Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-10, 09:14

Nie.....!!! Poczekać i dalej robić swoje <wnerw>
p.s.
wolnossaka zostaw nam :-P
Ostatnio zmieniony 2010-05-10, 11:09 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-05-10, 09:23

Przy takim postępie projektu i władowanej kasie to iść tylko do przodu :!:
Zawsze można sprzedać nerkę... niekoniecznie swoją :-P

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-10, 10:30

Zuru pełen szacun dla włożonej pracy, pełne współczucie. Wiem co to znaczy bo sam 4 miechy temu miałem prawie identyczny przypadek 2 miechy bez auta, jednak wszytsko dobrze się skończyło i teraz na szczęście nic się nie dzieje ;)

Dasz radę !! Tomek i reszta mają racje, sądzę że możesz nawet żałować swojej decyzji, przechodząc na wolnossaka.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-10, 19:46

Dół poskładany silnik wisi już na swoich poduszkach a nie na kluczu dynanometrycznym i amorku z saaba :P

Dziś po kolacji zarzucę mu łep i czekamy na rozkaz co z tubiną, czy dożynamy starą czy szukamy drugiej....
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-10, 19:51

dożynamy starą, może będzie o.k. Kto nie rydzykuje, ten nie jedzie !!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-10, 21:03

Sorry xtomek, ale nie właściciel zadecyduje. Ja żałuje swojej decyzji o wsadzaniu zabitego TURBO

P.S. Jak flansza ta sama to może tanie T25 wrzucic na razie??

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-10, 21:08

Ja właśnie myślę, że albo wziąć od kolegi (co był dzisiaj u Coobcia razem ze mną) te T28 i jakoś się dogadać na spłatę. Wtedy będzie spokój.....albo zaślepić na razie kolektor i bez turbo polatać i docierać silnik. Trudno się mówi, aby Primka w końcu się przemieszczała, chociaż by te 50km/h niech lata. I tak będzie pewnie stać raczej :( Dopóki kasy nie będzie uzbieranej.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-10, 21:08

zuru wysyłam ci PW odnośnie turbiny 8-)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-10, 21:35

Jak dogadasz T28 to spokojnie warto w to wejść. Ja tylko poszedłem za sugestią Coobcia.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-10, 22:52

Mnie troszkę zniesmaczyło że kolega sprzedaje regenerowaną turbinę... tą twoją wziął do ręki i miała mniejszy luz jak jego regenerowana i jeszcze nie zakładana na wóz...

Ps. może w Moto Remo by ci podszlifowali tzn. wyrównali łopatki i wyważyli ją za jakieś rozsądne pieniądze, miałbyś sprawny wóz z turbiną o mniejszej wydajności ale bezawaryjną...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-11, 06:53

Coobcio pisze:Mnie troszkę zniesmaczyło że kolega sprzedaje regenerowaną turbinę... tą twoją wziął do ręki i miała mniejszy luz jak jego regenerowana i jeszcze nie zakładana na wóz...

Ps. może w Moto Remo by ci podszlifowali tzn. wyrównali łopatki i wyważyli ją za jakieś rozsądne pieniądze, miałbyś sprawny wóz z turbiną o mniejszej wydajności ale bezawaryjną...
Właśnie to jest ten minus że regenerowana, a moja, gdyby nie te łopatki to ma bardzo ładny stan.

A dowiedział byś się Coobciu w Moto Remo o to? Albo podjechał najlepiej do nich z tą turbiną w wolnej chwili? Ja dzisiaj się pakuje i jutro wyjezdzam, więc nie zdążę nawet nic załatwić kurcze :(

P.S
Fajnie by było złożyć wóz docelowo z lepszą (naprawioną) turbiną, żeby roboty nie robić dwa razy. W ostateczności bez turbo i trudno ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-11, 06:56

zuru82 pisze:W ostateczności bez turbo i trudno ;)
Ale wtedy by trzeba było ic sciągnąć, bo za długi dolot bedzie

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-11, 15:21

Haha i sprawdziła się moja teoria :)
Tłok nr.1 który się rozleciał był podlewany przez zepsuty wtryskiwacz, który nie dość że lał ciurkiem to jeszcze się grzał, wydajność wtrysków przy ciśnieniu 2,5 bara prezentowała się następująco:
1. 105ccm x3
2. 137ccm x3
3. 140ccm x3
4. 142ccm x3

Wcześniej chyba coś z nim nie tak było bo auto cały czas miało delikatne spalanie stukowe na małych obciążeniach, a zapłon był cały czas cofany :)

Teraz składamy silnik, dobrać trzeba jakiś zdrowy wtrysk i dmuchamy w motor 1,1 bara jak za dobrych ale za bogatych czasów :evil:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-05-11, 15:28

No to ładnie ;) Teraz tylko składać i zapier... ;) Nie ma co się załamywać zuru :-D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-11, 16:10

Nie no 1,1 bara i pod 400Nm musi być i tak ze 280-290KM to już w dupowozie wystarczy, ps. jak ogarniemy auto to będę mieć dla CIebie dobrego rywala z rolki się ustawicie blisko 700Konne Shelby GT500 nie jakiego PMW u któego pracowałem jeszcze w KSR... oraz o podobnej mocy RS4 - z którym nie powinieneś mieć większych problemów :)

FOTKI:

Tłoczki powsadzane i uszczelka już leży i czeka aż łep ją przyciśnie:
Obrazek

Głowica oczyszczona, zabielona i na miejscu:
Obrazek

Sprawdzian dla wtrysków:
Obrazek

Ten co był na pierwszym garze coś słabo wypadł, do tego lał i się grzał a oto jego wynik:
Obrazek

Tak wygląda winowajca:
Obrazek

A to jest zamęt który wprowadził:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-11, 16:18

Dzięki Coobciu za fotki i relację :) Na prawdę kozacko to wygląda, fajne foty :D

P.S
Jak dla mnie to i 0.9 może być jak ostatnio, cofnięty zapłon i bezpiecznie dupe wozić po mieście, w większości czasu i tak na opcji "0", czyli 0.5 bara jakoś :D

P.S2
Gdzie moja biedna Primerka z takimi męskimi wozami, o takich męskich mocach? :hah:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-11, 16:24

No jak to gdzie na Cargo, tam jest bezpiecznie, zrobić tam paru sekundowy sparing od 100 do 200km/h i już... No ale to po twoim powrocie.
Wtryski paliwa już zamówiłem z Krakowa, gość z Legionowa od którego brałem ostatnio trochę gratów do swojego Saaba niestety nie miał nic a tak to byśmy dzisaj palili machinę...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-11, 16:34

Coobcio ale jeśli wina jest wtryskiwacza czemu na tłoku widać takie dziwne wglębienia jka by ktoś dłutem zapierdo**** ??

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-05-11, 16:46

Bo jak się tłok poddał to pózniej jego kawałki latały po cylindrze i tłukły o zawory i tłok :(
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-11, 18:08

MOże moje wtryski tez sprawdzimy?

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-05-11, 18:26

Niejakiego PMNa a nie PMW ;-) dobrze, że się sprawa wyjaśniła, będzie można dmuchać normalnie jak już sprawne turbo zagości. Myśle, że 0,9 bara bezpiecznie wystrojone to bedzie dla Żura optimum skoro auto jest dupowozem. Powodzenia w reanimacji sprzęta!

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-05-11, 19:15

no niezaciekawie to wygląda. Ale najważniejsze, że jest przyczyna, bo bez przyczyny nie byłoby sensu składać całości do kupy ;-)

No i najważniejsze: co nas nie zabije to nas wzmocni :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2010-05-11, 20:33

pasuje jak ulał
Obrazek

tak trzymać i życzę powodzenia
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-11, 20:35

Nie no 1,1 bara i pod 400Nm musi być i tak ze 280-290KM to już w dupowozie wystarczy
Prognoza imponująca, ale bym nie ryzykował ustawiać tak od razu. Jak dobrze pójdzie, to rekordy srebrnej Coobcia w zasięgu :-P Target for tonight... 318KM, no, may be later :razz:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-11, 22:36

Pożyjemy, zobaczymy. Na początek i tak musi być delikatniej, bo silnik na dotarciu będzie :) A potem się pomyśli..... Jutro wyjedżam, będę za tydzień, ale na smsy mogę odpisywać więc jak coś to piszta :) Do zobaczenia :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-05-12, 12:59

Wiem że Żuru nie odpowie na razie ale to ciekawe że fail wtrysku nie wpłynął na tyle na EGT aby zaalarmować kierownika bo z tego co czytałem na 1 stronie jest wskaźnik EGT.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-12, 15:30

tomiw pisze:Wiem że Żuru nie odpowie na razie ale to ciekawe że fail wtrysku nie wpłynął na tyle na EGT aby zaalarmować kierownika bo z tego co czytałem na 1 stronie jest wskaźnik EGT.
O tym samym ostatnio na spocie gadaliśmy. z tego co pamietam to jest na 4 garze zamontowany, wiec z 1 gara juz nie czyta

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-05-12, 16:37

Obejrzałem fotki na NKP i faktycznie, przy awarii wtryskiwacza na 4 cylindrze czujnik egt nie mógł tego pokazać :-/ Chyba najlepszym miejscem na czujnik EGT było by miejsce tuż przed turbiną gdzie schodzą się 4 rury, czyli tak jak u Bombla spawacze wymyślili mocowanie lambdy.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-12, 16:38

Nok i tam docelowo u mnie bedzie

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2010-05-12, 20:33

Żeby egt pokazywało dokładnie powinno być na każdym kanale wylotowym(czyli w przypadku 4 cylindrów-4 zegary i termopary), wtedy byś wiedział dokładnie co się dzieje. U mnie sx był zamontowany na łączeniu wszystkich 4 i pokazywał ok 810 jak spływał 4 tłok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”