Wielkie dzięki
Osa za ogarnięcie gratów
Do
Bodka podbijam prawdopodobnie w przyszłą sobotę - będziemy działać z zawieszeniem silnika, stabilizatorem + jakieś tam drobne pierdoły
Sprzęgło będzie musiało chwilę poczekać, bo chłopak zastawiony wozami jest - ale tak to już jest - popularność dobrej roboty przyciąga kolejnych klientów
Co do tłumika to na samym początku była wielka różnica - sąsiedzi nie słyszeli jak pod dom podjeżdżałem
Po miesiącu się trochę "ułożyło", ale jest i tak znaczna różnica - jadąc w zakresie 110-130km/h ze stałą prędkością słychać tylko wiatr i opony
Z takich fuck-up'ów chłopaków z Motowydechu to po paru tygodniach ich spawy na przerobionej dwururce zaczęły przepuszczać w 2 miejscach - było tylko zalepione w miejscach trudno dostępnych niestety... Na szczęście znalazłem blisko siebie bardzo ogarniętych chłopaków, który też robią w kwasie i mogę ich stanowczo polecić. Firma
Przemo-car - oprócz tego, że fajnie, miło i niedrogo, to na placu można ładnych parę fajnych furek obejrzeć
Po raz pierwszy spotkałem się z osłuchiwaniem wydechu stetoskopem
W tym roku czeka mnie wymiana reszty wydechu od kolektora (po ostatniej zimie ruda podgryzła go bardzo) i właśnie u nich będę coś z tym kombinował z kwasówki.
Poza tym zrobiłem sobie w końcu zabudowę CA w bagażniku i nie wala się to wszystko jak wcześniej - pospinane na rzepy i ekspandery
- w wolnej chwili jakąś fotkę podrzucę
[ Dodano: 2011-05-29, 13:49 ]
[ Dodano: 2011-06-10, 18:44 ]
Dzisiaj wymienione kompletne sprzęgło, łączniki stabilizatora i przednia poduszka silnika.
Sprzęgło chodzi miodzio
teraz muszę się do niego przyzwyczaić, bo ma zupełnie inną kulturę pracy.
Z ciekawostek to sprzęgła dedykowane do SR20 pasują plug'n'play do QG18
U mnie właśnie taki komplecik Aisina do SR20 wleciał.
Tu można porównać starą i nową tarczę:
Słyszałem, że tam trochę problemów było z wyjęciem półosi, ale to już
Baryła by się musiał wypowiedzieć, bo on to własnymi rękami uczynił u siebie w pracy