
[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
http://cgi.ebay.com/Turbocharger-SR20DE ... ccessories
Ta turbinka nadała by się idealnie pod obecny kolektor wydechowy downpipe oraz orurowanie... PnP a wydajność do ok 400KM - niemal identyczną mam w swoim 200SX który po mimo 30% gorszych przepływów przez głowicę uzyskał 293KM przy 0,8 bara
Ta turbinka nadała by się idealnie pod obecny kolektor wydechowy downpipe oraz orurowanie... PnP a wydajność do ok 400KM - niemal identyczną mam w swoim 200SX który po mimo 30% gorszych przepływów przez głowicę uzyskał 293KM przy 0,8 bara

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No i GT już w kioskach 
A czemu nie blaszki z logo Coobcio Garage pod maską jak w Szerszeniu

A czemu nie blaszki z logo Coobcio Garage pod maską jak w Szerszeniu

Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do Primery P11.144 nie ma jak zastosować takiej blaszki...
Dziś artykuł z limonem oglądaliśmy na stacji - bardzo przyjemnie się maszyna prezentuje
Troszkę żałuję że nie sprawdziłem na mniejszym doładowaniu czasu do 180km/h - troszku speniałem na robocie bo mały doskomfort z miejscem do odhamowania był...
Dziś artykuł z limonem oglądaliśmy na stacji - bardzo przyjemnie się maszyna prezentuje

Troszkę żałuję że nie sprawdziłem na mniejszym doładowaniu czasu do 180km/h - troszku speniałem na robocie bo mały doskomfort z miejscem do odhamowania był...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Można już poczytać artykuł w GT:


Swoją drogą wielkie gratki za 13,8 Primą .
Pierwsza trzynastka Primery w Polsce 




Swoją drogą wielkie gratki za 13,8 Primą .


Ostatnio zmieniony 2011-04-18, 08:30 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Dzięki chłopaki za miłe słowa
Też mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top
hehe. Chyba jeszcze nigdy Prima nie była tak czysta, jak do tej sesji 
Właśnie miałem zeskanowane pliki do wrzucenia, ale widzę, że ogarnięty temat, więc dziękuje
Pozwolę sobie jeszcze wrzucić w temacie miniaturki do artykułu, żeby nie było




P.S
Pamiętaj również Coobciu, aby poprosić o te fotki w dobrej rozdzielczości, od Maćka z GT-ka. Przydało by się mieć je na kompie
A jak byś skombinował materiały, które szły do druku od nich, to również był by kozak
Thx



Właśnie miałem zeskanowane pliki do wrzucenia, ale widzę, że ogarnięty temat, więc dziękuje






P.S
Pamiętaj również Coobciu, aby poprosić o te fotki w dobrej rozdzielczości, od Maćka z GT-ka. Przydało by się mieć je na kompie


Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

A jak masz w podpisieTeż mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top hehe.

zuru82

p.s.
dzieki za.... pi...ko

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No, to raczej login, niż nickxtomek pisze:A jak masz w podpisieTeż mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top hehe.na forum?
zuru82


Jak będzie wolna chwila to byśmy wymierzyli u mnie może pod maską ,bo będę chciał ogrodzić ten stożek od komory silnika


Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Może dzisiaj albo jutro, bo mam wolny dzień, co się ostatnio rzadko zdarza, a na dzisiaj już skończylem harówę 

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tam wydech i będzie te 300KM
I Może coś zacznie być słyszalne w kabinie.
Tylko że z wydechem jest małą Muka bo końcowy tłumik el-tec zrobił nie jak się umawiał z Żurem na 2,5 cala a zrobił na fi57mm i teraz muszą go przerobić na 2,5...

Tylko że z wydechem jest małą Muka bo końcowy tłumik el-tec zrobił nie jak się umawiał z Żurem na 2,5 cala a zrobił na fi57mm i teraz muszą go przerobić na 2,5...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wyciąć skubańca całkiem 

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Dzięki Szopen
Ale wiesz....waga auto, to ważna rzecz, więc nie dużo dłubniesz i moja Primka już nie podoła 
KTR: Też jestem ciekaw, jak będzie z tym wydechem....może te 5-10 KM dojdzie
Zobaczymy...
Jak by ją usztywnić i lekko posadzić, co by się nie podnosiła na starcie i przy zmianach biegu
oraz zrobić wydech, to może te 0.3 by jeszcze szło urwać
Jak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę 


KTR: Też jestem ciekaw, jak będzie z tym wydechem....może te 5-10 KM dojdzie

Jak by ją usztywnić i lekko posadzić, co by się nie podnosiła na starcie i przy zmianach biegu



Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Jeszcze troche drobiazgów i rekordy padną. Niejeden chciałby mieć takąak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę


P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Mogę ci odsprzedać moje springi H&R (-35 mm) w dobrej cenie. Info na pw.zuru82 pisze:Dzięki SzopenAle wiesz....waga auto, to ważna rzecz, więc nie dużo dłubniesz i moja Primka już nie podoła
KTR: Też jestem ciekaw, jak będzie z tym wydechem....może te 5-10 KM dojdzieZobaczymy...
Jak by ją usztywnić i lekko posadzić, co by się nie podnosiła na starcie i przy zmianach bieguoraz zrobić wydech, to może te 0.3 by jeszcze szło urwać
Jak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Poliuretany w dolnych wachaczach też by poprawiły sam start, nie wspominając o prowadzeniu... Do tego lekka gleba, co śmieszne glebienie auta to poprawa jego aerodynamiki - sprawdzone i obadane na mojej srebrnej P10... Tak więc springi od co kolega chce sprzedać myślę że mogły by być nie głupie z tym że na pewno spadnie funkcjonalność auta...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Można zakupić także takie coś i przerobić seryjne łączniki:
http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15129.html
lub
http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15130.html
To zabawki warte zainteresowania i cena przystępna.
http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15129.html
lub
http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15130.html
To zabawki warte zainteresowania i cena przystępna.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ale gumy do wachaczy ci potrzebne a nie do łączników stabilizatora 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A no cisza, ciszaTony212 pisze:Jakaś cisza w temaciePower drgnął w górę
![]()

![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
W tej chwili myślę bardziej o zawieszeniu, co by może zainwestować w amortyzatory na przód i tył. Myślę o takiej ew. konfiguracji jak zrobił Bombel, ale wszelkie sugestie i propozycje mile widziane

Szukam również blacharza, aby zrobić delikatne poprawki przed zimą...nie ma tragedii, ale chce zabezpieczyć dopóki jest delikatnie. Jeśli macie do polecenia dobrego (i taniego)


Oprócz blacharza muszę jeszcze podjechać do jakichś autoszyb aby skleić, o ile się da....delikatne pęknięcie (od kamyka chyba) w przedniej szybie. Wole to zrobić, zanim pęknie szyba w pół


Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
P.S
Jak ogarnę te tematy, to może coś się pomyśli nad dalszymi etapami powerUp-owymi


Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pomysłów wiele od wałków z SR16VE, luźniejszego wydechu najlepiej odrazu fi 70mm po przez bardziej radykalne zwiększenie mocy jak większa suszarka + większe wtryski paliwa już nie nie rozdrabniać za zapodać 4x630ccm...
Ps. Suszarka to najlepiej chyba taka jaką posiadam w 200SX TD05-20g na stronie określali jej wydajność na 400KM a przy tym bardzo szybko wstaje
Oraz przypasuje ci do kolektora oraz wydechu który masz
Ps. Suszarka to najlepiej chyba taka jaką posiadam w 200SX TD05-20g na stronie określali jej wydajność na 400KM a przy tym bardzo szybko wstaje

Oraz przypasuje ci do kolektora oraz wydechu który masz

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Spróbuj do zaprzyjaznionego zakładu TUTAJzuru82 pisze:podjechać do jakichś autoszyb aby skleić, o ile się da....delikatne pęknięcie (od kamyka chyba) w przedniej szybie.
Super, dzięki !komorokoro pisze:Spróbuj do zaprzyjaznionego zakładu TUTAJzuru82 pisze:podjechać do jakichś autoszyb aby skleić, o ile się da....delikatne pęknięcie (od kamyka chyba) w przedniej szybie.


Zaprzyjaźniony, tzn mam się powoływać na forum czy na Ciebie?

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
