Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

2,3LPT Powered by Coobcio - moja kolejna przygoda z Saabem

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-29, 07:19

Elegancko :D Tyle niuta przy tak niskich obrotach :) Idzie tym jeździć jak dieslem :D Trzymam kciuki za STAGE III :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-29, 07:23

Niuton fajny ale szkoda, że tylko w tak małym piku

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-29, 10:33

no tylko w piku bo starałem się zrobić maks co się da z seryjnej turbinki która jest wielkości połowy twojej :P

Żeby nie było piku tylko dłużej tak wysoki moment się utrzymywał to potrzebne większe turbo, zawsze także można spłaszczyć ten moment al musiałbym go ograniczyć do maks 400Nm żeby płaskość była...

Tak czy siak elastyczność na te chwilę jest mistrzowska :D

No to biorę się za wsadzanie większej turbinki, żeby wasze primerki czuły na zadku zasys powietrza z mojej nowej turbiny z AERO :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-29, 11:07

No to biorę się za wsadzanie większej turbinki, żeby wasze primerki czuły na zadku zasys powietrza z mojej nowej turbiny z AERO :P
ładnie to tak kolegów straszyć :hah:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-30, 00:20

No i turbinka wrzucona :mrgreen: Audi A8 4.2 V8 poległo dziś wieczorkiem z rolki :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-30, 00:55

ze świateł też :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
ostry-90
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2010-05-23, 00:08
Lokalizacja: z Kątowni

Post autor: ostry-90 » 2010-06-30, 15:42

może jakiś filmik z nową turbinką? :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-30, 17:11

Jeszcze strojenie trwa... Jakieś zabezpieczenie mi się włącza powyżej 4500obr.min i tnie mi wymagania z zadanych 1250CFM na równe 1000CFM czyli jakieś 100Nm spada :D
A mimo to górę ma zdecydowanie lepszą jak miał :D

A Puki co wstawiam FOTO spod maski z nową turbiną, grubszą rurą ssącą i zmodzoną odmą:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-30, 22:10

No to bullitt ma z czego brać przykład :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-06-30, 22:22

Temacik obserwuję ale póki co brak $$$ i trochę innych rzeczy do ogarnięcia.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-06-30, 22:25

Coobcio, a co chcesz konkretnie osiągnąć w tym aucie, jakiś plan docelowy ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-30, 22:26

Jak zawsze u Coobcia osiągnąć max z tego co jest w tej chwili ;) :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-30, 23:51

Planu docelowego nie mam, chce bezpiecznego maksa wycisnąć z tej turbiny, jak wiadomo tłoki w silnikach B205 i B235 są dość delikatne a puki co nie zamierzam robić ich przekładki na te z 9000 tzn. B234...

Na chwilę obecną najmocniejsze 9-5 w Polsce siedzi w Krakowie i ma 304KM i z tego co pamiętam 440-450Nm wiadomo chce być lepszy i to bez kucia i tylu awarii co tamten projekt :P

Ponadto w próbie elastyczności na III biegu 80-140 chciałbym być lepszy od najnowszego Audi RS6, Nissana GTR R35, Pewnego mocno zgrzebanego EVO 10 oraz paru innych rodzynków które czasem spotykam na ul. Puławskiej i dysponują mocą w granicach +/- 500KM :D

Choć z drugiej strony nie wiem czy mój stary srebrny Saab który do tej pory bezawaryjnie śmiga nie wypadł ciut lepiej, oto i on: http://www.sumo.boo.pl/?p=15

Tzn. bezawaryjnie nie licząc wpadnięcia do jeziorka, efektem czego były kłopoty z elektroniką oraz pogięte 2 korby i zdewastowany jeden tłok, jutro się za niego biorę tak więc postaram się by ciut grubiej było jak ostatnio :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-07-01, 07:55

Coobcio nie to żebym nie wierzył w twoje możliwości ,ale zrobić elastyczność na poziomie RS6 to chyba nie latwy wyczyn :P
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-01, 08:44

V10 bi turbo waga ok 2350kg tak nieco poniżej 600KM i koło 750Nm, myślę że dam radę, zresztą ulica zweryfikuje :D
Tak czy siak na razie muszę wymienić przewody od wspomagania kierownicy bo cienką i pomału zabrać się za wymianę wałków, dostrojenie i ponowne odwiedzenie hamowni :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-01, 09:36

Coobcio pisze:V10 bi turbo waga ok 2350kg tak nieco poniżej 600KM i koło 750Nm, myślę że dam radę, zresztą ulica zweryfikuje :D
Tak czy siak na razie muszę wymienić przewody od wspomagania kierownicy bo cienką i pomału zabrać się za wymianę wałków, dostrojenie i ponowne odwiedzenie hamowni :D
Oj coś czuję, że będzie męsko w Saabie :) Choć już sympatycznie. Generalnie również niepozorne autko....taki sleeper będzie :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-01, 10:05

No i zawsze Coobcio można wrzucić td05 z miśka evo :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-07-01, 11:27

zuru82 pisze:Generalnie również niepozorne autko....
Takie są najlepsze! jak to mówią... przyczajony tygrys, ukryty smok :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-02, 10:59

Coobcia Saab Viggen/Piorun po prostu :-o
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-02, 14:57

Piorun to on dopiero będzie po ogarnięciu przez Coobcia komputera (tych blokad na temp. wody, ale coobcio pisał że wrzuci zimniejszy termostat) a tak pozatym w tym kompie mozna zmienać ok. 1000 funkcji :mrgreen:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-02, 15:01

(szw. legendarny grom boga Thora)
Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-06, 00:50

Odświeżę temacik  :smile:
Saabik juz naprawdę bardzo szybko sie odpycha   :mrgreen: Zaczyna brakować paliwka już wiec obstawiamy z Coobciem ze jest męsko, no i w najbliższym czasie czas na hamowie :-D

Dołączam jeszcze filmik z dzisiejszego dnia:
http://www.youtube.com/watch?v=uytldjXgZUQ

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-06, 01:22

Dzięki stary za dzisiejszą pomoc :)

Powyżej 5800obr.min zaczyna brakować paliwka tzn AFR rośnie do 12,4... Co by znaczyło że mocy jest przynajmniej 280-290KM :)

Regulatorek ciśnienia paliwa 4-ro barowy czeka grzecznie na wsad i dalej z mocą trzeba iść :)

Ps. Licznikowo wychodzi na to że setkę robię w 6sek a 100-140km/h w 5 sek :D
A co do licznika w moim Saabie sprawdzałem go z odczytami GPS firmy MIO wczoraj podczas powrotu z Ciechocinka i wyszło że przy 100km/h licznikowych było 98km/h realne - pewno za sprawą nieco większych jak seryjne kół tzn. 235.45R17...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-06, 09:06

Coobcio wsadzaj i może polecimy się po sprawdzać na C :mrgreen:

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-07-24, 10:18

Po wczorajszej wizycie u Coobcia mój Saabik też dostał trochę wiatru w żagle.
Dzięki wielkie Kuba za pomoc, programik świetny, Saab jeździ aż miło, wszystko w pełni bezpieczne.
Super efekt :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-24, 16:44

Bardzo mi miło - jak widzisz w Saabie znacznie prościej o moc jak w Nissanch :P
Tam jeszcze minimalna rezerwa u Ciebie została... Ale maszyna twoja dopiero otworzy skrzydła jak wytniesz kata oraz jakiś swobodniejszy filtr powietrza zastosujesz...

PS. daj znać jak bardzo mocno objeżdżasz pewną Hondę ACORD kolegi :D
Swoją drogą może by dokonać porównania z Turbo Primerą Bombla :mrgreen: ??

A co do mojego Schabika to dzisiaj miałem go odebrać z CAR Detalingu ale jeszcze zostało trochę pucowania i mi go nie wydadzą...
Elektrozaworek do sterowania doładowania który miałem zepsuty kolega co rozbiera angole ma mi go dostarczyć na poniedziałek :) :) :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-24, 20:14

Wiedziałem Bullitt, że zawitasz do Coobcia :-P Objedź Bombla ;-) i zapraszam na ćwiarę do:

Obrazek

Coobcio ostatnio zajął 8 miejsce na 18 wozów w klasie FWD TURBO..... Primą :evil:

Obrazek
Kurcze mogłem ze sobą zabrać gaz rozweselający, na szybko go zamontować i cofnąć z łapy zapłon, ciekawe co by Prima pojechała z takim strzałem +50KM ??
Przy 263 KM powinno wyjść około 13,434 Byłbyś 2-gi za Jemiołem 13.199 !
Teoretyzując jeszcze dalej, na R888 można by urwać około 0.3, co daje 13,134
i puchar za 1-sze miejsce w garści. Jemioł by się załamał
p.s.
Przepraszam za OT, ale Prima robiła za.. Saaba :hah:
Może warto spróbować w sierpniu na WST w dragu albo turbo , co by sprawdzić obliczenia?
Ostatnio zmieniony 2010-07-25, 20:44 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-07-24, 21:20

Wiedziałem Bullitt, że zawitasz do Coobcia Objedź Bombla i zapraszam na ćwiarę do:
Ja też wiedziałem że zawitam do Kuby i tak też się stało, a co do objeżdżania primery bombla to chyba bym mu musiał pozdejmować przewody ze świec.
Na ćwiartki nie ciągnęło mnie jak miałem primerę specjalnie więc tym bardziej nie kręci mnie teraz tym dupowozikiem ganiać, mogę popatrzeć conajwyżej jak inne wydmuszki latają, Saabol miał tylko dostać troche wiatru w żagle żeby lepiej radził sobie przy wyprzedzaniu i czasem coś na mieście pogonił i to wczoraj z Kubą osiągneliśmy, jest fajnie ale bezpiecznie i żaden z tego wozu dragracer :) to ma być szybki bezpieczny wóz i tyle :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-24, 21:34

:-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-24, 21:50

Głównie nacisk na bezpieczeństwo masz położone z dołu dolałem CI sporo paliwa by nie było akcji z zacierającym się 4 garem... Jak to bywa w seryjnych egzemplarzach i jest to źle interpretowane, wszyscy mówią że to wina odmy... A ona ma tu marginalne znaczenie...
No to miłego użytkowania jak będzie CI mało to na alegro poszukamy większego śmigła - choć jak kata wywalisz i wrzucisz stożek do tego zrobimy korektę softu to Saab dostanie jeszcze drugich skrzydeł, jakieś 1,2-1,3 bara będzie dmuchał a na chwilę obecną masz okolicę 0,8 a fabrycznie było marne 0,4 do maks 0,45 :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”