Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-05-25, 23:16

Zdrowa z zewnątrz, zdrowa wewnątrz - czy potrzeba czegoś jeszcze? ;)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-06-29, 11:21

No Primerka dostała nowy olej Mobil1 5W50. Wcześniej jednak zrobiłem płukankę silnika - Liqui Moly Engine Flush - zlałem czarny, smolisty olej. Autko stało całą noc, żeby olej dokładnie ściekł. Jakie wrażenia? Silnik pracuje jakby równiej i ciszej. Przy następnej wymianie też robię płukankę. Pojeździmy teraz i zobaczymy jak się będzie sprawował po przesiadce z 10W40 na 5W50 :D .
Co więcej do wymiany poszła tuleja wahacza - siedziała oryginalna, a przy okazji wyszło, że do wymiany jest jeszcze sworzeń - też był oryginalny... W nadchodzącym tygodniu wymiana łączników stabilizatorów, od razu wlecą poliuretany oraz najprawdopodobniej wymiana wydechu :D .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-07-05, 11:15

Małe spy photo: :D

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2018-02-05, 10:57 przez Zielkq, łącznie zmieniany 1 raz.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-07-06, 23:31

Jak już Zielkq zapodał spajfoto to trzeba się pochwalić.
Primera dostała żółte poliuretany do łączników stabilizatora oraz na drążek stabilizatora. Montaż przebiegł dość sprawnie. Przy okazji wpadły też nowe łączniki stabilizatora z Patrola Y60/Y61.

Więcej z procesu montażu - fotostory tutaj:
viewtopic.php?p=298532#298532


Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:55 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-07-06, 23:42

Fotografem to ja nie będę, ale i tak ostatnie zdjęcie najlepsze ze wszystkich :)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-07-12, 16:14

Primerka dziś dostała nowe kabelki zapłonowe - stare (oryginalne) miały już ponad 250kkm przebiegu i wypadało je wymienić.

Obrazek


I coś co chyba najbardziej cieszy :D

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:55 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2013-07-13, 12:35

Słusznie...też mam cały zapłon świeży :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-07-31, 21:43

Co to by nie było, że przy Primerze nic się nie dzieje. Z racji, że mam urlop i znalazłem chwilę czasu to wybrałem się do pewnego marketu budowlanego :D kupiłem sobie taśmę dekarską i postanowiłem nieco wyciszyć autko.

Obrazek


Z racji tego, że nie posiadam opalarki zawinąłem siostrze taki oto przedmiot widoczny na zdjęciu poniżej. Bądź co bądź, bardzo dobrze się sprawdza :D :D :D

Obrazek


Po półtorej godziny drzwi, a w zasadzie poszycia drzwi były obklejone

Obrazek


Obrazek


Następnie wziąłem się za środek - tu został obklejony tunel środkowy

Obrazek

Obrazek


I na koniec co nieco obkleiłem kufer (na zdjęciu tylko fragment oklejenia)

Obrazek


Również został wymieniony ostatni tłumik, ponieważ ten co był to szkoda słów.....

Obrazek

Jak autko jeździ po wygłuszeniu? Jutro zobaczymy :d





_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:56 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-08-01, 09:43

No to czekamy teraz na ocenę słuchową, czy coś to zmienia i czy warto się bawić ;)

Tylko jedno pytanie: czy efekt nie byłby lepszy i czy mat bitumicznych nie powinno się przyklejać na blachę, a nie na poszycie drzwi? W ten sposób niwelowałoby to rezonans blach, a na poszycie drzwi dać jakąś specjalną piankę, którą zapobiega trzeszczeniu elementów plastikowych?

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-08-08, 20:55

No to pojeździłem trochę po mieście i stwierdzam, że jest trochę ciszej. Prawdziwy test będzie dopiero gdzieś na trasie.
Co do miejsc klejenia to owszem powinno się to kleić na drzwi - blachę. Jednak ma to też swoje minusy. Jeśli para wodna się skropli i zacznie osiadać na drzwiach to jak mamy gołą blachę to bez problemu sobie woda spłynie. Jeśli będziemy mieli maty i powietrze, które może być uwięzione w bańce powietrza się skropli i to będzie pod matą to ta woda nie będzie miała gdzie spłynąć. To samo dotyczy tego, jeśli woda zbierze się na/w łączeniach mat.
Czy warto się bawić w to? Za 100zł myślę, że warto. Taśmą zrobiłem całe drzwi tunel, trochę podłogi i bagażnik i jeszcze mi zostało.

_____________________

Mały up.

Z racji, że mam dostęp do garażu i kanału przy autku dzieje się i to praktycznie codziennie.
Kiedy siedziałem w kanale zauważyłem że coś mi kapie w okolicach podstawy filtru oleju. Mała kropla na język i już było wiadome płyn do chłodnicy. No to rozbieramy:

Obrazek

Na zdjęciu zaznaczyłem skąd mi kapało i widać wyciągniętą rurę. Okazało się że oring był pęknięty i twardy jak diabli w dodatku zdeformowany.

Obrazek

Obrazek

No to lecimy dalej. Tak popatrzyłem na swoje światła i stwierdziłem, że są ch%#$%$nie brudne w środku. Więc padła decyzja - rozbieramy i czyścimy. Okazuje się, że zdjęcie zderzaka bardzo pomaga przy wykręcaniu reflektorów. Ale tak czy inaczej zeszła mi się ponad godzina na ich wykręcenie - nie chciałem pourywać śrub i pozrywać gwintów w nakrętkach.

Obrazek

Z racji, że mi wpadły w ręce za free reflektory, które miały pourywane zaczepy to miałem materiał do nauki rozklejania. Okazało się bardzo proste. Wkładamy reflektor do piekarnika nagrzanego do circa 70st na 3-5min. Następnie wkładamy śrubokręt pomiędzy szkło i obudowę, odginamy i jak już zacznie ładnie odchodzić to rękami odrywamy jedno od drugiego.
Po rozebraniu moich reflektorów okazało się, że odbłyśniki są zniszczone (nie wspominając o tym jakie brudne). Odbłyśniki w reflektorach, które dostałem były w dużo lepszym stanie. Tak więc wystarczyło je tylko wyczyścić i założyć do moich lamp.

Obrazek

Po wyczyszczeniu światła świecą o niebo lepiej.
Co więcej, bardzo denerwowała mnie szpara pomiędzy reflektorem a zderzakiem. I zrobiłem takie coś:

Obrazek

Obrazek

I w ten oto sposób nie mam już szpecącej dziury między reflektorem a zderzakiem.

No i na koniec dziś wymieniłem olej w skrzyni biegów. Skrzynka została zalana RAVENOLEM 75W90 GL4.

Obrazek

Dlaczego taki olej? Otóż po lekturze printview.php?t=259&start=0&sid=cff8a9f ... d6081e8acf nie chciałem ładować żadnego oleju GL4/5 ani GL5.




_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:56 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-08-08, 21:05

Hmm, ciekawie z tym olejem... Zalałem 2 lata temu Motul Gear 75W90 GL5, zrobiłem ponad 40tys. km i nic się nie dzieje (odpukać).
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-08-17, 22:40

Modzelitto może i nic się nie dzieje, ale ja jakoś wolałem dmuchać na zimne. Jak na razie Ravenol spisuje się bardzo dobrze. Nie ma problemów z wrzucaniem biegów, skrzynia chodzi płynnie i cicho.

Co co by nie było, przy autku nadal się dzieje. Z racji, że rozszczelniła mi się chłodnica i czekam, aż przyjdzie nowa-używana od Nieznajka http://www.autonissan.com.pl/index.html (swoją drogą miałem okazję poznać człowieka osobiście i zobaczyć to co mają u siebie - czułem się jak dziecko w sklepie pełnym zabawek i słodyczy), tak więc postanowiłem założyć przynajmniej część tempomatu - graty leżały już ponad pół roku i czekały. I tak do szczęścia nabyłem:
*włącznik od Pathfindera R50
*komputer od Maximy A32
*pompkę i serwo sterujące od Maximy J30
*panel sterujący - wersja DIY
*przekaźnik wraz z podstawką od P11

Tak więc zabieramy się za rzeźbienie:

komp+włącznik - już połączone

Obrazek

Obrazek

Obrazek

pompka i serwo

Obrazek

Obrazek

Komp już zamontowany

Obrazek

Włącznik i panel "hand made"

Obrazek

Oraz ładnie podświetlony włącznik

Obrazek

A tu zamontowana pompka

Obrazek

Teraz muszę pomyśleć jak zrobić sterowanie przepustnicy - dołożyć kółko sterujące. Myślałem o przekładce ośki, liścia i kółek z Maximy A32, ale niestety nie pasuje. Trzeba znaleźć jakieś inne rozwiązanie. Najlepiej byłoby przyciągnąć przepustnicę od Infiniti G20, ale one mają ssanie elektroniczne, a nie na temperaturę cieczy chłodzącej..... Nie ważne coś się za jakiś czas wymyśli, chyba, że ktoś ma jakiś pomysł - patent i chce się nim podzielić.
Jak się uda to poskładać razem do kupy to chyba będzie pierwsza P11 z tempomatem złożonym na oryginalnych gratach (no poza sterowaniem, ale może za jakiś czas założę oryginalne sterowanie z kierownicy np.z R50, albo jakiegoś innego).
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:57 przez janusz, łącznie zmieniany 5 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-08-18, 23:01

Ja tam cały czas czekam na "produkt finalny", bo na razie to ciągle "prawie-tempomat" (choć coraz bliżej końca) :P
A jak z czujnikami na sprzęgle i hamulcu? Temat już ogarnięty?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-08-20, 10:14

Ta, temat czujników ogarnąłem. Została przepustnica.....

No wczoraj przed wyjazdem do Wrocławia wpadła nowa-używana chłodnica. Oryginał NISSANa do silnika 2.0B. Niestety, ale chińczyk wyzionął ducha - rozszczelnił się. Próba uszczelnienia nic nie dała....

Porównanie mojego cienkiego chińczyka (na górze) z oryginalną chłodnicą (dół)

Obrazek

Po lewej oryginał, po prawej chińczyk

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:57 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

giraf
nowy na forum
Posty: 29
Rejestracja: 2013-05-22, 10:28
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: giraf » 2013-08-20, 11:36

Tez mam tempomat w P11GT , Na autostradzie sluzy ;_) chetnie odsprzedam bo ide w mase i osiagi

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-08-28, 12:37

WIELKIE PODZIĘKOWANIA dla kolegi Giraf. Dzięki niemu i zdjęciu, które mi podesłał nie musiałem nic robić z przepustnicą, a mogę nią sterować za pomocą aktuatora tempomatu. Wykorzystując takie rozwiązanie zaoszczędziłem dobre 400zł na ściąganiu przepustnicy z USA, gdzie i tak nie było pewności czy wszystko będzie P&P.
Foto poniżej

Obrazek

Obrazek

Aktuator przyczepiony za pomocą PC (poliwęglan) o grubości 6mm
Obrazek

Co mi zostało? Dorobienie układu mnożącego częstotliwość, ponieważ komp od Maximy startuje od 48Hz (50km/h), a Primera przy 50km/h daje 16 Hz.
Ostatnio zmieniony 2014-04-05, 18:15 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-08-28, 17:02

Prosto i tanio - w tym jest cały urok. Jak to mówią pomysły tworzą patenty ;)

Janusz, gratuluje. Fajnie to wszystko ogarniasz.

Powodzenia

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2013-08-28, 21:22

No patent dobry jest hehe szczególnie jak ktoś w trasy często śmiga ;)

Jakoś mi się kojarzy, że miałem przepustnicę chyba od Sunnego GTI który miał kowadełko oryginalne przystosowane pod tempomat w sensie na dwie linki (chyba to było ori z nissana ale nie dam sobie ręki odciąć)
Nissan Primera SR20DE+T

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-08-28, 21:39

Jeszcze nie widziałem Primery w której kowadełko nie było przystosowane na dwie linki :roll:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-08-28, 22:30

Dzięki chłopaki.
Neptune masz rację były takie wersje - najczęściej kolektor ssący HighPort, oprócz Sunnego z silnikiem 2.0 to samo było w 100NX z 2.0. W P10 też takie coś widziałem.
Vixo tylko przy tempomacie jest nieco inaczej to rozwiązane - są dwa niezależne kółka. P10 z SR20De/DE (LowPort) oraz P11 tego nie miały.
Chyba, że wersje na USA, ale tam też jest inaczej rozwiązane. W wersji na EU jak odpalasz auto to przepustnica jest uchylona. Jak się silnik nagrzeje, a dokładniej płyn to przepustnica się przymyka. W wersjach na USA to było rozwiązane elektronicznie.
Linka od tempomatu naciągnie linkę od gazu, natomiast linka od gazu nie naciągnie linki tempomatu.

Myślałem nad przeszczepieniem kompletnej przepustnicy od Maximy A32 2.0/3.0 lub jej części, ale niestety za dużo kombinowania. Trzeba było wymyślić coś tańszego (w sensie niż robienie adaptera) i mniej skomplikowanego.



Ryba, Neptune wpadnijcie na Zlot dolnośląski, daleko nie jest.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-08-29, 20:22

Ja usiebie w buggy (silnikz P10 GT) mam właśnie kółko przystosowane do dwóch linek i jak jednym się kręci to drugie też się kręci ale jak drugim kręcisz to pierwsze stoi w miejscu.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-08-29, 20:26

Chodziło mi o to co zuh, napisał ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-10-20, 15:04

Więc tak - do skończenia tempomatu brakuje mi tylko podłączenia mnożnika częstotliwości - a dokładniej zaprogramowania procka i podpięcia....

Jakiś czas temu na drzwi zarówno lewe jak i prawe wpadły emblematy z napisem "PRIMERA" z P10 - widać na jednym ze zdjęć :D

A poniżej zdjęcia ze Zlotu dolnośląskiego:

W towarzystwie P11 Risto oraz z tyłu w tle N14 Rz

Obrazek

A tu na

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:58 przez janusz, łącznie zmieniany 6 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

KrzychuB
fanatyk nissana
Posty: 273
Rejestracja: 2013-07-07, 09:51
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: KrzychuB » 2013-10-20, 15:11

janusz, ach te czerwone primki :D

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-10-20, 16:48

U was też nie można powiększyć zdjęcia? Znaczy nie wyświetla się.

KrzychuB
fanatyk nissana
Posty: 273
Rejestracja: 2013-07-07, 09:51
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: KrzychuB » 2013-10-20, 16:54

zuh, mi działa normalnie :D

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-11-09, 18:25

Ostatnimi czasy mało się dzieje, ale cóż brak czasu.
Od kolegi Lombardo88 otrzymałem dwie bardzo przydatne części do mojego tempomatu, za co pragnę mu serdecznie podziękować. Lombardo88 DZIĘKI WIELKIE!!

Panel sterowania na kierę:

Obrazek


oraz kostka do pompki

Obrazek


Od kolegi Plastek kupiłem czujnik spalania stukowego. Mój pomimo tego, że go już raz wymieniałem, to i tak nie działał. Tak więc trzeba było nabyć kolejny. Plastek DZIĘKI za czujnik.
Teraz tylko trzeba znaleźć kogoś kto ma garaż z kanałem i wymienić to cholerstwo i cieszyć się zapłonem ustawionym na 17-18st, a nie 15....

Obrazek





_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:58 przez janusz, łącznie zmieniany 6 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

krzyslikejazz
wiem o czym pisze
Posty: 83
Rejestracja: 2011-09-18, 14:54
Lokalizacja: Jasło

Post autor: krzyslikejazz » 2013-11-10, 23:55

Masakra, jest zapał :). Oby tak dalej, pogratulować :)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-11-11, 21:18

Łooo dziś zrobiłem przegląd hamulców, bo coś mi nie pasowało - słabe hamowanie. Okazało się, że połowa prowadnic stała. Przy okazji poszło szybkie odpowietrzanie wszystkich 4 zacisków.
Podłączyłem również kostkę do pompki tempomatu. Teraz tylko podłączyć jeszcze mnożnik częstotliwości.

Podziękowania dla Zielkq za udostępnienie garażu i pomoc przy odpowietrzaniu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-11-11, 21:56

Już miałem pisać, że u mnie w temacie piszesz, a swój pomijasz :P
A tu jedynie moje przeoczenie nieprzeczytanych postów....

Tylko czy coś się zmieniło teraz w kwestii hamowania?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”