[ Maxima] Maxima MacGayver'a
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Aj bo wprowadzam zamęt a mi się rodzina silników pomieszała... przecież mówiłeś VG30DETT

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
tak mi poruszyliście temat że teraz będę coś musiał z nim zdziałać i nie pozostać obojętny
Musze wreszcie się wziąć za EcuM. Mam tą puszkę trzymającą podciśnienie, elektrozawór mam z drugiego silnika VQ30, tylko nie wiem czy gruszka od sterowania Mevi wejdzie na swoje miejsce przez węże od gazu. Zostałem Poruszony 
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
....małe duże sprawy....kamil12 pisze:Na razie Mac ma inny upgrade do roboty
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
no chwilowo Maximą muszę się poruszać bo Micra na tapecie stoi
ogarnę Micrę do jazdy i biorę się za Maxi
EDIT
Maxi uległa ostatnio drobnej awarii i przez tydzień nie miałem nawet chwili do niej zerknąć. Jechałem jechałem... i brakło prądu
Zerknąłem po tygodniu dopiero. Po szybkim demontażu alternatora i rozłożeniu okazało się że troszkę go zjarało
wywaliło diody, spaliło stojan regulator - ogólnie zwarcie
itp itd. Jako że w promocji zakupiłem chyba z rok temu alternator na zapas (już nie pamiętam od którego forumowego kolegi) udało się sprawnie poskładać Maxi do kupy
A chyba z pół roku temu kupowałem nowy regulator ehh
Zapewne przyczyną było to że nie poświęcałem jej tak dużo uwagi co Micrze i stąd ten kłopot. Więc postanowiłem przy okazji wymienić oleum, filtr. Dodałem Motula Engine Clean jak zwykle i w gratisie dostałem dodatek do paliwa - czyści, smaruje wtryski itp. Efektem ubocznym jest wzrost liczby oktanowej. Zaradził mi żebym się nie uzależnił od tego specyfiku
Przy okazji sprawdziłem jak tam reszta parametrów i okazało się że sonda lambda od ściany grodziowej zawisła i nie bardzo chce współpracować. Trzeba będzie wymienić




i drugi altek

coś w tym jestHahkuh pisze:....małe duże sprawy....
EDIT
Maxi uległa ostatnio drobnej awarii i przez tydzień nie miałem nawet chwili do niej zerknąć. Jechałem jechałem... i brakło prądu
Zerknąłem po tygodniu dopiero. Po szybkim demontażu alternatora i rozłożeniu okazało się że troszkę go zjarało
Zapewne przyczyną było to że nie poświęcałem jej tak dużo uwagi co Micrze i stąd ten kłopot. Więc postanowiłem przy okazji wymienić oleum, filtr. Dodałem Motula Engine Clean jak zwykle i w gratisie dostałem dodatek do paliwa - czyści, smaruje wtryski itp. Efektem ubocznym jest wzrost liczby oktanowej. Zaradził mi żebym się nie uzależnił od tego specyfiku
Przy okazji sprawdziłem jak tam reszta parametrów i okazało się że sonda lambda od ściany grodziowej zawisła i nie bardzo chce współpracować. Trzeba będzie wymienić




i drugi altek

MacGayver, chyba pierwszy raz miałem okazję z bliska pooglądać Twoją maxi i zobaczyć jak jeździ, szkoda że bez tych fajnych 18" i zacisków, ale i tak trzeba przyznać że ładnie się prezentuje.
Szkoda że się nie udało ogarnąć tej zmiennej długości przed zlotem, + zapłon koniecznie przyspieszyć z tym byś w 2 klasyfikacjach zawalczył
Szkoda że się nie udało ogarnąć tej zmiennej długości przed zlotem, + zapłon koniecznie przyspieszyć z tym byś w 2 klasyfikacjach zawalczył
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Cos slyszalem wlasnie ze auto nie domagalo...
Pamietam u Dylsona i Szalonego byl problem z tym zmiennym kolektorem ssacy, jak to nie dziala to woz od 5000obr.min umiera...
Pamietam u Dylsona i Szalonego byl problem z tym zmiennym kolektorem ssacy, jak to nie dziala to woz od 5000obr.min umiera...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No gdyby nie chwilowe spóźnienie to była nawet szansa na 3 miejsce w klasie
No ale nie będę się kłócił, liczy się dobra zabawa i to co chciałem sprawdzić to sprawdziłem - dostałem baty od Szalonego a później od Dylsona. Najlepsze jest to że dostałem również baty od mojej Micry
Zmienną długość miałem w ogóle nie podpiętą a jak podpiąłem ją na stałe żeby sprawdzić co i jak okazało sie tak jak mówisz Coobcio do 5000obr/min jakaś totalna porażka
a później wieeeelki kop w dupsko. czyli na niezałączonej od 5000 znowu kicha. Do przyszłego roku jest chwila czasu to może ją wygospodaruje też trochę na Maxi
No i ten zapłon tak jak rozmawialiśmy też będzie trzeba powalczyć
EDIT
Takie pytanie, ktoś wie jaka firma pakowała na pierwszy montaż wydech do Celica GT4? Zanabyłem takowy tłumik i zastanawiam się czy to jakaś inna firmówka czy po prostu zwykły wydech robiony tylko i wyłącznie przez Toyotę
Zmienną długość miałem w ogóle nie podpiętą a jak podpiąłem ją na stałe żeby sprawdzić co i jak okazało sie tak jak mówisz Coobcio do 5000obr/min jakaś totalna porażka
No i ten zapłon tak jak rozmawialiśmy też będzie trzeba powalczyć
EDIT
Takie pytanie, ktoś wie jaka firma pakowała na pierwszy montaż wydech do Celica GT4? Zanabyłem takowy tłumik i zastanawiam się czy to jakaś inna firmówka czy po prostu zwykły wydech robiony tylko i wyłącznie przez Toyotę
A niech Ci będzie
Ten wydech jest mega mega mega
Już wiem o co Ci chodziło Szalony jak podniecałeś się ze swoim końcowym, teraz przyszła na mnie kolej. Ciekawe ile paliwa wypalę zanim zacznę jeździć normalnie
http://www.youtube.com/watch?v=YcC4lKxr ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=jU2ZL96U ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=YcC4lKxr ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=jU2ZL96U ... e=youtu.be
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Dźwięk tak tłusty, że aż smalec kapie.... 
Tak coś czuję, że na żywca brzmi jeszcze lepiej...
Tak coś czuję, że na żywca brzmi jeszcze lepiej...
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
W końcu odezwała się ta Maxima
Ja nie potrafię się powstrzymać, dzida jest cały czas
Nie kasuje licznika km. i nie patrzę na spalanie.... dolewam tylko za 100-wkę.
Nie bądź naiwnyMacGayver pisze:Ciekawe ile paliwa wypalę zanim zacznę jeździć normalnie
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
hihi mogłeś tego nie pisaćArbuz pisze:Czyli jakies 50kmSzalony pisze: nie patrzę na spalanie.... dolewam tylko za 100-wkę.
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju
Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju
Tico turbo soooooon
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Jezeli chodzi o MEVI to dla VQ30DE optymalnie jest 5300obr - przynajmniej wszystkie informacje jakie znalazlem na zachodnich forach tak mowia... ja jeszcze nie testowalem. A co do zaplonu to kompletnie inna historiaMacGayver pisze:Zmienną długość miałem w ogóle nie podpiętą a jak podpiąłem ją na stałe żeby sprawdzić co i jak okazało sie tak jak mówisz Coobcio do 5000obr/min jakaś totalna porażka a później wieeeelki kop w dupsko. czyli na niezałączonej od 5000 znowu kicha. Do przyszłego roku jest chwila czasu to może ją wygospodaruje też trochę na Maxi
No i ten zapłon tak jak rozmawialiśmy też będzie trzeba powalczyć
Ale kotleta odgrzaliście
ciepanek widziałem później że dzwoniłeś ale zapomniałem oddzwonić, sorka
Z tym podpięciem kompa - akurat mam det2 - to muszę się chyba wstrzymać. Jak ktoś ma tanio det3, a ktoś chce odkupić moje det2 to śmiało pytać
Ostatnia informacja jeśli chodzi o moją Maxi to szykuje się niezły remont
Już na zlocie były tego początki, a mianowicie zaczęła łykać oliwę
Najprawdopodobniej jednak pierścienie. Łyka jakiś litr na 1000km
Poczekamy na rozwój sytuacji i moce przerobowe
Z tym podpięciem kompa - akurat mam det2 - to muszę się chyba wstrzymać. Jak ktoś ma tanio det3, a ktoś chce odkupić moje det2 to śmiało pytać
Ostatnia informacja jeśli chodzi o moją Maxi to szykuje się niezły remont
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
no i dobrze det 3 nic wiecej w twoim przypadku nie uzyskasz. a poki co det 3 rowniez nie obsluguje zaplonu wiec popinaj dwojke. Przykre z ta oliwaMacGayver pisze:Z tym podpięciem kompa - akurat mam det2 - to muszę się chyba wstrzymać. Jak ktoś ma tanio det3, a ktoś chce odkupić moje det2 to śmiało pytać
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Muszę sprawdzić na ile ustawiałem tą zmienną fazę u Szalonego - u niego optymalnie na hamowni było to dobierane i chyba 500obr.min wcześniej jak na serii żeby przyrsosty dochodziły...
Widzę Ciepanku że jakiś sprzęt 200KM+ się szykuje do ustawek z Mackiem
Widzę Ciepanku że jakiś sprzęt 200KM+ się szykuje do ustawek z Mackiem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
ciepanek pisze:Jezeli chodzi o MEVI to dla VQ30DE optymalnie jest 5300obr - przynajmniej wszystkie informacje jakie znalazlem na zachodnich forach tak mowia..
Niestety to co tam piszą trzeba brać z przymrożeniem oka.. co parę osób z forum może potwierdzić.
u mnie też na hamce ustawiałeś, seryjnie jest jakieś 5600-5700 z tego co pamiętam a optymalnie najlepiej wychodziło 5100 (w mojej). Chyba mam gdzieś na kompie nawet pliczek.Coobcio pisze:Muszę sprawdzić na ile ustawiałem tą zmienną fazę u Szalonego - u niego optymalnie na hamowni było to dobierane i chyba 500obr.min wcześniej jak na serii żeby przyrsosty dochodziły...
Jak zmienił wydech to już ma około 220 (o ile motor zdrowy), tyle mniej więcej wychodziło wszystkim którzy mają przelot.Coobcio pisze:Widzę Ciepanku że jakiś sprzęt 200KM+ się szykuje do ustawek z Mackiem
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ciepanek pisze:Ciekawe który lepszy i ciekawe co tam u Szalonego słychaćCoobcio pisze:Muszę sprawdzić na ile ustawiałem tą zmienną fazę u
Ale pamietaj ze u szlaonego jest inny kolektor ssacy. on ma z maximy 00 a my mamy mevi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe kapitalka sie szykuje 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Pewnie swap na 1.9 tdi 90ps 
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
