Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 300ZX] NISSAN 300 ZX twin turbo - dwie sztuki

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

FROST1978
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-22, 00:06
Lokalizacja: śląsk

[ 300ZX] NISSAN 300 ZX twin turbo - dwie sztuki

Post autor: FROST1978 » 2011-06-08, 18:30

Wersja 2+2 EURO X 2

Silnik VG30DETT - V6 poj. 3000 cm3 ,
BITURBO -
Moc około 300-320 KM w automacie (0,8 bar + chip ) sterowane Blitz SBC i-color SpecR,
Zawiasik : seria i taką pozostanie , tylna oś skrętna HICAS.
Kółeczko : 18" Barracuda Racing 8"przód , 9"tył

Styl : bez odpustu...seria
- Tylne lampy JDM 99' + przednie kierunki JDM + boczne JDM
- Znaczek "Z" na masce z JDM wersji
- hamulce " BREMBO 6 tłoczków przód 360 mm

W planach :
- być może przeróbka na manual po wykończeniu automata, który jest jak na razie skubany pancerny i śmiga wyśmienicie ku zdziwieniu innych.
- układ wydechowy z kwasówki dedykowany, wywalenie czterech katów co pozwoli zwiększyć moc o ~20-30 KM oraz turbiny powinny szybciej wstawać .

Tych dwóch sztuk bardzo długo poszukiwałem. Kilka wyjazdów do raichu skończyło się porażką no ale wreszcie jeden trafił się w PL (po sprowadzeniu ze szwajcarii) z nowymi fabrycznymi suszarkami w bardzo zadbanej budzie bez korozji.
Drugi kupiony fartem w raichu, auto stało nieużywane od 2001 roku w garażu z zepsutym silnikiem(spadł rozrząd) ale również w b.ładnej zadbanej budzie. Teraz bije nowe serducho ;-) .
W tych autach wszystko staram się ogarniać sam włącznie z wymianą rozrządu.
Wady ? ... duuuużo mandatów :-P

Obrazek :-/
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:41 przez FROST1978, łącznie zmieniany 11 razy.

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-06-08, 19:33

Bardzo ładny. Choć mimo wszystko aż prosi się o lekki mod silnika, tak aby osiągi współgrały z wyglądem :)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-06-08, 21:34

Niema to tamto fura zacna, gdzieś tam też o takiej myslę :roll:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-06-08, 21:37

Piękne autko :)
Dobrze że chcesz zachować w serii :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2011-06-08, 22:00

no nie wiem czy seria, seryjnie TT nie wychodziło w wersji 2+2 i w cabrio z tego co wiem , ale mogę się mylić :)
a autka gratuluję jedno z moich marzeń motoryzacyjnych
powodzenia !

długo masz ta bryczkę ?
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-08, 22:07

Ehhh... Marzenia czasem się spełniają :D

Pozazdrościć.. piękny klasyk.

Dbać!! i cieszyć się jazdą :D

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-08, 22:13

Wrzuć więcej fotek tego rodzynka :-) Kurcze sam nad takim myślałem wiele razy ale bałem się jego braku na rynku.

hmmmmm Mniami :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-09, 09:15

Piękne auto i pomimo tylu lat dalej wygląda reprezentacyjnie - zwłaszcza na tej feldze, tylko szkoda że automat, nie wiem dokładnie ile on znosi ale 260KM stanowczo za mało by sprawnie napędzić tego kolosa :)
Swojego czasu pamiętam na Cargo taki latał na 2xT28 też na automacie coś koło 400KM i przyznam że chodziło to rewelacyjnie - prawie na poziomie mojego Sunny N14 GTi...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-06-16, 17:33

świetna furka pogratulować killer taką jeżdził :mrgreen: siara mu dał :mrgreen:
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
sxp22
fanatyk nissana
Posty: 1176
Rejestracja: 2010-04-13, 12:15
Lokalizacja: Mogilno / Francja

Post autor: sxp22 » 2011-06-17, 19:01

Pogratulować. Świetna furka. Chyba każdy kto kiedyś oglądał Kilera marzył o ZXie. Zachowanie jej w serii to bardzo dobry pomysł.
blabla zapraszam do Grupy kujawsko-pomorskiej !!
Obrazek

FROST1978
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-22, 00:06
Lokalizacja: śląsk

Post autor: FROST1978 » 2011-07-07, 08:38

Powiem Wam ,że myślałem ,że będzie to totalny muł :-P jednak auto jest tak elastyczne ,że jest to sama przyjemność jazdy i na dzień dzisiejszy nie zamieniłbym automatu na manual .
Ostatnio zmieniony 2013-02-24, 23:22 przez FROST1978, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-07, 09:23

Wiadomo auto nie będzie mułowate dla kogoś kto na co dzień śmiga np. Primera P10 2.0 w benzynie ale jak ktoś ma np. Sunnego VVL lub turbo albo MAximę 3.0 to już nie będzie robić żadnego wrażenia :P

Tak czy siak auto piękne, dbaj o nie i chociaż na układzik wydechowy mogłbyś się skusić, będzie ładniej się maszyna prezentowała i ok. 40KM przy okazji dojdzie (jak wymienisz całość od DP po końcowe tłumiki) no i brzmienie sie zmieni :)

Ps. zawsze w tych autach przerażał mnie totalny brak miejsca pod maską hehe...

powodzenia w utrzymaniu kolekcjonerskim Nissana.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

FROST1978
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-22, 00:06
Lokalizacja: śląsk

Post autor: FROST1978 » 2011-07-07, 09:26

Coobcio pisze: dbaj o nie i chociaż na układzik wydechowy mogłbyś się skusić,
Właśnie wywaliłem buczące dziadostwo i wsadziłem seryjne tłumiki . Po 30stce ceni się już cisze i spokój .Silnika prawie nie słychać hehe

nismojoe pisze:no nie wiem czy seria, seryjnie TT nie wychodziło w wersji 2+2 i w cabrio z tego co wiem , ale mogę się mylić
Nie mylisz się ale tylko po części :-) bo na USA tak zgadza się TT to tylko 2 os. (dziwne podejście) Na japonię , euro i może gdzieś tam na 100% 2+2 TT były .Z resztą na euro tylko wychodził model 2+2 TT
Coobcio pisze:Wiadomo auto nie będzie mułowate dla kogoś kto na co dzień śmiga np. Primera P10 2.0
no tak ,na tamte czasy to były osiągi bo nawet jeszcze nie wyszła RSka (dop. w 93) i nie było supry mkIV ,a mietki były kredensami .
Ostatnio zmieniony 2013-02-24, 23:24 przez FROST1978, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-07-07, 10:59

To jest właśnie jedna z legend japońskiej motoryzacji, ponadczasowa linia nadwozia. Takich aut już nigdy nie będzie. Twojemu egzemplarzowi widzę nie straszny wiek, pozazdrościć ;-)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-07-07, 11:23

FROST1978, Dobrze gada moc jest wystarczająca :)
Nie każdy ma "parcie" na moc :)
Autko ma dostarczać przyjemność z jazdy a nie z ciągłego grzebania pod maską :) (tym bardziej że jak zauważył słusznie Coobcio miejsca tam pod maską niewiele :D )
Autko i tak jest genialne :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

FROST1978
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-22, 00:06
Lokalizacja: śląsk

Post autor: FROST1978 » 2013-10-12, 11:00

No i od jakiegoś czasu śmigam na 0,8 bar. Okazało się też, że komputer był zaczipowany jak go kupiłem i dla tego latał lepiej niż seria. Obecnie szacuje moc na 320-330 KM.
Barami rządzi Blitz SBC i-color Spec R i na hamowni pokładowej tego urządzonka wyszło magiczne 388 KM :) i 550 Nm ale coś chyba lekko przesadziło :roll:

W między czasie doszła druga sztuka 300zx TT, niemal identyczna :-P i czaarna ...

Obrazek

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-10-12, 16:24

<okok> Tak trzymaj Z nigdy za wiele ;)
Obrazek

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2013-10-12, 18:42

Zgadza sie ,zacny samochód :-D Kolega ma takiego 340 KM i mega zapodaje ;-)
A tak nie na temat ,zna może ktos elektryka co by poradził sobie w 300 zx z elektryką ?

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2013-10-12, 18:58

U ciebie wygląda prawie jak u mnie tylko że ja zaczynam zbierać skyline :mrgreen:
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

Awatar użytkownika
Grisha
fanatyk nissana
Posty: 860
Rejestracja: 2009-12-09, 05:52
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

Post autor: Grisha » 2013-10-14, 07:18

WuWa pisze:,zna może ktos elektryka co by poradził sobie w 300 zx z elektryką ?
daj :arrow: PW z nr tel do siebie i ze szczegółami co w tym 300zx się krzaczy...

a coś pewno się znajdzie...
Radca Prawny, Mediator
z Klubem Nissana od III.MMIX

FROST1978
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-22, 00:06
Lokalizacja: śląsk

Post autor: FROST1978 » 2013-10-14, 07:55

WuWa pisze:Zgadza sie ,zacny samochód :-D Kolega ma takiego 340 KM i mega zapodaje ;-)
A tak nie na temat ,zna może ktos elektryka co by poradził sobie w 300 zx z elektryką ?
A jaka to wersja i jaki kolor bo może będę kojarzył .Niedawno kupiony ?
Co się dzieje z nim ? Bo ja sam ogarniam 300zx to może będę mógł pomóc .

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2013-10-14, 14:32

Grisha poszło PW
Frost wersja 2+2 kupione .Kupione 2 szt. w okolicach Dąbrowy Górniczej pod koniec zeszłego roku .
1 Japoniec z Angli ,a 2 Niemiec po dachowaniu ;-) Robiona była przekładka ,ale samochody okazały się nie kompletne . I dlatego są problem z elektryką :-)

FROST1978
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-22, 00:06
Lokalizacja: śląsk

Post autor: FROST1978 » 2013-10-14, 15:20

Znam te 2 auta ;) czerwony był po daszku i to TT w manualu ...ten japoniec też czerwony .
Przekładać chciał taki daleki znajomek ale się poddał bo by go wyszło sporo poza tym jego mechanior się poddał.
Nie rozumiem.... skoro ładne TT europa oryginał LHD można kupić za 23-25 tyś to po co się paprać z tym wszystkim :]
A co do elektryki to schematy do ręki i jazda ....elektryka jak w każdym aucie :lol: .
Polecam wymianę na nową wiązkę silnika , a przynajmniej na jej solidną regeneracje na nowych wtyczkach itd.

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2013-10-14, 21:06

No to widze ,że mały ten kraj ;-) wszystko sie zgadza co 2 czerwonych autek :-D
Cóż ,niestety kolega początkowo nie dysponował budżetem 25 tyś. :-/
Kupił oba za 10 tyś ,i wszystko sam poskladal w malutkim garażu ,jedynie placil za przespawanie grodzi i wklejeniem szyby + plus pare drobiazgów :-D
Wystartowla w styczniu a miesiac temu nim wyjechał ,ogromny szacun za robote .
Bo jak pomagalem mu Niemca pakowac na lawet ,to szczękę zgubilem jakie to wielkie i ile bedzie z tym roboty :-o :-o
Ale nie ma co gadać WARTO !!!!
Dziękuję za info o tych wiązkach;-)

Pisz poprawnie po polsku! dziękuję Bombel ;-)
Ostatnio zmieniony 2013-10-15, 10:38 przez WuWa, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-10-15, 08:35

No i po taniści jedna fajna sztuka wyszła :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

FROST1978
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-22, 00:06
Lokalizacja: śląsk

Post autor: FROST1978 » 2013-10-15, 15:02

Po taniości ? heh, ja to się dziwie niektórym ludziom zwłaszcza w PL. Ma do wyboru szrota za 10 tyś i za 20 tyś igiełke to wybierze szrota bo tanio. Wpompuje drugie tyle, a auto jest dalej nie na chodzie i tak mijają lata i wszystkiego się odechciewa.
I dla tego ja swoich nie oddam nigdy za pół darmo :-P , a były propozycje za 16 tyś heheh

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2013-10-15, 15:33

W sumie to masz rację ;-) Ale tu nie o to chodziło :)
Ps. Tak na marginesie ,to gdzie widziałeś 300zx-a igiełke za 20 tyś. ? :->

FROST1978
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-22, 00:06
Lokalizacja: śląsk

Post autor: FROST1978 » 2013-10-15, 16:40

WuWa pisze:s. Tak na marginesie ,to gdzie widziałeś 300zx-a igiełke za 20 tyś. ? :->
Tzn. zależy co to znaczy igła wg Ciebie :) . Bo wg niektórych igła to jak nowe auto ale w przypadku 300zx 20stoletniego auta igła to taki, który nie jest ulepiony,jest bezwypadkowy nie skorodowany i nie wyszpachlowany z każdej strony. Do tego najważniejsze to silnik i zawias :lol:

Tak ja wiem ..chodziło o przyjemność uratowania czegoś co mogło iść na złom :-/
Również jestem pod wrażeniem ale mnie by się nie chciało .Wole coś kupić co jeździ od razu i jest zadbane i ewentualnie dopieszczać .
Jak się raz wpadnie na minę to potem już ciężko z niej wyjść ;-) .

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2013-10-19, 07:34

Zgadza się ;-) Z tym ratowaniem złomu to też nie to ,chłopaka wzieło jak zobaczył na żywo 300-tke :-D Reszta sama już poszła .

FROST1978
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2010-11-22, 00:06
Lokalizacja: śląsk

Post autor: FROST1978 » 2013-10-19, 11:00

WuWa pisze:Zgadza się ;-)chłopaka wzieło jak zobaczył na żywo 300-tke :-D
Zgadza się, każda 3setka o wiele lepiej się prezentuje na żywo niż na zdjęciach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”