[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ładnie tam bokiem stawiało na tym zakręcie, takie laki mieli słabe z tyłu czy taki zdradliwy ?Limon pisze:http://www.youtube.com/watch?v=pC8NgeDH6uM
Coobcio jakiś tam filmik dorwałem
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No ja tam na tej prostej czasem 180km/h przekraczałem tak więc czasem z wyhamowaniem nie wydawało i się jednocześnie hamowało i skręcało efektem czego było zarzucanie dupąNadiR pisze:Ładnie tam bokiem stawiało na tym zakręcie, takie laki mieli słabe z tyłu czy taki zdradliwy ?
Co do przepustnicy to już po raz 10ty piszę że pochodzi ona z Infinity Q45 - taka V8 o pojemności 4,5L i mocy ok 300KM.
[ Dodano: 2010-04-17, 22:51 ]
Parę foto dodaje mojej maszynki w akcji z ostatniej ułęży:
A w poniedziałek jadę do Trax racing na montaż kubełka - Bimarco Expert
[ Dodano: 2010-04-21, 10:18 ]
Kubełek na miejscu niebawem zamieszczę fotki, a na razie mam film przedstawiający osiągi mojego sunnego na tle konkurenta 525Konnego Mercedesa E63 AMG
http://www.youtube.com/watch?v=VRlyYoMSGKw
"Pod maską Klasy E od AMG znalazła się jednostka benzynowa V8 o pojemności 6,3 litra. Generuje ona 525 KM mocy oraz 630 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Z takimi parametrami limuzyna z gwiazdą na masce rozpędza się do setki w 4,5 s, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie)"
Dodam że leciałem na kołach torowych z przodu i z tyłu a więc nie za lekkie 16" Speedline i 205.45R16... Jakbym na tył wrzucił to co ostatnio czyli seria GTI 14" na pompowana na 3 atmosfery to Mesio byłby z tyłu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z takim autem, to myślę, że wstydu nie ma i tak, nawet gdy będzie ta długość różnicy na mecie. Jak mówisz, że to się napędza w 4.5 sek do pakiCoobcio pisze: [ Dodano: 2010-04-21, 10:18 ]
Kubełek na miejscu niebawem zamieszczę fotki, a na razie mam film przedstawiający osiągi mojego sunnego na tle konkurenta 525Konnego Mercedesa E63 AMG
http://www.youtube.com/watch?v=VRlyYoMSGKw
"Pod maską Klasy E od AMG znalazła się jednostka benzynowa V8 o pojemności 6,3 litra. Generuje ona 525 KM mocy oraz 630 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Z takimi parametrami limuzyna z gwiazdą na masce rozpędza się do setki w 4,5 s, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie)"
Dodam że leciałem na kołach torowych z przodu i z tyłu a więc nie za lekkie 16" Speedline i 205.45R16... Jakbym na tył wrzucił to co ostatnio czyli seria GTI 14" na pompowana na 3 atmosfery to Mesio byłby z tyłu
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ps. ktoś błędnie filmik podpisał kto go zameiszczał to było E55 AMG pojemność 5,5L... Jego dane w skrócie:
475KM, 13s na 1/4 i 14.7s 0-200km/h
Coś czułem że po wrzuceniu 4 biegu i tak go dochodziłem - będzie rewanż i może jakiś profi filmik w lepszej jakości
475KM, 13s na 1/4 i 14.7s 0-200km/h
Coś czułem że po wrzuceniu 4 biegu i tak go dochodziłem - będzie rewanż i może jakiś profi filmik w lepszej jakości
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wiecie przyczepność ma pewne granice..........fizyki nie oszukasz...jedynie można trochę nagiąć granice.......trzeba zainwestować w lepsze gumy Kumho V70A semi-slick
może jeszcze paliwka wzbogaconego
Bynajmniej i tak jak dla mnie jest mega kozak jak potrafi takiej kobyle dorównać kroku
może jeszcze paliwka wzbogaconego
Bynajmniej i tak jak dla mnie jest mega kozak jak potrafi takiej kobyle dorównać kroku
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
Spoko. U mnie też wrzucenie dwójki killuje obroty.
Widze że Sunny nie był w specjalnie przygotowanej specyfikacji na tor Cargo
Jak bedziesz jeżdził to dzwoń
Widze że Sunny nie był w specjalnie przygotowanej specyfikacji na tor Cargo
Jak bedziesz jeżdził to dzwoń
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
nielicha historia... innymi słowy robi menisk wklęsły z sutówCoobcio pisze:Ps. ktoś błędnie filmik podpisał kto go zameiszczał to było E55 AMG pojemność 5,5L... Jego dane w skrócie:
475KM, 13s na 1/4 i 14.7s 0-200km/h
Coś czułem że po wrzuceniu 4 biegu i tak go dochodziłem - będzie rewanż i może jakiś profi filmik w lepszej jakości
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Niedawno Sunnego odebrałem z rąk Trax Racing gdzie szybko i bardzo dobrze ogarneli mi montaż kubła:
Siedzi się teraz kozak - aż nie chce się wychodzić z auta, wreszcie po upalaniu na Ułęży nie będę mieć sińców w okół kolan i odcisków na palcach u rąk
Przy okazji wywaliłem pasy bezpieczeństwa z tyłu no i przednie - łącznie ok 5kg uszło z wozu + ok. 5kg zaoszczędziłem zmieniając fotel
A jutro czas i na moje sprzęgło - hehe co za tydzień, najpierw u Bombla, potem u Zura a teraz przyszła kolej na mnie
Także zapodałem o wiele lżejsze felgi - ATS DTC 15" - dawne felgi Yarko 5,7kg sztuka no i jutro wlezą na nie nowe Toyo T1R w najpopularniejszym i najtańszym rozmiarze 195/50...
Ciekawe czy będzie trakcja na starcie czy jednak będę zmuszony zainwestować w R888
Siedzi się teraz kozak - aż nie chce się wychodzić z auta, wreszcie po upalaniu na Ułęży nie będę mieć sińców w okół kolan i odcisków na palcach u rąk
Przy okazji wywaliłem pasy bezpieczeństwa z tyłu no i przednie - łącznie ok 5kg uszło z wozu + ok. 5kg zaoszczędziłem zmieniając fotel
A jutro czas i na moje sprzęgło - hehe co za tydzień, najpierw u Bombla, potem u Zura a teraz przyszła kolej na mnie
Także zapodałem o wiele lżejsze felgi - ATS DTC 15" - dawne felgi Yarko 5,7kg sztuka no i jutro wlezą na nie nowe Toyo T1R w najpopularniejszym i najtańszym rozmiarze 195/50...
Ciekawe czy będzie trakcja na starcie czy jednak będę zmuszony zainwestować w R888
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Odchudzać go będe nie ma bata może nie tak orydynarnie jak Goago ale myślę że jeszcze jakieś 15-20kg niewidocznej masy się wygrzebie z niego - wygluszenie grodzi no i te maty bitumiczne także po głowie chodzą mi lżejsze szyby z poliwęglanu na tylnej klapie i bocznych okienkach...
Na chwilę obecną auto straciło kolejne 12-15kg za sprawą ultra lekkich kół - dobrze znanych z Yarko wozu, jedyne co to wrzuciłem na nie nowe T1R...
Co najważniejsze dziś od 12:00 walczyłem ze sprzęgłem, wleciał Aisin z którego jestem mega mega zadowolony przy ruszaniu z dwujki idzie zamielić kółkami
Na chwilę obecną auto straciło kolejne 12-15kg za sprawą ultra lekkich kół - dobrze znanych z Yarko wozu, jedyne co to wrzuciłem na nie nowe T1R...
Co najważniejsze dziś od 12:00 walczyłem ze sprzęgłem, wleciał Aisin z którego jestem mega mega zadowolony przy ruszaniu z dwujki idzie zamielić kółkami
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Graty za auto, sprzęgło to stock Aisin czy jakiś wzmocniony??Pytam bo do swojego gti 800km temu włożyłem cały kit Aisina razem z kołem zamachowym i nie wiem na ile je stać ale skoro przenosi moment z twojego VE to nie mam się o co martwić.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak na szybko powiem ze wykręciłem najlepszy czas dnia 13,8... Ślisko jak cholera było na 1 biegu nie dawałem więcej gazu jak na 75% coby się zmienna faza nie załączyła...
Na normalnej nawierzchni i na tych oponach co mam myślę że spokojnie by było ok 13,5...
Na następny raz obowiązkowo R888 albo temu podobne opony się znajdą na przedniej osi a z tyłu coś wąskiego
Jeszcze muszę popracować nad Aerodynamiką, na metę wlatywałem mając prędkość z przedzialu 160-163km/h... Tak więc trzeba będzie zarzegnać maskę z GTi-R oraz zglebić przód mojego bolidu.
Ps. Fotki maszyny z dnia zawodów zapodam niebawem.
Na normalnej nawierzchni i na tych oponach co mam myślę że spokojnie by było ok 13,5...
Na następny raz obowiązkowo R888 albo temu podobne opony się znajdą na przedniej osi a z tyłu coś wąskiego
Jeszcze muszę popracować nad Aerodynamiką, na metę wlatywałem mając prędkość z przedzialu 160-163km/h... Tak więc trzeba będzie zarzegnać maskę z GTi-R oraz zglebić przód mojego bolidu.
Ps. Fotki maszyny z dnia zawodów zapodam niebawem.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
16" - na tor a 15" na ćwiartkę i ulicę
[ Dodano: 2010-04-26, 12:44 ]
Trochę foto z wczoraj:
Wjazd
Przygotowany do startu
Lecimy z Golfem II + VR6
Poza ćwiartką trochę zakrętów też atakowałem
[ Dodano: 2010-04-26, 12:44 ]
Trochę foto z wczoraj:
Wjazd
Przygotowany do startu
Lecimy z Golfem II + VR6
Poza ćwiartką trochę zakrętów też atakowałem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=Ri7n9vT_ ... r_embedded - jak ładnie o mnie powiedzieli
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM