Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Maxko
wiem o czym pisze
Posty: 83
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Maxko » 2010-06-15, 21:37

czyzby AWD? :-P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-15, 21:38

Jak nie VE+T, to co? T już jest, może szpera, może...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-15, 21:45

a co w szperze mogloby byc takiego pionierskiego ?? ciekawe kiedy ktos z zainteresowanych ujawni rabka tajemnicy :P

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-15, 22:09

T D I :P

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-15, 23:04

Ja tam nic nie mówie, czekam aż Coobcio wróci do Wawy i ogarnie temat. Poczekamy, zobaczymy...nie ma co się ciśnieniować. Ważne żeby było wreszcie profi i wszystko działało elegancko :) Jak tylko będzie już pewność co robimy z moim autem w końcu to dam znać na forum i może wrzucimy jakieś fotki które rozjaśnią niejasności ;)

Tymczasem siedzimy i czekamy grzecznie...... :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-06-16, 00:29


Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2010-06-16, 01:11

pewnie gazu rozweselającego chcecie primie psiknąć :->

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-16, 02:15

Też o tym pomyślałem. Kit lezy w garazu u Kuby od dawna :D

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-06-16, 17:09

no to powiem ze jak to zrobicie to bede sie wam klanial na miescie i czyscil buty :P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-16, 17:18

Szkoda tego motora na nitro. Lepiej go zakuć i bezpiecznie możliwości T wykorzystać. 350 koników jak nic, bez szprycowania. To i tak ba...rdzo dużo, jak na przód.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-17, 08:35

Nie no, nie będziemy nitrem jakimś wozu karać ;) W tej chwili wszystko jest w powijakach i w planach. Do końca tego tygodnia powinna być podjęta ostateczna decyzja co robimy z autem. Jak tylko zaczniemy z Coobciem działać, dam znać na forum :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-21, 23:16

Nic się nie dzieje, powstają jakieś dziwne donosy itd...
Na chwilę obecną silnik z Zura Primery wyleciał i wleciał nowy, łącznie dwa dni roboty i jeden opierdzielania, jutro kolejny dzień pracy i coś oryginalnego czego jeszcze nie było obudzi się do życia :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-21, 23:18

Dajemy słowo że jak skończymy to damy znać pojawią sie fotki filmiki itp :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-22, 07:05

No jestem ciekawy co tam zmodziliście :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-06-22, 07:15

A ja wiem :P .. ale nie mogę powiedzieć bo mnie pokara :mrgreen: :lol:





















też jestem ciekaw co wymodzili 8-)
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2010-06-22, 08:58

coś mi się wydaje że kompresora zapodali do silnika :P albo się mylę ....
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-06-22, 09:28

Jastrząb pisze:coś mi się wydaje że kompresora zapodali do silnika :P albo się mylę ....
Nie wiem czy Coobcio przebolałby dzwięk kompresora a"la wiertarka :what:


Niemniej jednak chłopaki trzymają w napięciu bardziej niż kolejny odcinek Mody na Sukces :cool:
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-22, 18:41

Jaja w sumie wyszły, mieliśmy stary silnik wyciągać i naprawiać, Zuru już przywiozł pokrywę zaworów do niego wstępnie przygotowaną pod malowanie ale jednak zapadłą szybka decyzja i dzień później tzn. w sobotę zaczęliśmy prace nad SWAPEM pierwszego w Polsce SR20VE + T, tak więc po czterech dniach srogiej pracy światło dzienne ujrzał doładowany zmienno fazowiec :) - ktoś był bardzo blisko :P

Tak więc w skrócie napiszę i przedstawię te oto wykresy:

SR20VE+T: 0,55 Bara spadające na ok. 0,45, VVL ustawiony na 5000rpm:
Obrazek

SR20VE+T: 0,85 Bara spadające na 0,7bara, VVL ustawiony na 5000rpm:
Obrazek

Potencjał ten silnik ma ogromny, moc wreszcie jest na odcince dzięki temu auto niesamowicie płynnie i równo na każdym biegu idzie do odcinki :)
Przed nami jeszcze kręcenie wałkami, pogrubienie wydechu i powinno się udać poprawić jeszcze dół i bez podnoszenia doładowania dobić do 300KM i Co fajnie na stosunkowo małych Nm dzięki czemu nie będzie problemów z trakcją i układem napędowym :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-06-22, 18:53

Nie no fura teraz podaje na prawdę bardzo dobrze ;) jest lepiej niż wcześniej, w 4 osoby dawał radę :P tak więc czekamy na 300+ :) hehe :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-22, 19:07

Jeszcze dodam taką ciekawostkę, sprawdzaliśmy na hamowni przy ilu najlepiej odpalać VVL, oto nasze wyniki:

VVL start od 4500 VS. 5000:
Obrazek
VVL start od 4000 VS. 4500:
Obrazek

Wszystko razem:
Obrazek

A i takie tam porównania...

Dawne SR20DE + T Vs SR20VE +T:
Obrazek
Obrazek
:) :) :) w tym drugim przypadku przy 7000obr.min mimo mniejszego doładowania SR20VE ma o ponad 40KM więcej od DE po modach rozrządu :P
To ostatnie najciekawsze SR20DE na 0,9 bara i SR20VE na 0,75 bara :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-22, 19:11

Tak wiec zamieszczę trochę zdjęć z końcowego składania które miało miejsce tak naprawdę dzisiaj :mrgreen:
Wczoraj zastałem taki widok rano pod Coobcia garażem:
Obrazek
Oddaliśmy górną połówkę i przepustnice do dorobienia adapteru zmieniającego rozstaw śrub i na tyle zakończył sie wczorajszy dzień ;)
Dzisiaj z rańca Coobcio odebrał części:
Obrazek
Można było zacząć składnie finalne ;)
Przepustnica już na miejscu:
Obrazek
I zostało jeszcze troszke gratów do włożenia:
Obrazek
Przerobione mocnowanie linki gazu by Coobcio:
Obrazek
Wiecej fotek ze składania nie ma ;) bardzo dużo czasu zajeło nam ogarniecie elektryki ale daliśmy radę, wóz wystroiliśmy w drodze na hamownię na którą zawitaliśmy po godzinie 17 :-D
Obrazek
Obrazek
I już finalnie pod maską poskładany po hamowni pod Coobcia garażem:
Obrazek

Więcej zdjęć zamieści Zuru jak wróci do domu :-D
Wóz naprawde miło podaje ciągnie do samej odcinki co widać po wykresie, naprawde wyszedł super projekt jak na 3 dni roboty :mrgreen:

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-06-22, 19:17

No to dzisiaj będzie małe upalanko o ile wypali :D Zuru SR20VE+ T vs Coobcio SR20VE ;)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-06-22, 19:19

Powiem tylko: WOW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-22, 19:21

EE to myślałem, że coś bardziej oryginalnego :P

Kijowy troche ten wykres VE

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-22, 19:24


Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-22, 19:27

Inercja niestety taki będzie turbinie wacha się doładowanie... Na ulicy za to idzie ultra płynnie do samego końca, jeszcze nie śmigałem tak płynnie przyspieszającym turbo wozem :p
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-06-22, 19:28

O żeszz wyy.. Ide wałek z mojego DE wyrywać. :-D

Jestem pod wrażeniem. Tak trzymać !

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-22, 19:33

Limon coś twój telefon strasznie ciemno nagrywa filmiki... Ledwo co tam widać... PS. szczerze powiedziawszy jak jest Turbo w VVL to prawie w ogóle nie słychać momentu przełączania faz...

Szopeniasty a Ty się nie opiepszaj tylko rwij wałek z DE :P z 10KM najbidniej przyrostu obstawiam :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-22, 19:44

Coobcio youtube tak sciemnia te filmiki moge Ci wysłać na maila i zobaczysz ze wszystko jest git widać ;) Pozatym filmik robiony aparatem :mrgreen:

Szopen dawaj dawaj konkurencja rośnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-22, 19:47

Żeby Szopen miał konkurencję to by musiał Utyć co najmniej ze 200KG :D
Więc chłopak jest raczej poza zasięgiem, no chyba że go przegonię swoim VE :P

Ps. Zuru jesteś dojechałeś do domu ??
My zaraz wykradamy twoją Primę i bijemy nią na Kargo :) Wezmę laptopa i deczko cofnę zapłon powyżej 5 tyś...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”