[ Primera] Cichociemna, czyli WP11.144 by VILQ
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Zielkq - tylko klejony, choć na jakieś czarne paskudztwo i trzeba uważać, by nie odkleić razem z lakierem
Ad@mus - na razie nie
janusz - na razie niewiele - koło 100km, ale mogę powiedzieć jedno ... nareszcie Cichociemna hamuje jak trzeba
Ad@mus - na razie nie
janusz - na razie niewiele - koło 100km, ale mogę powiedzieć jedno ... nareszcie Cichociemna hamuje jak trzeba
Ostatnio zmieniony 2014-06-04, 22:09 przez VILQ, łącznie zmieniany 1 raz.
mam takie i powiem jedno-walec
szerokosc opony wcale nie pomaga w lapaniu takcji a profil jak z traktora:)
z kolei na 195-55-16 mamy tzw tuning uzytkowy, jest wygodnie, brak przesadnego spalania a na starcie sie klei w miare dobrze przy czym kosztuja niewiele:)
vilq powiedz mi jeszcze-ty masz ecumastera?
szerokosc opony wcale nie pomaga w lapaniu takcji a profil jak z traktora:)
z kolei na 195-55-16 mamy tzw tuning uzytkowy, jest wygodnie, brak przesadnego spalania a na starcie sie klei w miare dobrze przy czym kosztuja niewiele:)
vilq powiedz mi jeszcze-ty masz ecumastera?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
VILQ to może sobie sprawię takie lub Zimmermanny, bo na razie to ja mam jakieś spowalniacze, a nie hamulce....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
nacinana tarcza ma miec miekki kloc, o to chodzi zeby kloc sie zcieral a nie tarcza to raz...
dwa, seryjny kloc i nacinana tarcza to nic dobrego
vilQ-podeslij mi specyfikacje co masz porobione na PW
dwa, seryjny kloc i nacinana tarcza to nic dobrego
vilQ-podeslij mi specyfikacje co masz porobione na PW
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ogólnie najlepiej gdy tarcza jest "twarda" a klocek "miękki". Ja mam setup twarde trw tarcze i miękkie bosche klocki, zdarły się dość szybko, ale dość dobrze hamuje. No i podstawa, to utrzymywać tył w pełni sprawny, bo one się lubią gdzieś tam przytrzeć, podrdzewieć...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Zielkq, aż dziwne, w P11 ojca było na kołki... w P11.144 w hb z tyłu też mam kołki bo jeszcze ostatnio sprawdzałem.
Co do mikoda to też takie mam i po 1000 km jestem zadowolony wreszcie hamują a klocek do Ferodo Premier
VILQ, dobrze że działasz dalej a co do opon to nie polecam 205/55/16 mam take w swojej Padlinie i zdecydowanie to był mój błąd na przyszły sezon wracam na 205/50/16 bo profil 55 wygląda tragicznie auto wiadomo gorzej jedzie a podniesienia komfortu nie odczułem.
Co do mikoda to też takie mam i po 1000 km jestem zadowolony wreszcie hamują a klocek do Ferodo Premier
VILQ, dobrze że działasz dalej a co do opon to nie polecam 205/55/16 mam take w swojej Padlinie i zdecydowanie to był mój błąd na przyszły sezon wracam na 205/50/16 bo profil 55 wygląda tragicznie auto wiadomo gorzej jedzie a podniesienia komfortu nie odczułem.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
wod2u - te kolumny poza długością i twardością różnią się tylko 2 rzeczami. W P12 wystaje trzpień od amortyzatora (trzeba go przyciąć dremelem), bo w P12 są otwory w górnych mocowaniach kolumn. Druga rzecz to kwestia przekręcenia minimalnie dolnego mocowania amortyzatora (oczka - o jakieś 30 stopni).
Kotlet kotletem
Chwilowo Cichociemna jest dupowozem - brak czasu na coś więcej... Czeka mnie niedługo wymiana wahaczy i oliwy, wiec taki standard. Silniczek oliwy w zasadzie nie bierze - może 100ml ubyło na 10k, wiec pikuś.
Do tego pojawił się mały problem z centralnym i oświetleniem w kabinie ... uprzedzając - BUZ90A nie jest dokładnym zamiennikiem R4383. Owszem - centralny po wymianie zaczął w końcu działać, ale oświetlenie poczeka aż R4383 dotrą ze wschodu
Za to w końcu doszedłem do ładu z doświetlaniem zakrętów i follow me home
Chwilowo Cichociemna jest dupowozem - brak czasu na coś więcej... Czeka mnie niedługo wymiana wahaczy i oliwy, wiec taki standard. Silniczek oliwy w zasadzie nie bierze - może 100ml ubyło na 10k, wiec pikuś.
Do tego pojawił się mały problem z centralnym i oświetleniem w kabinie ... uprzedzając - BUZ90A nie jest dokładnym zamiennikiem R4383. Owszem - centralny po wymianie zaczął w końcu działać, ale oświetlenie poczeka aż R4383 dotrą ze wschodu
Za to w końcu doszedłem do ładu z doświetlaniem zakrętów i follow me home
bombel nawet nie wiesz ile razu w ciągu ostatnich kilku miesięcy chciałem się pojawić, ale zawsze coś wypada... po prostu zawsze... Mam nadzieję, że w kwietniu już nic nie wypadnie
[ Dodano: 2015-03-24, 10:05 ]
Za namową Ad@mus'a - nagrałem dziś start 0-100
https://www.youtube.com/watch?v=iW2J2p3Vax4
[ Dodano: 2015-03-24, 10:05 ]
Za namową Ad@mus'a - nagrałem dziś start 0-100
https://www.youtube.com/watch?v=iW2J2p3Vax4
bombel, robi sete poniżej 8s, jak dla mnie to jest 7.xx s-100km/h, a biorąc pod uwagę ze jest to silnik bez strojenia podparty jedynie podstawowymi modami (wydech, zapłon, rozrząd, CAI+KN) a buda to cielsko kombi to wynik dla mnie jest rewelacyjny
porównać można do dłubanej p11GT z tym że GT ma inne przełożenia, tak więc dalej idąc gdyby założyć skrzynie krótsza szeł by jak dzik w szyszkach
porównać można do dłubanej p11GT z tym że GT ma inne przełożenia, tak więc dalej idąc gdyby założyć skrzynie krótsza szeł by jak dzik w szyszkach
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Sobotnia wizyta w garażu zakończona sukcesem - w końcu opanowałem dość newralgiczny moduł... ale może od początku.
Zaczęło się od niewygasającego światła podsufitki... tzn przygasało (tak na 6V), ale nie do końca. Później zaczęły się problemy z centralnym zamkiem, a konkretniej z zamykaniem i razem z nimi oświetlenie przestało działać.
Trochę się naszukałem i znalazłem odpowiedzialny za to moduł (komfortu, czy jak mu tam). Z lektury NPOC wynikało, że padł tranzystor R4383 i wystarczy wstawić w jego miejsce zamiennik w postaci BUZ90A... Nie wiem jak im, ale w moim przypadku dało to jedynie połowiczny efekt.
O ile centralny znów zaczął działać normalnie, o tyle lampka w podsufitce dostawała 6V. Decyzja była prosta - sprowadzić R4383, bo BUZ nie jest takim ładnym odpowiednikiem
W tygodniu dotarł do mnie zapasik wspomnianych tranzystorów i dziś po wymianie na oryginalny układ znów cieszę się w pełni działającym oświetleniem i centralnym
Przy okazji dorobiłem sobie podświetlenie sterowania szybami, ale to już w zasadzie była kosmetyka na 5 minut roboty
Lokalizacja modułu:
Winowajca awarii (już po wymianie):
P.S. Jeśli będziecie się sami podejmować takiej wymiany to radzę zaopatrzyć się w dobrą lutownicę, sporo cierpliwości i pewną rekę
Zaczęło się od niewygasającego światła podsufitki... tzn przygasało (tak na 6V), ale nie do końca. Później zaczęły się problemy z centralnym zamkiem, a konkretniej z zamykaniem i razem z nimi oświetlenie przestało działać.
Trochę się naszukałem i znalazłem odpowiedzialny za to moduł (komfortu, czy jak mu tam). Z lektury NPOC wynikało, że padł tranzystor R4383 i wystarczy wstawić w jego miejsce zamiennik w postaci BUZ90A... Nie wiem jak im, ale w moim przypadku dało to jedynie połowiczny efekt.
O ile centralny znów zaczął działać normalnie, o tyle lampka w podsufitce dostawała 6V. Decyzja była prosta - sprowadzić R4383, bo BUZ nie jest takim ładnym odpowiednikiem
W tygodniu dotarł do mnie zapasik wspomnianych tranzystorów i dziś po wymianie na oryginalny układ znów cieszę się w pełni działającym oświetleniem i centralnym
Przy okazji dorobiłem sobie podświetlenie sterowania szybami, ale to już w zasadzie była kosmetyka na 5 minut roboty
Lokalizacja modułu:
Winowajca awarii (już po wymianie):
P.S. Jeśli będziecie się sami podejmować takiej wymiany to radzę zaopatrzyć się w dobrą lutownicę, sporo cierpliwości i pewną rekę
VILQ, jak chcesz wylutować takie coś to bierzesz opalarkę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_