[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie widzę nawet gdzie było spwane hehe
Ps. moja kobita ostro się leni z tymi fotkami... Ale lada chwila coś tu wkleję:D
Ps. moja kobita ostro się leni z tymi fotkami... Ale lada chwila coś tu wkleję:D
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe Twoja wesoła twórczość nieźle wyszła Bombelku
Najważniejsze, że auto już nie pogięte i pomału wraca do żywych. Cieszę się, że jednak nie sprzedajesz auta i je robisz. Tak trzymaj......a ja trzymam kciuki, żeby wszystko szybko i tanio udało się ukończyć i naprawić
Najważniejsze, że auto już nie pogięte i pomału wraca do żywych. Cieszę się, że jednak nie sprzedajesz auta i je robisz. Tak trzymaj......a ja trzymam kciuki, żeby wszystko szybko i tanio udało się ukończyć i naprawić
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajnie wyszło że nawet fabryczne przetłoczenia widać...
Tam dobrze zabezpiecz by nic nie gniło i można tak śmigać - będzie coś ala moja srebrna Primera
Tą belę wymienić i gittara
PS. xTomku wasza czerwona primera nawet przed dzwonem była chrupem i do tego niestety źle polepionym... Teraz to inna bajka i tak trzymać
Tam dobrze zabezpiecz by nic nie gniło i można tak śmigać - będzie coś ala moja srebrna Primera
Tą belę wymienić i gittara
PS. xTomku wasza czerwona primera nawet przed dzwonem była chrupem i do tego niestety źle polepionym... Teraz to inna bajka i tak trzymać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wiem, kto lepił i ile za to wziął. I wymieniony SR20DEH poszedł w p..... po 1000 km. Zostawmy to. Dzięki temu mam teraz VVLPS. xTomku wasza czerwona primera nawet przed dzwonem była chrupem i do tego niestety źle polepionym... Teraz to inna bajka i tak trzymać
I dziękuję Temu, co czerwoną skasował. Sorry za OT, ale tutaj pytałeś.
Ostatnio zmieniony 2010-07-04, 09:57 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe no dobrze wyszło, ach te stare dzieje... Chyba na swojej stronce historię o waszej primce nieco będę musiał rozszerzyć
Ps. przedstawię Foto stroy by Rene z Akcji bombel Come Back on Street:
Chwilkę po katastrofie - Bombel już się wyczłapał ze środka:
Zbiorowa Narada i wyrazy współczucia:
Chwila namysłu i akcja odkręcanie zderzaka:
Wóz przygotowany do wytargania:
6ciu chłopa Vs. Primera z wybebeszonym bagażnikiem waga może 1400kg z tym błotem:
Choć z małą pomocą tego pojazdu ale udało się, wygrana po naszej stronie:
Oględziny już na płaskiej nawierzchni:
Akcja Reanimacja:
Próba naprostowania belki udkiem Bombla, niestety nie powodzenie:
Dwóch byków napiera tzn. kolejna próba prostowania tylnej belki, Bombel ciągnie a ja wale... łącznie ze 2cm udało się podciągnąć
Ps. przedstawię Foto stroy by Rene z Akcji bombel Come Back on Street:
Chwilkę po katastrofie - Bombel już się wyczłapał ze środka:
Zbiorowa Narada i wyrazy współczucia:
Chwila namysłu i akcja odkręcanie zderzaka:
Wóz przygotowany do wytargania:
6ciu chłopa Vs. Primera z wybebeszonym bagażnikiem waga może 1400kg z tym błotem:
Choć z małą pomocą tego pojazdu ale udało się, wygrana po naszej stronie:
Oględziny już na płaskiej nawierzchni:
Akcja Reanimacja:
Próba naprostowania belki udkiem Bombla, niestety nie powodzenie:
Dwóch byków napiera tzn. kolejna próba prostowania tylnej belki, Bombel ciągnie a ja wale... łącznie ze 2cm udało się podciągnąć
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Brakuje tego zdjęci a z boku co krzyż dosłownie z 1,5 m od auta stoi. Podobno tydzień wczesniej ktos tam zginał. Poszukuje tez zdj felgi rozwalonej wiec jak ktioś coś ma niech wrzuci. Troche widac jak kąpie ją w kałuży
Sprawcą jest wysepka w kijowym miejscu, moja chwila dekoncentracji i na czerwono wymalowany śliską farbą pas
Sprawcą jest wysepka w kijowym miejscu, moja chwila dekoncentracji i na czerwono wymalowany śliską farbą pas
Ufff, fartownie się skończyło. Nie przypuszczałem, że aż tak to wyglądało. Fotki Renaty to mistrzostwo.
A pomoc, to klasyka zlotów i spotkań. Sam pamiętam swoje dawne, noworoczne przygody.
Trzymam kciuki za pełną +..... reanimację Bomblowoza
Pozdro
p.s.
Twój avatar jest genialny.....
A pomoc, to klasyka zlotów i spotkań. Sam pamiętam swoje dawne, noworoczne przygody.
Trzymam kciuki za pełną +..... reanimację Bomblowoza
Pozdro
p.s.
Twój avatar jest genialny.....
Ostatnio zmieniony 2010-07-04, 09:50 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ciemny stalowy matt i będzie ... jak Taurus robocopa. Niezły pomysł. Nawet fele by pasowały, ja nie żartuję.
Tomek
Tomek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 302
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Szczerze mówiąc wyglądało to dużo poważniej niż sobie wyobrażałem, a zderzak z przodu ocalał czy musiałeś go jakoś reanimować bo z tego co pamiętam na lotnisku miałeś założony
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
Wyglądało to gorzej jak się jechało z tyłu i widziało wszystko na własne oczy
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM