Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Problem wspomagania?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

michas-wwy
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2012-03-05, 15:01
Lokalizacja: wwy

Problem wspomagania?

Post autor: michas-wwy » 2012-03-06, 14:19

Witam, mam problem w p11 96R
Problem wygląda następująco na zimnym silniku blikuje wspomaganie pasek piszczy a pompa blokuje przycina sie skręt, po kilku sekunadach jest juz dobrze wszystko sie lekko kreci.
Co jest ??
Jakieś pomysły? POZDRAWIAM!

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-03-06, 14:38

Pasek piszczy bo sie ślizga jak się ślizga nie napędza pompy jak nie napędza pompy to to blokuje Ci się kierownica
Wymień pasek :!: :!: Albo chociaż podciągnij jeśli jest jeszcze co
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-03-06, 14:39

michas-wwy naciagnąc trzeba pasek. Miałem to samo

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2012-03-06, 14:49

Sprawdź też poziom płynu od wspomagania.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

michas-wwy
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2012-03-05, 15:01
Lokalizacja: wwy

Post autor: michas-wwy » 2012-03-06, 14:53

Tak okiej pasek. Ale to sie dzieje podczas skrecana na zimnym silniku(oleju)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-03-06, 14:56

Zimny olej jest gęsty i pompa ma ciężko
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

michas-wwy
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2012-03-05, 15:01
Lokalizacja: wwy

Post autor: michas-wwy » 2012-03-06, 15:02

Dzięki. A teraz gdzie sie go pośćiśla?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-03-06, 15:32

michas-wwy pisze:Ale to sie dzieje podczas skrecana na zimnym silniku(oleju)
Pompa jest napędzana z tegpo paska, więc jak słabno napędza to pompa ma cięzko i kierownica cięzko chodzi. Jak sie płyn nagrzeje, to jest już ok. Pasek napina się przy alternatorze (śruba przy takiej płozie). Pamietaj, że musi mieć troche ugięcia bo jak bedzie za mocno napiety to peknie.

Przy okazji sprawdz czy nie jest już do wymiany

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-03-06, 18:30

Pasek napina się przy alternatorze (śruba przy takiej płozie).
ni opowiadaj farmazonów bo pompa wspomagania chodzi na osobnym pasku niż alternator i jego naciąg jest z tyłu silnika właśnie przy pompie wspomagania
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... ring_belt/
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-03-06, 18:40

bonzo u mnie jest tylko jeden pasek

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-03-06, 19:26

Chyba Ci sie wydaje nie widzialem jeszcze SR-a z jednym paskiem
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

michas-wwy
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2012-03-05, 15:01
Lokalizacja: wwy

Post autor: michas-wwy » 2012-03-06, 19:33

Tak dokładnie sa 2 pasy. Wymieniane były hmm maj czerwiec. Jutro wskoczę na kanał i podciagne bo fakt troche przy wiele sie ugina.
PZDR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”