Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Niby GA16 z Sentry B14 ma CR 9,7:1, niektórzy piszą, że jednak 9,5:1
Czy warto mi kupić set na 9,1:1 czy lepiej od razu dać 8,5:1?
Obecnie będzie soft turbo na jakieś 160KM.
Docelowo ma być nieco ponad 200KM (coś musi te VVLe/VTeci pogonić ) -
- w końcu w dalszym ciągu to będzie dupowóz
Serie te kucizny to lipnie zrobione sa czesto. Najlepszym tlokiem zawsze bedzie OEM. No chyba że chcesz w qtas mocy mieć z 400 to wtedy mozna sie w kute graty bawić , dla mnie każdy czy to ga czy sr pakuje kute graty i ma mniej niż 330 koni to pakuje kase na marne troche.... Zainwestuj ta kase w dobrego kompa (co najmniej DET III) i porządne strojenie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
k....a gdzie Wy odgrzebujecie takie auta hehe.dziś też byłem obejżeć starego japońca tyle że cresside,ale kolo troche pop.. i nie doszło do transakcji.dawaj nową prezentacje,bo jak jak do cholerki lubię klasyki i jeszcze z jp.
Nie uzywam takich wysokich obrotow, bo wtedy silnik wydaje dziwne dzwieki i sie boje xD
Ale z tego co kojarze, to nie. Tylko pojawia sie "kop" przy 2,5K i wtedy czuc te 75KM/1000kg