Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Rene
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-05-22, 20:27
Lokalizacja: Kazimierz Dolny

Post autor: Rene » 2010-05-24, 14:55

Aku z tyłu będzie, przy pompie paliwa przekaźnik, seryjne zasilanie pompy paliwa posłuży nam jako aktywacje nowego grubego kabla zasilającego ją..

U Bombla tak samo jak u Szopena spaden napięcia na pompie wynosi 2V - u Szopena takie rozwiązanie rozwiązało nam problem z brakiem paliwa tu myślę że przynajmniej starczy go do bezpiecznego 0,75 bara :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-24, 14:58

Ojej to ja pisałem - Mistrzu Coobcio :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-05-24, 17:56

Ciekawa sprawa z tą pompą, będę musiał zbadać to w swojej almerze bo jeżeli tak jest to może sie okazać że nie będę musiał wkładać walbro a wystarczy odpowiednio zasilić ori pompę.

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-05-25, 06:20

Coobcio pisze:Ojej to ja pisałem - Mistrzu Coobcio :)
to co sie pod jakas samiczke podszywasz ??

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-25, 06:28

Wczoraj Prima pojechała do mojego mechaniora na przegląd. Zostanie tylko aku w bagarku umieścić, rozpórke zamontować, wystroić i można śmigać na zlota :D

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-25, 06:39

Ważne że pomału do przodu :) Potem ustawić trzeba tę 0.8 bara i cieszyć się z męskiej jazdy :)


P.S
Bombel...czym szlifowałeś i pucowałes pokrywę zaworów przed pomalowaniem? :) Ja muszę swoją ogarnąć jakoś :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-25, 06:52

Zgapiłem farbę od Szymqa: http://www.deco-color.com/produkty/metallic.html

Co do przygotowania to wziąłem HARPIC MAXX polałem i dokładnie wyczyściłem. Zbiera brud i rdze jak cholera. Potem odtłuściłem benzynką i pomalowałem. Zobaczymy po zamontowaniu jak bedzie wyglądać :)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-05-25, 14:19

Jak można, to: ja przemywałem nitro i potem malowałem farbą przeznaczoną generalnie do zacisków, ale trzyma 180 stopni i ma bardzo ładny połysk.
Nazwy nie pamiętam, jakaś angielska ze średniej półki.

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2010-05-25, 14:28

Rene pisze:Aku z tyłu będzie, przy pompie paliwa przekaźnik, seryjne zasilanie pompy paliwa posłuży nam jako aktywacje nowego grubego kabla zasilającego ją..

U Bombla tak samo jak u Szopena spaden napięcia na pompie wynosi 2V - u Szopena takie rozwiązanie rozwiązało nam problem z brakiem paliwa tu myślę że przynajmniej starczy go do bezpiecznego 0,75 bara :)
Aha to tak samo jak mialem w SXie, podlaczenie w ten sposob obudzilo Walbro :-)

Awatar użytkownika
mi
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-08, 14:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mi » 2010-05-28, 14:06

bombel pisze:Wczoraj Prima pojechała do mojego mechaniora na przegląd. Zostanie tylko aku w bagarku umieścić, rozpórke zamontować, wystroić i można śmigać na zlota :D
;) jeszcze umyć i zatankować trzeba, bo inaczej daleko nie dojedziesz :P

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2010-05-28, 14:26

zaholujesz misia :mrgreen:
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-05-28, 16:47

no teraz to juz bombel nie powiesz ze ci 5 litrow na 100 pali hahaha

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-30, 21:13

;) jeszcze umyć i zatankować trzeba, bo inaczej daleko nie dojedziesz :P
drinkmonitor please :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-31, 15:14

Ile tam Bombel pompujesz teraz?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-31, 16:20

Ile tam Bombel pompujesz teraz?
Jutro sie zobaczy co sie da podkrecić :) Został ten nieszczesny aku...

Wczoraj miał być zrobiony ale tak lało, że nie było nawet jak ruszyć, a w garażu Prima Żura stała

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-31, 21:52

bombel pisze:
Ile tam Bombel pompujesz teraz?
Jutro sie zobaczy co sie da podkrecić :) Został ten nieszczesny aku...

Wczoraj miał być zrobiony ale tak lało, że nie było nawet jak ruszyć, a w garażu Prima Żura stała
Jak wszystko dobrze pójdzie to może jutro do wieczora się zwolni garaż i będziesz mógł wstawić swoją Primkę :) Zobaczymy jak Kubie pójdzie jutro robota i ciekawe czy pogoda nie będzie do dupy, jak co dzień ostatnio :-/
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-01, 15:06

Garaż się już prawie zwolnił :P
Ps. i tak stałeś u mnie pod garage i coś tam sobie drutowałeś z moją nie dużą pomocą :P

tak czy siak bij do mnie z powrotem nie wcześniej jak za 2 godziny :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-01, 23:10

NO to prawie po robocie. Auto wypieszczonena bezpieczne 0,7 bara. Afr 11,7 - 11,8.

Była chwila strachu na 0,8 bara, ale na szczescie puisciła guma miedzy rura a intercoolerem :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-01, 23:13

Jak wrażenia z jazdy - auto znowu cieszy czy jeszcze za mało ??

Ps. coś mnie zaniepokoił spadek napięcia na AKU i tym samym spadek ciśnienia paliwa...

Trzeba będzie to opatrzeć i 0,8 dmuchnąć :P

Co do kibel rurek to czasem tak mają że spadają, daliśmy na szybkości mocniejszą opaskę zaciskową i powinno być git przez jakiś czas - docelowo trzeba rancik anty-ześlizgowy dospawać....
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-01, 23:18

Coobcio podaje podaje. Co do spadku na aku, to jest wtsrojone na spadku, czyli jak bedzie lepiej podawac to najwyzej bedzie zalany i tyle.

Awatar użytkownika
polszad
doświadczony forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 2009-12-09, 11:27
Lokalizacja: REDA

Post autor: polszad » 2010-06-01, 23:19

Siema siema a jak sprzęgło wał i zawory przy 0,7bar (nie myśleliście wstawić z GTiR można ciągnąc do 1,5 bar) pozdro <okok>
Obrazek

START Z KLUBEM 2006r.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-02, 05:53

polszad chwilowo nie jest przewidziane wieksze doładowanie. Co do sprzegła to seria nawet 0,4 bara nie wytrzymała :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-02, 07:20

no na ogólnopolskim pokażesz co potrafi te gruz!
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-02, 08:29

polszad pisze:zawory przy 0,7bar (nie myśleliście wstawić z GTiR można ciągnąc do 1,5 bar) pozdro
Ssące we wszystkich SR są takie same... Wydechowe w GTi/GT i GTI-R są takie same, moim zdaniem są gorsze od tych ze słabszych wersji bo tylko niepotrzebnie pogarszają przepływ głowicy.
Jak AFR na odpowiednim poziomie to można ładować te 1,5 bara na serii tylko tłoką ciężko będzie to przetrwać :D

Ps. na zlocie hamownia obowiązkowa ciekawe co z tego wyjdzie :P
Choć drażni mnie fakt że masz nieszczelność miedzy turbo a kolektorem albo kolektorem a głowicą, po zlocie trzeba będzie to wszystko zdjąć i dać do jakiegoś frezera niech flansze wyrówna - Konstancin niestety tego nie robi...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-02, 08:45

Szkoda, że Warszawa nie sąsiaduje z Częstochową, wtedy mógłbym pomóc klubowiczom....
Dylson i JacaV6 dobrze wiedzą, że jak trzeba to i nawet o 2 w nocy pójdę coś wywiercić, przetoczyć czy wyfrezować ;)
&#9492;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9488;&#9492;(-.-)&#9488;

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-06, 21:01

Oficjalny Czas Bombla Wozu to 14,8 i jakieś tam cyferki, przy doładowaniu 0,6 spadającym na 0,5 i z krzywą dupą...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-06, 22:44

Sądze że zawirowania powietrze mogły mieć wpływ na ten czas :P :D

Bomblu kiedy wyszykujesz tą furkę z tego przykrego wypadku??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-06, 22:53

Ja to na razie widzę tak:
- Belka tylna do wymiany bo ją pogięło
- przy tej okazji zapodać na tył sprawne amorki bo te co były to moim zdaniem przyczyniły się do tego zdarzenia - od dawna o tym Bomblowi wspominałem a on swoje że na przeglądzie miały 7x% sprawności i co z tego jak to miękkie gówno było :P

Jak Bombla Primą leciałem trasą Łazienkowską to powyżej 160km/h ciężko było się utrzymać w jednym pasie...

Tak więc jak wóz na naprawę (nie blacharską) wstawisz do mnie to Ci go nie wydam bez innych amorków jak te co masz teraz, możesz ogarniać używki ale niech będą twarde, jędrne i sprężyste :D

[ Dodano: 2010-06-06, 23:54 ]
Aaaa co do budy to puki co bym tego nie robił - być może na mieście trafi się jakaś okazja i ktoś delikatnie puknie, przytrze, odbije się... :D :D :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-06-06, 23:04

a co tam sie stało z Prima? jak na pierwszy oficjalny czas to nie jest zle
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-06, 23:40

No zważywszy na to że było chyba ciut pod górę i trasa dłuższa jak 400m to czas fajny :P
Choć można by wiele wiele poprawić, nie wspominając o tym że auto wystrojone było do 0,7 bara a pojechało na 0,6 :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”