Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Traktorem też można - P11 na ropę

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-11, 21:18

Facet na hamowni powiedział, że mam bardzo niskie doładowanie, jak na diesla
tutaj się wszystko rozchodzi :D mówię Ci dmuchaj 0.9 ojciec godzinę temu mnie odwiedził i mówił ,że będą z Johnym (ziomek który ma łeb jak sklep i utyrbi wszytko) grzebać zaraz i do 1,1 chcą podnieść doładowanie i zobaczyć czy to jedzie wreszcie :D
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-06-11, 21:20

Mówiłem że coś jest jednak nie tak, mam porównanie do kilku P11 w dieslu i tu jakoś tak mi nie grało, tym bardziej że jest dłubnięte przy aucie - i nawet nie mówię o silniku tylko jako całość. Nawet za mocno nie czułem żeby turbina robiła jakieś zamieszanie tylko auto po prostu przyspieszało - może turbo niedomaga?

Zaległe fotki wydechu :-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-11, 21:29

Wszystkie znaki na niebie wskazują na to, że jest problem z turbiną. I tak muszę MBC kupić, żeby mieć prościej przy dalszych modach, to ją jeszcze podkręcę. Powiem szczerze, że ostatnio będąc u siebie w garażu nawet nie miałem czasu wejść pod auto i dopiero teraz to widzę na zdjęciach :D baaaaardzo ładnie :D

No i również zaległy film z dźwiękiem, nakręcony przy okazji dzisiejszego hamowania. To jakieś wstępne rozbiegi były więc się nie sugerujcie że tak przyspiesza ;)

https://www.youtube.com/watch?v=-zHh2zoMJws

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-06-11, 21:35

heh, szkoda że słychać tylko hamownie a nie wydech ;)
co pokazał wykres ??

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-06-11, 21:50

Ryba, strona wcześniej.
Wiooreck, co to czekamy na zweryfikowane wyniki. Bo ciężko myśleć, że to "prawie" seria...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-11, 21:54

Rybka, wycie hamowni słychać w tle. Ten diesel tak cicho pracuje nawet na pełnym przelocie ;) Turbo w pierwszym tygodniu lipca wyciągam i będzie się regenerować.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-11, 21:55

nie potrzebny Ci MBC nie sprawdzi Ci się :) na oryginalnej turbinie i WG wystarczy Ci na WG podkręcić a zegar chyba masz i w miarę dobry (spradzałeś czy Ci nie kłamię ? ).
Faktycznie nie słychać w ogóle wydechu tylko same rolki , turbinę ściągni zobacz obadaj ale jak nie kopci i nie ma luzów zbytnich i trzyma ciśnienie doładowania to wszystko powinno być jak najbardziej okej :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-11, 22:01

Muszę ją zregenerować, bo już od pewnego czasu puszcza olej, nie jakieś tam wielkie ilości, żebym dolewał pomiędzy wymianami, ale widać po przewodach. Luzu osiowego jeszcze nie złapała, więc sama w sobie jeszcze jest zdrowa, ale uszczelnienia już puszczają. Chyba, że znajdę ładnego garreta t3 :->

Wiem, że na WG da się to uzyskać, ale MBC mi potrzebne do szybkiego i precyzyjnego podkręcania jak będziem modzić mapy.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-11, 22:09

no jak uważasz z tym MBC :)
Co do T3 typowy VAG , jak już chcesz celować wyżej to od razu T25 i rzeźbiony kolektor , a T3 podejdzie na luzie pod oryginalny kolektor ?
i zrób sobie ładny dolocik wreszcie świeżego powietrza atrapa z Q45 najprawdopodobniej będize pasować będę sprawdzać do tego odpowiedni stożek zabudowany i dolot z zderzaka , bo powietrze jest najważniejsze !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-11, 23:53

To taka luźna gadka z tym T3. W astrze g 1,7 isuzu jest ta turbawka montowana i tylko 75 koni w serii z tego jest (a po programie prawie 100). Wkładka filtra o zwiększonym współczynniku przepływu wystarczy, turbo i tak da radę sobie zaciągnąć tyle powietrza ile potrzebuje. Słyszałem ten silnik bez puchy filtra i drze się bardziej na takim dolocie niż na pełnym przelotu wylocie :D

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-12, 05:00

hahaahha padłem jaki rapier z nad Wisły :D
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Fer
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2010-02-07, 08:08
Lokalizacja: Gliwice/Pyskowice

Post autor: Fer » 2014-06-12, 21:33

Tutaj dźwięk CD20 na przelocie zakończonym "tłumikiem" WM Sports ...
Silnik tak kopcił i skakał bo nie był do końca dobrze ustawiony na pompie.
https://www.youtube.com/watch?v=Ef7RenlOAgc

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-12, 21:35

z tego co mi wiadomo to jest na pompie od 1.7 Twojego :) ale już minęło trochę zrobiliście coś już dalej z tym projektem ? OT
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Fer
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2010-02-07, 08:08
Lokalizacja: Gliwice/Pyskowice

Post autor: Fer » 2014-06-13, 05:53

HakeN pisze:z tego co mi wiadomo to jest na pompie od 1.7 Twojego :) ale już minęło trochę zrobiliście coś już dalej z tym projektem ? OT
Jak na razie auto jeździ na wydmuchanej uszczelce pod głowicą i wody się dolewa :-D Woda z olejem się nie miesza :-)

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-13, 11:01

A dlaczego wsadziliście ten silnik do 200sxa? :D Bardzo ciekawe auto z tego wyszło. Jak obejrzałem Twoje filmy Fer, to widziałem, że trochę poskładany ten silnik jest. Pokrywe macie inną, kolektor od wolnossącego się gdzieś tam walał, a ten co na głowicy był założony, to chyba z sr (??). Właśnie, pompa z wolnossaka? Z tego co zwróciłem uwagę, to chyba muszla tam była. Jak to jeździ w tym połączeniu?

Z ciekawości napisałem sobie w Smath Studio formularz liczący moc i straty dla skrzyni z CD20T, to bardzo podobne wyniki mi wychodzą jak te z hamowni. Dzisiaj powinien wpaść w moje ręce kolejny fant i będę kombinował.
____________________________________________________________________________

Nie zdążyłem napisać a fant się pojawił, ot taka mała zabaweczka :D

Obrazek

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-13, 12:20

MBC :D bo to jest wolnossak w 200sx z P10 a pompa z sunny 1,7 ale chcieli to uturbiać :)
Napisz jak wrażenia i odczucia z użytku MBc :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-13, 12:26

W sprawnym silniku (osprzęcie) samo zwiększenie doładowania o 0,3 bara bez zmiany dawki w ECU (remapu) nic nie zmieni. Auto jak jechało tak będzie jechać.
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-13, 15:32

Spróbuję podnieść to ciśnienie, aby się mieściło w widełkach i wtedy zobaczę co się będzie działo. Tak czy inaczej Ramzes_II dzięki za tel., piwo ode mnie masz na pewno :D

Awatar użytkownika
ForesteR
doświadczony forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2013-08-28, 23:58
Lokalizacja: Czersk

Post autor: ForesteR » 2014-06-23, 18:00

Wiooreck,
Jakie czasy wyśmigałeś na zlocie? :)

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-24, 07:58

:-/ przyznam szczerze, że et+rt nie do końca mnie satysfakcjonuje, 20,5 było. Jedynie mogę się wytłumaczyć, że nigdy nie kręciły mnie starty na ćwiartkę i po prostu mam nie do końca przygotowane auto do startów. Musze założyć zawór dv, bo przy szybkiej zmianie biegów ciśnienie zbyt wolno spada i jest zamuł. Musze też poćwiczyć starty, bo nawet nie wiem z których obrotów najlepiej startuje, 2-2,5k to w tym przypadku było za mało. Wnioski wyciągnąłem, wiec w następnym roku postaram się lepiej ;-)

Najważniejsze, że auto bez większych problemów pojechało i wróciło ze zlotu. Musze jedynie zająć się i poprawić przewody od turbo.

Tak czy siak wszelkie zabiegi wykonane przed złotem, łącznie dały fajne przyrosty. A wydech cicho, ale nieźle brzmi :D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-24, 08:12

Na dellu trzeba poćwiczyć ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-24, 09:20

Montaż DV nie da Ci nic. W dieslu za "opóźnienie dawki" przy szybkiej zmianie biegów odczuwalne przez Ciebie jak to nazywasz "zamuł" odpowiedzialna jest mapa limitera dymienia.
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-25, 13:14

Dzięki Ramzes_II. Wszystko jest już jasne i jak się uporam ze wszystkim, to ukierunkuję się na program :)

Jako, że założyłem MBC, a fotek nie było, to teraz wstawiam:

Obrazek
Obrazek

No i oczywiście dzisiaj kurier przywiózł paczkę, co by założyć silajkon :)

Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-07-02, 21:44

i co tam, jak tam Primera się sprawuje??

i czemu tak daleko z mbc poleciałeś? ja gdzieś przy kolektorze ssącym zamontuję, na chwilę obecną mam przy rurce tej pionowej co od filtra do turbiny idzie
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-09-16, 09:55

07.2014
Primera ostatnio trochę przeżyła... Najpierw włamanie czego konsekwencją była wybita szyba i poniszczone poszycie fotela pasażera. W ostatnią niedzielę rozszczelniona chłodnica i tryskanie wodą na silnik, a wczoraj i dzisiaj walczyłem z rozrządem. Śruba od koła pasowego nie chciała ruszyć nawet pneumatem, ale ostatecznie dobra rura dała rade po "chwili" męczennika tejże śruby. Po zmianie paska traktor znowu mnie pozytywnie zaskoczył, jazda przychodzi mu teraz z taką lekkością :-) chyba poprawne czasy otwarcia zaworów dużo dały, bo zauważyłem wzrost doładowania przy pewnych wartościach obrotów.

Polecialem marlos tak daleko, bo akurat jak otworzyłem maskę, to miejsce do mnie jakoś przemówiło :-) przy kolektorze i tak już mam nadźgane sporo, może jak pozbędę się kiedyś całkowicie zaworu EGR, to pomyślę nad modyfikacją tego ułożenia.
Jakieś fotki niebawem. Może jakaś sesyjka wpadnie :-D

____________________________________________________________________________

09.08.2014

Zapowiadałem się z jakimiś fotkami, ale nie było albo czasu albo pogody... W końcu i to i to się znalazło. Proszę bardzo, coś świeżego.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

____________________________________________________________________________

16.09.2014

W ostatnią sobotę zmieniłem filtry paliwa i powietrza coby klekot bez problemów łykał sobie czystej ropy i zaciągał się świeżym powietrzem. Wyszło mu to na zdrowie, bo ta sama trasa w niedzielę, przy tym samym stylu jazdy, a spalił 0.2 l/100km mniej :)

Obrazek
Obrazek

Stare filtry to aż wstyd pokazywać, bo paliwowy po 3 latach dosłownie cały czarny, a przez f. powietrza po roku słońca nie było widać :-D

Co jeszcze zauważyłem, po wymianie przewodów od IC zrobiło się sucho pod autem. I nie wiem czy to zasługa oleju czy czegoś innego, odma nie zwilża już dolotu.

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-09-16, 10:00

zostało jeszcze płyn hamulcowy wymienić ;p
i gdzie obudowa filtra paliwa się zgubiła?
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-09-23, 09:15

To przy okazji wymiany tłoczka z tyłu się zrobi. Obudowa jest, tylko jakbym ją założył, to by nie było widać filtra :lol:

______________________________________________________________________________

23.09.2014

Sobota, jako, że była nawet ładna, to postanowiłem wybrać się na wycieczkę nad Jeziorsko.

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-09-23, 09:19

zderzaki miałeś malowane? ;>
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-09-23, 13:42

No w fabryce na pewno :D ja nie malowałem, ale nie wykluczam tego, że za kadencji poprzednika coś było.

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-09-23, 14:17

w fabryce to wiem ;p bo te paseczki w poprzek zderzaka też masz w kolorze, a u mnie są czarne..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”