Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Uszkodzony przepływomierz w TD

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
jarkk
fanatyk nissana
Posty: 289
Rejestracja: 2009-11-30, 10:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

[P11/WP11] Uszkodzony przepływomierz w TD

Post autor: jarkk » 2009-12-03, 13:43

Witam wszystkich i choć temat pewnie był już przerabiany to jednak mam pytanko.Ponieważ wielu z was już wymieniało przepływke w p11TD interesuje mnie jakie mieliście napięcia w uszkodzonych a potem w sprawnych przepływkach i czy po wymianie jest odczuwalna różnica podczas jazdy.ja przeprowadziłem pomiar na 5 styku i masą i wykazue 1,5v na wolnych obrotach,czy to bardzo źle???
_____________________________________________________________________________

Chyba deko za mało.
Masz tu procedurę do sprawdzenia:
Obrazek
Obrazek
_____________________________________________________________________________

miałem 1,6V na uszkodzonym przepływomierzu, dziura w przyspieszaniu i 26s do setki.
Po wymianie (nie mierzyłem napiecia) auto ładnie przyspiesza i 16s do setki.
_____________________________________________________________________________

Jednego nie kumam - gdzie się wpinam na ten pomiar ? Do pinu w gnieździe na przepływce, a drugim przewodem od miernika do masy, przy odłączonej wtyczce kabelka ?
_____________________________________________________________________________

Ja to zrobiłem tak:
1 Przekłułem na wylot szpilką przewód na pinie 5 (niebieski z białym paskiem) niewypinając kostki - zsunąłem troszkę tej ogólnej izolacji
2 Uruchomiłem silnik
3 Podpiąłem multimetr minus na klemie także minusowej w szparze przy śrubie ściskającej
4 Plus miernika podpiąłem do szpilki
5 Odczytałem wskazania woltomierza, oczywiście już na pracującym silniku na wolnych obrotach (zagrzanym wcześniej - nie wiem czy to ma wpływ nie sprawdzałem na zimnym) - miałem 1,34V
6 Zmówiłem tego samego dnia przepływomierz :diabel:
7 Na następny dzień wstawiłem nowy przepływomierz - 2,1 V

Użyj miernika z cyfrowym wyświetlaczem ;-)

P. S. Czyszczenie starego preparatem do gaźników w spraju nie zaskutkowało
_____________________________________________________________________________

A u mnie napięćie na wolnych obrotach 1.04V,przy 3000obr/min wzrosło do 1.24V-więc chyba mam padnięty przepływomierz?Po czyszczeniu napięcie już się nie zmienia-cały czas jest 1.01V-1.02V-pewnie już całkiem padł.Ale auto odpala normalnie,pali ok.8l/100km tylko muł jak cholera-ok.21-23s do setki...
Piszecie że sprawdza się na 5 pinie-u mnie w przepływomierzu jest 5 styków,ale wtyczka ma tylko 4 przewody-pierwszy jest zaślepiony,ostatni piąty rzeczywiście jest niebiesko-biały(na tym mierzyłem napięcie).Co myślicie?
Poza tym jak odepnę wtyczkę od przepływki to nic się nie zmienia-jeżdzi tak samo..
_____________________________________________________________________________

Wymieniaj, masz padniętą przepływke. Nie daj się tylko oszukać i kup nówke w ASO cena cos około 200zł nie pamiętam już dokładnie ile, ale z pewnością warto zainwestować.
_____________________________________________________________________________

A może wiecie czy jest jakaś różnica między przepływomierzami do primery 2.0td o nr (ostatnie 5 cyfr) 7F400 i 7F425,ponieważ jedni tewierdzą że można założyć ten i ten,inni że raczej nie,jeszcze inni nie wiedzą...A jeden kosztuje 1600pln,drugi 300pln-oczywiście ten który mnie jest potrzebny kosztuje 1600

....

Wynieniłem w końcu ten przepływomierz -okazuje się że 7f425 jest zamiennikiem 7f400 więc można go zastosować.A auto?........
Jakby mu ktoś dał ze 20 KM
_____________________________________________________________________________

U mnie wyszło 1,86 V.
Niby nie tragicznie ale rewelacji też nie ma.
Wg serwisówki ma być 1,9 - 2,3 V więc pos dolną granicę podchodzę.
Może silnik nie był wystarczająco nagrzany?
Napiszcie co o tym sądzicie?
Moze to tak być czy raczej wymiana?
_____________________________________________________________________________

Jeśli już długo nie był czyszczony spróbuj go delikatnie przeczyścić-jak to zrobić poszukaj na forum.Wg mnie jest ok.Sprawdz jeszcze czy napięcie się zmienia wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika-powinno dochodzić do ok.3V przy 4000obr/min.Sprawdz też przyspieszenie do setki-ok.14s powinno być.
I pamiętaj-2.0 TD to niestety rakieta nie jest-ja jak wymieniłem przepływkę to wydawało mi się że dostał ze 20KM a teraz już mi pod nogą brakuje;-)))
Człowiek się szybko przyzwyczaja...
_____________________________________________________________________________

jak sprawdzić 3 pinowy przepływomierz ,do którego koloru się podpiąć voltomierzem
kolory to;czerwony ,czarny, niebieski
_____________________________________________________________________________

przypuszczam, że niebieski jest kolorem sygnałowym - czyli tym, na którym można dokonać pomiaru, czerwony to zasilanie (przecież skądś przepływomierz musi mieć zasilanie), czarny masa.
Podepnij do niebieskiego, najwyżej nic się nie stanie
_____________________________________________________________________________

Jestem nowy na forum a także świeżo upieczonym posiadaczem Primery P11 2.0TD COMBI 1999r. I tu pytanie. Jaki przepływomierz kupić? Bo napewno mam walnięty, napięcie na 5 pinie na wolnych obrotach oscyluje między 1,2V a 1,4V no i muł jak diabli. Znajomy w sklepie polecił mi BOSCHa o takim numerze 0281002207(chuba jakiś nr katalogowy) a z orginalnego spisałem takie 22680-7F400 ponadto buły jeszcze takie F00C2G2016 oraz 870233B i nie wiem czy kupić
_____________________________________________________________________________

0281002207 to prawidłowy numer. Taki przepływomierz masz w swoim samochodzie. To jest numer katalogowy Boscha. Wiem bo sam wymieniałem i mam tu przed oczami stary zepsuty
22680-7F400 to numer katalogowy Nissana.
1,2V a 1,4V to dużo za mało. Minimum to 1,9V
_____________________________________________________________________________

pisaliscie że kupiliście przepływomierz za 280zł z serwisu, możecie mi podać jakiś telefon do tego serwisu , bo u mnie w gdańsku w serwisie chcą 450zł
_____________________________________________________________________________

Dla zainteresowanych odkopę troszkę temat. W moim aucie również miałem problem z przepływką. Cena w serwisie 450zł troszkę mnie odstraszyła. Na szczęście znalazłem promocję w jednym ze sklepów (link poniżej). Oryginalny BOSCH numer się zgadza przepływka założona autko ożyło. Jeśli link gdzieś już był to sorry nie widziałem. Pozdrawiam
http://www.autoczesci.autosowa.pl/index ... zamowienie
_____________________________________________________________________________

Długa historia z przepływką w moim ciągniku (p11 114 2.0 td) !


Auto zakupione 2008.01
Po zmianie moich nawyków i przystsowaniu ich do silnika typu disel, na trasie, autko pali 8.2 i przyspiesza raczej jak maszyna rolnicza a nie japoński samochodzik. Przeglądam to forum i natrafiam na informacje o przepływce. Pomiar napięć w moim ciągniku wyraźnie wskazuje że jest padnięta.
Zakupułem więc nowy prepływomierz na allegro za 250 Pln (zamiennik) i zakładam go do auta (2008.08). Poprawa niby jest, autko jakby lekko żwawsze, ale nadal muł, a na dodatek po zalaniu go paliwkiem z Orlenu typu VIPOWER zaczyna świecić kontrolka silniczk.

Mimo mrugającej od czasu do czasu tejże kontrolki autko spisuje się nie najgorzej - spalanie na trasie porównawczej (320km z średnią przejazdu ok 70km/h) spadło nawet do poziomu 7.2 l/100km. I to zarówno na ON z Orelenu, BP, Auchan i Tesko.

Od 2009.01 zalewam go już głównie BIOESTREM z Bliskiej, jedzie frytkami, ale to jedyny minus paliwa jaki zauważam. Spalanie na trasie porównawczej pozostaje na niezmienionym poziome - okolice 7.2l. Niestety kontrolka swieci coraz częściej i rzadko kiedy gaśnie. Czasem tez potrafi zgasnąć podczas nagłego hamowania silnikiem.

2009.06 - natrafiam na forum na wątek o kodach błędów - sprawdzam jak to wygląda u mnie: Komp wskazuje dwa błędy 12 - dotyczy przepławki (wymieniona w zeszłym roku na zamiennik) i 18 (cosik nie tak z sterowaniem pompy).
Sprawdzam napięcia na przepławce - trochę powyżej dolnej normy. Resetuje kompa (zgodnie z opisaną procedurą dla p11 114 TD) i sprawdzam ponownie wyniki na drugi dzień po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Bład 18 pozostał, 12 juz się nie pokazuje.
Wyruszam w trasę i akurat tak się składa, że jest to trasa porównawcza.

Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu auto jakby takie bardzie dynamiczne - zwłaszcza w zakresie obrotów 2.200 - 2.800 i spalanie na kompie 6.1 l/100Km w baku BIOESTER.
Dwa dni póżźniej ponownie przejeżdżam tą trasą tylko że tym razem na ViPower z Orlenu - spalanie 6.3 .
Hipoteza:
Wymiana przepływki to nie wszystko, komputer po zarejestrowaniu błędu na tym elemencie przechodzi w tryb awaryjny i steruje praca silnika w ten sposób aż do wykasowania tego błędu.

Niestety pozostaje mi ciągle błąd 18 i nie wiem jeszcze co z nim zrobić i czy w ogóle warto cokolwiek czynić w tym zakresie.

_____________________________________________________________________________

Co do resetowania komputera - już było pisane na forum o tym, że po wymianie przepływki należy zrobić reset.
_____________________________________________________________________________


źródło: NKP

szoferro
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2010-08-17, 17:05
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: szoferro » 2010-08-19, 16:34

Mam 2V na wolnych obrotach, ale auto jest zmulone strasznie. Czy te 2V pozwalają stwierdzić, że przepływka jest ok czy tylko, że wtyczka w porządku, a sam przepływomierz może leżeć?

Jeśli odepnę przepływkę i osiągi będą takie same, to ewidentnie jest ona do wymiany?
...

hary7
stały bywalec
Posty: 132
Rejestracja: 2010-01-02, 00:03
Lokalizacja: Susz

Post autor: hary7 » 2010-08-20, 20:00

szoferro pisze:Mam 2V na wolnych obrotach, ale auto jest zmulone strasznie. Czy te 2V pozwalają stwierdzić, że przepływka jest ok czy tylko, że wtyczka w porządku, a sam przepływomierz może leżeć?

Jeśli odepnę przepływkę i osiągi będą takie same, to ewidentnie jest ona do wymiany?
Jeśli masz takie wskazania przepływki to raczej jest ona dobra. A jak rozumiesz "zamulone auto"? Dasz radę w 15sekund rozpędzić się do 100km/h ?

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-08-20, 21:55

szoferro pisze:ale auto jest zmulone strasznie.
Co przez to rozumiesz ??
szoferro pisze:Jeśli odepnę przepływkę i osiągi będą takie same, to ewidentnie jest ona do wymiany?
komputer uśrednia wtedy dawki paliwa i może być bez zmiany lub nawet się pogorszyć.
hary7 pisze:Dasz radę w 15sekund rozpędzić się do 100km/h ?
Optymista :-o instrukcja podaje 17sek/100km/h :)
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

hary7
stały bywalec
Posty: 132
Rejestracja: 2010-01-02, 00:03
Lokalizacja: Susz

Post autor: hary7 » 2010-08-21, 15:55

hary7 pisze:Dasz radę w 15sekund rozpędzić się do 100km/h ?
Optymista :-o instrukcja podaje 17sek/100km/h :)
Hmm.. optymista??? W instrukcji obsługi nie znalazłem żadnych wzmianek na temat osiągów P11 natomiast z katalogów Auto Świata wynika że 2.0TD ma przyśpieszenie do 100/h na poziomie 14.5sekundy.
Może ktoś jeszcze się wypowie?
Sprawdziłem ze stoperem. U mnie jest od zera do setki w 20 sekund :-?

Awatar użytkownika
klonek
doświadczony forumowicz
Posty: 242
Rejestracja: 2009-12-09, 15:13
Lokalizacja: Płock

Post autor: klonek » 2010-12-23, 20:36

po nowym roku będę wymieniał przepływkę napięcie jakie wskazuje to 1.52V wiec lipa i tu pytanie bo przeczytałem ze trzeba zresetować kompa po wymianie czyli jak mam to rozumieć ??
reset to odłączenie akumulatora? jeśli tak to na ile trzeba to zrobić chyba ze reset wykonuje się w inny sposób
Obrazek

hary7
stały bywalec
Posty: 132
Rejestracja: 2010-01-02, 00:03
Lokalizacja: Susz

Post autor: hary7 » 2010-12-24, 15:32

Ludzie pisali że komp się resetuje po odłączeniu aku na 24 godziny ale ja myślę że jak tylko założysz nową przepływkę to auto od razu nabierze wigoru :) Moim zdaniem reset nie jest potrzebny. Tylko nie włączaj zapłonu w czasie gdy będziesz miał odpiętą wtyczkę od przepływki.

Awatar użytkownika
klonek
doświadczony forumowicz
Posty: 242
Rejestracja: 2009-12-09, 15:13
Lokalizacja: Płock

Post autor: klonek » 2011-02-15, 18:46

wymienilem dzisiaj przeplywomierz kupilem boscha za 225 zl

TU

auto zagrzane i na nowej przeplywce napiecie 1.99V auto ozylo jakby dostalo strzal z nitro zastanawia mnie to ze prawidlowa wartosc to 1.9V-2.3V czy u mnie to 1.99V to nie przymalo jak na nowke przeplywke?? trzeba odpinac akumulator na jakis czas zeby sie komp zresetowal czy niema takiej potrzeby?? bo jedni pisza ze tak a inni ze nie dodam ze dalem troche w rure po wymianie i sie zastanawiam czy nie bedzie widzial teraz za duzych wskazan co do dawki paliwa czy cos tam jeszcze nie znam sie az tak bardzo

[center]po wymianie przeplywki zaobserwowalem wzrost spoalania wczesniej bylo ok 8 litrow a teraz pali 10 :shock: dlaczego??[/center]
Obrazek

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2014-05-03, 09:36

Podłączam sie pod temat. Zmierzyłem przepływke i pokazuje 1.70/1.71V no więc za mało. Spalanie też jest nie zaciekawe ostatnio mi sie wydaje, za 50zł ledwie 100km bez jakiś korków tyle co po warszawie. W trasie ok.7.5L a jazda max 100km/h . Kupić używke niesprawną to bez sensu. A nowe znajduje takie

http://allegro.pl/przeplywomierz-primer ... 35340.html

http://allegro.pl/przeplywomierz-nissan ... 70777.html

http://allegro.pl/przeplywomierz-nissan ... 71938.html

Czym się bedą różnić???
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-03, 16:29

Falbinho z tego co kojarzę to P11 ma przepływomierz HITACHI, a P11.144 BOSCHa. Wstaw fotkę swojego przepływomierza. Tu masz napięcia jakie powinien dawać przepływomierz dla danych wersji silnikowych i przepływomierzy viewtopic.php?t=15285
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2014-05-03, 18:27

Jakiego bym nie miał jednak napięcie mam za małe... :( ale sprawdze nie długo jaki mam.

Wiec jednak mam HITACHI . Jaki z linku byście proponowali do kupna?
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

krosiaczek
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-05-04, 21:18
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: krosiaczek » 2014-05-04, 21:34

Drodzy koledzy, posiadam od nie dawna Primerę 2.0 td po lf 2001, samochód trochę mulasty zwłaszcza przy rozpędzaniu powyżej 90km/h więc sprawdziłem przepływomierz na zapłonie ok 1V, rozgrzanym silniku na jałowym biegu 1,83V czyli jeszcze w normie (jeżeli dopuszczalna jest 1,9-2,3) ale dzisiaj odczytałem kody błyskowe i pokazuje 12 i 144, czyli czujnik przepływu masy powietrza (MAFS) i immobilisera, dodam jeszcze, że samochód chodzi i jedzie tak samo po odłączeniu wtyczki od przepływki - nie widać zbytnio żadnej różnicy jeśli chodzi o pracę silnika. W czym tkwi problem?! Może ktoś już się spotkał z podobnym problemem? :-|

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-05-05, 07:19

Ja tutaj dostrzegam sprzeczność w Twoim zdaniu:
krosiaczek pisze: rozgrzanym silniku na jałowym biegu 1,83V czyli jeszcze w normie (jeżeli dopuszczalna jest 1,9-2,3)
:P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-05-05, 11:09

Zielkq pisze:Ja tutaj dostrzegam sprzeczność w Twoim zdaniu
X2. Jak są podane wartości w widełkach, to każda inna jest niedopuszczalna.

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2014-05-05, 19:13

A ja który mam kupić? :P
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-05, 20:25

Falbinho wrzuć fotkę spod maski, będzie łatwiej :D
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-05-05, 21:22

P11stki z 96r i część z 97r były najczęściej na przepływce hitachi, nówka coś ok tysiaka więc lepiej rozejrzeć się za używką z gwarancją co by kupić, zamontować i sprawdzić napięcie, cena używanej ok 100zł. Później młodsze modele raczej miały przepływkę boscha, nówki od ok 250zł się zaczynają i ja proponuję kupić nówkę, osobiście brałem u niedziałka oryginał boscha i jak coś to jest kwit i gwarancja bo te nówki za 100coś zł to raczej nie leżały nawet obok boscha
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Lukicrx
fanatyk nissana
Posty: 321
Rejestracja: 2013-12-08, 20:12
Lokalizacja: okolice BB

Post autor: Lukicrx » 2014-05-06, 06:44

Mam takie coś do sprzedania, Denso, z N14 GTi, nie podejdzie komuś ? Obrazek[/img]
N14 GTi SR20DE, Rallycar

viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150

N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel

viewtopic.php?t=21606

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2014-05-06, 19:19

Denso to widziałem ze za 1000zł w jakims katalogu w sklepie motoryzacyjnym . A BOSH to co nie bedzie mi pasował? jak to jest ?

22680- 2J200
AFH70-14
6830
Hitachi

Coś wiecej chcesz wiedziec? :D
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

Awatar użytkownika
Lukicrx
fanatyk nissana
Posty: 321
Rejestracja: 2013-12-08, 20:12
Lokalizacja: okolice BB

Post autor: Lukicrx » 2014-05-06, 19:51

ale Ja nie chcę 1000 :-P
N14 GTi SR20DE, Rallycar

viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150

N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel

viewtopic.php?t=21606

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-06, 20:34

Falbinho, Hitachi ma wyprowadzenie na 3 przewodowy, a bosch na 4 - więc kupa.

Tu masz przepływkę Hitachi za 150zł http://allegro.pl/nissan-primera-p11-2- ... 93188.html
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-05-06, 21:42

proponuję wpisać magiczną frazę " p11 td przepływomierz " na znanym portalu aukcyjnym i patrzeć po zdjęciach, ceny od 50zł ( patrzyłem i sprawdzałem ), nawet forumowy kolega przemektom1992 ma za całą stówkę:
http://allegro.pl/przeplywomierz-powiet ... 25798.html

mieszkos
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2013-07-22, 23:57
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: mieszkos » 2014-05-06, 23:09


Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-06, 23:13

Mieszkos, nie opłaca się tego brać. Na początek spróbujemy Twoją przepływkę przywrócić do stanu należytego - to nic nie będzie kosztować :D .
W razie czego można zadzwonić do Przemektom1992 i zapytać się czy ma gdzieś BOSCHa do CD20T.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-05-06, 23:18

My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-06, 23:25

Marlos90 czyli Przemek ma i trzeba będzie do niego przedzwonić :D . Przy okazji widziałem przepływomierz jaki jest u Mieszkosa i ktoś tam w przypływie inwencji twórczej trochę "stjuningował" przepływkę......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

mieszkos
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2013-07-22, 23:57
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: mieszkos » 2014-05-06, 23:35

hmmm, to mówicie by kupić od Przemka ? :)

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-05-06, 23:37

słyszałem że jakieś mody tam kolega ma przy przepływce, dogadać się aby dał gwarancję na uruchomienie i ew. wtyczkę z kawałkiem kabli dobrać, cenę dogadać i uzdrowić Primę ;)
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

mieszkos
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2013-07-22, 23:57
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: mieszkos » 2014-05-07, 08:27

okej, to zadzownie zaraz to Przemka

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2014-05-07, 18:09

Kupić to nie sztuka, kupić tanio i dobrą to jest najwazniejsze :D !

Ale ok mam linki wiem gdzie dzwonic i pytac jakie mają napięcie .
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”