[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na hamce wyszło bardzo ciekawie - cofałem zapłon by ograniczyć moment obrotowy bo przy pierwszym pomiarze wyszło go prawie 400 i ciut przyspieszyłem na górze zapłon bo wyszło marne 269KM... 
Na tą chwilę Obecną mamy 291KM i 375Nm:

Wydaje mi się że przyspieszenie wałka ssącego to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o budowanie Nm
Co do Intercoolera to nie zwiększył on laga, do tego bardzo wyciszył auto i zabezpieczył je przed stukiem i pewno przyczynił się do paru kuni ekstra...
Co do poprawy chłodzenia to mam taki patent by z Forda Escorta wziąć oba wiatraki i przeszczepić do primery - on ma wiatraki z przodu montowane... Do tego można zastosować zimniejszy termostat i jak trzeba będzie to zrobić na masce wyloty...
To by na razie było na tyle, wydech się ogarnie to 300KM pęknie na bank
A teraz ZURU pobieraj wóz i zajmij się jego pucowaniem - jutro masz foto sesję... Pod maską ma być tak by można było jeść
Aha zapodam jeszcze wykres przed FMIC-em i kręceniem wałka ssącego oraz PO:

Na tą chwilę Obecną mamy 291KM i 375Nm:

Wydaje mi się że przyspieszenie wałka ssącego to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o budowanie Nm
Co do Intercoolera to nie zwiększył on laga, do tego bardzo wyciszył auto i zabezpieczył je przed stukiem i pewno przyczynił się do paru kuni ekstra...
Co do poprawy chłodzenia to mam taki patent by z Forda Escorta wziąć oba wiatraki i przeszczepić do primery - on ma wiatraki z przodu montowane... Do tego można zastosować zimniejszy termostat i jak trzeba będzie to zrobić na masce wyloty...
To by na razie było na tyle, wydech się ogarnie to 300KM pęknie na bank
A teraz ZURU pobieraj wóz i zajmij się jego pucowaniem - jutro masz foto sesję... Pod maską ma być tak by można było jeść
Aha zapodam jeszcze wykres przed FMIC-em i kręceniem wałka ssącego oraz PO:

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chwilowi pik doładowania jest na poziomie 0,9-0,95 bara po czym spada na 0,8, chwilowe 400Nm zmniejszyłem i wyrównałem do poziomu 375 po przez cofanięcie zapłonu z -12 do -15 
A VVL strasznie zabiera Nm, najpełniejszy wykres wyszedł jak z poprzednich 5000 VVL odpalałem przy 6000...
Sam VVL generuje przyrost właściwie dopiero od 6000 - dlatego drogą eksperymentalną na hamowni go tak ustawiłem.
VVL w piku dodaje 7KM przy 7000obr.min...
Ps. najlepiej to by było się przejechać na hamownię obciążeniową bo na inercji zawsze będą góry i doliny no chyba że będziemy dmuchać base boost...
Wcześniej przeładowanie niby też na takim samym poziomie było ale wydaje mi się że przestawienie wałka ssącego tylko Nm dodało przy 5000obr.min...
A VVL strasznie zabiera Nm, najpełniejszy wykres wyszedł jak z poprzednich 5000 VVL odpalałem przy 6000...
Sam VVL generuje przyrost właściwie dopiero od 6000 - dlatego drogą eksperymentalną na hamowni go tak ustawiłem.
VVL w piku dodaje 7KM przy 7000obr.min...
Ps. najlepiej to by było się przejechać na hamownię obciążeniową bo na inercji zawsze będą góry i doliny no chyba że będziemy dmuchać base boost...
Wcześniej przeładowanie niby też na takim samym poziomie było ale wydaje mi się że przestawienie wałka ssącego tylko Nm dodało przy 5000obr.min...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na razie z mocą bastujemy, trzeba zająć się szczegółami jak koszyczek bądź też odpowiednie mocowanie na AKU - może ktoś ma jakieś ciekawe pomysły 
Jakoś go obudować tak by obudowe miał w kolorze wykładziny podłogowej i się z nią komponował

Z grubszych robót to trzeba zadbać o chłodzenie silnika, które po wsadzeniu FMIC-a wyraźnie ucierpiało - tak więc wiatraki z FORDA + stary termostat z dawnego DE...
Jakoś go obudować tak by obudowe miał w kolorze wykładziny podłogowej i się z nią komponował
Z grubszych robót to trzeba zadbać o chłodzenie silnika, które po wsadzeniu FMIC-a wyraźnie ucierpiało - tak więc wiatraki z FORDA + stary termostat z dawnego DE...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jutro jak bedziemy na oklejanko, to zobaczę, co mżna zurowi sprezentowac. Chyba, że nie bedzie chciał. Mam dobrą tapicernię do dyspozycji i obudowę mogę zmajstrować za free. Kwestia doboru wykładziny, ale to drobiazg.
Pozdro
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Nie wyszło źle...zawsze kilka KM więcej, no i NM sporo. Też mi się wydawało, że faza za późno, ale z tego co widać na wykresie...jest lepiej.
Jak znam życie to i tak zaraz będzie u mnie opcja "0" i jazda do 3-4 tys
hehe. Jak to się jeździ po bułki i do pracy 
Myślę, że ten FMIC, to głównie pomoże w mniejszym stuku....a wydech bardziej odblokuje KM, ale to już odległa przyszłość. Na razie muszę zająć się poprawieniem i dopieszczeniem tego co jest, żeby mi nie wpadł do głowy pomysł jak Bomblowi, bo chwilami miałem takie myśli już, ale potem mi przechodzi
Trzeba go przymocować, bo nie chcę się spalić w aucie![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jak znam życie to i tak zaraz będzie u mnie opcja "0" i jazda do 3-4 tys
Myślę, że ten FMIC, to głównie pomoże w mniejszym stuku....a wydech bardziej odblokuje KM, ale to już odległa przyszłość. Na razie muszę zająć się poprawieniem i dopieszczeniem tego co jest, żeby mi nie wpadł do głowy pomysł jak Bomblowi, bo chwilami miałem takie myśli już, ale potem mi przechodzi
Ojej, było by super.....jak by się dało to bardzo poproszę. Jakoś byśmy się tam dogadali myślę.xtomek pisze:Obudowa na wymiar i mocowanie też do zrobienia za freeWybór należy do zura.
Trzeba go przymocować, bo nie chcę się spalić w aucie
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zuru zmień podpis bo już ciut więcej tej mocy masz 
Ps. jutro termostat się zmieni na to myślę że chwila ponad program się znajdzie a resztę zobaczymy
Ps. jutro termostat się zmieni na to myślę że chwila ponad program się znajdzie a resztę zobaczymy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ok dziękuje bardzoCoobcio pisze:Zuru zmień podpis bo już ciut więcej tej mocy masz
Ps. jutro termostat się zmieni na to myślę że chwila ponad program się znajdzie a resztę zobaczymy
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Coobcio te wiatraki o których mówisz chodziły tylko w escorcie RS Turbo i Fieście RS Turbo - ciężki temat, nawet bardzo. Jesli Rex nie ma w garage to raczej szukaj Spala (czy jak to sie tam pisze) koszt bedzie podobny jak nie mniejszy.
Gratuluje projektu, jest Fajnie
Gratuluje projektu, jest Fajnie
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Termostat wyjąłem z twojego starego silnika, on był 82 stopniowy... Zamówiłem u Osy nowy 76,5 *C na pewno trochę schłodzi naszą zgrzaną bestię 
Ps. ale w niej w ogóle nie ma poczucia jazdy, jakbym siedział przed komputerem i naciskał strzałkę do góry, otoczenie tylko się zmienia i strzałka speeda pnie w górę
Dziś Passata TFSi spod ronda wiatraczna objechałem tak że ja już stałem na skrzyżowaniu z grenadierów skręcając do siebie a pan dopiero co mnie mijał z zawrotną prędkością
Ps. ale w niej w ogóle nie ma poczucia jazdy, jakbym siedział przed komputerem i naciskał strzałkę do góry, otoczenie tylko się zmienia i strzałka speeda pnie w górę
Dziś Passata TFSi spod ronda wiatraczna objechałem tak że ja już stałem na skrzyżowaniu z grenadierów skręcając do siebie a pan dopiero co mnie mijał z zawrotną prędkością
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Super....kiedy tak mniej więcej będzie ten termostat? Czekam na info po włożeniu tego nowego coś się poprawiło.Coobcio pisze:Termostat wyjąłem z twojego starego silnika, on był 82 stopniowy... Zamówiłem u Osy nowy 76,5 *C na pewno trochę schłodzi naszą zgrzaną bestię
Ps. ale w niej w ogóle nie ma poczucia jazdy, jakbym siedział przed komputerem i naciskał strzałkę do góry, otoczenie tylko się zmienia i strzałka speeda pnie w górę
Dziś Passata TFSi spod ronda wiatraczna objechałem tak że ja już stałem na skrzyżowaniu z grenadierów skręcając do siebie a pan dopiero co mnie mijał z zawrotną prędkością
Docelowo i tak będę musiał pomyśleć o 2ch wiatrakach, co by jeszcze chłodniej Prima miała
P.S
Nie no tekst rodem z NFS-a mnie rozwalił
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Termostat nowy już na miejscu - hehe kobitka z robiła trzem naraz zdjęcie...
W starym silniku miałeś termostat 82*C, w VE był 76,5*C ale miałem wrażenie że nie otwierał się do końca... Tak więc dziś wleciał nowy od OSY też zimny 76,5*C
Pierwsze testy ostra dzida odemnie spod garage do pizzeri na Gocławiu, trochę stania na światłach, trochę krzyków i pisków mojej kobiety oraz Jakuba od Saaba i wskazówka nawet nie drgnęła, potem ostry powrót aż w łukach na 3 biegu koła zaczynały mielić, postój pod garage z zamkniętą maską i też wskazówka ani mru mru...
Jak zrobi się gorąco to trzeba ją w korkach przetestować z tym nowym termostatem
W starym silniku miałeś termostat 82*C, w VE był 76,5*C ale miałem wrażenie że nie otwierał się do końca... Tak więc dziś wleciał nowy od OSY też zimny 76,5*C
Pierwsze testy ostra dzida odemnie spod garage do pizzeri na Gocławiu, trochę stania na światłach, trochę krzyków i pisków mojej kobiety oraz Jakuba od Saaba i wskazówka nawet nie drgnęła, potem ostry powrót aż w łukach na 3 biegu koła zaczynały mielić, postój pod garage z zamkniętą maską i też wskazówka ani mru mru...
Jak zrobi się gorąco to trzeba ją w korkach przetestować z tym nowym termostatem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To fajnie, że nowy termostat udało się już zamontowaćCoobcio pisze:Termostat nowy już na miejscu - hehe kobitka z robiła trzem naraz zdjęcie...
W starym silniku miałeś termostat 82*C, w VE był 76,5*C ale miałem wrażenie że nie otwierał się do końca... Tak więc dziś wleciał nowy od OSY też zimny 76,5*C
Pierwsze testy ostra dzida odemnie spod garage do pizzeri na Gocławiu, trochę stania na światłach, trochę krzyków i pisków mojej kobiety oraz Jakuba od Saaba i wskazówka nawet nie drgnęła, potem ostry powrót aż w łukach na 3 biegu koła zaczynały mielić, postój pod garage z zamkniętą maską i też wskazówka ani mru mru...
Jak zrobi się gorąco to trzeba ją w korkach przetestować z tym nowym termostatem
P.S
Ładnie to tak swoja Kobietę straszyć? i Jakuba rownież?
P.S2
Dużo roboty by było aby naprawić te dmuchawę? O ile dalej nie działa
P.S3
Co z tą sesją do GT-ka w końcu? Przyjechali chłopaki?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do dmuchawy oraz do wycieraczek zapomniałem zajrzeć - ale spoko mam wszystko na kartce zapisane tylko gdzieś mi ona uciekła...
Maciek z GT powiedział że brzydka pogoda na robienie foto... Tak się zastanawiam czy nie pobrać od nich V-boxa i na razie nie przeprowadzić samych testów ale w takim przypadku nie będzie niespodzianki
A Fotki to zaraz zapodam coś - by Rene oczywiście
[ Dodano: 2010-08-05, 00:35 ]
No to obiecane Foto:

Pod maską wczoraj pojawił się nowy silikon SAMCO który moim skromnym zdaniem wywołuje wielkie WOW
Ponadto trzy kolory niebieski - czegoś takiego chyba jeszcze nie grali... Trzeba by więc skręcić jakiegoś klipa pod tytułem jak to się odpycha

Termostaciki, pierwszy nowy, drugi zagloniały z VE a trzeci jak nówka ze starego DE

A tutaj kolejny prezent odemnie - drutowanie obudowy termostatu coby błyszczała jak psu...

A tutaj takie pamiątkowe zdjęcie...
Maciek z GT powiedział że brzydka pogoda na robienie foto... Tak się zastanawiam czy nie pobrać od nich V-boxa i na razie nie przeprowadzić samych testów ale w takim przypadku nie będzie niespodzianki
A Fotki to zaraz zapodam coś - by Rene oczywiście
[ Dodano: 2010-08-05, 00:35 ]
No to obiecane Foto:

Pod maską wczoraj pojawił się nowy silikon SAMCO który moim skromnym zdaniem wywołuje wielkie WOW
Ponadto trzy kolory niebieski - czegoś takiego chyba jeszcze nie grali... Trzeba by więc skręcić jakiegoś klipa pod tytułem jak to się odpycha

Termostaciki, pierwszy nowy, drugi zagloniały z VE a trzeci jak nówka ze starego DE

A tutaj kolejny prezent odemnie - drutowanie obudowy termostatu coby błyszczała jak psu...

A tutaj takie pamiątkowe zdjęcie...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe, spoko, kartka nie potrzebna...będę Ci przypominał o dmuchawie i wycieraczkach ;PCoobcio pisze:Do dmuchawy oraz do wycieraczek zapomniałem zajrzeć - ale spoko mam wszystko na kartce zapisane tylko gdzieś mi ona uciekła...
Maciek z GT powiedział że brzydka pogoda na robienie foto... Tak się zastanawiam czy nie pobrać od nich V-boxa i na razie nie przeprowadzić samych testów ale w takim przypadku nie będzie niespodzianki
A Fotki to zaraz zapodam coś - by Rene oczywiście![]()
[ Dodano: 2010-08-05, 00:35 ]
No to obiecane Foto:
Obrazek
Pod maską wczoraj pojawił się nowy silikon SAMCO który moim skromnym zdaniem wywołuje wielkie WOW
Ponadto trzy kolory niebieski - czegoś takiego chyba jeszcze nie grali... Trzeba by więc skręcić jakiegoś klipa pod tytułem jak to się odpycha
Obrazek
Termostaciki, pierwszy nowy, drugi zagloniały z VE a trzeci jak nówka ze starego DE
Obrazek
A tutaj kolejny prezent odemnie - drutowanie obudowy termostatu coby błyszczała jak psu...
Obrazek
A tutaj takie pamiątkowe zdjęcie...
Silikon elegancki
Fotki by Rene jak zwykle kozackie, nie mam pytań
BTW. Dzisiaj się zapowiada niezła pogoda
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Najtańsze jest takie rozwiązanie. Ja jako niekwestionowany lider na rynku GSM w Warszawie zaopatrzyłem się odpowiednio:Limon pisze:Co do filma to najlepiej jakiś statyw załatwić bo ręką to trudno utrzymać sprzęt do filmowania


Następnie montaż w aucie:


I taki jest efekt:
http://www.youtube.com/watch?v=tMSBc3YUV1A
Pozdr
PS. Coobcio dawaj telefon na serwis to się zrobi tą klapkę.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajny patent a telefon z miłą chęcią oddam do was chłopaki na serwis 
Ps. ale jaja wyszły, już chciałem zarzucić osie co za badziewne klocki hamulcowe mi wcisnął do Zura Primy że są głośne... A tu okazało się że z tyłu klocki zdarło do blachy tak więc Zuru masz z przodu i z tyło nowo - auto hamuje o niebo lepiej
Pss. tak jak Zielony Szerszeń będziesz musiał odkładać kasę na jakieś pół sliki, dziś parę prób poćwiczyłem sprawnego ruszania i ciężko dobrze pojechać z miejsca...
Ps. ale jaja wyszły, już chciałem zarzucić osie co za badziewne klocki hamulcowe mi wcisnął do Zura Primy że są głośne... A tu okazało się że z tyłu klocki zdarło do blachy tak więc Zuru masz z przodu i z tyło nowo - auto hamuje o niebo lepiej
Pss. tak jak Zielony Szerszeń będziesz musiał odkładać kasę na jakieś pół sliki, dziś parę prób poćwiczyłem sprawnego ruszania i ciężko dobrze pojechać z miejsca...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Spoko, hamulce ważna rzecz, więc dobrze, że wymieniłeśCoobcio pisze:Fajny patent a telefon z miłą chęcią oddam do was chłopaki na serwis
Ps. ale jaja wyszły, już chciałem zarzucić osie co za badziewne klocki hamulcowe mi wcisnął do Zura Primy że są głośne... A tu okazało się że z tyłu klocki zdarło do blachy tak więc Zuru masz z przodu i z tyło nowo - auto hamuje o niebo lepiej
Pss. tak jak Zielony Szerszeń będziesz musiał odkładać kasę na jakieś pół sliki, dziś parę prób poćwiczyłem sprawnego ruszania i ciężko dobrze pojechać z miejsca...
P.S
Hehe to tak obstawiam, że najwcześniej za jakiś rok, jak nie później....bo najpierw długi spłacić trza, a potem będą przyjemności
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
No to już z 2-ki dalo by radę, jedna zmiana mniej na ćwiaręi ciężko dobrze pojechać z miejsca...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dziękuje 
Moja robota też mi się bardzo podoba i nie tylko mi
Tylko szkoda że tyle jej jest że nie mam czasu na swoje furki...
Ale fajnie że mam możliwość cieszenia się czyimiś
Ps. Chłopaki xTomki proszę pomóżcie mi z tym opakowaniem na aku i wpadnijcie z nim do mnie pod garage - odrazu strzelimy ustawkę VE Vs. VE+T
Moja robota też mi się bardzo podoba i nie tylko mi
Tylko szkoda że tyle jej jest że nie mam czasu na swoje furki...
Ale fajnie że mam możliwość cieszenia się czyimiś
Ps. Chłopaki xTomki proszę pomóżcie mi z tym opakowaniem na aku i wpadnijcie z nim do mnie pod garage - odrazu strzelimy ustawkę VE Vs. VE+T
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM