[ Sunny GTI-R] RNN14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Sunny GTI-R] RNN14 GTI-R
MODEL: Pulsar RNN14 GTI-R
SILNIK: SR20DET,
UKLAD DOLOTOWY: dolot z filtrem APEXi, ITB, MBC, BOV Prof Sheepdog, FMIC
UKLAD WYDECHOWY: 2,5 cala z końcowym M-Tech przerobionym Twin-Loop'em, Turbo T28 zmienione na T3/T4
ELEKTRONIKA: ecu seria, wskazniki AG, boost, EGT, temp i ciśnienie oleju - w planach Ecumaster
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło exedy
ZAWIESZENIE: sprężyny APEX, rozpórka przednia górna nismo, tylna rozpórka Lui Garage, aktualnie felgi Advanti Racing 16x7, opony 195/45/16 Pirelli P Zero Nero
UKLAD HAMULCOWY: na razie seryjne spowalniacze, przewody w stalowym oplocie viper performance, plan - zaciski z 406 coupe V6,
BODY-KIT: seria, choć wielu myśli że to dokładane Stickerbomb na masce
ŚRODEK: deska we floku, gałka zmiany biegów nismo, kubły, pasy szelkowe sparco - w planach obszycie alcantarą boczków i podsufitki
MOC: 225 KM (katalog) po przeróbkach 2xx
G-Tech 0-60: 4,59s
1/4 mili (SSS Kamień Śląski): 13,3s
Tak wyglądał w zeszłym roku:
Tego wynalazku już się pozbyliśmy:
Zdjęcia kilku gratów:
Deska we floku:
http://img37.imageshack.us/g/snv12875.jpg/
A stare tak odnowiłem:
SILNIK: SR20DET,
UKLAD DOLOTOWY: dolot z filtrem APEXi, ITB, MBC, BOV Prof Sheepdog, FMIC
UKLAD WYDECHOWY: 2,5 cala z końcowym M-Tech przerobionym Twin-Loop'em, Turbo T28 zmienione na T3/T4
ELEKTRONIKA: ecu seria, wskazniki AG, boost, EGT, temp i ciśnienie oleju - w planach Ecumaster
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło exedy
ZAWIESZENIE: sprężyny APEX, rozpórka przednia górna nismo, tylna rozpórka Lui Garage, aktualnie felgi Advanti Racing 16x7, opony 195/45/16 Pirelli P Zero Nero
UKLAD HAMULCOWY: na razie seryjne spowalniacze, przewody w stalowym oplocie viper performance, plan - zaciski z 406 coupe V6,
BODY-KIT: seria, choć wielu myśli że to dokładane Stickerbomb na masce
ŚRODEK: deska we floku, gałka zmiany biegów nismo, kubły, pasy szelkowe sparco - w planach obszycie alcantarą boczków i podsufitki
MOC: 225 KM (katalog) po przeróbkach 2xx
G-Tech 0-60: 4,59s
1/4 mili (SSS Kamień Śląski): 13,3s
Tak wyglądał w zeszłym roku:
Tego wynalazku już się pozbyliśmy:
Zdjęcia kilku gratów:
Deska we floku:
http://img37.imageshack.us/g/snv12875.jpg/
A stare tak odnowiłem:
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:12 przez Ali-En, łącznie zmieniany 3 razy.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O kurcze kolejny motywator by tego swojego zrobić hehe
PS. Wszystkie mocne Sunny w Polsce muszą być koloru czarnego - tak samo jak to jest z nowymi GTR
Jakieś mody w nim zamierzasz przeprowadzić
JA w swoim dawnym białym jutro FMIC-a pakuje, na samym wydechu 3" i stożku oraz przyspieszonym zapłonie wypluł 265KM i 345Nm
PS. Wszystkie mocne Sunny w Polsce muszą być koloru czarnego - tak samo jak to jest z nowymi GTR
Jakieś mody w nim zamierzasz przeprowadzić
JA w swoim dawnym białym jutro FMIC-a pakuje, na samym wydechu 3" i stożku oraz przyspieszonym zapłonie wypluł 265KM i 345Nm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Docelowo nie będzie czarnyCoobcio pisze:PS. Wszystkie mocne Sunny w Polsce muszą być koloru czarnego - tak samo jak to jest z nowymi GTR
Jakieś mody w nim zamierzasz przeprowadzić
JA w swoim dawnym białym jutro FMIC-a pakuje, na samym wydechu 3" i stożku oraz przyspieszonym zapłonie wypluł 265KM i 345Nm
Mody oczywiście że będą, to już choroba
Jak napisałem wyżej, chcę Garretta GT2871, FMIC, większą przepływkę i jakiś ecumaster. Wydech już jest 3''-2,5'', będzie możliwe że jeszcze downpipe robiony customowy.
Daleko w planach może jakieś kucie i głowice z VE
N14 GTI NEO VVL
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Seryjna suszarka w GTI-R starcza do ok 330-340KM, jak seryjnego żeliwnego DP zmienisz na jakiegoś customa 2,5 lub 3 to znacząco zmniejsza się lag...
Hehe to i Ja po powrocie do Wawki opiszę BIałego GTI-R
Powodzenia w modach
Hehe to i Ja po powrocie do Wawki opiszę BIałego GTI-R
Powodzenia w modach
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Felga to nie taka chińszczyzna ale marka nie jest znana. Wykończenie na poziomie roty i dragów więc nie jest źle. Generalnie jest to przejściowa felga bo musiałem iść w 16 cali co by się zacisk zmieścił, więc maciekj może niedługo będzie na sprzedaż
Coobcio: niby starcza do 330-340 KM ale ja wolę dmuchnąć mniej z większej i lepszej suszarki niż dmuchać max z tej co jest teraz. Zresztą i tak walę 1.2 bara aktualnie.
Coobcio: niby starcza do 330-340 KM ale ja wolę dmuchnąć mniej z większej i lepszej suszarki niż dmuchać max z tej co jest teraz. Zresztą i tak walę 1.2 bara aktualnie.
N14 GTI NEO VVL
No no fajna fura Prosimy jeszcze o zdjęcie spod maski
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
>>> FILMIK <<<
Tutaj np pojedynek z lexusem IS-F który ma 408 KM
A tutaj widać pod maską
http://www.youtube.com/watch?v=uXUT1nyzv6s
Tutaj np pojedynek z lexusem IS-F który ma 408 KM
A tutaj widać pod maską
http://www.youtube.com/watch?v=uXUT1nyzv6s
Oooo kolega z Opola. Widzę spocik pod Karolinką. Zapraszamy na rekreacyjne spoty Grupy Dolnośląskiej. Wszystkie info zawsze w temacie naszej grupy na 1 stronie.
Nie będę pisał, że fura wypas, zjawiskowa, szybka, etc bo to każdy nissanmaniak wie. Byleby dawała frajdę jazdy kierownikowi. Jednak DET to DET.
Do zobaczenia na drogach!!!
Nie będę pisał, że fura wypas, zjawiskowa, szybka, etc bo to każdy nissanmaniak wie. Byleby dawała frajdę jazdy kierownikowi. Jednak DET to DET.
Do zobaczenia na drogach!!!
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
Super się prezentuje na tych felach
Jeszcze tak tylko zaciski pokolorować
Jeszcze tak tylko zaciski pokolorować
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Założyłem kubełek, na razie kierowcy tylko. Prawie palca straciłem montując go ale jakoś się udało. Czeka jeszcze drugi. Jest w końcu nowy akumulator bosh silver zakupiony w www.ageco.pl w bardzo przystępnej cenie. Dziś również odkurzyłem wnętrze i zająłem się paroma drobnostkami typu boczny kierunek który się rozkleił oraz "schowek" przed pasażerem który również musiałem skleić. Cyknąłem kilka zdjęć w trakcie.
N14 GTI NEO VVL
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ciekawie wygląda wnętrze we floku przyznam, trochę jednak szpeci je środkowa część kierwonicy
W tym sezonie na ćwiartkę planujesz nim wystartować
W tym sezonie na ćwiartkę planujesz nim wystartować
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM