Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] N14 Sedan, już nie taki dziadkowy

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
klfsolec
fanatyk nissana
Posty: 1247
Rejestracja: 2009-12-04, 22:16
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: klfsolec » 2014-06-14, 22:43

miejmy nadzieję że ogarniesz do zlotu
klfsolec KFSI blabla jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-06-14, 22:44

o fuuuck :-o co się poddało? nakrętki? :-| dobrze że Tobie się nic nie stało :!:

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-06-14, 22:47

Ja pierdziu... Współczuję :shock: jaki cudem Ci to koło odpadło ?

[ Dodano: 2014-06-14, 23:48 ]
A swoją drogą to gdzie Ty masz pierścienie centrujace ?

Awatar użytkownika
ForesteR
doświadczony forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2013-08-28, 23:58
Lokalizacja: Czersk

Post autor: ForesteR » 2014-06-14, 22:52

Nakrętki się poddały? Dupa cała?
Nie załamuj mnie, bo właśnie zamówiłem sobie nakrętki BLOX'a...

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-06-14, 23:03

No to lepiej je oddaj szybko i sobie kup repliki stalowe Rays'ów ,jak widać sznikers99, -osi się poddały .I naprawdę Ci współczuję chłopaku ,bo żeś się napracował przy swojim autku :(

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-06-14, 23:24

No to fajnie z Ata felga trafiłeś :)

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2014-06-15, 00:04

sznikers99 zmierz z ciekawosci srednice otworu centrujacego. Chodzi o to, ze jak mialem zalozone pierscienie z Renault to nakretki sie odkrecaly (to jest tylko +/- 1mm roznicy a jednak bicie bylo wystarczajace) a jak zmienilem na 59,1mm to problem zniknal.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2014-06-15, 00:14

Tak jak mimier napisał,potwierdzam również...1 mm różnicy a kłopotów sporo.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-06-15, 00:29

Auto - rzecz nabyta, wyklepie się. Zdrowia za żadne pieniądze nie kupisz - i na szczęście nie musisz.
Hm... chyba też pomyślę o jakiejś kolejnej naklejce do siebie :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2014-06-15, 08:31

Dobrze,że tobie nic sie nie stało,ostatnio z kumplem tą samą przygodę miałem,też na nakrętkach d1.więcej już ich nie zarzuci na koło tymbardziej że auto ma trochę pod maską.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-15, 08:44

Jak już pisałem na FB. Wszystkie te nakrętki, korki magnetyczne oraz korki oleju i chłodnicy MADE IN PRC są do D. Ładnie wyglądają i tyle.

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2014-06-15, 10:59

Znam osoby które na tych chińczykach śmigały po torze i nic takiego się nie stało , ale racja dla bezpieczeństwa warto zmienić ... Kupuj stalowe , przelotowe takie jak mam ja :
Obrazek
Obrazek
Dużo lepiej wykonane niż plastikowe d1 i inne ... Jako użytkownik mogę je polecić :)
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-06-15, 11:45

A ja całą sytuację po foto widzę deczko inaczej, bo nie spotkałem się, żeby inne felgi jak OEM NISSAN miały otwór 59.1, w tych TSW brakuje pierścienia jak hoooooy i to widać na piaście, że felga klepała po niej. Dwa nakrętki którymi miałeś przykręcone koło, wyglądają że mają owalny łeb. Koła TSW mają stożki, a przynajmniej wszystkie te które miałem w rękach. Owale na stożek możesz sobie do bólu przykręcać i co najwyżej uwalisz gwint w nakrętce, a i tak będą się zachowywać jakby były niedokręcone. Z kolei stożkowe gniazda, też mają różne kąty natarcia. Daleko nie trzeba szukać, pisałem o tym w temacie 5d - mój zimowy setup, te niebieskie koła Alessio - mają stożki, no ok, fajnie, że mają, ale i tak musiałem kupić trzeci komplet nakrętek stożkowych bo ani SKUNK2, ani Ruihone nie pasowały bo kiwały się w gniazdach jak najebane...

Później najbardziej rozjebywują mnie teorie spiskowe, że nakrętki same się odkręcają... Źle dobrana do felgi, brak pierścienia itd. Wina, że tak się stało - leży tylko i wyłącznie po stronie montującego Ci ten setup.

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-06-15, 13:26

foo, no muszę się przyznać ,że nigdy nie pomyślałem o tym ,żebym zobaczyć u siebie stożki w felgach i na nakretkach :(

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-15, 15:05

oczywiscie - Foo ma rację. Tu ewidentnie widać skutki braku pierścienia centrującego i niewłaściwy stożek w nakrętce, niedopasowany do felgi.
Ja miałem podobnie w Luśce - jak kupiłem felgi aluminiowe miały one pierścień centrujący 60mm, a Almera ma 59,1. Mimo ustawienia na śrubach i stalowych nakrętek z właściwym stożkiem felga miała zwyczaj zmiany własnej osi podczas jazdy, szczególnie przy wyższych prędkościach, co odznaczało się nagłym biciem kierownicy. To samo przez chwilę dało się wyczuć jak wjechało się w dziurę w jezdni - bicie przesuniętej na śrubach felgi, do momentu aż nie powróciła do swojego pierwotnego położenia. Po tygodniu takiej jazdy założyłem zamówione w międzyczasie pierścienie na 59,1 i nagle wszystko co się działo nagle się uspokoiło.
A poza tym sznikers99 masz fajny wóz - gratki !
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2014-06-15, 15:42

foo Akurat tutaj pierścień nie był potrzebny i to piszę jako osoba, która jako ostatnia przykręcała te koła.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-06-15, 16:04

Fele od nowosci smigaly na N14.
Najpierw u MRC, Kejka i u mnie.
Bez pierscienia.
Z tymi nakretkami i tymi felgami jezdzilem wczesniej i bylo okej.

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2014-06-15, 16:18

Quattro pisze:i to piszę jako osoba, która jako ostatnia przykręcała te koła.
To coś słabo przykręciłeś ;-)
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Ulus
fanatyk nissana
Posty: 418
Rejestracja: 2013-04-12, 17:28
Lokalizacja: Poznań / Środa WLKP

Post autor: Ulus » 2014-06-15, 17:54

zle dobrane nakrętki miałem to samo.. przy 140 luzwały się koła i co chwile dokręcalem teraz mam stożki i smiga ładnie do tego nic nie bije :D I mam nadzieje zę ucierpiał tylko błotnik :D
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-06-15, 17:59

Każdy z was ma po trochę racjii.
Ja jeżdzę bez pierścieni z luzem 2 mm na stronę i jest ok.
Kierowca musi być wrażliwy na każde ruchy kierownicy , każde stukanie , dziwny ruch kierownicy przy hamowani - ale takiego doświadczenia nabywa się z wiekiem i kilometrami :)
Ewidentnie śruba nie była dokręcona . I przy każdym kilometrze się luzowała i oto taki efekt końcowy.
Dobrze że nie było czołówki !!!
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-15, 20:01

Najważniejsze własnie ze nic się Tobie nie stało i jak Daro pisze nie było poważniejszego dzwonu.
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2014-06-16, 09:43

Ja bym pojechał na zbieżność.
Sprawdź mocowania , wahacz , sworzeń , dokręć koła i zbieżność.
Zwłaszcza , że tak szybko jeździsz , na życiu i zdrowiu nie ma co żałować.

pzdr

I dbaj o auto bo nadal jestem zainteresowany kupnem w każdej chwili.
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-06-16, 10:05

Max będzie zakładał poligumy więc po tym tak czy inaczej musi jechać ogarnąć geometrię i zbieżność ;)

Awatar użytkownika
Ulus
fanatyk nissana
Posty: 418
Rejestracja: 2013-04-12, 17:28
Lokalizacja: Poznań / Środa WLKP

Post autor: Ulus » 2014-06-16, 14:04

no i pięknie :D tylko tak dalej i dobrze dobierz nakrętki 8-)
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2014-06-16, 14:31

to teraz opisz to uczucie jak odpadło Ci koło... :mrgreen:
ps. maska tez ucierpiała?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-06-16, 15:43

majchrzok, maskę już wcześniej skasował wariat jeden :evil:

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-16, 20:13

już nie taki dziadkowy.... :mrgreen:
nabiera racecorowych kształtów
sikaj na wygląd, idz w moc:D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-13, 22:07

Miałem taką samą awarię w trasie :)
Puściła kontr-śruba pompy wspomagania :P
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-07-13, 22:09

Śruba się zerwała czy jej po prostu nie dokręciłeś? BTW szykuj, szykuj aut i wpadaj n dolnośląski :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-13, 22:10

Luzujesz na dole główne cięgno regulacji i wymieniasz na nową kontr- śrubę na 8'kę (to co tak sobie zwisa) ;)
QG15+
;-)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”