[Sunny] N14 Sedan, już nie taki dziadkowy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
miejmy nadzieję że ogarniesz do zlotu
klfsolec KFSI blabla jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz
o fuuuck co się poddało? nakrętki? dobrze że Tobie się nic nie stało
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Auto - rzecz nabyta, wyklepie się. Zdrowia za żadne pieniądze nie kupisz - i na szczęście nie musisz.
Hm... chyba też pomyślę o jakiejś kolejnej naklejce do siebie
Hm... chyba też pomyślę o jakiejś kolejnej naklejce do siebie
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Znam osoby które na tych chińczykach śmigały po torze i nic takiego się nie stało , ale racja dla bezpieczeństwa warto zmienić ... Kupuj stalowe , przelotowe takie jak mam ja :
Dużo lepiej wykonane niż plastikowe d1 i inne ... Jako użytkownik mogę je polecić
Dużo lepiej wykonane niż plastikowe d1 i inne ... Jako użytkownik mogę je polecić
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
A ja całą sytuację po foto widzę deczko inaczej, bo nie spotkałem się, żeby inne felgi jak OEM NISSAN miały otwór 59.1, w tych TSW brakuje pierścienia jak hoooooy i to widać na piaście, że felga klepała po niej. Dwa nakrętki którymi miałeś przykręcone koło, wyglądają że mają owalny łeb. Koła TSW mają stożki, a przynajmniej wszystkie te które miałem w rękach. Owale na stożek możesz sobie do bólu przykręcać i co najwyżej uwalisz gwint w nakrętce, a i tak będą się zachowywać jakby były niedokręcone. Z kolei stożkowe gniazda, też mają różne kąty natarcia. Daleko nie trzeba szukać, pisałem o tym w temacie 5d - mój zimowy setup, te niebieskie koła Alessio - mają stożki, no ok, fajnie, że mają, ale i tak musiałem kupić trzeci komplet nakrętek stożkowych bo ani SKUNK2, ani Ruihone nie pasowały bo kiwały się w gniazdach jak najebane...
Później najbardziej rozjebywują mnie teorie spiskowe, że nakrętki same się odkręcają... Źle dobrana do felgi, brak pierścienia itd. Wina, że tak się stało - leży tylko i wyłącznie po stronie montującego Ci ten setup.
Później najbardziej rozjebywują mnie teorie spiskowe, że nakrętki same się odkręcają... Źle dobrana do felgi, brak pierścienia itd. Wina, że tak się stało - leży tylko i wyłącznie po stronie montującego Ci ten setup.
oczywiscie - Foo ma rację. Tu ewidentnie widać skutki braku pierścienia centrującego i niewłaściwy stożek w nakrętce, niedopasowany do felgi.
Ja miałem podobnie w Luśce - jak kupiłem felgi aluminiowe miały one pierścień centrujący 60mm, a Almera ma 59,1. Mimo ustawienia na śrubach i stalowych nakrętek z właściwym stożkiem felga miała zwyczaj zmiany własnej osi podczas jazdy, szczególnie przy wyższych prędkościach, co odznaczało się nagłym biciem kierownicy. To samo przez chwilę dało się wyczuć jak wjechało się w dziurę w jezdni - bicie przesuniętej na śrubach felgi, do momentu aż nie powróciła do swojego pierwotnego położenia. Po tygodniu takiej jazdy założyłem zamówione w międzyczasie pierścienie na 59,1 i nagle wszystko co się działo nagle się uspokoiło.
A poza tym sznikers99 masz fajny wóz - gratki !
Ja miałem podobnie w Luśce - jak kupiłem felgi aluminiowe miały one pierścień centrujący 60mm, a Almera ma 59,1. Mimo ustawienia na śrubach i stalowych nakrętek z właściwym stożkiem felga miała zwyczaj zmiany własnej osi podczas jazdy, szczególnie przy wyższych prędkościach, co odznaczało się nagłym biciem kierownicy. To samo przez chwilę dało się wyczuć jak wjechało się w dziurę w jezdni - bicie przesuniętej na śrubach felgi, do momentu aż nie powróciła do swojego pierwotnego położenia. Po tygodniu takiej jazdy założyłem zamówione w międzyczasie pierścienie na 59,1 i nagle wszystko co się działo nagle się uspokoiło.
A poza tym sznikers99 masz fajny wóz - gratki !
Każdy z was ma po trochę racjii.
Ja jeżdzę bez pierścieni z luzem 2 mm na stronę i jest ok.
Kierowca musi być wrażliwy na każde ruchy kierownicy , każde stukanie , dziwny ruch kierownicy przy hamowani - ale takiego doświadczenia nabywa się z wiekiem i kilometrami
Ewidentnie śruba nie była dokręcona . I przy każdym kilometrze się luzowała i oto taki efekt końcowy.
Dobrze że nie było czołówki !
Ja jeżdzę bez pierścieni z luzem 2 mm na stronę i jest ok.
Kierowca musi być wrażliwy na każde ruchy kierownicy , każde stukanie , dziwny ruch kierownicy przy hamowani - ale takiego doświadczenia nabywa się z wiekiem i kilometrami
Ewidentnie śruba nie była dokręcona . I przy każdym kilometrze się luzowała i oto taki efekt końcowy.
Dobrze że nie było czołówki !
Czerwone auta sa szybsze ...
to teraz opisz to uczucie jak odpadło Ci koło...
ps. maska tez ucierpiała?
ps. maska tez ucierpiała?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Śruba się zerwała czy jej po prostu nie dokręciłeś? BTW szykuj, szykuj aut i wpadaj n dolnośląski
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy