[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nie.....! Poczekać i dalej robić swoje
p.s.
wolnossaka zostaw nam
p.s.
wolnossaka zostaw nam
Ostatnio zmieniony 2010-05-10, 11:09 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Zuru pełen szacun dla włożonej pracy, pełne współczucie. Wiem co to znaczy bo sam 4 miechy temu miałem prawie identyczny przypadek 2 miechy bez auta, jednak wszytsko dobrze się skończyło i teraz na szczęście nic się nie dzieje
Dasz radę Tomek i reszta mają racje, sądzę że możesz nawet żałować swojej decyzji, przechodząc na wolnossaka.
Dasz radę Tomek i reszta mają racje, sądzę że możesz nawet żałować swojej decyzji, przechodząc na wolnossaka.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dół poskładany silnik wisi już na swoich poduszkach a nie na kluczu dynanometrycznym i amorku z saaba
Dziś po kolacji zarzucę mu łep i czekamy na rozkaz co z tubiną, czy dożynamy starą czy szukamy drugiej....
Dziś po kolacji zarzucę mu łep i czekamy na rozkaz co z tubiną, czy dożynamy starą czy szukamy drugiej....
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja właśnie myślę, że albo wziąć od kolegi (co był dzisiaj u Coobcia razem ze mną) te T28 i jakoś się dogadać na spłatę. Wtedy będzie spokój.....albo zaślepić na razie kolektor i bez turbo polatać i docierać silnik. Trudno się mówi, aby Primka w końcu się przemieszczała, chociaż by te 50km/h niech lata. I tak będzie pewnie stać raczej Dopóki kasy nie będzie uzbieranej.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mnie troszkę zniesmaczyło że kolega sprzedaje regenerowaną turbinę... tą twoją wziął do ręki i miała mniejszy luz jak jego regenerowana i jeszcze nie zakładana na wóz...
Ps. może w Moto Remo by ci podszlifowali tzn. wyrównali łopatki i wyważyli ją za jakieś rozsądne pieniądze, miałbyś sprawny wóz z turbiną o mniejszej wydajności ale bezawaryjną...
Ps. może w Moto Remo by ci podszlifowali tzn. wyrównali łopatki i wyważyli ją za jakieś rozsądne pieniądze, miałbyś sprawny wóz z turbiną o mniejszej wydajności ale bezawaryjną...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Właśnie to jest ten minus że regenerowana, a moja, gdyby nie te łopatki to ma bardzo ładny stan.Coobcio pisze:Mnie troszkę zniesmaczyło że kolega sprzedaje regenerowaną turbinę... tą twoją wziął do ręki i miała mniejszy luz jak jego regenerowana i jeszcze nie zakładana na wóz...
Ps. może w Moto Remo by ci podszlifowali tzn. wyrównali łopatki i wyważyli ją za jakieś rozsądne pieniądze, miałbyś sprawny wóz z turbiną o mniejszej wydajności ale bezawaryjną...
A dowiedział byś się Coobciu w Moto Remo o to? Albo podjechał najlepiej do nich z tą turbiną w wolnej chwili? Ja dzisiaj się pakuje i jutro wyjezdzam, więc nie zdążę nawet nic załatwić kurcze
P.S
Fajnie by było złożyć wóz docelowo z lepszą (naprawioną) turbiną, żeby roboty nie robić dwa razy. W ostateczności bez turbo i trudno
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Haha i sprawdziła się moja teoria
Tłok nr.1 który się rozleciał był podlewany przez zepsuty wtryskiwacz, który nie dość że lał ciurkiem to jeszcze się grzał, wydajność wtrysków przy ciśnieniu 2,5 bara prezentowała się następująco:
1. 105ccm x3
2. 137ccm x3
3. 140ccm x3
4. 142ccm x3
Wcześniej chyba coś z nim nie tak było bo auto cały czas miało delikatne spalanie stukowe na małych obciążeniach, a zapłon był cały czas cofany
Teraz składamy silnik, dobrać trzeba jakiś zdrowy wtrysk i dmuchamy w motor 1,1 bara jak za dobrych ale za bogatych czasów
Tłok nr.1 który się rozleciał był podlewany przez zepsuty wtryskiwacz, który nie dość że lał ciurkiem to jeszcze się grzał, wydajność wtrysków przy ciśnieniu 2,5 bara prezentowała się następująco:
1. 105ccm x3
2. 137ccm x3
3. 140ccm x3
4. 142ccm x3
Wcześniej chyba coś z nim nie tak było bo auto cały czas miało delikatne spalanie stukowe na małych obciążeniach, a zapłon był cały czas cofany
Teraz składamy silnik, dobrać trzeba jakiś zdrowy wtrysk i dmuchamy w motor 1,1 bara jak za dobrych ale za bogatych czasów
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie no 1,1 bara i pod 400Nm musi być i tak ze 280-290KM to już w dupowozie wystarczy, ps. jak ogarniemy auto to będę mieć dla CIebie dobrego rywala z rolki się ustawicie blisko 700Konne Shelby GT500 nie jakiego PMW u któego pracowałem jeszcze w KSR... oraz o podobnej mocy RS4 - z którym nie powinieneś mieć większych problemów
FOTKI:
Tłoczki powsadzane i uszczelka już leży i czeka aż łep ją przyciśnie:
Głowica oczyszczona, zabielona i na miejscu:
Sprawdzian dla wtrysków:
Ten co był na pierwszym garze coś słabo wypadł, do tego lał i się grzał a oto jego wynik:
Tak wygląda winowajca:
A to jest zamęt który wprowadził:
FOTKI:
Tłoczki powsadzane i uszczelka już leży i czeka aż łep ją przyciśnie:
Głowica oczyszczona, zabielona i na miejscu:
Sprawdzian dla wtrysków:
Ten co był na pierwszym garze coś słabo wypadł, do tego lał i się grzał a oto jego wynik:
Tak wygląda winowajca:
A to jest zamęt który wprowadził:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzięki Coobciu za fotki i relację Na prawdę kozacko to wygląda, fajne foty
P.S
Jak dla mnie to i 0.9 może być jak ostatnio, cofnięty zapłon i bezpiecznie dupe wozić po mieście, w większości czasu i tak na opcji "0", czyli 0.5 bara jakoś
P.S2
Gdzie moja biedna Primerka z takimi męskimi wozami, o takich męskich mocach?
P.S
Jak dla mnie to i 0.9 może być jak ostatnio, cofnięty zapłon i bezpiecznie dupe wozić po mieście, w większości czasu i tak na opcji "0", czyli 0.5 bara jakoś
P.S2
Gdzie moja biedna Primerka z takimi męskimi wozami, o takich męskich mocach?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No jak to gdzie na Cargo, tam jest bezpiecznie, zrobić tam paru sekundowy sparing od 100 do 200km/h i już... No ale to po twoim powrocie.
Wtryski paliwa już zamówiłem z Krakowa, gość z Legionowa od którego brałem ostatnio trochę gratów do swojego Saaba niestety nie miał nic a tak to byśmy dzisaj palili machinę...
Wtryski paliwa już zamówiłem z Krakowa, gość z Legionowa od którego brałem ostatnio trochę gratów do swojego Saaba niestety nie miał nic a tak to byśmy dzisaj palili machinę...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Bo jak się tłok poddał to pózniej jego kawałki latały po cylindrze i tłukły o zawory i tłok
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Prognoza imponująca, ale bym nie ryzykował ustawiać tak od razu. Jak dobrze pójdzie, to rekordy srebrnej Coobcia w zasięgu Target for tonight... 318KM, no, may be laterNie no 1,1 bara i pod 400Nm musi być i tak ze 280-290KM to już w dupowozie wystarczy
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
O tym samym ostatnio na spocie gadaliśmy. z tego co pamietam to jest na 4 garze zamontowany, wiec z 1 gara juz nie czytatomiw pisze:Wiem że Żuru nie odpowie na razie ale to ciekawe że fail wtrysku nie wpłynął na tyle na EGT aby zaalarmować kierownika bo z tego co czytałem na 1 stronie jest wskaźnik EGT.
Żeby egt pokazywało dokładnie powinno być na każdym kanale wylotowym(czyli w przypadku 4 cylindrów-4 zegary i termopary), wtedy byś wiedział dokładnie co się dzieje. U mnie sx był zamontowany na łączeniu wszystkich 4 i pokazywał ok 810 jak spływał 4 tłok.
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html