[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ja tam nic nie mówie, czekam aż Coobcio wróci do Wawy i ogarnie temat. Poczekamy, zobaczymy...nie ma co się ciśnieniować. Ważne żeby było wreszcie profi i wszystko działało elegancko Jak tylko będzie już pewność co robimy z moim autem w końcu to dam znać na forum i może wrzucimy jakieś fotki które rozjaśnią niejasności
Tymczasem siedzimy i czekamy grzecznie......
Tymczasem siedzimy i czekamy grzecznie......
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Szkoda tego motora na nitro. Lepiej go zakuć i bezpiecznie możliwości T wykorzystać. 350 koników jak nic, bez szprycowania. To i tak ba...rdzo dużo, jak na przód.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nic się nie dzieje, powstają jakieś dziwne donosy itd...
Na chwilę obecną silnik z Zura Primery wyleciał i wleciał nowy, łącznie dwa dni roboty i jeden opierdzielania, jutro kolejny dzień pracy i coś oryginalnego czego jeszcze nie było obudzi się do życia
Na chwilę obecną silnik z Zura Primery wyleciał i wleciał nowy, łącznie dwa dni roboty i jeden opierdzielania, jutro kolejny dzień pracy i coś oryginalnego czego jeszcze nie było obudzi się do życia
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie wiem czy Coobcio przebolałby dzwięk kompresora a"la wiertarkaJastrząb pisze:coś mi się wydaje że kompresora zapodali do silnika albo się mylę ....
Niemniej jednak chłopaki trzymają w napięciu bardziej niż kolejny odcinek Mody na Sukces
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jaja w sumie wyszły, mieliśmy stary silnik wyciągać i naprawiać, Zuru już przywiozł pokrywę zaworów do niego wstępnie przygotowaną pod malowanie ale jednak zapadłą szybka decyzja i dzień później tzn. w sobotę zaczęliśmy prace nad SWAPEM pierwszego w Polsce SR20VE + T, tak więc po czterech dniach srogiej pracy światło dzienne ujrzał doładowany zmienno fazowiec - ktoś był bardzo blisko
Tak więc w skrócie napiszę i przedstawię te oto wykresy:
SR20VE+T: 0,55 Bara spadające na ok. 0,45, VVL ustawiony na 5000rpm:
SR20VE+T: 0,85 Bara spadające na 0,7bara, VVL ustawiony na 5000rpm:
Potencjał ten silnik ma ogromny, moc wreszcie jest na odcince dzięki temu auto niesamowicie płynnie i równo na każdym biegu idzie do odcinki
Przed nami jeszcze kręcenie wałkami, pogrubienie wydechu i powinno się udać poprawić jeszcze dół i bez podnoszenia doładowania dobić do 300KM i Co fajnie na stosunkowo małych Nm dzięki czemu nie będzie problemów z trakcją i układem napędowym
Tak więc w skrócie napiszę i przedstawię te oto wykresy:
SR20VE+T: 0,55 Bara spadające na ok. 0,45, VVL ustawiony na 5000rpm:
SR20VE+T: 0,85 Bara spadające na 0,7bara, VVL ustawiony na 5000rpm:
Potencjał ten silnik ma ogromny, moc wreszcie jest na odcince dzięki temu auto niesamowicie płynnie i równo na każdym biegu idzie do odcinki
Przed nami jeszcze kręcenie wałkami, pogrubienie wydechu i powinno się udać poprawić jeszcze dół i bez podnoszenia doładowania dobić do 300KM i Co fajnie na stosunkowo małych Nm dzięki czemu nie będzie problemów z trakcją i układem napędowym
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeszcze dodam taką ciekawostkę, sprawdzaliśmy na hamowni przy ilu najlepiej odpalać VVL, oto nasze wyniki:
VVL start od 4500 VS. 5000:
VVL start od 4000 VS. 4500:
Wszystko razem:
A i takie tam porównania...
Dawne SR20DE + T Vs SR20VE +T:
w tym drugim przypadku przy 7000obr.min mimo mniejszego doładowania SR20VE ma o ponad 40KM więcej od DE po modach rozrządu
To ostatnie najciekawsze SR20DE na 0,9 bara i SR20VE na 0,75 bara
VVL start od 4500 VS. 5000:
VVL start od 4000 VS. 4500:
Wszystko razem:
A i takie tam porównania...
Dawne SR20DE + T Vs SR20VE +T:
w tym drugim przypadku przy 7000obr.min mimo mniejszego doładowania SR20VE ma o ponad 40KM więcej od DE po modach rozrządu
To ostatnie najciekawsze SR20DE na 0,9 bara i SR20VE na 0,75 bara
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak wiec zamieszczę trochę zdjęć z końcowego składania które miało miejsce tak naprawdę dzisiaj
Wczoraj zastałem taki widok rano pod Coobcia garażem:
Oddaliśmy górną połówkę i przepustnice do dorobienia adapteru zmieniającego rozstaw śrub i na tyle zakończył sie wczorajszy dzień
Dzisiaj z rańca Coobcio odebrał części:
Można było zacząć składnie finalne
Przepustnica już na miejscu:
I zostało jeszcze troszke gratów do włożenia:
Przerobione mocnowanie linki gazu by Coobcio:
Wiecej fotek ze składania nie ma bardzo dużo czasu zajeło nam ogarniecie elektryki ale daliśmy radę, wóz wystroiliśmy w drodze na hamownię na którą zawitaliśmy po godzinie 17
I już finalnie pod maską poskładany po hamowni pod Coobcia garażem:
Więcej zdjęć zamieści Zuru jak wróci do domu
Wóz naprawde miło podaje ciągnie do samej odcinki co widać po wykresie, naprawde wyszedł super projekt jak na 3 dni roboty
Wczoraj zastałem taki widok rano pod Coobcia garażem:
Oddaliśmy górną połówkę i przepustnice do dorobienia adapteru zmieniającego rozstaw śrub i na tyle zakończył sie wczorajszy dzień
Dzisiaj z rańca Coobcio odebrał części:
Można było zacząć składnie finalne
Przepustnica już na miejscu:
I zostało jeszcze troszke gratów do włożenia:
Przerobione mocnowanie linki gazu by Coobcio:
Wiecej fotek ze składania nie ma bardzo dużo czasu zajeło nam ogarniecie elektryki ale daliśmy radę, wóz wystroiliśmy w drodze na hamownię na którą zawitaliśmy po godzinie 17
I już finalnie pod maską poskładany po hamowni pod Coobcia garażem:
Więcej zdjęć zamieści Zuru jak wróci do domu
Wóz naprawde miło podaje ciągnie do samej odcinki co widać po wykresie, naprawde wyszedł super projekt jak na 3 dni roboty
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Inercja niestety taki będzie turbinie wacha się doładowanie... Na ulicy za to idzie ultra płynnie do samego końca, jeszcze nie śmigałem tak płynnie przyspieszającym turbo wozem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Limon coś twój telefon strasznie ciemno nagrywa filmiki... Ledwo co tam widać... PS. szczerze powiedziawszy jak jest Turbo w VVL to prawie w ogóle nie słychać momentu przełączania faz...
Szopeniasty a Ty się nie opiepszaj tylko rwij wałek z DE z 10KM najbidniej przyrostu obstawiam
Szopeniasty a Ty się nie opiepszaj tylko rwij wałek z DE z 10KM najbidniej przyrostu obstawiam
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Żeby Szopen miał konkurencję to by musiał Utyć co najmniej ze 200KG
Więc chłopak jest raczej poza zasięgiem, no chyba że go przegonię swoim VE
Ps. Zuru jesteś dojechałeś do domu
My zaraz wykradamy twoją Primę i bijemy nią na Kargo Wezmę laptopa i deczko cofnę zapłon powyżej 5 tyś...
Więc chłopak jest raczej poza zasięgiem, no chyba że go przegonię swoim VE
Ps. Zuru jesteś dojechałeś do domu
My zaraz wykradamy twoją Primę i bijemy nią na Kargo Wezmę laptopa i deczko cofnę zapłon powyżej 5 tyś...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM