[ 100NX] 100NX GA16DS+ LPG z blosem
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] 100NX GA16DS+ LPG z blosem
Nissan 100nx
Rok Produkcji: 1993
Przebieg: 270 tys km
GA16Ds (gaźnik) + LPG z BLOS
Dach: Targa + podsufitki do targi
Kolor: grafitowy metalik
Moc: 108km i 141Nm
WYPOSAŻENIE:
Standardowe:
wspomaganie kierownicy
dach targa
elektryczne lusterka
elektrycznie regulowane światła
regulowana wysokość kierownicy
tapicerka szara welurowa
chlapacze oryginalne 100nx
Dodatkowe:
dokładki progowe GTI
centralny zamek z pilotem
nadkola od golfa II
siłowniki klapy tylnej od fabii
radyjko: jakieś od Volvo z CD.
głośniki: Drzwi blaupunkt śr. 16cm, w fabrycznym miejscu z tyłu dołozone "boshmann"- czekają na wymiane...
wzmacniacz:brak
aluski rial 14" (w garażu jeszcze mam od 98' fabryczne kołpaki:D)
kolektor 4-2-1 z wydechem 2 cale + środkowy przelotowy
stożek
Plany:
przyciemnienie szyb
jakieś lepsze głośniki na tył
dokładka GTI przedniego zderzaka
Historia: Auto mamy od 1998 roku. Kupione od znajomego który sprowadził je z niemiec w 1993 roku jako uszkodzone. Prędzej autem jeździła moja mama oraz mój tata... Przez tyle lat i kilometrów (175 kkm) mało co bylo robione:
z mechaniki:
alternator 3 razy,sprzęgło, zawieszenie przednie (gumy i łączniki), przeguby,łożysko w lewym tylnym kole, tylne amortyzatory no i klocki i tarcze. ostatnio wymieniałem ponownie gumy w przednim zawiasie, świece(stare byly jeszcze oryginalne boscha) , zaciski z tyłu, wężyki podciśnienia, sonda lambda.
modyfikacje jakie osobicie wprowadziłęm to usunięcie zaworu egr oraz stożkowy filtr, wydech 2 cale z kolektorem 4-2-1 oraz przyspieszony lekko zapłon. reszta seria- tak mi się wydaje ładnie.
jak widac kocham to auto i chyba zostanie ze mna do mometu w ktorym nie zgubi kół albo innych części. :twisted:
a tak wyglądał kiedys (zdjecia zrobione około 2001r gdy mój ojciec chciał sprzedać nyske)
między czasie robiona była kompletna blacharka której fotorelacje przedstawiam poniżej:
auto przed blacharka:
remont blacharki cz.1- progi, kielichy, podloga- nietety nie mam zdjec podczas pracy...
remont blacharski cz.2- błotniki przednie oraz tylnie, nadkola, pas tylny oraz innej maści blachy zjedzone przez rdze...
na koniec zimy 2011 roku doszło do realizacji pewnego planu tzn mod wydechu oraz założenie LPG. dlaczego tak? aby auto jeździło cały czas jak seria tzn to co stracił przez LPG miał zyskać przez mod wydechu. i chyba się udało niestety auto nie było na hamowni
foto imieninowego zakupu z wyjazdu do Warszawy
oraz aby nie zamulać aż tak auta LPG zakupiony odrazu został blos BRC:
układanka LPG została prawie skompletowana w momencie gdy dotarły oto takie graty:
kolanka do montazu blosa, minikit lovato tzn reduktor podciśnieniowy, przełacznik oraz elektrozaworki, butla stako 43l w koło zapasowe.
no i już a aucie:
po ok tygodniu auto trafiło do pseudo tłumikarza na założenie kolektora oraz ogarnięcie prędzej przezemnie zakupionego wydechu środkowego oraz końcowego.
a oto efekty:
no i zrobiła się już wiosna 2011 w którą po ok 2 latach wkońcu zebrałem się za założenie dokładek progowych od wersji GTI:
no i wreszcie zaliczyłem pierwszy w życiu zlot zlot który był moim marzeniem od dzieciaka. Jeszcze za czasów NKP chciałem wybrać się na zlot, jednakże byłem za młody
na koniec pare aktualnych zdjęć z końca lata 2011.
Mam nadzieje, że nie zanudziłem Was moją prezentacją. Miałem zrobić ją już dawno lecz zawsze brakowało czasu. Generalnie jest to opis, który jest też aktualizowany na Setkowym forum... jednakże myśle że to dobry czas aby ukazać auto szerszej publiczności
Dziękuje za uwage
Rok Produkcji: 1993
Przebieg: 270 tys km
GA16Ds (gaźnik) + LPG z BLOS
Dach: Targa + podsufitki do targi
Kolor: grafitowy metalik
Moc: 108km i 141Nm
WYPOSAŻENIE:
Standardowe:
wspomaganie kierownicy
dach targa
elektryczne lusterka
elektrycznie regulowane światła
regulowana wysokość kierownicy
tapicerka szara welurowa
chlapacze oryginalne 100nx
Dodatkowe:
dokładki progowe GTI
centralny zamek z pilotem
nadkola od golfa II
siłowniki klapy tylnej od fabii
radyjko: jakieś od Volvo z CD.
głośniki: Drzwi blaupunkt śr. 16cm, w fabrycznym miejscu z tyłu dołozone "boshmann"- czekają na wymiane...
wzmacniacz:brak
aluski rial 14" (w garażu jeszcze mam od 98' fabryczne kołpaki:D)
kolektor 4-2-1 z wydechem 2 cale + środkowy przelotowy
stożek
Plany:
przyciemnienie szyb
jakieś lepsze głośniki na tył
dokładka GTI przedniego zderzaka
Historia: Auto mamy od 1998 roku. Kupione od znajomego który sprowadził je z niemiec w 1993 roku jako uszkodzone. Prędzej autem jeździła moja mama oraz mój tata... Przez tyle lat i kilometrów (175 kkm) mało co bylo robione:
z mechaniki:
alternator 3 razy,sprzęgło, zawieszenie przednie (gumy i łączniki), przeguby,łożysko w lewym tylnym kole, tylne amortyzatory no i klocki i tarcze. ostatnio wymieniałem ponownie gumy w przednim zawiasie, świece(stare byly jeszcze oryginalne boscha) , zaciski z tyłu, wężyki podciśnienia, sonda lambda.
modyfikacje jakie osobicie wprowadziłęm to usunięcie zaworu egr oraz stożkowy filtr, wydech 2 cale z kolektorem 4-2-1 oraz przyspieszony lekko zapłon. reszta seria- tak mi się wydaje ładnie.
jak widac kocham to auto i chyba zostanie ze mna do mometu w ktorym nie zgubi kół albo innych części. :twisted:
a tak wyglądał kiedys (zdjecia zrobione około 2001r gdy mój ojciec chciał sprzedać nyske)
między czasie robiona była kompletna blacharka której fotorelacje przedstawiam poniżej:
auto przed blacharka:
remont blacharki cz.1- progi, kielichy, podloga- nietety nie mam zdjec podczas pracy...
remont blacharski cz.2- błotniki przednie oraz tylnie, nadkola, pas tylny oraz innej maści blachy zjedzone przez rdze...
na koniec zimy 2011 roku doszło do realizacji pewnego planu tzn mod wydechu oraz założenie LPG. dlaczego tak? aby auto jeździło cały czas jak seria tzn to co stracił przez LPG miał zyskać przez mod wydechu. i chyba się udało niestety auto nie było na hamowni
foto imieninowego zakupu z wyjazdu do Warszawy
oraz aby nie zamulać aż tak auta LPG zakupiony odrazu został blos BRC:
układanka LPG została prawie skompletowana w momencie gdy dotarły oto takie graty:
kolanka do montazu blosa, minikit lovato tzn reduktor podciśnieniowy, przełacznik oraz elektrozaworki, butla stako 43l w koło zapasowe.
no i już a aucie:
po ok tygodniu auto trafiło do pseudo tłumikarza na założenie kolektora oraz ogarnięcie prędzej przezemnie zakupionego wydechu środkowego oraz końcowego.
a oto efekty:
no i zrobiła się już wiosna 2011 w którą po ok 2 latach wkońcu zebrałem się za założenie dokładek progowych od wersji GTI:
no i wreszcie zaliczyłem pierwszy w życiu zlot zlot który był moim marzeniem od dzieciaka. Jeszcze za czasów NKP chciałem wybrać się na zlot, jednakże byłem za młody
na koniec pare aktualnych zdjęć z końca lata 2011.
Mam nadzieje, że nie zanudziłem Was moją prezentacją. Miałem zrobić ją już dawno lecz zawsze brakowało czasu. Generalnie jest to opis, który jest też aktualizowany na Setkowym forum... jednakże myśle że to dobry czas aby ukazać auto szerszej publiczności
Dziękuje za uwage
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:28 przez majchrzok, łącznie zmieniany 7 razy.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
dzięki dzięki
aktualizacja jak na razie częsci eksploatacyje, na dalsze modyfikacje chwilowo brak kasy... ale w najbliższej przyszłości napewno wleci wskaźnik AFR abym na bieżąco mógł sprawdzać mieszanke gaz/powietrze i robić ewentualne korerty blosu.
[ Dodano: 2012-01-15, 00:08 ]
pare dni temu miałem problemy z autem, silnik się dławił, ciężko zapalał aż pewnego razu w ogóle nie odpalił. wymiana świec na nowe rozwiązała problem.
stare świece wyglądają tak:
dodatkowo zamówione przewody NGK bo te co są w aucie są to oryginały. kopułka i palec wymieniane coś koło czerwca 2011r takżę tego na razie nie tykam.
na wymiane czekają już również elastyczne przewody hamulcowe osi przedniej oraz przyokazji klocki- jak będe miał troche czasu po sesji ogarnę to... oraz przyszła już także uszczelka pokrywy zaworów bo stara troche puszcza gdzieniegdzie olej.
dodatkowo znalazłęm stare foty nissana tzn z ok 2005r...
auto stało jeszcze wtedy na czarnych blachach
[ Dodano: 2012-01-24, 00:02 ]
Wpadły nowe kable zapłonowe firmy NGK:
Na dniach wymianie ulegną również elastyczne przednie przewody hamulcowe wraz z klockami oraz uszczelka pokrywy zaworów.
wkońcu udało mi się dostać i zamontować na stałe diodowy wskaźnik AFR abym mógł cały czas monitorować ustawienie BLOSU.
niestety zdjęcie robione cegłofonem...
auto było w opłakanym stanie pod względem blacharskim, gdybym wiedział co mnie czeka to napewno bym się tego nie podejmował a auto wylondowało by w hucie. w reanimacji blach przydatny był cały tył ( od końca dzwi po pas tylny) przywieziony z okolic wrocławia... gdybym wiedział, że mój będzie tak pognity, a tamten z którego pochodzi wiekszość blach jest tak w dobrym stanie, prawdopodobnie zakupiłbym tamtą całą karoserie i przekładał bebechy...Shadows pisze:ładny NX , jak tak patrzylem na zdj z prac blacharskich to stwierdzilem ze moja Primera niebyla tak zgnita czekam na dalesze aktualizacje Pzdr
aktualizacja jak na razie częsci eksploatacyje, na dalsze modyfikacje chwilowo brak kasy... ale w najbliższej przyszłości napewno wleci wskaźnik AFR abym na bieżąco mógł sprawdzać mieszanke gaz/powietrze i robić ewentualne korerty blosu.
[ Dodano: 2012-01-15, 00:08 ]
pare dni temu miałem problemy z autem, silnik się dławił, ciężko zapalał aż pewnego razu w ogóle nie odpalił. wymiana świec na nowe rozwiązała problem.
stare świece wyglądają tak:
dodatkowo zamówione przewody NGK bo te co są w aucie są to oryginały. kopułka i palec wymieniane coś koło czerwca 2011r takżę tego na razie nie tykam.
na wymiane czekają już również elastyczne przewody hamulcowe osi przedniej oraz przyokazji klocki- jak będe miał troche czasu po sesji ogarnę to... oraz przyszła już także uszczelka pokrywy zaworów bo stara troche puszcza gdzieniegdzie olej.
dodatkowo znalazłęm stare foty nissana tzn z ok 2005r...
auto stało jeszcze wtedy na czarnych blachach
[ Dodano: 2012-01-24, 00:02 ]
Wpadły nowe kable zapłonowe firmy NGK:
Na dniach wymianie ulegną również elastyczne przednie przewody hamulcowe wraz z klockami oraz uszczelka pokrywy zaworów.
wkońcu udało mi się dostać i zamontować na stałe diodowy wskaźnik AFR abym mógł cały czas monitorować ustawienie BLOSU.
niestety zdjęcie robione cegłofonem...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
mam tak samomajchrzok pisze:jak widac kocham to auto i chyba zostanie ze mna do mometu w ktorym nie zgubi kół albo innych części. :twisted:
swoją drogą prace blacharskie , nie myślałeś żeby kolektor owinąć bandażem, no i co to za wskaźnik AFR ? używałem kiedyś podobnego tyle że jedna dioda dwukolorowa(czerwono zielona)
myślałem o tym ale jakoś jeszcze się za to nie zabrałem...ciapek pisze:, nie myślałeś żeby kolektor owinąć bandażem
wskaźnik ten udało mi się zakupić na rynku wtórnym. produkowane były one przez jakiegoś elektronika... wskaźnik ten ma dwa zakresy pracy ( 1V/5V) oraz wyswietla dwa wskazania chwilowe (czyt. dyskoteka) oraz uśrednione. generalnie jest jakiś podgląd na ustawienie blosuciapek pisze: no i co to za wskaźnik AFR ? używałem kiedyś podobnego tyle że jedna dioda dwukolorowa(czerwono zielona)
[ Dodano: 2012-03-08, 22:26 ]
Dotarło do mnie nowe sprzęgło które kupiłem od kolegi z setkowego forum w dość fajnych pieniądzach . Docisk na swojej tarczy miał rdzawy nalot lecz po dłuższej chwili zabawy odrdzewiaczem oraz papierem wodnym wygląda jak nowa.
wyjęte z paczki:
w trakcie:
i już po:
teraz czekam na cieplejsze dni i zabieram się za zakładanie go do Nissanka
[ Dodano: 2012-03-17, 22:19 ]
wjechaly dzisiaj nowe klocki na przód. po wymianie lawy zacisk niedomaga tzn lekko przychamowuje lewe koło. przy wciskaniu tłoczka było już czuć że stawia znacznie większy opór niż prawa strona... w przyszlym tygodniu musze go rozebrać i poczyścić.
[ Dodano: 2012-06-11, 18:50 ]
No i po zlocie 2012. Auto zrobiło wsumie trase ok 800km bez najmniejszych problemów. Między czasie przed samym zlotem zostało wymienione sprzęgło, jedna guma na wahaczu lewym oraz łączniki stabilizatora przedniego. reszta gum i tulejek na wahaczach okazała sie jak nowa z nadmiaru czasu wykonałem również nowe dystanse na głośniki oraz podregulowałem sobie ręczny
autem startowałem na 1/4 mili i w oesie- niestety bez rewelacji :twisted: wkońcu nyska odwiedziła hamownie- pomiar na benzynie. wynik może nie jest zły ale wykres jest troche ciulowaty.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
no niby tak ale niuton spada na łeb na szyje po przekroczeniu 4,5 tys obrotów. czy efektem tego mógłby być nieszczelny dolot?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
nie, dolot jest już dawno zmieniony, jest w miejscu gdzie mają wszyscy tzn w okolicy akumulatora... dolot w czasie pomiarów miał ok 45cm.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
wronek, gaźnik- brak odcinki
[ Dodano: 2012-09-02, 11:11 ]
mając na uwadze trase wakacyjną troche pogrzebałem w aucie: czyszczenie gaźnika, blosu i regeneracja reduktora aby nie było jakiś niechcianych niespodzianek.sprawdzenie hamulcy, układu zapłonowego no i wymiana oliwy.. no to w droge.
łącznie przeleciałęm nim ok 2,5 tys km z załadowanym po brzegi bagażnikiem i powiem wam, że dawał rade
foty pamiątkowe muszą być
[ Dodano: 2012-09-02, 11:11 ]
mając na uwadze trase wakacyjną troche pogrzebałem w aucie: czyszczenie gaźnika, blosu i regeneracja reduktora aby nie było jakiś niechcianych niespodzianek.sprawdzenie hamulcy, układu zapłonowego no i wymiana oliwy.. no to w droge.
łącznie przeleciałęm nim ok 2,5 tys km z załadowanym po brzegi bagażnikiem i powiem wam, że dawał rade
foty pamiątkowe muszą być
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Z tak długiej podróży setką foty muszą być ! I to mi się podoba, auta nie oszukujmy się już nie najmłodsze ale wsiadasz klepiesz 2,5kkm bez strachu Pozdro !
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
dokładnie jak piszecie- jakiegoś strachu nie było by wyruszyć w taką trasę. auto spisywało się bez zastrzeżeń. jedynie co musiałem poprawić na trasie to ustawienie lpg bo to oferowane w Austrii jest strasznie niskiej jakości. monitorek afr cały czas pokazywał, że mieszanka jest za uboga więc szybka akcja na parkingu i można było jechać dalej. przy załadowanym bagażniku ( załadowany że trzeba było wymontować kanapę ) we dwie osoby w trasie autostrada+ normalne drogi poza granicą polski auto spaliło ok 8,7l LPG na 100km. w Polsce w drodze powrotnej gdzie było późno przy trochę szarpanej jeździe przez tiry spalanie wzrosło do 10.5l/100km.. wynik i tak jest spoko, bo faktycznie miał ciężko. wczoraj tyle że już pusty bez kanapy jechałem do Poznania to wrażenie było takie jak auto miałoby z 30km więcej
jedyną niewiadomą przed trasą tak naprawdę było właśnie spalanie, bo po zawirowaniach z ustawieniem LPG po regeneracji reduktora nie było kiedy go sprawdzić.. ale pierwsze tankowanie w Międzylesiu po 360km i miłe zaskoczenie
[ Dodano: 2013-01-27, 12:18 ]
Dawno nic nie pisałem bo generalnie z autem nic sie nie dzieje. aktualnie służy mojej siostrze na codzienne dojazdy do pracy. W zeszłym tygodniu byłem na przeglądzie który setka przeszła bez problemu no może z 3 niedociągnięciami…
a więc – niesprawne oświetlenie tablicy rejestracyjnej, wyciek oleju spod pokrywy zaworów ( uszczelka wymieniana przed zlotem w czerwcu i znowu puszcza…) no i wyciek płynu hamulcowego z prawego zacisku. Co ciekawe siła hamowania zarówno z jednej jak i drugiej strony była zbliżona… Będzie trzeba się tym zając w wolnej chwili.
Jaką polecacie dobrą uszczelkę pod pokrywę?
Z ciekawostek- jako że skończyły mi się miejsca w dowodzie na pieczątki koleś zaczął przeglądać różne dane i dopatrzył się że auto jest zarejestrowane na 5 osób. Po chwili namysłu stwierdził iż auto jest 4 osobowe i takie zaświadczonko wystawił … trudno. i tak miejsca jest ledwo by jedną laseczkę obrobić a co dopiero 4..
jednak, wczoraj wracając do domu po przełączeniu na benzynę zonk. auto gasło na wolnych... mówię coś jest nie tak.
dzisiaj z rana to samo- nie trzymał obrotów i przygasał. maska w górę i sprawdzamy. podciśnienia wszędzie siedzą, wężyki całe no to myślę- gaźnik.
zrzucam dolot- psikadło do gaźnika w łapę i jechana. dodatkowo wd40 psiknąłem wszystkie ruchome części z zewnątrz gaźnika by wykluczyć jakieś zbędne tarcia. jazda próbna- przeciągnięcie na obrotach i już nie gaśnie. lekka korekta śrubą z tyłu gaźnika i auto hula normalnie:)
_________________
jedyną niewiadomą przed trasą tak naprawdę było właśnie spalanie, bo po zawirowaniach z ustawieniem LPG po regeneracji reduktora nie było kiedy go sprawdzić.. ale pierwsze tankowanie w Międzylesiu po 360km i miłe zaskoczenie
[ Dodano: 2013-01-27, 12:18 ]
Dawno nic nie pisałem bo generalnie z autem nic sie nie dzieje. aktualnie służy mojej siostrze na codzienne dojazdy do pracy. W zeszłym tygodniu byłem na przeglądzie który setka przeszła bez problemu no może z 3 niedociągnięciami…
a więc – niesprawne oświetlenie tablicy rejestracyjnej, wyciek oleju spod pokrywy zaworów ( uszczelka wymieniana przed zlotem w czerwcu i znowu puszcza…) no i wyciek płynu hamulcowego z prawego zacisku. Co ciekawe siła hamowania zarówno z jednej jak i drugiej strony była zbliżona… Będzie trzeba się tym zając w wolnej chwili.
Jaką polecacie dobrą uszczelkę pod pokrywę?
Z ciekawostek- jako że skończyły mi się miejsca w dowodzie na pieczątki koleś zaczął przeglądać różne dane i dopatrzył się że auto jest zarejestrowane na 5 osób. Po chwili namysłu stwierdził iż auto jest 4 osobowe i takie zaświadczonko wystawił … trudno. i tak miejsca jest ledwo by jedną laseczkę obrobić a co dopiero 4..
jednak, wczoraj wracając do domu po przełączeniu na benzynę zonk. auto gasło na wolnych... mówię coś jest nie tak.
dzisiaj z rana to samo- nie trzymał obrotów i przygasał. maska w górę i sprawdzamy. podciśnienia wszędzie siedzą, wężyki całe no to myślę- gaźnik.
zrzucam dolot- psikadło do gaźnika w łapę i jechana. dodatkowo wd40 psiknąłem wszystkie ruchome części z zewnątrz gaźnika by wykluczyć jakieś zbędne tarcia. jazda próbna- przeciągnięcie na obrotach i już nie gaśnie. lekka korekta śrubą z tyłu gaźnika i auto hula normalnie:)
_________________
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
musze taką poszukać bo wyciek jest coraz większy. aż delikatnie się zbiera olej na fanszy od kolektora wydechowego....
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Witam. Ostatnio zrobiłem pewien zakup,. Otóż wjechaly nowe felgi od kolegi z forum. Jednak na razie wróciłem do tych dotychczasowych. W dniu wczorajszym wymieniłem olej na mobil super 1000 15W-40
Niestety w dniu dzisiejszym setka po raz pierwszy odkąd ją mamy tzn od 1998 roku przyjechała do domu na lawecie. Będąc na lokalnym spocie posłuszeństwa odmówił prawdopodobnie alternator. Auto zdechło podczas jazdy i już nie zapaliło. Mam nadzieje że szybko uporam się z tym problemem. Jeśli to wina alternatora to w naszej kadencji z nissanem będzie to już 4 sztuka.
Żeby było ciekawiej nie dalej jak wczoraj sprawdzałem napięcie na alternatorze i wynosiło coś ponad 14V. tak więc mega pech.
Niestety w dniu dzisiejszym setka po raz pierwszy odkąd ją mamy tzn od 1998 roku przyjechała do domu na lawecie. Będąc na lokalnym spocie posłuszeństwa odmówił prawdopodobnie alternator. Auto zdechło podczas jazdy i już nie zapaliło. Mam nadzieje że szybko uporam się z tym problemem. Jeśli to wina alternatora to w naszej kadencji z nissanem będzie to już 4 sztuka.
Żeby było ciekawiej nie dalej jak wczoraj sprawdzałem napięcie na alternatorze i wynosiło coś ponad 14V. tak więc mega pech.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
taki olej lany jest od zawsze... oleju nie bierze więc pewnie taki zostanie do końca.
alternator na tą chwile nie ładuje. sprawdząłem na moim akumulatorze jak i na innym. sprawdzałem na wolnych obrotach, na troche szybszych i zawsze pokazuje tyle ile na akumulatorze. wynik 14V był jeszcze wczoraj. dzisiaj dupa blada
alternator na tą chwile nie ładuje. sprawdząłem na moim akumulatorze jak i na innym. sprawdzałem na wolnych obrotach, na troche szybszych i zawsze pokazuje tyle ile na akumulatorze. wynik 14V był jeszcze wczoraj. dzisiaj dupa blada
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
HeY
Dopiero teraz trafiłem na Twoją prezentację. Bardzo fajnie opisana z dużą ilością fotek dokumentujących pracę nad autem jak i przedstawiającą historię auta w rodzinie. Super:) Nie wiedziałem, że tyle pracy włożyłeś w praktycznie odbudowę auta. Wielkie gratki za włożony wkład w auto oraz życzę kolejnych udanych modów oraz braku problemu z alternatorem.
Mam nadzieję, że szybko się z nim uporasz.
Pozdrawiam
Mishi
Dopiero teraz trafiłem na Twoją prezentację. Bardzo fajnie opisana z dużą ilością fotek dokumentujących pracę nad autem jak i przedstawiającą historię auta w rodzinie. Super:) Nie wiedziałem, że tyle pracy włożyłeś w praktycznie odbudowę auta. Wielkie gratki za włożony wkład w auto oraz życzę kolejnych udanych modów oraz braku problemu z alternatorem.
Mam nadzieję, że szybko się z nim uporasz.
Pozdrawiam
Mishi
jako że z autem jako tako się nic nie dzieje, nagrałem sobie elastyczność mojego auta na lpg i na pb. różnica praktycznie żadna, zresztą zobaczcie sami
na LPG
http://www.youtube.com/watch?v=DL8jJY_7rno
oraz na PB
http://www.youtube.com/watch?v=MN7bJY_ALME
na LPG
http://www.youtube.com/watch?v=DL8jJY_7rno
oraz na PB
http://www.youtube.com/watch?v=MN7bJY_ALME
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
to aż dziwne, auto w powiecie od 19 lat
skąd jesteś kolego?
skąd jesteś kolego?
Ostatnio zmieniony 2013-04-27, 12:13 przez majchrzok, łącznie zmieniany 1 raz.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859