2,3LPT Powered by Coobcio - moja kolejna przygoda z Saabem
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
no tylko w piku bo starałem się zrobić maks co się da z seryjnej turbinki która jest wielkości połowy twojej 
Żeby nie było piku tylko dłużej tak wysoki moment się utrzymywał to potrzebne większe turbo, zawsze także można spłaszczyć ten moment al musiałbym go ograniczyć do maks 400Nm żeby płaskość była...
Tak czy siak elastyczność na te chwilę jest mistrzowska
No to biorę się za wsadzanie większej turbinki, żeby wasze primerki czuły na zadku zasys powietrza z mojej nowej turbiny z AERO
Żeby nie było piku tylko dłużej tak wysoki moment się utrzymywał to potrzebne większe turbo, zawsze także można spłaszczyć ten moment al musiałbym go ograniczyć do maks 400Nm żeby płaskość była...
Tak czy siak elastyczność na te chwilę jest mistrzowska
No to biorę się za wsadzanie większej turbinki, żeby wasze primerki czuły na zadku zasys powietrza z mojej nowej turbiny z AERO
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
ładnie to tak kolegów straszyćNo to biorę się za wsadzanie większej turbinki, żeby wasze primerki czuły na zadku zasys powietrza z mojej nowej turbiny z AERO
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ze świateł też 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeszcze strojenie trwa... Jakieś zabezpieczenie mi się włącza powyżej 4500obr.min i tnie mi wymagania z zadanych 1250CFM na równe 1000CFM czyli jakieś 100Nm spada 
A mimo to górę ma zdecydowanie lepszą jak miał
A Puki co wstawiam FOTO spod maski z nową turbiną, grubszą rurą ssącą i zmodzoną odmą:

A mimo to górę ma zdecydowanie lepszą jak miał
A Puki co wstawiam FOTO spod maski z nową turbiną, grubszą rurą ssącą i zmodzoną odmą:

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jak zawsze u Coobcia osiągnąć max z tego co jest w tej chwili

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Planu docelowego nie mam, chce bezpiecznego maksa wycisnąć z tej turbiny, jak wiadomo tłoki w silnikach B205 i B235 są dość delikatne a puki co nie zamierzam robić ich przekładki na te z 9000 tzn. B234...
Na chwilę obecną najmocniejsze 9-5 w Polsce siedzi w Krakowie i ma 304KM i z tego co pamiętam 440-450Nm wiadomo chce być lepszy i to bez kucia i tylu awarii co tamten projekt
Ponadto w próbie elastyczności na III biegu 80-140 chciałbym być lepszy od najnowszego Audi RS6, Nissana GTR R35, Pewnego mocno zgrzebanego EVO 10 oraz paru innych rodzynków które czasem spotykam na ul. Puławskiej i dysponują mocą w granicach +/- 500KM
Choć z drugiej strony nie wiem czy mój stary srebrny Saab który do tej pory bezawaryjnie śmiga nie wypadł ciut lepiej, oto i on: http://www.sumo.boo.pl/?p=15
Tzn. bezawaryjnie nie licząc wpadnięcia do jeziorka, efektem czego były kłopoty z elektroniką oraz pogięte 2 korby i zdewastowany jeden tłok, jutro się za niego biorę tak więc postaram się by ciut grubiej było jak ostatnio
Na chwilę obecną najmocniejsze 9-5 w Polsce siedzi w Krakowie i ma 304KM i z tego co pamiętam 440-450Nm wiadomo chce być lepszy i to bez kucia i tylu awarii co tamten projekt
Ponadto w próbie elastyczności na III biegu 80-140 chciałbym być lepszy od najnowszego Audi RS6, Nissana GTR R35, Pewnego mocno zgrzebanego EVO 10 oraz paru innych rodzynków które czasem spotykam na ul. Puławskiej i dysponują mocą w granicach +/- 500KM
Choć z drugiej strony nie wiem czy mój stary srebrny Saab który do tej pory bezawaryjnie śmiga nie wypadł ciut lepiej, oto i on: http://www.sumo.boo.pl/?p=15
Tzn. bezawaryjnie nie licząc wpadnięcia do jeziorka, efektem czego były kłopoty z elektroniką oraz pogięte 2 korby i zdewastowany jeden tłok, jutro się za niego biorę tak więc postaram się by ciut grubiej było jak ostatnio
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
V10 bi turbo waga ok 2350kg tak nieco poniżej 600KM i koło 750Nm, myślę że dam radę, zresztą ulica zweryfikuje 
Tak czy siak na razie muszę wymienić przewody od wspomagania kierownicy bo cienką i pomału zabrać się za wymianę wałków, dostrojenie i ponowne odwiedzenie hamowni
Tak czy siak na razie muszę wymienić przewody od wspomagania kierownicy bo cienką i pomału zabrać się za wymianę wałków, dostrojenie i ponowne odwiedzenie hamowni
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Oj coś czuję, że będzie męsko w SaabieCoobcio pisze:V10 bi turbo waga ok 2350kg tak nieco poniżej 600KM i koło 750Nm, myślę że dam radę, zresztą ulica zweryfikuje
Tak czy siak na razie muszę wymienić przewody od wspomagania kierownicy bo cienką i pomału zabrać się za wymianę wałków, dostrojenie i ponowne odwiedzenie hamowni
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Odświeżę temacik 
Saabik juz naprawdę bardzo szybko sie odpycha
Zaczyna brakować paliwka już wiec obstawiamy z Coobciem ze jest męsko, no i w najbliższym czasie czas na hamowie
Dołączam jeszcze filmik z dzisiejszego dnia:
http://www.youtube.com/watch?v=uytldjXgZUQ
Saabik juz naprawdę bardzo szybko sie odpycha
Dołączam jeszcze filmik z dzisiejszego dnia:
http://www.youtube.com/watch?v=uytldjXgZUQ
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzięki stary za dzisiejszą pomoc 
Powyżej 5800obr.min zaczyna brakować paliwka tzn AFR rośnie do 12,4... Co by znaczyło że mocy jest przynajmniej 280-290KM
Regulatorek ciśnienia paliwa 4-ro barowy czeka grzecznie na wsad i dalej z mocą trzeba iść
Ps. Licznikowo wychodzi na to że setkę robię w 6sek a 100-140km/h w 5 sek
A co do licznika w moim Saabie sprawdzałem go z odczytami GPS firmy MIO wczoraj podczas powrotu z Ciechocinka i wyszło że przy 100km/h licznikowych było 98km/h realne - pewno za sprawą nieco większych jak seryjne kół tzn. 235.45R17...
Powyżej 5800obr.min zaczyna brakować paliwka tzn AFR rośnie do 12,4... Co by znaczyło że mocy jest przynajmniej 280-290KM
Regulatorek ciśnienia paliwa 4-ro barowy czeka grzecznie na wsad i dalej z mocą trzeba iść
Ps. Licznikowo wychodzi na to że setkę robię w 6sek a 100-140km/h w 5 sek
A co do licznika w moim Saabie sprawdzałem go z odczytami GPS firmy MIO wczoraj podczas powrotu z Ciechocinka i wyszło że przy 100km/h licznikowych było 98km/h realne - pewno za sprawą nieco większych jak seryjne kół tzn. 235.45R17...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bardzo mi miło - jak widzisz w Saabie znacznie prościej o moc jak w Nissanch 
Tam jeszcze minimalna rezerwa u Ciebie została... Ale maszyna twoja dopiero otworzy skrzydła jak wytniesz kata oraz jakiś swobodniejszy filtr powietrza zastosujesz...
PS. daj znać jak bardzo mocno objeżdżasz pewną Hondę ACORD kolegi
Swoją drogą może by dokonać porównania z Turbo Primerą Bombla

A co do mojego Schabika to dzisiaj miałem go odebrać z CAR Detalingu ale jeszcze zostało trochę pucowania i mi go nie wydadzą...
Elektrozaworek do sterowania doładowania który miałem zepsuty kolega co rozbiera angole ma mi go dostarczyć na poniedziałek

Tam jeszcze minimalna rezerwa u Ciebie została... Ale maszyna twoja dopiero otworzy skrzydła jak wytniesz kata oraz jakiś swobodniejszy filtr powietrza zastosujesz...
PS. daj znać jak bardzo mocno objeżdżasz pewną Hondę ACORD kolegi
Swoją drogą może by dokonać porównania z Turbo Primerą Bombla
A co do mojego Schabika to dzisiaj miałem go odebrać z CAR Detalingu ale jeszcze zostało trochę pucowania i mi go nie wydadzą...
Elektrozaworek do sterowania doładowania który miałem zepsuty kolega co rozbiera angole ma mi go dostarczyć na poniedziałek
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wiedziałem Bullitt, że zawitasz do Coobcia
Objedź Bombla
i zapraszam na ćwiarę do:

Coobcio ostatnio zajął 8 miejsce na 18 wozów w klasie FWD TURBO..... Primą
Teoretyzując jeszcze dalej, na R888 można by urwać około 0.3, co daje 13,134
i puchar za 1-sze miejsce w garści. Jemioł by się załamał
p.s.
Przepraszam za OT, ale Prima robiła za.. Saaba
Może warto spróbować w sierpniu na WST w dragu albo turbo , co by sprawdzić obliczenia?

Coobcio ostatnio zajął 8 miejsce na 18 wozów w klasie FWD TURBO..... Primą
Przy 263 KM powinno wyjść około 13,434 Byłbyś 2-gi za Jemiołem 13.199 !Kurcze mogłem ze sobą zabrać gaz rozweselający, na szybko go zamontować i cofnąć z łapy zapłon, ciekawe co by Prima pojechała z takim strzałem +50KM
Teoretyzując jeszcze dalej, na R888 można by urwać około 0.3, co daje 13,134
i puchar za 1-sze miejsce w garści. Jemioł by się załamał
p.s.
Przepraszam za OT, ale Prima robiła za.. Saaba
Może warto spróbować w sierpniu na WST w dragu albo turbo , co by sprawdzić obliczenia?
Ostatnio zmieniony 2010-07-25, 20:44 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ja też wiedziałem że zawitam do Kuby i tak też się stało, a co do objeżdżania primery bombla to chyba bym mu musiał pozdejmować przewody ze świec.Wiedziałem Bullitt, że zawitasz do Coobcia Objedź Bombla i zapraszam na ćwiarę do:
Na ćwiartki nie ciągnęło mnie jak miałem primerę specjalnie więc tym bardziej nie kręci mnie teraz tym dupowozikiem ganiać, mogę popatrzeć conajwyżej jak inne wydmuszki latają, Saabol miał tylko dostać troche wiatru w żagle żeby lepiej radził sobie przy wyprzedzaniu i czasem coś na mieście pogonił i to wczoraj z Kubą osiągneliśmy, jest fajnie ale bezpiecznie i żaden z tego wozu dragracer
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Głównie nacisk na bezpieczeństwo masz położone z dołu dolałem CI sporo paliwa by nie było akcji z zacierającym się 4 garem... Jak to bywa w seryjnych egzemplarzach i jest to źle interpretowane, wszyscy mówią że to wina odmy... A ona ma tu marginalne znaczenie...
No to miłego użytkowania jak będzie CI mało to na alegro poszukamy większego śmigła - choć jak kata wywalisz i wrzucisz stożek do tego zrobimy korektę softu to Saab dostanie jeszcze drugich skrzydeł, jakieś 1,2-1,3 bara będzie dmuchał a na chwilę obecną masz okolicę 0,8 a fabrycznie było marne 0,4 do maks 0,45
No to miłego użytkowania jak będzie CI mało to na alegro poszukamy większego śmigła - choć jak kata wywalisz i wrzucisz stożek do tego zrobimy korektę softu to Saab dostanie jeszcze drugich skrzydeł, jakieś 1,2-1,3 bara będzie dmuchał a na chwilę obecną masz okolicę 0,8 a fabrycznie było marne 0,4 do maks 0,45
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

