

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dokładnie, zbędna skruszona masaPawel18PL pisze:Identiko wykruszyło mi się wygłuszenie, podobne zabiegi przechodziłem ostatnioPrzy czym wyprałem wykładzinkę jeszcze
ThxGHOSTRIDER pisze:kawal dobrej roboty jak zwykle zreszta. A co do twoich poczynan z listwami no jest to uciazliwe:) Najwiekszy problem jak sie chce zdjac listwy tak aby nadawaly sie do montazu raz jeszcze oj to jest makabra. Dobrze ze na tasmie a nie na kleju do szyb.
Dłub dłub i strasz dzieci odgłosami spod maski, a staruszki niech uciekają po termoforPawel18PL pisze:Kurna powiem Ci, że zaczęła się u mnie ta choroba z osiągami i absolutnie wszystkie kwestie estetyki poszły na dalszy plan i już kombinuję co tu zrobić żeby auto się odpychało należycie.
Wiesz, ja z tym nie mam problemu, pierwszego 100NX'a poznałem w wersji SR, która nie ma jej na dzień dobry, tak, że bez sentymentupodj pisze:Jak mogłeś usunąć naklejkę 100NX.
Jak chcesz mieć coś jeszcze z wozu, to zajmij się tym czym prędzej. Ja kilka razy oglądałem swojego 100NX, 3 lata temu miał komplet blacharski robiony i naprawdę myślałem, że jest pro, a tu się okazało, że z małego purchelka powychodziły całkiem niezłe potworki. Najlepszy okazał się motyw z podłogą po stronie pasażera, ot pod wpływem impulsu wziąłem dłuto i zacząłem zrywać silikony, konserwację, maty bitumiczne, owszem, była tam jakaś blaszunia, ale praktycznie znikomej grubości, która śrubokrętem wydawała się ok, a jak przywaliłeś młotkiem gumowym, to wyskoczył krater hehe. Dopiero po zerwaniu tego całego gówna okazuje się co tam siedzi naprawdę - foty poniżejPawel18PL pisze:To chyba miejsce typowe ten róg dachu bo też tam mam rudąkurna muszę swoją odrudzić od nowa
No ba, tylko, że wiesz, chronicznie i nieuleczalnie choruję już lata na 5d a'la sss i łamie się w sobie, czy malunek, czy jakaś buda na swap, generalnie jeden pieniądz, z kolei w 3 auto nie chcę się pakowaćSPOKOjny pisze:Co dwa chrupki to nie jeden![]()
![]()