FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana ECU SR20De na DE z Sunny N14GTI
Autor Wiadomość
kAFFKA 
nowy na forum


Model: Primera P11 SR20DE
Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 6
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-09-12, 23:10   Zmiana ECU SR20De na DE z Sunny N14GTI

Witam.

Jak wygląda zmiana ecu w SR20De (P11) na ten z wersji GT (n14). Do tego dojdą wałki z GT. Będzie jakaś poprawa czy raczej w to się nie bawić, oraz czy ecu podejdzie pod moją p11?

Pozdrawiam :D
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2016-09-13, 00:37   

Mam z P11GT jakbyś chciał. To Ci podejdzie bez problemu
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2016-09-13, 07:09   

Bez kombinacji p11 nie odpali na kompie p10 bo jest immo i coś blokuje. Robilem kiedyś podmiankę testową i była lipa nie zglebialem tematu dalej. Komp bosch z p10gt oraz hitachi z n14gti można natomiast zamiennie stosowaç
_________________
XXX
 
     
kAFFKA 
nowy na forum


Model: Primera P11 SR20DE
Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 6
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-09-13, 16:42   

Czyli podejdzie tylko z P11 GT bez zbędnych zabaw? Jeszcze pytanie co da zmiana ecu, poza nową mapą? :-P

@vixo
Napisz mi na PW ile byś chciał :)
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2016-09-13, 17:29   

Odcinka wyżej i power odczuwalny na dupie
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2016-09-13, 20:23   

kAFFKA napisał/a:
Czyli podejdzie tylko z P11 GT bez zbędnych zabaw?


nie wiem na jakiej zasadzie jest immo w p11 moze być tak ze bedziesz potrzebował ECU, moduł immo oraz kluczyk z pentlą stacyjki. chyba że masz kogos kto ściagnie ci immo z ECU.
_________________
XXX
 
     
Zielkq 
Moderator
Specjalista DIY =P


Nr rejestracyjny: DW....
Model: WP11-120
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 3203
Skąd: Vratislavia
Wysłany: 2016-09-13, 20:33   

Może być nawet zabawa z niepasującymi wtyczkami: http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=414323
_________________
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2016-09-13, 23:07   

Wkładalem już do dwóch p11 zwykłych ecu z almer gti różnych nie miałem nigdy problemu z immo
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2016-09-14, 10:10   

pisałem o ECU z p10gt i n14gti, po podpieciu p11 nie odpalała. nie wiem jaki komp jest w almerze moze byc inny sugerowałem się zapytaniem z pierwszego postu
_________________
XXX
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2016-09-14, 11:09   

I jeszcze z doświadczenia jak już o immo to N15GTI na kompie p10eGT również odpalalem
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2016-09-14, 13:46   

vixo napisał/a:
I jeszcze z doświadczenia jak już o immo to N15GTI na kompie p10eGT również odpalalem


idac tym tokiem p11 powinna odpalić na kompie z p10GT a nie odpalała ... wyjasnij mi to z doswiadczenia w takim razie. mowa o seryjnym aucie nie grzebanym w instalacji
_________________
XXX
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2016-09-14, 16:20   

VE włożone z ecumasterem do N15
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2016-09-15, 10:15   

noo to faktycznie jest P&P.
_________________
XXX
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5356
Skąd: EOP
Wysłany: 2016-09-15, 11:52   

VE Killer, nie powiedziałbym. Czujniki niektóre trzeba z eGT przerzucić i działa
Ale jest to do ogarnięcia
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2016-09-15, 16:02   

vixo napisał/a:
VE Killer, nie powiedziałbym. Czujniki niektóre trzeba z eGT przerzucić i działa
Ale jest to do ogarnięcia



doogarnięcia jest wszystko. ja tylko mówie cały czas że po podmianie kompa z p10GT na zasadzie P&P p11 nie odpaliła. oczywisci żee jak by pogrzebać we wiązce to temat do ogarniecia ale czy twórcy tematu o to chodziło żebygrzebać w kablach to nie wiem
_________________
XXX
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4064
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2016-09-15, 16:09   

Ja mam przeca silnik i wiazke z p11 na kompie z p10gt
da się to odpalić po pieciu sekundach tylko ze nie będzie chciało jechać bo MAF jest inny i najbardziej psoci

podstawowo wtyczka kompa ma inny pin na przekaźnik pompy i trza go zmienić miejscem,
dwa-przewody od czujnika walka rozrządu sa zmienione miejscami i temu nie pali

sumasumarum, Komp z p10 nie da ani paliwa ani iskry w wiązce p11.
Jak się poda paliwo i iskre to zagada, trza podmienić MAFA, sondę i obadać na nowo sterowanie ssaniem,
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
VE Killer 
fanatyk nissana

Model: chujowy

Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 885
Skąd: z dupy
Wysłany: 2016-09-15, 16:13   

Ad@mus napisz Manual do tej Konwersji :)
_________________
XXX
Ostatnio zmieniony przez mimier 2016-09-15, 21:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
bosk 
nowy na forum

Model: Primera P10 SE
Dołączył: 14 Cze 2017
Posty: 11
Skąd: lodzkie
Wysłany: 2017-07-26, 16:00   

Odkopię temat.... ale w nieco innym odcieniu bluesa... (nie z P11)

Mam P10 SR20De z końca 94r (ale wg papierów 'zmuloną' na 115KM - chyba robili to na niemiecki rynek przez slabszą mapę w ECU ?).
Chcialbym dolożyć ostrzejszy walek ssący no i lepsze ECU, żeby uwolnić trochę mocy...
Czy ECU z N14Gti lub P10GT odpali P&P z moim osprzętem, czy tez będzie rzeźba w pinach i wtyczkach ?
No i czy NATS u mnie nie będzie 'kolidowal' z innym ECU ?
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4064
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-07-27, 10:12   

Sunny GTI nie miało Immo i Nats. Podłączysz p&p. Do tego dołóż wałki z gt lub gti oraz zmian kolektor wydechowy. Sprawdz prawidłowe ustawienie zapłonu i uwolnij puszke filtra powietrza.

Odmuli na jakies 140-150ps
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
arczar 
doświadczony forumowicz

Model: Primera P11
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 218
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-07-27, 10:13   

NATS nie pozwoli. Musisz mieć kompa ze zdjętym IMMO.
_________________
Hobbysta Japanista
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4064
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-07-27, 12:43   

arczar, ale sunny GTI nie miewało immo. Chyba że te młodsze wersje. Sterowniki jakie miałem w łapach były bez immo. Tak samo wczesne p10gt.

U mnie polift na kompie bez immo działał, jedynie świeciła się kontrolka w czasie jazdy od immo kabiny (małe czerwone autko). Ale central działał i Nats też.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Vendo 
aktywny forumowicz

Model: Sunny 2.0 SR
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 159
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-07-28, 19:04   

Odpaliłem taki silnik zarówno na kompach z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT - wszystko bez kłopotu.
Komp N14 GTI jest bez szału, lepszy jest ten który siedział w P10GT.
 
     
bosk 
nowy na forum

Model: Primera P10 SE
Dołączył: 14 Cze 2017
Posty: 11
Skąd: lodzkie
Wysłany: 2017-08-01, 21:46   

Vendo napisał/a:
Odpaliłem taki silnik zarówno na kompach z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT


Odplałeś silnik SR20De z P10 na wspomnianych przez Ciebie ECU bez problemów p&p ... ?

Przekaźnik pompy paliwa na tym samym pinie ?
Czujnik wałka rozrządu też ok ?
A co z obsługą sondy lambda (u mnie jest chyba cyrkonowa, a w P10GT i N14GTi były tytanowe i z takimi ich kompy się "lubią" - inne wartości napięć) ?
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 168 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7635
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2017-08-01, 22:19   

Vendo, ale komp z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT, nie będzie pasował do P10 ze zwykłym SR20De - inne sondy lambda, trzeba rzeźbić wiązkę, albo przekładać całą.

bosk tak jak Ci napisałem w PW, zupełnie inna zasada działania sondy. Jedna jest generacyjna, a druga parametryczna.
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4064
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-08-02, 14:38   

Druga sprawa, że kompy beztytanowe latają z odpiętą sondą. Może nie jest to szczyt ecodrivingu ale działa.

Co do wiązki to między p11 a p10 są różnice, wyjdscia kompów w p10 z cyrkonem i bez sa takie same. Silnik odpali ;)
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Vendo 
aktywny forumowicz

Model: Sunny 2.0 SR
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 159
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-03, 16:16   

janusz napisał/a:
Vendo, ale komp z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT, nie będzie pasował do P10 ze zwykłym SR20De - inne sondy lambda, trzeba rzeźbić wiązkę, albo przekładać całą.

U MNIE BYŁA TYTANOWA! w SR20De kanciak lowport

bosk napisał/a:

Odplałeś silnik SR20De z P10 na wspomnianych przez Ciebie ECU bez problemów p&p ... ? TAK

Przekaźnik pompy paliwa na tym samym pinie ? TAK
Czujnik wałka rozrządu też ok ? TAK
A co z obsługą sondy lambda (u mnie jest chyba cyrkonowa, a w P10GT i N14GTi były tytanowe i z takimi ich kompy się "lubią" - inne wartości napięć) ? U MNIE BYŁA TYTANOWA więc pewnie u Ciebie jednak pasować nie będzie
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 168 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7635
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2017-08-03, 17:55   

Vendo, jeśli jest tak, jak napisałeś, to wynikałoby, że nissan pakował do aut to, co aktualnie było pod ręką. Tylko do ECU był wgrywany inny soft.....

Potwierdzenie tego, co napisałeś można byłoby znaleźć tu: http://nissan4u.com/parts/info/2269064J01/
SR20Di miał tytanowe, pomimo monowtrysku :]
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4064
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-08-04, 09:45   

Zgadza się, Di na tytanie chodziło :) Jak kiedyś szukałem sondy to sobie wykręciłem ze starego Di na szrocie i zapłaciłem 10zł :)

Nie ma co kombinować, najlepiej jest założyć komp z p10GT + wałki i wypiąć sonde jeśli nie masz tytanu i latać bez.
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
bosk 
nowy na forum

Model: Primera P10 SE
Dołączył: 14 Cze 2017
Posty: 11
Skąd: lodzkie
Wysłany: 2017-08-04, 15:43   

Da się "na pierwszy rzut oka" (np. kształt, wgląd zewn.) odróżnić te 2-ie sondy od siebie ?
Albo zmierzyć na wtyczce (inna rezystancja) ?
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4064
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2017-08-04, 16:06   

Wpisz VIN do autodaty i wyskoczy ci numer sondy, który powie ci jaka ona jest. Natomiast jeśli nie wiesz jaką masz i włożysz kompa z GTI lub p10GT to śmiało możesz odpiąć sondę, bo i tak będzie chodziło bez checka, bezpiecznie dla silnika. Jedynie więcej spali i olej częściej do wymiany ;)
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 19