[ Almera] Dodo-we 5 drzwiowe GTI
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Autko miodzio na żywo miałem okazję zobaczyć kolor super i te felgi
do zobaczenia na kolejnym spocie
pozdrawiam,
Wolfshade
do zobaczenia na kolejnym spocie
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tam Ci źle dobrali przełorzenie przy tym drugim pomiarze - powinni ustawić tak by odcinka była na ok 6900, wówczas będziesz mieć realne ok 145Nm a KM się nie zmienią...
Ps. prześliczna ta twoja almera... A no i szykuj się na wymianę pompy paliwa na odpowiednio wydajną
Ps. prześliczna ta twoja almera... A no i szykuj się na wymianę pompy paliwa na odpowiednio wydajną
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coś mnie sie pomyliłoDodo pisze:niż 1,6
Chyba jest inna, ale powinna pasoiwacDodo pisze:a od 2,0 pasuje czy to ta sama
Regulator ciśnienia podaje więcej na wtryski, ale jak pompa mu nie poda to nie bedzie mial cobonzo pisze:PS A nie wystarczy regulator ciśnienia taka pompa daje do siedmiu atmosfer jak się jej powrót zatka
Albo jakiegoś większego Bosch'a. Generalnie imho nie chodzi tu tak bardzo o wydajność (bo ze wspomnianym regulatorem seria powinna sprostać wszelkim oczekiwaniom N/A) tylko o fakt, że mówimy o pompie paliwa która ma już dobrych kilka latek i ciężko rzec czy trzyma parametry/nie ma ochoty wywinąć jakiegoś numeru. A szczególnie przy strojeniu "na żyletę" benzyny musimy mieć zawsze pod dostatkiem, bez żadnych wahań itp
ps. Almerka prezentuje się super
ps. Almerka prezentuje się super
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Ostatnio wydłubałem pompe z nissana sunny 1,6 pompa gabarytowo jest wiekasza niż w almerce gti, ale ta obudowa pomieści jeszcze większa co do parametrów też pewnie będzie to samobombel pisze:Dodo napisał/a:
a od 2,0 pasuje czy to ta sama
Chyba jest inna, ale powinna pasoiwac
Przy kupnie pompy do gti powiedzieli mi że standardowe pompy do aut z wtryskiem dają 6-7 atmosfer gdzie na wtryski idzie tylko 4, to akurat sprawdzałem w almie gti i tak jak pisałem wyżej po zaciśnięciu węza powrotnego ciśnienie przed regulatorem podniosło się do 7 atmosfer, czyli z regulatorem da rade.
Inna sprawa to wiek pompy tak jak pisze Adamas moze wysiąść w najmniej nieoczekiwanym momencie
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
dziś zawiozłem dodowi parę gadżetów, teraz będzie mógł działaćDodo pisze:myślę że już nie długo tylko trzeba najpierw coś zrobić i myślę że ogarnę to do końca przyszłego tygodnia
Ostatnio zmieniony 2010-07-31, 18:15 przez bonzo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Gdzieś mam rozpiskę elektryki którą przygotowywałem jak byłem u OSY dla jego projektu, jak ją znajdę to CI wyślę - bardzo Ci ona ułatwi robotę
A jak jej nie znajdę to ja to robiłem tak że porównywałem stare zegary z N14 GTI oraz te z 1,4 N15 na ich odwrotach masz rozpiskę który kabelek to jest co i tak kolorami łącz to...
Np. niebieski na wiązce z N14 GTI to obrotomierz a w almie fioletowy...
Mowa o tej szerokiej kostce...
Ta mała kostka to czarne minusy, pomarańczowe o ile dobrze pamiętam to +12V po stacyjce i jeszcze jakiś stały był chyba biały...
A jak jej nie znajdę to ja to robiłem tak że porównywałem stare zegary z N14 GTI oraz te z 1,4 N15 na ich odwrotach masz rozpiskę który kabelek to jest co i tak kolorami łącz to...
Np. niebieski na wiązce z N14 GTI to obrotomierz a w almie fioletowy...
Mowa o tej szerokiej kostce...
Ta mała kostka to czarne minusy, pomarańczowe o ile dobrze pamiętam to +12V po stacyjce i jeszcze jakiś stały był chyba biały...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
bonzo, dzięki za pomoc i możliwość stworzenia nowego projektu
TOMMY1981, hehe wydało się
Coobcio, taka rozpiska się przyda a i OSA miał mi wysłać na pocztę ... muszę sprawdzić czy już jest bo w poniedziałek po pracy trzeba by pomału ruszać z projektem
TOMMY1981, hehe wydało się
Coobcio, taka rozpiska się przyda a i OSA miał mi wysłać na pocztę ... muszę sprawdzić czy już jest bo w poniedziałek po pracy trzeba by pomału ruszać z projektem
z NISSANEM od 2006r.
GTI "jedyna taka" sprzedana
GTI "jedyna taka" sprzedana
VVL ?"Rysiu83" krótko....w przyszłym roku już nie widzę opcji na 1/4....chyba że jutro zakupię...coś co może być bardzo równe (ale to dopiero po oględzinach )
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357