
P.S
To w kreatorze hamowaliście? Auto jedzie lepiej, a na wykresie mnie? To jakaś lipa

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Do wawy juz wracalem, juz nie chcialo mi sie jechac na drift, a podobno kiepsko bylo z miejscowkami do ogladaniaKTR pisze:gdzie uciekłeś po waszej turze przejazdów??
Licze na jakies Track-day-e organizowane przez Frodo i ekipe, oraz AK Krolewski ... ;P Zaluje ale nie dam w zadna strone w ten week pojechacKarol a gdzie zamierzacie uderzyć na trackday jak nie na Ułęż w niedzielę? Zostały jeszcze jakieś imprezy poza WST ?
Grube plany widzęxtomek pisze:Ostatnie przymiarki;
Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.
Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:
1.Przejście na wałki N1 i talerzyki
2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie
3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...
4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...
5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice
6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...
Powinno się udać w przyszłym tygodniu.