No widzisz takie małe zmiany nastałyarrow76 pisze:jeszcze z tamtą się z Tobą nie ścigałem, a tu już nowa . Pasuję na wiosnę spocik zrobić grill i piwko , a wcześniej małe upalania
[ Primera] Primera P10 eGT 95'
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Cały czas ale,baaaaardzo powoli ale do przodu,primerka trochę po zimowała,trochę gratów powpadało że tak powiem ze starych zapasówShadows pisze:Jak tam prace przy GT dzieje sie cos ?
Pierwszy zawitał taki oto mały dolocik,dodatkowo puszka dostała wkładkę pipercrossa i jej dolna część została po nawiercana co by lepiej oddychała,i stwierdzam że drut jak się patrzy ale robi swoją robotę
Następnie wpadła instalacja gazowa STAG 300/4 PLUS z butlą w kole co by się oszczędnie jeździło,bo w czasie zimowym że tak powiem w naszym cudownym kraju trochę popier..... mi się finanse
Kolejna zawitała kierownica z nabą Momo którą dostałem od Mojej Ukochanej na Walentynki
I fotel Recaro z Lancera Evo 8 który miał zostać wyrzucony na złom ,ale udało mi się go zreanimować po 4 godzinach walki i zostaje do końca życia w primie,naprawdę w wygodniejszym nigdy nie jeździłem.
Tak samo między wierszami wyleciał katalizator,wpadły sprężyny przód H&R i tył Eibach,przednie halogeny zmieniły barwę na żółte,białe boczne kierunki i wyprostowała się końcówka wydechu
Poniżej małe foto
thxKTR pisze:zmiany na duży +klakson działa w tej kierownicy?? jakiś plan na fele?? No taborety z evo sa kozackie
o lipie nie myślałeś??
Gaz niestety z przymusu .... inaczej nie byłoby go nigdy ... a co do fotela to kosztował 3 plastikowe opaski samozaciskowe (tzw.trytki) i trochę drutu z migomatu ,myśle że nie więcej niż 10 złShadows pisze:Prócz "zagazowania" to reszta zmain na plusKiera super i fotel . Tak z ciekawosci ile dales za fotel
Zajebisty jest
Co by się coś działo w temacie .......
Grill cofnął się w czasie
Została zamontowana reszta foteli od Evo
łącznie z tylną kanapą
zostaną do ogarnięcia tylko boczki w czarnej alcantarze i wnętrze uznam za ukończone.
Dolot został przerobiony na pełno prawne Cai ze stożkiem w nadkolu
+ został zaślepiony EGR,z przepustnicy zniknęło podgrzewanie,ośka wraz ze śrubkami została wycieniowana do minimum na wzór Coobciowej,a odma oddycha przez stożek K&N
No i jak widać wpadła rozpórka Foo Garage,kable zapłonowe NGK + świece NGK BKR6EIX,jakieś tuleje do zawieszenia i jeden górny wahacz
Noi najważniejsze
Weszła skrzynia wraz z półosiami z P11 GT 97' o przełożeniu 4,37
i powiem szczerze nie oczekiwałem cudów a jest dużo krótsza od tej z P10 GT.Do tego Tarcza Oem Nissan z P11 GT i docisk Luk P10 GT.
Tak to się teraz odpycha z rolki
Primera P10 eGT Low Port roll 20 -140 km/h
Grill cofnął się w czasie
Została zamontowana reszta foteli od Evo
Dolot został przerobiony na pełno prawne Cai ze stożkiem w nadkolu
+ został zaślepiony EGR,z przepustnicy zniknęło podgrzewanie,ośka wraz ze śrubkami została wycieniowana do minimum na wzór Coobciowej,a odma oddycha przez stożek K&N
No i jak widać wpadła rozpórka Foo Garage,kable zapłonowe NGK + świece NGK BKR6EIX,jakieś tuleje do zawieszenia i jeden górny wahacz
Noi najważniejsze
Tak to się teraz odpycha z rolki
Primera P10 eGT Low Port roll 20 -140 km/h
Vixo mam i na razie nic się nie zanosi finansowo nad zmianami auta no chyba że .....vixo pisze:SPOKOjny masz jeszcze to eGT
dokładnie shadows po za tym że zachorowałem na subaru impreza gt turbo .... ale to raczej odległe planyShadows pisze:GT musi zostac u Spokojnego na dluzej , nie po to przy niej grzebie zeby ja opchnac (mam nadzieje)
szukaj takich i wpadaj na montażrz pisze:Q, kiedy stołki z EVO lądują w chrupku?
a teraz małe wiosenne mody
dokładka megane ph 1
Felgi oem P11 GT
i po długich a ciężkich zaślepka haka tylnego

dokładnie foo opony wiem gdzie leżąfoo pisze:Jeszcze profil niższy dać i naprawdę nie będzie się do czego przyczepićOkaz zdrowia ta p10 i przykład na to, że da się kupić z tych lat nie tylko budę, ale i motorownie w nienagannym stanie. Do zobaczyska niebawem, przy akcji strutowanie barsa
Mały Up
Wczoraj dopieściłem troszkę lakier bo zmatowiał megaśnie,wpadła nowa mniej wymęczona dokładka,bo tamta powiedziała dość
oraz cztery oponki 195/50R15 . 2x Dębica Presto i 2x Goodyear Eagle F1
Oraz cały wydech od samego początku fi 55mm
-Plecionka 55mm
-Tłumik środkowy przelotowy AWG fi 55mm
-Drugi tłumik przelotowy Oem Calsonic fi 55mm
-Wszystkie rury łączące kolanka itd fi 55mm
i to co najważniejsze czyli tłumik końcowy
JASMA HKS Hi Power Silent również na fi 55mm
Jest tak jak chciałem cicho do 4 tys.a potem

Wczoraj dopieściłem troszkę lakier bo zmatowiał megaśnie,wpadła nowa mniej wymęczona dokładka,bo tamta powiedziała dość
Oraz cały wydech od samego początku fi 55mm
-Plecionka 55mm
-Tłumik środkowy przelotowy AWG fi 55mm
-Drugi tłumik przelotowy Oem Calsonic fi 55mm
-Wszystkie rury łączące kolanka itd fi 55mm
i to co najważniejsze czyli tłumik końcowy
JASMA HKS Hi Power Silent również na fi 55mm
Jest tak jak chciałem cicho do 4 tys.a potem
