Problem wygląda następująco na zimnym silniku blikuje wspomaganie pasek piszczy a pompa blokuje przycina sie skręt, po kilku sekunadach jest juz dobrze wszystko sie lekko kreci.
Co jest

Jakieś pomysły? POZDRAWIAM!
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Pompa jest napędzana z tegpo paska, więc jak słabno napędza to pompa ma cięzko i kierownica cięzko chodzi. Jak sie płyn nagrzeje, to jest już ok. Pasek napina się przy alternatorze (śruba przy takiej płozie). Pamietaj, że musi mieć troche ugięcia bo jak bedzie za mocno napiety to peknie.michas-wwy pisze:Ale to sie dzieje podczas skrecana na zimnym silniku(oleju)
ni opowiadaj farmazonów bo pompa wspomagania chodzi na osobnym pasku niż alternator i jego naciąg jest z tyłu silnika właśnie przy pompie wspomaganiaPasek napina się przy alternatorze (śruba przy takiej płozie).