Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Mas N16

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-11-04, 20:29

bodek pisze:140000 to już dużo jak na francuza. Trzeba kompresje pomierzyć, przejść na mineralny i oszczędzać wóz :mrgreen:
Widzę, że upodabniasz maszynę do mojej 8-) Felgi 14 czy 15? Pewnie sporo lżejsze od tamtych. Powinien się jeszcze lepiej zbierać :)
ehhh... ta przepełniona ironią... francuska złośliwość ;) :hah:
Felgi są 15 - niby tak samo jak letnie alu - ale stoi na nich zupełnie inaczej.
Zbiera się całkiem rześko - tylko go trzeba podstroić bo przy przyspieszaniu czuć, że do ładnej, równej charakterystyki nico mu brakuje.
a ciśnienie na garach i tak pomierzymy bo nie sprawdziliśmy tego ostatnio po ruszeniu wałka :)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-05, 18:05

Wałkiem to ja bym jeszcze pokręcił bo to co przestawiliśmy to strasznie lajtowy setup. Pogadamy jeszcze.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-11-07, 13:09

Almera na stalufelgach to jest to!

To się przyznajcie co tam się dzieje bo dawno żadnych updejtów fajnych nie było! /u mnie zresztą też/

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-11-09, 23:21

tomiw pisze:Almera na stalufelgach to jest to!

To się przyznajcie co tam się dzieje bo dawno żadnych updejtów fajnych nie było! /u mnie zresztą też/
Też mi się całkiem na stali podoba :)
Na razie nie ma co pisać ;)
Jak się w końcu wybiorę do Bodka to jakiś update zrobi - jak się skuszę, to może nawet shamuję Almę ;)
Spróbujemy też podpiąć sterowanie zapłonem - Kuba z Ecumastera mówi, że powinno już zadziałać.
Dalsze kręcenie wałkiem pewnie poczeka do wiosny - szkoda mi tak ładnie uszczelnioną pokrywę ruszać ;) Pomierzymy tylko ciśnienie na garach po ostatniej modyfikacji.

[ Dodano: 2010-11-22, 12:21 ]
Ponownie włożone w niedzielę wtryski 292ccm, auto wystrojone :)
Jednak ten nowy komp ma zupełnie inne standardowe nastawy - praktycznie całą mapę trzeba było od początku rysować - w całym zakresie było za ubogo.
Odpycha się teraz lepiej i ciągnie równo od samego dołu.

Zapłonu nie podpięliśmy - za zimno już jednak na grzebanie się z kabelkami.
Musi poczekać do wiosny, gdzie oprócz tego jeszcze coś się z Bodkiem wykombinuje żeby jakieś KM i Nm jeszcze doszły ;)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-12-11, 16:25

Komu było zimno temu było ;-) Ja bym coś podłubał. Tu chyba raczej chodziło o weekendowe tematy :-) Na wiosnę przydało by się wejść grubiej a nie tylko dostrajanie wozu po kosmetycznych zmianach. Wałeczki mówiłeś, że się pojawiły. Może jakieś soft turbo byśmy zmontowali? Tak na 160-180KM? :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-12-11, 17:50

No ostatnio też w największe mrozy trochę musiałem z łapami pod maską posiedzieć ;) ale jak trzeba to wiadomo że się da :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-12-13, 21:11

bodek pisze: Wałeczki mówiłeś, że się pojawiły
Hmm.... A kto zrobił catcams w końcu czy ktoś inny? Dajcie jakieś info bo ja ostatnio jestem nie w temacie :-|

Na 0,5Bar jest koło 190 KM do ugrania (a może nawet 200):D Dużo by to nie kosztowało :D

edit:

A którą przepustnice masz aktualne.

Jak będzie miał okazję to odwiedź hamownię.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-12-15, 20:57

Przepustnica jest z VQ30 a co do wałków to Michał coś wspominał. Tak jak dla mnie to jedyna droga to zaturbić. Z dołu zbiera się naprawdę przyzwoicie (lepiej niż SR20 z Primerze) to dodać bosta wyżej i szał gwarantowany. I w miarę ekonomiczny wóz nadal by został. Koszta to jak zwykle coś tam się dogada, coś tam się wymodzi i nie powinno być aż tak źle.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-12-15, 21:08

wałeczki mają być podobno lada chwila od Piper Cams - zobaczymy kiedy się pojawią w sprzedaży i za ile :)
Przepustnica tak jak pisał Bodek jest obecnie z VQ30.
na wiosnę coś się pomyśli - czy to będzie T, czy coś innego - jakieś tam pomysły są ;)
Na razie jest jeszcze kilka rzeczy do dopracowania, np. sprzęgło coś się mi zmęczyło i bierze bardzo nisko + muszę się chyba przy najbliższej okazji pod wóz położyć. Gdzieś mi się na środku auta wydech rozszczelnił. Ehh te śniegi... ;)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-12-15, 23:44

Jak nisko bierze to sprawdź czy wysprzęglik jest na swoim miejscu, czy nie ma wycieku z niego lub z pompy (mógł byś płyn profilaktycznie wymienić) lub czy wina nie leży przy pedale. Kończące się sprzęgło bierze coraz wyżej.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-12-16, 10:56

bodek pisze:Jak nisko bierze to sprawdź czy wysprzęglik jest na swoim miejscu, czy nie ma wycieku z niego lub z pompy (mógł byś płyn profilaktycznie wymienić) lub czy wina nie leży przy pedale. Kończące się sprzęgło bierze coraz wyżej.
Hmm... Poziom płynu w zbiorniczku się nie zmienił, więc wycieków żadnych się nie spodziewam, wymieniałem płyn jakieś 2 lata temu :) .
Właśnie nie jestem pewien jak to działa przy sprzęgle hydraulicznym - z założenia chyba powinno samo kompensować różnice, a tu już od roku coraz niżej i niżej.
Na wysprzęglik rzucę jeszcze okiem, ale spodziewam się, że jest na miejscu.
A sprzęgło lepi cały czas dobrze - nie zdarzyło mi się, żeby się ślizgnęło.

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-12-17, 14:44

U mnie sprzęgło nisko łapało jak się odkręciła śruba która trzyma pedał u góry w jednej pozycji.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-12-17, 18:34

Czy wysprzęglik hydrauliczny czy linka nie będzie różnicy i sprzęgło wytarte bierze wysoko chyba, że w układzie jest dodatkowo samoregulator. Nisko biorące sprzęgło to może być problem z lapą, łożyskiem wyciskowym lub to co pisałem wyżej i pisał też Tomi.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-01-21, 13:24

Dzisiaj byłem na przeglądzie i wszystko spoko, tylko wyszło parę rzeczy do zrobienia na wiosnę ;)
- tylne tuleje przednich wahaczy zaczynają się wyrywać - do wymiany
- belka pod chłodnicą - rdza ją żre - do konserwacji ;)

Poza tym zupełnie mi wydmuchało tłumik końcowy ostatnio. Albo wleci coś nowego (może jakiś twin loop od chłopaków z Motowydechu - ciekawe jak by wpłynęło takie wydłużenie wydechu?) albo nowe wypełnienie obecnego (też Motowydech).
Trzeba jeszcze poprawić mapę paliwa, bo mam wrażenie, że się ciut za bogato zrobiło.
I to sprzęgło sprawdzić trzeba - teraz za zimno na grzebanie jednak ;)

No i jeszcze trzeba by w końcu na hamownię uderzyć i sprawdzić co tam teraz słychać - czy pękło 130-13X KM :D

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2011-01-22, 01:47

Jak będziesz zmieniał tuleje to wkładaj poliureatny od razu :)
Ta belka to bolączka wielu almer z tego co czytam :(

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-01-22, 02:23

tomiw pisze:Jak będziesz zmieniał tuleje to wkładaj poliureatny od razu :)
a masz jakiś namiar na coś konkretnego?? ;)
tomiw pisze:Ta belka to bolączka wielu almer z tego co czytam :(
Cóż, z przodu jest - całą sól z drogi zbiera - trzeba zdjąć, oczyścić, zabezpieczyć i jak nówka sztuka będzie (ewentualnie jakieś wzmocnienie się wspawa ;) ) :D

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2011-01-22, 11:32

Mas pisze:tomiw napisał/a:
Jak będziesz zmieniał tuleje to wkładaj poliureatny od razu :)

a masz jakiś namiar na coś konkretnego?? ;)
Tak mam - http://sklep.poli-garage.pl/ - właściciel ma na racingforum nicka Polityk - gadałem z nim w tamtym roku i za komplet przód +tył superflexa katalogowo wychodziło 850zł a on oferował za 635zł więc moim zdaniem bez dramatu. Ja na razie zrezygnowałem bo gumy mam w dobrym stanie ale pewnie w tym roku będę szedł w tą stronę.
Mas pisze:tomiw napisał/a:
Ta belka to bolączka wielu almer z tego co czytam :(

Cóż, z przodu jest - całą sól z drogi zbiera - trzeba zdjąć, oczyścić, zabezpieczyć i jak nówka sztuka będzie (ewentualnie jakieś wzmocnienie się wspawa ;) ) :D
Jak będę wymieniał zderzak to pewnie też będę chciał zabezpieczyć lepiej tą belkę bo to słaby punkt a wymiana wymaga wycinania i wspawywania.

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-02-07, 17:52

W weekend pękła mi plecionka wydechu... więc trochę i teraz auto hałasuje ;)
Na sobotę już się umówiłem do Motowydechu na wymianę + wypełnienie końcowego tłumika oraz jeszcze lekki tune polegający na odsunięciu dwururki od miski olejowej :)
Co do poliuretanów to nie mam teraz na to kasy, ale może kiedyś... :mrgreen:
A belka pod chłodnicą wydaje mi się, że jest na śrubach i da się ją wyjąć - sprawdzę jak będę miał auto na podnośniku.

[ Dodano: 2011-02-12, 18:47 ]
A dzisiaj zgodnie z planem prace w Motowydechu :)
Nowa plecionka i przerobiona dwururka:
Obrazek
A z takim wydechem dźwięk był naprawdę rasowy ;) :
Obrazek
I zacerowany po wypełnieniu końcowy:
Obrazek
Z ciekawostek to przy rozcinaniu tłumika zaczęła się tlić włóknina która była w środku... Obecne wypełnienie tłumika już nie będzie robiło takich niespodzianek - to bardzo fajna profi ceramiczna wata - w 800 stopniach nawet nie zżółkła :)

Jest teraz sporo ciszej i jeździ się naprawdę przyjemnie ;)

[ Dodano: 2011-05-17, 21:41 ]
A dzisiaj tylne tuleje przednich wahaczy wymienione przez Baryłę - od razu się inaczej jeździ - nic już nie tłucze na wybojach :mrgreen:
Przed Zlotem kroi się jeszcze wymiana sprzęgła i 2 poduszek silnika.
W pierwszym jest końcówka tarczy (ale nie ślizga i docisk trzyma dziarsko ;) ) a poduchy przednia i przy skrzyni trochę się już zużyły.
Dodatkowo wyszło dzisiaj u Baryły, że do wymiany nadają się też gumki mocowania stabilizatora.
Trzeba będzie przed zlotem zdążyć powymieniać wszystko ;)

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2011-05-26, 22:31

Widzę ze w temacie się dzieje sporo
napisz chłopaku czy dużo pomogło wypełnienie tłumika nowe i czy efekt jest trwały? ;-)
ps. u Bodka czekają twoje nowe graty :-P
Obrazek
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-05-26, 23:10

Wielkie dzięki Osa za ogarnięcie gratów :)
Do Bodka podbijam prawdopodobnie w przyszłą sobotę - będziemy działać z zawieszeniem silnika, stabilizatorem + jakieś tam drobne pierdoły :)
Sprzęgło będzie musiało chwilę poczekać, bo chłopak zastawiony wozami jest - ale tak to już jest - popularność dobrej roboty przyciąga kolejnych klientów :mrgreen:

Co do tłumika to na samym początku była wielka różnica - sąsiedzi nie słyszeli jak pod dom podjeżdżałem ;)
Po miesiącu się trochę "ułożyło", ale jest i tak znaczna różnica - jadąc w zakresie 110-130km/h ze stałą prędkością słychać tylko wiatr i opony :)
Z takich fuck-up'ów chłopaków z Motowydechu to po paru tygodniach ich spawy na przerobionej dwururce zaczęły przepuszczać w 2 miejscach - było tylko zalepione w miejscach trudno dostępnych niestety... Na szczęście znalazłem blisko siebie bardzo ogarniętych chłopaków, który też robią w kwasie i mogę ich stanowczo polecić. Firma Przemo-car - oprócz tego, że fajnie, miło i niedrogo, to na placu można ładnych parę fajnych furek obejrzeć ;) Po raz pierwszy spotkałem się z osłuchiwaniem wydechu stetoskopem :shock: W tym roku czeka mnie wymiana reszty wydechu od kolektora (po ostatniej zimie ruda podgryzła go bardzo) i właśnie u nich będę coś z tym kombinował z kwasówki.

Poza tym zrobiłem sobie w końcu zabudowę CA w bagażniku i nie wala się to wszystko jak wcześniej - pospinane na rzepy i ekspandery ;) - w wolnej chwili jakąś fotkę podrzucę ;)

[ Dodano: 2011-05-29, 13:49 ]
Obrazek

[ Dodano: 2011-06-10, 18:44 ]
Dzisiaj wymienione kompletne sprzęgło, łączniki stabilizatora i przednia poduszka silnika.
Sprzęgło chodzi miodzio :) teraz muszę się do niego przyzwyczaić, bo ma zupełnie inną kulturę pracy.
Z ciekawostek to sprzęgła dedykowane do SR20 pasują plug'n'play do QG18 :D
U mnie właśnie taki komplecik Aisina do SR20 wleciał.
Tu można porównać starą i nową tarczę:
Obrazek
Obrazek
Słyszałem, że tam trochę problemów było z wyjęciem półosi, ale to już Baryła by się musiał wypowiedzieć, bo on to własnymi rękami uczynił u siebie w pracy ;)

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2011-06-11, 13:19

mały problem był z odkręceniem lewej półosi nakrętka była ostro zapieczona do tego gwint z przegubu był tak długi że ledwie nasadka wchodziła wzieliśmy prawie 2 metry rury na klucz i jakoś poszło na szczęście bez strat się obeszło :) za póżno trochę esa odczytałem tak to bym porobił trochę fotek, a te stare sprzęgło to już nieżle wyciachane było :P
P.S jak tam lepi sprzęgło ?? :)

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2011-06-11, 15:16

...już się nie mogę doczekać zlotu, żeby obczaić auto na żywca :D

Pozdrawiam!
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-06-11, 16:34

Hahkuh pisze:...już się nie mogę doczekać zlotu, żeby obczaić auto na żywca :D

Pozdrawiam!
I nawzajem :)
Pozdro!

[ Dodano: 2011-06-11, 17:38 ]
Baryla pisze:mały problem był z odkręceniem lewej półosi nakrętka była ostro zapieczona do tego gwint z przegubu był tak długi że ledwie nasadka wchodziła wzieliśmy prawie 2 metry rury na klucz i jakoś poszło na szczęście bez strat się obeszło :) za póżno trochę esa odczytałem tak to bym porobił trochę fotek, a te stare sprzęgło to już nieżle wyciachane było :P
P.S jak tam lepi sprzęgło ?? :)
hehe :) tak właśnie słyszałem, że nie było łatwo ;)
sprzęgło lepi bardzo dobrze, pedał sprzęgła chodzi znacznie lżej niż na starym zestawie.
ogólnie super! :D do tego sama kultura jazdy się poprawiła po wymianie łączników i poduchy pod silnikiem.
jeszcze parę drobiazgów do poprawienia i jazda na Zlot :mrgreen:

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-06-11, 16:51

No to straciłem klienta :-P :-)

Wpadnij chociaż na dostrojenie wozu. Może jutro pod wieczór jakoś? :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-06-11, 19:45

bodek pisze:No to straciłem klienta :-P :-)

Wpadnij chociaż na dostrojenie wozu. Może jutro pod wieczór jakoś? :-)
trzeba było działać szybko, żeby do Zlotu się wyrobić z robotami a u Ciebie kolejki teraz ;)
a jutro bardzo chętnie podjadę wieczorem dostroić auto :mrgreen:

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2011-06-12, 11:38

Jak zmieniałem sprzęgło to też doszedłem do wniosku że z sr20 (oprócz det) musi pasować ale bałem się zaryzykować i sprawdzić. To dobry pomysł bo to z sr20 teoretycznie powinno więcej trzymać.

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-06-13, 13:53

tomiw pisze:Jak zmieniałem sprzęgło to też doszedłem do wniosku że z sr20 (oprócz det) musi pasować ale bałem się zaryzykować i sprawdzić. To dobry pomysł bo to z sr20 teoretycznie powinno więcej trzymać.
Trzyma bardzo dzielnie :) Jest nieco twardsze niż standardowe ale tak jest nawet lepiej.
Wczoraj auto podstrojone u Bodka - powyżej 4kRPM znowu się za bogato zrobiło przy pedale w podłodze - AFR spadał poniżej 12 miejscami.
co ciekawe przy częściowych uchyleniach przepustnicy AFR był cały czas wzorcowy i oscylował w granicach 13,5-14,5.

Ogólnie wszystko jest już git malina :D
Jeszcze tylko muszę poprawić zasilanie Ecumastera i finito :)

olej
stały bywalec
Posty: 110
Rejestracja: 2009-12-10, 23:35
Lokalizacja: WuWuA , St. Miłosna

Post autor: olej » 2011-06-14, 08:41

Muszę zobaczyć jak chodzi u Ciebie na tym sprzęgle. Może też do siebie wrzucę :)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2011-06-14, 16:19

Mas pisze:
tomiw pisze:Jak zmieniałem sprzęgło to też doszedłem do wniosku że z sr20 (oprócz det) musi pasować ale bałem się zaryzykować i sprawdzić. To dobry pomysł bo to z sr20 teoretycznie powinno więcej trzymać.
Trzyma bardzo dzielnie :) Jest nieco twardsze niż standardowe ale tak jest nawet lepiej.
Wczoraj auto podstrojone u Bodka - powyżej 4kRPM znowu się za bogato zrobiło przy pedale w podłodze - AFR spadał poniżej 12 miejscami.
co ciekawe przy częściowych uchyleniach przepustnicy AFR był cały czas wzorcowy i oscylował w granicach 13,5-14,5.

Ogólnie wszystko jest już git malina :D
Jeszcze tylko muszę poprawić zasilanie Ecumastera i finito :)

Przy częściowych uchyleniach przepustnicy komp dobrze sobie radzi korygując po lambdzie, też to u siebie zauważyłem.

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-06-27, 18:22

no i mam pozlotowy wykresik:
Obrazek
136KM i 168Nm :mrgreen:

coś tu jeszcze powinno przybyć, biorąc pod uwagę:
- nieszczelny wydech
- pokręcimy jeszcze coś wałkiem wydechowym, co by kompresję podnieść do poziomu około 14bar.
- kiedyś w końcu uda się opanować sterowanie zapłonem, a wtedy - Nm przybywajcie :mrgreen:
- widać, że przy odcince AFR musiał się trochę rozjechać - może jeszcze z 1-2KM na wykresie by doszły ;)

W tym roku 4 miejsce w klasie, ale ochota na więcej jest :D

Cieszy naprawdę fajny przebieg momentu - od 2kRPM praktycznie w całym zakresie jest powyżej 150Nm.

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”