
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Bez kitu Bombel, nie świruj....nie ma co tak zainwestowanego auta puszczać do żyda. Pewnie i tak trzeba było by oddać za bezcen
Chyba, że prędzej zdjąć graty i posprzedawać a zostawić sobie chociaż w wolno ssaku i jak przyjdą lepsze czasy to się coś pomyśli. Głowa do góry

Chyba, że prędzej zdjąć graty i posprzedawać a zostawić sobie chociaż w wolno ssaku i jak przyjdą lepsze czasy to się coś pomyśli. Głowa do góry

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jakby co to my rezerwujemy intercooler, wydech i parę kibel rurek... 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
bombel, wymyśl coś. To nie będzie proste. Nawet mikrusia mi ( o ile taki układ jest możliwy ) pójdzie lepiej i za uczciwsze pieniążki niż Twój projekt, gdzie rocznik i przebieg się liczy. Trzymam kciuki za kontynuację projektu, nawet po długiej przerwie. Sam się wożę już 3-ci rok. Naprawa czerwonej, a później swap wszystkiego do rudej to była katastrofa finansowa. xkarola czarna też poszła do żyda. Cóż, takie jest życie.
Tomek
p.s.
Nie byłem na zlocie, jak to się kurde stało???
Tomek
p.s.
Nie byłem na zlocie, jak to się kurde stało???
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
To może zróbmy składkę na pomoc Bomblowi a Bombel nam odda jak będzie miał
Swoją drogą szkoda tak doinwestowanego autka sprzedawać
nikt nie zwróci nawet połowy kosztów 


Swoją drogą szkoda tak doinwestowanego autka sprzedawać


Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No ładnie szybko ruszyłeś z reanimacją wozu, nie poddawaj się i głowa do góry, jakiejś drugiej roboty może szukać... ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Okazuje się, że nie ma KYB Ultra SR do mojej primy (tylko P10)
Wychodzi, że muszę kupic to: http://allegro.pl/item1093431697_amorty ... imera.html
Cena poraża
Wychodzi, że muszę kupic to: http://allegro.pl/item1093431697_amorty ... imera.html
Cena poraża

- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
bombel sprzedam Ci moje twarde, niskie sprężyny jak chcesz
W poniedziałek majster będzie je zdejmował. W końcu zobaczę co to za firma
Wiem, że są niebieskie i widziałem na nich oznaczenie T300HA
Tylko, że przy nich 17" alu nie założysz


Tylko, że przy nich 17" alu nie założysz

Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
mysle ze te amorki porownujac cene do jakosci i tego co do tej pory wlozyles w auto to i tak nie duzo ... a moze pomysl o jakims gwincie
...chociaz ostatnio z prezesem jak jechalem pierwszy raz poczulem ze mi w almerce tylek ucieka ...ale predkosc na bardzo ostrym zakrecie 140 kmh ... ludzie hamowali do ok 80 hehe ...wiec jak widzisz warto gwincik zalozyc 


- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Amorki AGX są super 
PS. ja do P11 zakładałem ULTRA SR - mogę się dowiedzieć o ich cenę...
Tak nawiasem mówiąc sam tył wystarczyło by u Ciebie zmienić by to auto się bezpiecznie prowadziło, z przodu jakoś strasznie tragicznie nie jest...

PS. ja do P11 zakładałem ULTRA SR - mogę się dowiedzieć o ich cenę...
Tak nawiasem mówiąc sam tył wystarczyło by u Ciebie zmienić by to auto się bezpiecznie prowadziło, z przodu jakoś strasznie tragicznie nie jest...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Stary nie wasz się tej belki prostować 
Pewna używka u Mariusza z Legionowa wyjdzie nie drożej jak 300zł nie tu szukaj oszczędności...

Pewna używka u Mariusza z Legionowa wyjdzie nie drożej jak 300zł nie tu szukaj oszczędności...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tyle serducha włożone, nie odpuszczaj
!
p.s.

p.s.
I kto to mówibo teraz pozbywać się jej to byłoby kompletnie nieopłacalne.

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357