[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Stroi się w zasadzie raz co jakieś mody ale AFR wychodzi trochę drożej jak EGT a potrafi ocenić błyskawicznie zagrożenie i wiadomo odrazu jest bezpiecznie.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
We wtorek wpadam z Sunnym N14 Gti do ktorego wsadziłem SR20DET, także na rurkowowaniu będzie w Motowydechu tak więc przy tej okazji, zdejmę z twojej primerki miskę olejową i się ogarnie ściek z turbiny...
Ps. na razie Softa Turbo Ci się zrobi a potem się rozbuduje o kontroler doładowania...
Ps. na razie Softa Turbo Ci się zrobi a potem się rozbuduje o kontroler doładowania...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe to już zależy od Ciebie panie bombel czy na grubo czy spokojnie robimy.
Jak wiecej mocy to dokladamy drugiego ecu mastera i elektrozaowrek całość posłuży nam jako kontroler doładowania...
Ps. w środę mam wyjazd w góry na 10 dni, pogoda ładna to chciałem trochę odpocząć od wozów i polatać na rowerze
Tak więc przepraszam ale twój projekt w związku z tym nieco się wydłuży...
Jak wiecej mocy to dokladamy drugiego ecu mastera i elektrozaowrek całość posłuży nam jako kontroler doładowania...
Ps. w środę mam wyjazd w góry na 10 dni, pogoda ładna to chciałem trochę odpocząć od wozów i polatać na rowerze
Tak więc przepraszam ale twój projekt w związku z tym nieco się wydłuży...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zapomniałem o tym wyjeździe... No ale do środy jeszcze chwilka czasu jest...
We wtorek przejmujemy wóz i tego dnia postaram się zrobić ten układ smarowania turbo i przygotować resztę by odpalić wóz cobyś miał czym śmigać - byle delikatnie bo paliwa będzie brakowało...
We wtorek przejmujemy wóz i tego dnia postaram się zrobić ten układ smarowania turbo i przygotować resztę by odpalić wóz cobyś miał czym śmigać - byle delikatnie bo paliwa będzie brakowało...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to niespodzianka się stała Auto odebrane dzisiaj od magików z Konstancina, którzy niezła robote odwalili
Oto skutki:
Oto skutki:
Ostatnio zmieniony 2010-03-14, 08:34 przez bombel, łącznie zmieniany 1 raz.
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
po pierwsze jak juz sie chwalisz to pojedz na myjinemi pisze:uwaga na pierwszym zdjęciu widać kawałek Micruski
Bombel jak Ty wyżywisz tyle koni???
po drugie czemu tylko kawalek micruski widac
po trzecie ewa doskonale wiesz ze micruska bedzie jezdzil a primka tylko dla ciebie
a po czwarte kiedy mam do wawki przyjechac na test drive
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no postęp jest, na fotkach nawet fajnie to wygląda...
ps. sondę lambda trzeba przenieść za turbinę bowiem w tym miejscu gdzie jest to spłonie w moment, jakąś zaślepkę skąbinuję by powstałą po jej wykręceniu dziurę zaślepić
Tak samo w moment spłonie bagnet od sprawdzania poziomu oleju w silniku
No i z jakiś silkonów ładnych niebieskich trzeba będzie podjechać
ps. sondę lambda trzeba przenieść za turbinę bowiem w tym miejscu gdzie jest to spłonie w moment, jakąś zaślepkę skąbinuję by powstałą po jej wykręceniu dziurę zaślepić
Tak samo w moment spłonie bagnet od sprawdzania poziomu oleju w silniku
No i z jakiś silkonów ładnych niebieskich trzeba będzie podjechać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dołączam do gratulacji. Do zobaczenia na jakiejś ćwiarze Ale jeszcze trochę zabawy z turbo będziesz miał. Trzymam kciuki. Jest fajnie w Primerach. Dwie P11.144 T i dwie P10VE z Warszawy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR
bombel pisze:No niestety, po zimie wylajzłops. prawy kielich ma taką korozje na dole u podstawy czy to taki rudy brud?
Ja to przewrażliwiony jestem na tym punkcie i to od ręki robię, tym bardziej że to kielichy .
U siebie w P10 miałem już małą dziurkę, ale dopóki się nie przeszczepi blachy to warto oczyścić do zdorwej blachy + Brunox+ cynk w spreju i na koniec taka pasta/masa uszczelniająca - coś jak np. Sikaflex do klejenia dziur w łodziach itp. Trzyma jak beton
Bombel cięzka ta twoja locha[moja stara primerka ma słabiutkie sprzegło żeby ciągać zaturbione a nie jeżdżace gruzy]
ale tak na serio to kawał dobrej roboty wykonoał koleś z MOTOWYDECHU--widziałem wszystko w momencie odbioru auta więc wiem co mówię--szykuj się już na baty od mojej p10[wkrótce zaturbiamy]
ale tak na serio to kawał dobrej roboty wykonoał koleś z MOTOWYDECHU--widziałem wszystko w momencie odbioru auta więc wiem co mówię--szykuj się już na baty od mojej p10[wkrótce zaturbiamy]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
To, znaczy holowanie, to taka właściwość uturbionych.... Sorry za żarcik. Jak spaliłem sprzęgło w Rykach, to też wracałem na holu. Pozdro !
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Przesadzasz Tomku tylko połowę drogi było na holu przecież, część drogi czerwona walczyła dzielniextomek pisze:To, znaczy holowanie, to taka właściwość uturbionych.... Sorry za żarcik. Jak spaliłem sprzęgło w Rykach, to też wracałem na holu. Pozdro !
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61