Zmiana ECU SR20De na DE z Sunny N14GTI
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Zmiana ECU SR20De na DE z Sunny N14GTI
Witam.
Jak wygląda zmiana ecu w SR20De (P11) na ten z wersji GT (n14). Do tego dojdą wałki z GT. Będzie jakaś poprawa czy raczej w to się nie bawić, oraz czy ecu podejdzie pod moją p11?
Pozdrawiam
Jak wygląda zmiana ecu w SR20De (P11) na ten z wersji GT (n14). Do tego dojdą wałki z GT. Będzie jakaś poprawa czy raczej w to się nie bawić, oraz czy ecu podejdzie pod moją p11?
Pozdrawiam
Może być nawet zabawa z niepasującymi wtyczkami: viewtopic.php?p=414323
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
vixo pisze:VE Killer, nie powiedziałbym. Czujniki niektóre trzeba z eGT przerzucić i działa
Ale jest to do ogarnięcia
doogarnięcia jest wszystko. ja tylko mówie cały czas że po podmianie kompa z p10GT na zasadzie P&P p11 nie odpaliła. oczywisci żee jak by pogrzebać we wiązce to temat do ogarniecia ale czy twórcy tematu o to chodziło żebygrzebać w kablach to nie wiem
XXX
Ja mam przeca silnik i wiazke z p11 na kompie z p10gt
da się to odpalić po pieciu sekundach tylko ze nie będzie chciało jechać bo MAF jest inny i najbardziej psoci
podstawowo wtyczka kompa ma inny pin na przekaźnik pompy i trza go zmienić miejscem,
dwa-przewody od czujnika walka rozrządu sa zmienione miejscami i temu nie pali
sumasumarum, Komp z p10 nie da ani paliwa ani iskry w wiązce p11.
Jak się poda paliwo i iskre to zagada, trza podmienić MAFA, sondę i obadać na nowo sterowanie ssaniem,
da się to odpalić po pieciu sekundach tylko ze nie będzie chciało jechać bo MAF jest inny i najbardziej psoci
podstawowo wtyczka kompa ma inny pin na przekaźnik pompy i trza go zmienić miejscem,
dwa-przewody od czujnika walka rozrządu sa zmienione miejscami i temu nie pali
sumasumarum, Komp z p10 nie da ani paliwa ani iskry w wiązce p11.
Jak się poda paliwo i iskre to zagada, trza podmienić MAFA, sondę i obadać na nowo sterowanie ssaniem,
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus napisz Manual do tej Konwersji
Ostatnio zmieniony 2016-09-15, 20:19 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
XXX
Odkopię temat.... ale w nieco innym odcieniu bluesa... (nie z P11)
Mam P10 SR20De z końca 94r (ale wg papierów 'zmuloną' na 115KM - chyba robili to na niemiecki rynek przez slabszą mapę w ECU ?).
Chcialbym dolożyć ostrzejszy walek ssący no i lepsze ECU, żeby uwolnić trochę mocy...
Czy ECU z N14Gti lub P10GT odpali P&P z moim osprzętem, czy tez będzie rzeźba w pinach i wtyczkach ?
No i czy NATS u mnie nie będzie 'kolidowal' z innym ECU ?
Mam P10 SR20De z końca 94r (ale wg papierów 'zmuloną' na 115KM - chyba robili to na niemiecki rynek przez slabszą mapę w ECU ?).
Chcialbym dolożyć ostrzejszy walek ssący no i lepsze ECU, żeby uwolnić trochę mocy...
Czy ECU z N14Gti lub P10GT odpali P&P z moim osprzętem, czy tez będzie rzeźba w pinach i wtyczkach ?
No i czy NATS u mnie nie będzie 'kolidowal' z innym ECU ?
Sunny GTI nie miało Immo i Nats. Podłączysz p&p. Do tego dołóż wałki z gt lub gti oraz zmian kolektor wydechowy. Sprawdz prawidłowe ustawienie zapłonu i uwolnij puszke filtra powietrza.
Odmuli na jakies 140-150ps
Odmuli na jakies 140-150ps
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
arczar, ale sunny GTI nie miewało immo. Chyba że te młodsze wersje. Sterowniki jakie miałem w łapach były bez immo. Tak samo wczesne p10gt.
U mnie polift na kompie bez immo działał, jedynie świeciła się kontrolka w czasie jazdy od immo kabiny (małe czerwone autko). Ale central działał i Nats też.
U mnie polift na kompie bez immo działał, jedynie świeciła się kontrolka w czasie jazdy od immo kabiny (małe czerwone autko). Ale central działał i Nats też.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Vendo pisze:Odpaliłem taki silnik zarówno na kompach z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT
Odplałeś silnik SR20De z P10 na wspomnianych przez Ciebie ECU bez problemów p&p ... ?
Przekaźnik pompy paliwa na tym samym pinie ?
Czujnik wałka rozrządu też ok ?
A co z obsługą sondy lambda (u mnie jest chyba cyrkonowa, a w P10GT i N14GTi były tytanowe i z takimi ich kompy się "lubią" - inne wartości napięć) ?
Vendo, ale komp z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT, nie będzie pasował do P10 ze zwykłym SR20De - inne sondy lambda, trzeba rzeźbić wiązkę, albo przekładać całą.
bosk tak jak Ci napisałem w PW, zupełnie inna zasada działania sondy. Jedna jest generacyjna, a druga parametryczna.
bosk tak jak Ci napisałem w PW, zupełnie inna zasada działania sondy. Jedna jest generacyjna, a druga parametryczna.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Druga sprawa, że kompy beztytanowe latają z odpiętą sondą. Może nie jest to szczyt ecodrivingu ale działa.
Co do wiązki to między p11 a p10 są różnice, wyjdscia kompów w p10 z cyrkonem i bez sa takie same. Silnik odpali
Co do wiązki to między p11 a p10 są różnice, wyjdscia kompów w p10 z cyrkonem i bez sa takie same. Silnik odpali
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
U MNIE BYŁA TYTANOWA! w SR20De kanciak lowportjanusz pisze:Vendo, ale komp z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT, nie będzie pasował do P10 ze zwykłym SR20De - inne sondy lambda, trzeba rzeźbić wiązkę, albo przekładać całą.
bosk pisze: Odplałeś silnik SR20De z P10 na wspomnianych przez Ciebie ECU bez problemów p&p ... ? TAK
Przekaźnik pompy paliwa na tym samym pinie ? TAK
Czujnik wałka rozrządu też ok ? TAK
A co z obsługą sondy lambda (u mnie jest chyba cyrkonowa, a w P10GT i N14GTi były tytanowe i z takimi ich kompy się "lubią" - inne wartości napięć) ? U MNIE BYŁA TYTANOWA więc pewnie u Ciebie jednak pasować nie będzie
Vendo, jeśli jest tak, jak napisałeś, to wynikałoby, że nissan pakował do aut to, co aktualnie było pod ręką. Tylko do ECU był wgrywany inny soft.....
Potwierdzenie tego, co napisałeś można byłoby znaleźć tu: http://nissan4u.com/parts/info/2269064J01/
SR20Di miał tytanowe, pomimo monowtrysku
Potwierdzenie tego, co napisałeś można byłoby znaleźć tu: http://nissan4u.com/parts/info/2269064J01/
SR20Di miał tytanowe, pomimo monowtrysku
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zgadza się, Di na tytanie chodziło Jak kiedyś szukałem sondy to sobie wykręciłem ze starego Di na szrocie i zapłaciłem 10zł
Nie ma co kombinować, najlepiej jest założyć komp z p10GT + wałki i wypiąć sonde jeśli nie masz tytanu i latać bez.
Nie ma co kombinować, najlepiej jest założyć komp z p10GT + wałki i wypiąć sonde jeśli nie masz tytanu i latać bez.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Wpisz VIN do autodaty i wyskoczy ci numer sondy, który powie ci jaka ona jest. Natomiast jeśli nie wiesz jaką masz i włożysz kompa z GTI lub p10GT to śmiało możesz odpiąć sondę, bo i tak będzie chodziło bez checka, bezpiecznie dla silnika. Jedynie więcej spali i olej częściej do wymiany
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW