i jest szansa, że kiedyś doczeka się realizacji, ale nie wcześniej niż za jakieś 2 lata na razie mam kupę innych (i ważniejszych ) wydatków więc muszę sobie odpuścić.
co do samej przekładki to koszta wychodzą mniej więcej podobnie jak przy uturbieniu, no może ciut taniej za to większa zabawa przy tworzeniu wszystkich mocowań, łap, itp.
ze skrzynią nie jest tak łatwo - wszystkie zębatki w środku są takie same, ale obudowa jest inna i nie podłączysz jej do SR niestety - trzeba rzeźbić.
za to np. poduszki silnika, sprzęgło i parę innych gratów można stosować wymiennie w QG18 i SR20
są takie projekty, nawet w PL z N16 z silnikiem z rodziny SR20, które nie dość, że jeżdżą to mają się bardzo dobrze. sam wiem o takim jednym co ma SR20DETa z Avenira bodajże i od jakichś 2 lat bezawaryjnie sobie śmiga
a żeby było bardziej multimedialnie i bez smutku, że VE pod maską nie ma, to coś tam z przed chwili - mało co widać, i deszcz właśnie pokropił więc ślizgałem się trochę
pierwszy filmik rolka z 1, drugi z 2 biegu:
http://www.youtube.com/watch?v=gHNTp98jmLA
http://www.youtube.com/watch?v=bAu0mq6mmMM
dziwny dźwięk przy zmianie biegów wydaje dźwignia - coś tam w niej poskrzypuje.
btw. ma ktoś g-techa pożyczyć na chwilę?
[ Dodano: 2011-09-27, 21:05 ]
a widziałeś ten z niemieckim N16 z VQ35 z 350Z ? to dopiero powinno jechać...tomiw pisze:No widziałem coś takiego, chyba grecy zrobili coś takiego, na youtube są nawety filmiki. Zapier.. to
http://www.youtube.com/watch?v=0wywCFp3NSo
a tu z SR20VE:
http://www.youtube.com/watch?v=qtDjQFM2 ... re=related