugiego inne wozy lepiej się nadają, to musi być w pełni użytkowy samochód na codzień dlatego jakichś wielkich rewolucyjnych zmian w nim nie będzie. Oczywiście nie mówię że nic w nim nie będe zmieniał bo bym skłamał ;) ale będą to raczej drobne zmiany ewolucyjnie a nie rewolucje typu 400KM itp, co nie znaczy że bym tak nie chciał, ale są inne priorytety.
Jasne jasne :-> Ja też miałem tylko wywalić katalizator, wrzucić stożek i ew wystroić na ecumasterze :P A wyszło jak widać :D
widzeże idziemy w podobną stronę--chociaz mnie bliżej w kierunku lepszych osiągów--400km mi nie potrzebne ale pułap 300km 400nm wygląda zachęcająco docelowo :-o
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2013-01-30, 22:19

jak tam schab, dzieje sie cos??? jakas sprzedaz czy cus :->
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2013-01-31, 00:32

Sprzedaż na chwilę obecną nie wchodzi w grę :)
A co do zmian to od ostatniej aktualizacji tematu było ich naprawdę sporo tylko jakoś nie było weny opisywać.
Silnik został odbudowany na bloku z B235R, tłokach korbach i wale z B234, wleciało turbo Mitsubishi od 9-5 Aero, kanapa i fotele z Vectora, dolot na stożku, przelotowy tłumik z tyłu i wiele drobniejszych zmian i usprawnień.
A obecnie jestem na etapie zabawy z okleiną Carbonową, zobaczymy co z tego wyjdzie ale zapowiada się interesująco.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-01-31, 10:46

Mi bardzo podoba się Carbon w środku - nawet stoi u mnie ładny polifcik z czymś takim i muszę przyznać że świetnie to wygląda porobię mu dzisaj fotki...
Imitacja karbonu taka jakby wytłoczona w czarnej matowej foli - czuć ją pod palcami...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2013-01-31, 23:41

bullitt pisze:Silnik został odbudowany na bloku z B235R, tłokach korbach i wale z B234
Powodem były panewki ??

Śledząc tematy z dłubanymi saabami ,odnoszę wrażenie iż każdego użytkownika prędzej czy później czeka ""odbudowa" silnika.
Przeglądając fora itd, stosunkowo często można natrafić na sytuację iż w silniku coś "męsko je*nęło" świeżo po zakupie auta,... Czy to wynika tylko z zaniedbania poprzedniego właściciela ( odma itp) i wtedy silnik jest ponadprzeciętnie awaryjny -> oddają panewki? ?

Ps.Trzeba jedynie przyznać że są szalenie podatne na mody :)
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-02-01, 00:00

Ja jutro do dojazdów do pracy kupuję 9-3, ma super bagarznik, ładnie się prezentuje seria 150KM i co - paneweczki pobracane :D

najczęstrza przyczyna to niedrożny smok, niedrożna odma i turbina pobeirająca olej - ktoś nie kontroluje poziomu oleju i ciach...

W tym przypadku akurat by winny zaworek jednokierunkowy od odmy, nie dość że zepsuty to jeszcze wpięty nie tu gdzie trzeba w efekcie ciśnienie z rury dolotowej pchało powietrze do środka silnika...

Głowna wada tych silników to nieszczęsna odma...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2013-02-01, 18:27

Coobcio pisze:Ja jutro do dojazdów do pracy kupuję 9-3, ma super bagarznik, ładnie się prezentuje seria 150KM i co - paneweczki pobracane :D

najczęstrza przyczyna to niedrożny smok, niedrożna odma i turbina pobeirająca olej - ktoś nie kontroluje poziomu oleju i ciach...

W tym przypadku akurat by winny zaworek jednokierunkowy od odmy, nie dość że zepsuty to jeszcze wpięty nie tu gdzie trzeba w efekcie ciśnienie z rury dolotowej pchało powietrze do środka silnika...

Głowna wada tych silników to nieszczęsna odma...
Czyli zaniedbanie poprzedniego właściciela bo jakby dbac i doglądać to by nic się nie działo;)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2013-02-06, 21:39

Bullit pochwal się fotkami z CARBON LOOK iem na desce i innych kilku częściach--według mnie wyglądaja zacnie ;-)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2013-02-09, 23:24

No to przedstawiam efekty zabawy z oklejaniem folią. Fotki tylko robione telefonem, ale na razie musi wystarczyć.
Na początku poszło wybebeszanie deski i całość prezentowała się tak:
Obrazek
Po spędzeniu popołudnia na zabawie z folią wyłonił się kształt:
Obrazek
A tu już na aucie:
Obrazek
Oprócz deski jeszcze listwa na progu:
Obrazek
I pozostałe gadżety:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wnętrze troszkę odżyło i odrobinę przyjemniej się prezentuje niż fabryczne drewno.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-10, 08:45

BArdzo fajnie Ci to wyszło :)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-10, 12:30

Jaką folię dawałeś :?: :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2013-02-10, 12:36

Za*ebiaszczy efekt! Zdecydowanie lepiej od drewna!
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-02-10, 12:55

Fajnie, tak nowocześniej :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2013-02-10, 13:06

No tak to super... ja tam też za drewnianymi kredensami nie przepadam... za to carbon jest zajebiaszczy... ;) gratki...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2013-02-10, 13:09

vixo pisze:Jaką folię dawałeś :?: :D
Folie kupowałem na allegro koszt jakieś 150zł za rolkę 10m x 1,27m, firmy jest chyba Technology Racing 1.
3M było za drogie na naukę oklejania :) a ta też póki co świetnie się trzyma i wygląda i do wnętrza chyba w zupełności wystarczy, chociaż w ramach testów może coś na zewnątrz też spróbuję okleić jak znajdę chęć na demontaż przy tej pogodzie.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2013-02-10, 16:37

Ja już od dawna się zbieram żeby zlikwidować u siebie to drewno... :razz: tyle że mi przyszło do głowy, aby polakierować te elemnty na czarno z grubym połyskiem, zobaczymy jak wyjdzie, chociaż ten carbon wygląda bardzo przyzwoicie :)

Tapicerkę przekładałeś czy już taka była? Ja mam welur i mimo jego wielu zalet nie ma to jednak jak skóra, rozglądałem się właśnie za taką samą opcją
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2013-02-10, 17:08

Tapicerka była skórzana oryginalnie, ale fotele i kanapę założyłem z poliftowego Vectora. Lepiej wyprofilowane są niż te przedliftowe.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2013-02-10, 17:27

Fotele z europejczyka czy anglika? bo z wersji angielskiej chyba czujnik trzeba przełożyć
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2013-05-06, 15:26

Z anglika, ale póki co czujnika jakoś nie mam weny przekładać.

Dziś mój Saab zasłużył na piwo :)
Pobiłem swój rekord spalania tym autem.

Średnio wg komputera:
Obrazek

Dystans pomiaru:
Obrazek

Rzeczywiste spalanie LPG na tej trasie (Tankowane na tej samej stacji z tego samego pistoletu):
Obrazek

W zeszłym roku pokonywałem tą samą trasę Fabią 1,4 TDi i zawsze spalanie wychodziło wg komputera między 4,0 a 4,2 więc okazuje się że Saab jest mocno konkurencyjny jeśli chodzi o koszty paliwa.
Jazda w przeważającej większości na tempomacie w okolicach 80 km/h kilka miasteczek i wiosek po drodze.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2013-05-06, 16:41

Jak na pilota Saab'a podróżujesz nad wyraz powoli xD
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2013-05-06, 16:50

Na chwilę obecną jako bezrobotnemu nie wypada mi robić za dużych przepałów, więc trzeba odchudzać prawą stopę.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2013-05-12, 21:36

U mnie przy spalaniu w mieście musiałbyś 1 z przodu dostawić. W trasie poniżej 8,5 nie udało mi się zejść , ale ja nie jeżdżę 80 km/h :)
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Zablokowany

Wróć do „Inne Marki Aut”