[ Almera] Nissan Almera GTI - DARO
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Napisze aby juz każdy wiedział że można tanio i mocno hamować w Sunnym GTI i Almerze GTI. Mój zestaw to :
- Zaciski od Hyunady Trajet - Diesel po 2000 r ( 2 tłoczkowy ) na allegro za 100 zł 2 szt można dostać
- tarcza przód 280 mm większa w stosunku do serii z Renault Clio Sport II 2000 cm 3
( ja wybrałem tarcze Mikody GT nacinaną i nalowaną na żółto - dostępne są inne kolory )
- klocki kupujemy do zacisków czyli z Hyundaja Tradjeta - dużego wyboru tu nie ma .
Dzis jak sie wyrobie bedzie przymiarka. Zostaje tam jakieś czary mary przy montażu i jeździmy. Pompa seria ale ma duży potencjał wiec da rade na 100 % .
- Zaciski od Hyunady Trajet - Diesel po 2000 r ( 2 tłoczkowy ) na allegro za 100 zł 2 szt można dostać
- tarcza przód 280 mm większa w stosunku do serii z Renault Clio Sport II 2000 cm 3
( ja wybrałem tarcze Mikody GT nacinaną i nalowaną na żółto - dostępne są inne kolory )
- klocki kupujemy do zacisków czyli z Hyundaja Tradjeta - dużego wyboru tu nie ma .
Dzis jak sie wyrobie bedzie przymiarka. Zostaje tam jakieś czary mary przy montażu i jeździmy. Pompa seria ale ma duży potencjał wiec da rade na 100 % .
Czerwone auta sa szybsze ...
ciekawe jakie zaciski sa w trajecie 2.7 v6. moze jeszcze jakies bardziej lujawe?:D
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Najpierw foty potem opowiastki
tarcza seria kontra sport prawie 2,5 cm większa
różnica w powierzchni kolcka kolosalna
Stara tarcza i nowy większy zacisk - jest różnica
Jest trochę przeróbek ale wszystko do zrobienia.
1. Trzeba wytoczyć lub wyciąc na laserze dystans 4 mm miedzy piastę a tarczę aby ja wypośrodkować
2. Kupić większe śruby po 2 na jarzmo bo sa większe otwory niż w w serii.
3. Zebrac rochę mięsa z jarzma bo nie miesci się tarcza ( obciera ) .
Pomalować zaciski i montaż.
tarcza seria kontra sport prawie 2,5 cm większa
różnica w powierzchni kolcka kolosalna
Stara tarcza i nowy większy zacisk - jest różnica
Jest trochę przeróbek ale wszystko do zrobienia.
1. Trzeba wytoczyć lub wyciąc na laserze dystans 4 mm miedzy piastę a tarczę aby ja wypośrodkować
2. Kupić większe śruby po 2 na jarzmo bo sa większe otwory niż w w serii.
3. Zebrac rochę mięsa z jarzma bo nie miesci się tarcza ( obciera ) .
Pomalować zaciski i montaż.
Czerwone auta sa szybsze ...
Mishi, inny rozstaw śrub będzie. 2 tłoczki to z X'a
F.
F.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ciąg dalszy eko tuningu.
Dziś wyleciał katalizator i ze względów technicznych nie ma tłumika środkowego przelotowego tylko rura fi 60 mm. Ogólnie jest cicho jak było tylko słychać wyraźniej tylny tłumik. Czy jest szybciej ? Nie wiem .....
Hamownia to pewnie by zweryfikowała.
Jest pewna teoria która mówi że po wycieciu kata jest tylko gorzej w sensie większe spalanie i spadek mocy zaś II teria mówi że jest szybszy wyrzut spalin i jest szybciej ?????
Jak jest na prawdę ???
Może ktoś mądrzejszy się wypowie.....
tak było
Obecnie jest kolektor 4/2/1 i przelot do połowy auta fi 60 mm i na końcu seryjny tłumik.
Dziś wyleciał katalizator i ze względów technicznych nie ma tłumika środkowego przelotowego tylko rura fi 60 mm. Ogólnie jest cicho jak było tylko słychać wyraźniej tylny tłumik. Czy jest szybciej ? Nie wiem .....
Hamownia to pewnie by zweryfikowała.
Jest pewna teoria która mówi że po wycieciu kata jest tylko gorzej w sensie większe spalanie i spadek mocy zaś II teria mówi że jest szybszy wyrzut spalin i jest szybciej ?????
Jak jest na prawdę ???
Może ktoś mądrzejszy się wypowie.....
tak było
Obecnie jest kolektor 4/2/1 i przelot do połowy auta fi 60 mm i na końcu seryjny tłumik.
Ostatnio zmieniony 2015-06-23, 14:25 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
i po sprzedaży kata ok 3stówki do przodu także będzie na tłumik
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
vixo, czyli wystarczy, że okno otworzę? Patrz Pan, jak te tuningi poszły do przodu... Nawet pieniędzy nie trzeba specjalnie wydawać
DARO SUNNY GTI, moja praktyka mówi, że po wywaleniu 2-giego kata i załataniu dziur w wydechu spalanie spadło.
DARO SUNNY GTI, moja praktyka mówi, że po wywaleniu 2-giego kata i załataniu dziur w wydechu spalanie spadło.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
wywalanie kata ma zbawinny wplyw na zamki w pierscieniach i dlatego trzeba sie go pozbyc
co do restrykcji wydechu wiadomo ze za luzno nie moze byc ale luzu to ty panie nie masz
jesli chciał byś podtrzymać ciśnienie przedkolektorowe mozesz wsadzic tlumik przelotowy z zastawką co by odbudować fale zwrotną po wywaleniu kata
ogolem wydaje mi sie ze sam silnik tez musi chwile pobanglać na przelocie/pół przelocie co by jakieś korekty połapał
co do restrykcji wydechu wiadomo ze za luzno nie moze byc ale luzu to ty panie nie masz
jesli chciał byś podtrzymać ciśnienie przedkolektorowe mozesz wsadzic tlumik przelotowy z zastawką co by odbudować fale zwrotną po wywaleniu kata
ogolem wydaje mi sie ze sam silnik tez musi chwile pobanglać na przelocie/pół przelocie co by jakieś korekty połapał
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Lecimy z tematem Hamulców bo trochę to trwa .
Dziś przyszły dystanse wycięte z nierdzewki na laserze 4 szt.
między piastę a tarcze dystans na całej powierzchni
potem tarcza i zacisk
i oto efekt końcowy
a tak było
Teraz zostało pomalowanie zacisków na żółto z przodu , przemalowanie tyłu i montaż.
Dziś przyszły dystanse wycięte z nierdzewki na laserze 4 szt.
między piastę a tarcze dystans na całej powierzchni
potem tarcza i zacisk
i oto efekt końcowy
a tak było
Teraz zostało pomalowanie zacisków na żółto z przodu , przemalowanie tyłu i montaż.
Ostatnio zmieniony 2015-06-26, 14:25 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Gdzie Tyle dostanę za kata???? To od razu jade, bo też.wycialem 2 z Almy.marlos90 pisze:i po sprzedaży kata ok 3stówki do przodu także będzie na tłumik
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Też przerabiałem temat tego dystansu, ale za droga była to kombinacja wtedy Podcięte zostało jarzmo i zwrotnica ok. 2mm. Siadło idealnie i działa przez ponad 50kkm Dystans fajna sprawa. Od razu prawie centymetr poszerzenia na osi Jak wygląda sprawa z kołnierzem piasty? Pamiętam, że wtedy mieliśmy problem jak to rozwiązać, gdyby właśnie poszedł dystans.
killer2000, po co Ci ten ówczesny cud techniki
killer2000, po co Ci ten ówczesny cud techniki
QG15+
falbinho, w Lubelskim..
jak jest cały pełny to 280zł, jak do połowy to po 150zł płacą
jak jest cały pełny to 280zł, jak do połowy to po 150zł płacą
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B