Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-12-19, 22:13

Dla mnie za duże-nieproporcjonalne zderzaki przykrywające piękno tego auta jak w NASCAR. Ori wersja GT ze świeżą blachą i jest git. Taki tandetnie plastikowy wózek się robi... ale to już kwestia gustu, za to fajne koła i felunek :-P '
Ruda to ruda ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-12-19, 23:37

dobry dżołk :-P dajcie spokój z takimi manewrami, tak jak pisze Neptune ori body + jakaś ciekawa lekka fela :) do P10 jak i każdego auta nic wiecej nie potrzeba ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-12-20, 15:32

Mi się podoba :)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-12-20, 17:47

Ile ludzi tyle opini.....ja jestem na nie....ori GT rulez ;-)
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-20, 18:26

Dzieki za uwagi, bedzie inaczej, rudo i trochę bardziej jdm-owo. Odrobinkę. Rady Wasze i PMW są cenne. Pozdrawiam.
A może tak:
Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-12-20, 19:48

xtomek pisze:Dzieki za uwagi, bedzie inaczej, rudo i trochę bardziej jdm-owo. Odrobinkę. Rady Wasze i PMW są cenne. Pozdrawiam.
A może tak:
Obrazek
zdecydowanie lepiej <okok>
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-12-20, 20:16

Tylko seria...plus ładna felga. P10 ma urok sama w sobie i nie powinno się poprawiać fabryki. Rudzielec jest jak najbardziej OK, więc tylko jakąś fajną felgę bym założył i latać dalej :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-12-20, 21:08

zuru82 pisze:Tylko seria...plus ładna felga. P10 ma urok sama w sobie i nie powinno się poprawiać fabryki. Rudzielec jest jak najbardziej OK, więc tylko jakąś fajną felgę bym założył i latać dalej :)
dokładnie, ori GT i jakaś ładna 16" nic więcej. z twoich propozycji, biała nieporozumienie, nie dość że brzydal to nie na polskie drogi, czerwona z czarną machą już lepiej ale Ori jest najładniejsze.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-20, 21:24

Chyba będzie tak, ale bez spoilera:

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-12-20, 21:46 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2010-12-20, 21:27

Mi najbardziej się podoba wersja 2 - ta z napisem Bloody Panda.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-12-20, 21:50

nie znam sie za bardzo na primerach ale jakoś wszystkie te propozycje zbliżają P10 do P11. Chyba trochę bez sensu, ja osobiście bym dążył do p10 eGT która już jest klasyką i na ulicy trzeba fana motoryzacji który rozpozna w tym aucie tego diabełka z żyłką wyścigową.

Ale to tylko moje skromne zdanie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-20, 21:55

To jest P11 po lifcie ze spoilerem, bagażnik pod spoilerem jest wygięty. Niech mnie ktoś poprawi. Bez spoilerka spokojnie odwalimy podobnego diabełka nawet z P10. Progi i zderzaki/osłony/ aż się prosza o lift w tym stylu.
Ostatnio zmieniony 2010-12-20, 22:10 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-12-20, 22:02

akurat spojler w każdej wersji GT mi się podoba i była by to ostatnia rzecz którą bym ruszał.

nie zrozum mnie źle, ta ostatnia najładniejsze z propozycji według mnie
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-20, 22:16

Ten spoiler, co mieliśmy w SLX , do niczego się nie nadawał. Mamy spoiler z czerwonej GT, ale jest za masywny i cięzki. Trzeba poszukać takiego z P11. Jak dla mnie, jest to ostatnia prawdziwa Primera. No chyba, że te dwie 144-ki naszych turbomenów dołączymy. :-D
Jestem za.
Ostatnio zmieniony 2010-12-20, 22:32 przez xtomek, łącznie zmieniany 4 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2010-12-20, 22:17

xtomek pisze:Chyba będzie tak, ale bez spoilera:

Obrazek Obrazek
I to jest to! Na tyle delikatne zamiany, że nie robią wiochy, ale też nie jakaś bidusia bez charakteru :) A spojler bym wywalił, szkoda, że nie ma takiego płaskiego jak ma nx, delikatny płaski naleśnik na klapę.

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-12-20, 23:55

Dobre koło wystarczy, te zderzaki, progi i dokładki ostro wioską wieją :-/

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2010-12-20, 23:57

a ja odświeżyłbym tylko bude i lakier, zapodał konkretną felge i kase przeznaczoną na body kit włożył w dodatkowe kunie zeby jeszcze bardziej usadzić wszystkich krzykaczy z passwordu którzy nie moga sie pogodzic ze rodzinny wolnossący sedan tak podaje ;-) ale jeśli to już postanowione to ostania wklejona opcja najbardziej mi podchodzi :-) niech moc będzie z Toba :D

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-12-21, 00:53

Ja tu wtrącając swojego centa bym widział tylko dwie opcje (felga oczywiście jak najlżejsza i najfajniejsza):
- zostawienie tak jak jest, czyli total sleeper + ewentualnie 1,6 na klapie ;) - można np całkiem lakier odnowić, w sensie pomalować całe autko w ori kolor z palety Nissana
- zrobienie idealnego P10 GT ze wszystkimi smaczkami i znaczkami i również ewentualnie pomalować w jakiś kolor z palety GT (chyba GT były w tych samych kolorach, co reszta), tzn rudy pewnie ;)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-12-21, 01:13

Ale ostatnia wklejona to jest primera p11.

Z tej strony jeśli chodzi o bodykit do p10 to tylko Euro Forma, ale na wstępie trzeba sobie zadać pytanie o dostępność któregokolwiek.

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2010-12-21, 11:18

A mi sie ta Diana podoba. I drugi przedni zderzak Impula. Co do P10 to nawet w wersji GT jest to dla mnie auto strasznie bez wyrazu...

Szerze powiedziawszy najładniejsza P10 jaką kojarze to była wg mnie srebrna Coobcia - bo z różnokolorowym przodem się po prostu wyróżniała ;)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-12-21, 11:32

Ile ludzi tyle gustów najważniejsze żeby się podobała włascicielom.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-12-21, 12:15

a ja dalej namawiam, żeby nic nie kombinować z plastikami :) odświeżcie bude i zakładajcie progi ;-) P10 robi sie starym autem. Wasza primera ma zacne serducho i moim zdaniem szkoda troche obwieszać ją jakimiś szpojlerami które nic nie daja :roll: zdrowa oryginalna buda z całym pakietem+ fela + VE i niczego wiecej nie trzeba 8-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2010-12-21, 13:36

KTR pisze:Wasza primera ma zacne serducho i moim zdaniem szkoda troche obwieszać ją jakimiś szpojlerami które nic nie daja :roll:
zgadzam sie z KTR sleeper konkretny wiec dodam tylko :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-12-21, 14:41

Zdecydowanie, z tych propozycji co podałeś najlepsza jest ta 3. 2 też ładnie wygląda, ale jednak, w prostocie siła ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-21, 18:52

Dzięki za opinie, bedzie dobrze wyglądać i trochę...szybciej jeździć. :mrgreen:
Pozdro wszystkim od rudej damy. <piwo> dla Wszystkich sympatyków.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2011-01-06, 16:25

No cóż, niestrojony VE wydał 232 Nm, to już granica przyczepności FWD. KM już sie nie liczą.. R888 i wio.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-06, 16:41

Nie wiem, czy nie startować na chama z dwójki. Tylko jedna zmiana biegów i 180 na końcu :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-06, 17:50

Ah czuję że będzie GRUBO w nadchodzącym sezonie co do mocy :D

A i jak bardziej chcecie szaleć po zakrętach to opracowałem patent na Primery wszelakiej maści od P10 na P11.144 kończąc tzn zmiana konta pochylenia koła - negatywy żeby zrobić, w zakrętach będzie o niebo lepiej lecz przy hamowaniu i ruszaniu z miejsca ciut gorzej...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-11, 19:34

Szykuj wszystkie bajery do N/A. Sam powiedziałeś, ze ma być grubo :-P W Japan Trends ze stycznia są 2 s14-ki. Nikt się nie chwali? Klubowe?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-01-11, 20:01

Z Nissantecha, Chestera zielona a czerwona 2 kolegi nie pamietam nicka ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”