U Bombla tak samo jak u Szopena spaden napięcia na pompie wynosi 2V - u Szopena takie rozwiązanie rozwiązało nam problem z brakiem paliwa tu myślę że przynajmniej starczy go do bezpiecznego 0,75 bara

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Aha to tak samo jak mialem w SXie, podlaczenie w ten sposob obudzilo WalbroRene pisze:Aku z tyłu będzie, przy pompie paliwa przekaźnik, seryjne zasilanie pompy paliwa posłuży nam jako aktywacje nowego grubego kabla zasilającego ją..
U Bombla tak samo jak u Szopena spaden napięcia na pompie wynosi 2V - u Szopena takie rozwiązanie rozwiązało nam problem z brakiem paliwa tu myślę że przynajmniej starczy go do bezpiecznego 0,75 bara
Jak wszystko dobrze pójdzie to może jutro do wieczora się zwolni garaż i będziesz mógł wstawić swoją Primkębombel pisze:Jutro sie zobaczy co sie da podkrecićIle tam Bombel pompujesz teraz?Został ten nieszczesny aku...
Wczoraj miał być zrobiony ale tak lało, że nie było nawet jak ruszyć, a w garażu Prima Żura stała
Ssące we wszystkich SR są takie same... Wydechowe w GTi/GT i GTI-R są takie same, moim zdaniem są gorsze od tych ze słabszych wersji bo tylko niepotrzebnie pogarszają przepływ głowicy.polszad pisze:zawory przy 0,7bar (nie myśleliście wstawić z GTiR można ciągnąc do 1,5 bar) pozdro