[ 300ZX] NISSAN 300 ZX twin turbo - dwie sztuki
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 300ZX] NISSAN 300 ZX twin turbo - dwie sztuki
Wersja 2+2 EURO X 2
Silnik VG30DETT - V6 poj. 3000 cm3 ,
BITURBO -
Moc około 300-320 KM w automacie (0,8 bar + chip ) sterowane Blitz SBC i-color SpecR,
Zawiasik : seria i taką pozostanie , tylna oś skrętna HICAS.
Kółeczko : 18" Barracuda Racing 8"przód , 9"tył
Styl : bez odpustu...seria
- Tylne lampy JDM 99' + przednie kierunki JDM + boczne JDM
- Znaczek "Z" na masce z JDM wersji
- hamulce " BREMBO 6 tłoczków przód 360 mm
W planach :
- być może przeróbka na manual po wykończeniu automata, który jest jak na razie skubany pancerny i śmiga wyśmienicie ku zdziwieniu innych.
- układ wydechowy z kwasówki dedykowany, wywalenie czterech katów co pozwoli zwiększyć moc o ~20-30 KM oraz turbiny powinny szybciej wstawać .
Tych dwóch sztuk bardzo długo poszukiwałem. Kilka wyjazdów do raichu skończyło się porażką no ale wreszcie jeden trafił się w PL (po sprowadzeniu ze szwajcarii) z nowymi fabrycznymi suszarkami w bardzo zadbanej budzie bez korozji.
Drugi kupiony fartem w raichu, auto stało nieużywane od 2001 roku w garażu z zepsutym silnikiem(spadł rozrząd) ale również w b.ładnej zadbanej budzie. Teraz bije nowe serducho .
W tych autach wszystko staram się ogarniać sam włącznie z wymianą rozrządu.
Wady ? ... duuuużo mandatów
Silnik VG30DETT - V6 poj. 3000 cm3 ,
BITURBO -
Moc około 300-320 KM w automacie (0,8 bar + chip ) sterowane Blitz SBC i-color SpecR,
Zawiasik : seria i taką pozostanie , tylna oś skrętna HICAS.
Kółeczko : 18" Barracuda Racing 8"przód , 9"tył
Styl : bez odpustu...seria
- Tylne lampy JDM 99' + przednie kierunki JDM + boczne JDM
- Znaczek "Z" na masce z JDM wersji
- hamulce " BREMBO 6 tłoczków przód 360 mm
W planach :
- być może przeróbka na manual po wykończeniu automata, który jest jak na razie skubany pancerny i śmiga wyśmienicie ku zdziwieniu innych.
- układ wydechowy z kwasówki dedykowany, wywalenie czterech katów co pozwoli zwiększyć moc o ~20-30 KM oraz turbiny powinny szybciej wstawać .
Tych dwóch sztuk bardzo długo poszukiwałem. Kilka wyjazdów do raichu skończyło się porażką no ale wreszcie jeden trafił się w PL (po sprowadzeniu ze szwajcarii) z nowymi fabrycznymi suszarkami w bardzo zadbanej budzie bez korozji.
Drugi kupiony fartem w raichu, auto stało nieużywane od 2001 roku w garażu z zepsutym silnikiem(spadł rozrząd) ale również w b.ładnej zadbanej budzie. Teraz bije nowe serducho .
W tych autach wszystko staram się ogarniać sam włącznie z wymianą rozrządu.
Wady ? ... duuuużo mandatów
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:41 przez FROST1978, łącznie zmieniany 11 razy.
Piękne autko
Dobrze że chcesz zachować w serii
Dobrze że chcesz zachować w serii
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Piękne auto i pomimo tylu lat dalej wygląda reprezentacyjnie - zwłaszcza na tej feldze, tylko szkoda że automat, nie wiem dokładnie ile on znosi ale 260KM stanowczo za mało by sprawnie napędzić tego kolosa
Swojego czasu pamiętam na Cargo taki latał na 2xT28 też na automacie coś koło 400KM i przyznam że chodziło to rewelacyjnie - prawie na poziomie mojego Sunny N14 GTi...
Swojego czasu pamiętam na Cargo taki latał na 2xT28 też na automacie coś koło 400KM i przyznam że chodziło to rewelacyjnie - prawie na poziomie mojego Sunny N14 GTi...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Powiem Wam ,że myślałem ,że będzie to totalny muł jednak auto jest tak elastyczne ,że jest to sama przyjemność jazdy i na dzień dzisiejszy nie zamieniłbym automatu na manual .
Ostatnio zmieniony 2013-02-24, 23:22 przez FROST1978, łącznie zmieniany 3 razy.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wiadomo auto nie będzie mułowate dla kogoś kto na co dzień śmiga np. Primera P10 2.0 w benzynie ale jak ktoś ma np. Sunnego VVL lub turbo albo MAximę 3.0 to już nie będzie robić żadnego wrażenia
Tak czy siak auto piękne, dbaj o nie i chociaż na układzik wydechowy mogłbyś się skusić, będzie ładniej się maszyna prezentowała i ok. 40KM przy okazji dojdzie (jak wymienisz całość od DP po końcowe tłumiki) no i brzmienie sie zmieni
Ps. zawsze w tych autach przerażał mnie totalny brak miejsca pod maską hehe...
powodzenia w utrzymaniu kolekcjonerskim Nissana.
Tak czy siak auto piękne, dbaj o nie i chociaż na układzik wydechowy mogłbyś się skusić, będzie ładniej się maszyna prezentowała i ok. 40KM przy okazji dojdzie (jak wymienisz całość od DP po końcowe tłumiki) no i brzmienie sie zmieni
Ps. zawsze w tych autach przerażał mnie totalny brak miejsca pod maską hehe...
powodzenia w utrzymaniu kolekcjonerskim Nissana.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Właśnie wywaliłem buczące dziadostwo i wsadziłem seryjne tłumiki . Po 30stce ceni się już cisze i spokój .Silnika prawie nie słychać heheCoobcio pisze: dbaj o nie i chociaż na układzik wydechowy mogłbyś się skusić,
Nie mylisz się ale tylko po części bo na USA tak zgadza się TT to tylko 2 os. (dziwne podejście) Na japonię , euro i może gdzieś tam na 100% 2+2 TT były .Z resztą na euro tylko wychodził model 2+2 TTnismojoe pisze:no nie wiem czy seria, seryjnie TT nie wychodziło w wersji 2+2 i w cabrio z tego co wiem , ale mogę się mylić
no tak ,na tamte czasy to były osiągi bo nawet jeszcze nie wyszła RSka (dop. w 93) i nie było supry mkIV ,a mietki były kredensami .Coobcio pisze:Wiadomo auto nie będzie mułowate dla kogoś kto na co dzień śmiga np. Primera P10 2.0
Ostatnio zmieniony 2013-02-24, 23:24 przez FROST1978, łącznie zmieniany 1 raz.
FROST1978, Dobrze gada moc jest wystarczająca
Nie każdy ma "parcie" na moc
Autko ma dostarczać przyjemność z jazdy a nie z ciągłego grzebania pod maską (tym bardziej że jak zauważył słusznie Coobcio miejsca tam pod maską niewiele )
Autko i tak jest genialne
Nie każdy ma "parcie" na moc
Autko ma dostarczać przyjemność z jazdy a nie z ciągłego grzebania pod maską (tym bardziej że jak zauważył słusznie Coobcio miejsca tam pod maską niewiele )
Autko i tak jest genialne
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
No i od jakiegoś czasu śmigam na 0,8 bar. Okazało się też, że komputer był zaczipowany jak go kupiłem i dla tego latał lepiej niż seria. Obecnie szacuje moc na 320-330 KM.
Barami rządzi Blitz SBC i-color Spec R i na hamowni pokładowej tego urządzonka wyszło magiczne 388 KM i 550 Nm ale coś chyba lekko przesadziło
W między czasie doszła druga sztuka 300zx TT, niemal identyczna i czaarna ...
Barami rządzi Blitz SBC i-color Spec R i na hamowni pokładowej tego urządzonka wyszło magiczne 388 KM i 550 Nm ale coś chyba lekko przesadziło
W między czasie doszła druga sztuka 300zx TT, niemal identyczna i czaarna ...
A jaka to wersja i jaki kolor bo może będę kojarzył .Niedawno kupiony ?WuWa pisze:Zgadza sie ,zacny samochód Kolega ma takiego 340 KM i mega zapodaje
A tak nie na temat ,zna może ktos elektryka co by poradził sobie w 300 zx z elektryką ?
Co się dzieje z nim ? Bo ja sam ogarniam 300zx to może będę mógł pomóc .
Znam te 2 auta czerwony był po daszku i to TT w manualu ...ten japoniec też czerwony .
Przekładać chciał taki daleki znajomek ale się poddał bo by go wyszło sporo poza tym jego mechanior się poddał.
Nie rozumiem.... skoro ładne TT europa oryginał LHD można kupić za 23-25 tyś to po co się paprać z tym wszystkim
A co do elektryki to schematy do ręki i jazda ....elektryka jak w każdym aucie .
Polecam wymianę na nową wiązkę silnika , a przynajmniej na jej solidną regeneracje na nowych wtyczkach itd.
Przekładać chciał taki daleki znajomek ale się poddał bo by go wyszło sporo poza tym jego mechanior się poddał.
Nie rozumiem.... skoro ładne TT europa oryginał LHD można kupić za 23-25 tyś to po co się paprać z tym wszystkim
A co do elektryki to schematy do ręki i jazda ....elektryka jak w każdym aucie .
Polecam wymianę na nową wiązkę silnika , a przynajmniej na jej solidną regeneracje na nowych wtyczkach itd.
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
- Lokalizacja: Warszawa-Mokotów
No to widze ,że mały ten kraj wszystko sie zgadza co 2 czerwonych autek
Cóż ,niestety kolega początkowo nie dysponował budżetem 25 tyś.
Kupił oba za 10 tyś ,i wszystko sam poskladal w malutkim garażu ,jedynie placil za przespawanie grodzi i wklejeniem szyby + plus pare drobiazgów
Wystartowla w styczniu a miesiac temu nim wyjechał ,ogromny szacun za robote .
Bo jak pomagalem mu Niemca pakowac na lawet ,to szczękę zgubilem jakie to wielkie i ile bedzie z tym roboty
Ale nie ma co gadać WARTO !!
Dziękuję za info o tych wiązkach;-)
Pisz poprawnie po polsku! dziękuję Bombel
Cóż ,niestety kolega początkowo nie dysponował budżetem 25 tyś.
Kupił oba za 10 tyś ,i wszystko sam poskladal w malutkim garażu ,jedynie placil za przespawanie grodzi i wklejeniem szyby + plus pare drobiazgów
Wystartowla w styczniu a miesiac temu nim wyjechał ,ogromny szacun za robote .
Bo jak pomagalem mu Niemca pakowac na lawet ,to szczękę zgubilem jakie to wielkie i ile bedzie z tym roboty
Ale nie ma co gadać WARTO !!
Dziękuję za info o tych wiązkach;-)
Pisz poprawnie po polsku! dziękuję Bombel
Ostatnio zmieniony 2013-10-15, 10:38 przez WuWa, łącznie zmieniany 2 razy.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i po taniści jedna fajna sztuka wyszła
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Po taniości ? heh, ja to się dziwie niektórym ludziom zwłaszcza w PL. Ma do wyboru szrota za 10 tyś i za 20 tyś igiełke to wybierze szrota bo tanio. Wpompuje drugie tyle, a auto jest dalej nie na chodzie i tak mijają lata i wszystkiego się odechciewa.
I dla tego ja swoich nie oddam nigdy za pół darmo , a były propozycje za 16 tyś heheh
I dla tego ja swoich nie oddam nigdy za pół darmo , a były propozycje za 16 tyś heheh
Tzn. zależy co to znaczy igła wg Ciebie . Bo wg niektórych igła to jak nowe auto ale w przypadku 300zx 20stoletniego auta igła to taki, który nie jest ulepiony,jest bezwypadkowy nie skorodowany i nie wyszpachlowany z każdej strony. Do tego najważniejsze to silnik i zawiasWuWa pisze:s. Tak na marginesie ,to gdzie widziałeś 300zx-a igiełke za 20 tyś. ?
Tak ja wiem ..chodziło o przyjemność uratowania czegoś co mogło iść na złom
Również jestem pod wrażeniem ale mnie by się nie chciało .Wole coś kupić co jeździ od razu i jest zadbane i ewentualnie dopieszczać .
Jak się raz wpadnie na minę to potem już ciężko z niej wyjść .