[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, janusz

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias

Post autor: Arias » 2011-09-29, 22:49

Stan na dzień 21 lipca 2015 :P

Zdjęcia wygasły, spec się zmienił to zrobię UP w pierwszym poście :)


Pacjent: Nissan Primera GT '97 SR20DEH
Obrazek

SPEC:

SILNIK:
Blok - Bluebird/Avenir SR20DET
Wał - z 8 przeciwwagami JAPAN
Korby - Bluebird/Avenir SR20DET
Tłoki - 200SX SR20DET
Pierścienie - PRIMA, olejowy dwu częściowy
Panewki główne - MOTREX Japan
Panewki korby - KING
Głowica - Roller Rocker po kapitalnym remoncie
Wałki - Primera GT SR20DEH
Uszczelka głowy - custom 1,4mm
Pompa oleju - VZ-R SR16VE

SKRZYNIA:
Skrzynia - WP11 2.0
Sprzęgło - docisk Aisin, łożysko NTY, tarcza LUK wzmacniana

Obrazek

ELEKTRONIKA:
seria

DOLOT:
Filtr - 4" stożek APC w alu obudowie, cały dolot odizolowany termicznie

WYDECH:
Kolektor - P10GT/N14GTI stalowy, rurowy 4-2-1, owinięty bandażem
Tłumik śr. - 2,5" SAAB Turbo
Tłumik końcowy - RAGE from UK

ZAWIAS:
Amortyzatory - OEM Monroe (P)/KYB Excel-G (T)
Springi - Eibach Sportline
Tuleje - Komplet na przód STRONGFLEX żółte

KOŁA:
felgi - LENSO Samurai SC01 7x17 (7,4kg sztuka)
opony - Continental SportContact 2

HAMULCE:
płyn - FERRODO Racing DOT5.1
przód zaciski - X-Trail
tarcze przód -280x28
tył seria 278mm

WNĘTRZE:
-w pełni skórzane fotele z limitowanej Primery GTSE
-podgrzewanie foteli
-boczki obite pikowaną ekoskórą
-zegary z custom tarczami na wzór IMPUL
-elementy deski z lakierowanego carbonu
-rozruch silnika z przycisku
-custom panel odpalania
-zegar temp. i ciśnienia oleju Defi Style
-map light ze schowkiem na okulary
-mieszek Nismo Style
-gałka Skunk2 Style
Obrazek

AUDIO:
-Pioneer DEH3900MP
-fabryczne 6 głośników
-Wzmak suba Blaupunkt GTA280

ZEWNĄTRZ:
-przyciemnione szyby tylne
-tylna klapa obklejona folią carbon 4d
-stickery
-czerwony "sportowy" klakson
-spryskiwacze mgiełkowe
-przerobiony przedni zderzak

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-07-21, 11:58 przez Arias, łącznie zmieniany 7 razy.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 223
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-09-29, 23:01

Zacna maszynka ;) Widze sporo dłubania przed Tobą. Zapraszam jutro na 19 pod IKEE w Katowicach na parking podziemny ;-)

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 623
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2011-09-29, 23:51

Ładne GT.I cała masa planów.Życzę spełnienia wszystkich.

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1121
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Re: Nissan Primera GT ReBorn by Arias

Post autor: SiwoL » 2011-09-30, 00:03

Arias pisze: WNĘTRZE:

2.Fotele z wersji GTse (jak STW ale wersja angielska czarno czara)

Fotele z tego co pamiętam z STW edition z angola;)) regulacja w prawym fotelu bo siarze nie chciało się przerabiac

A i zmień sobie oliwe szkoda kasy zalej Valvo Max life 10w40
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-09-30, 07:18

SiwoL pisze:zmień sobie oliwe szkoda kasy zalej Valvo Max life 10w40
Nie słuchaj takich opinii. Jak dbać, to dbać.
Arias pisze:Obecnie brak piątki ale dziwny objaw, być może jakiś bzdet.
Poszukaj na forum. O ile mnie pamięć nie myli, to chyba synchronizator padł.
Arias pisze:Wymieniona dwukrotnie dłuższa półoś z przegubami.
Jak dwukrotnie dłuższa półoś?
Arias pisze:Zbieżność ustawiana już chyba ze 6 razy ciągle tnie opony
Arias pisze:No ale cena była akurat spoko jak na uszkodzoną klape i pokiereszowany zderzak
Po tym strzale może być coś poprzestawiane z tyłu. Zbieżność z przodu ustawia się łatwo. Z tyłu natomiast nie można. Tak samo nie ma możliwości ustawić geometrii.
Pięknie tu :mrgreen:
www.nissanzone.pl

Obecnie bez NISSANa...

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

Ubezpieczenia PZU Chojnice

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 3299
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-09-30, 08:30

johny_fellow pisze: Arias napisał/a:
Wymieniona dwukrotnie dłuższa półoś z przegubami.
Jak dwukrotnie dłuższa półoś?
Pewnie chodzi o to że zmieniał dwa razy dłuższą półoś :)
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2011-09-30, 09:13

No dokładnie, zapomniałem przecinka przy tej półosi :P

Co do skrzyni to mam tak, że auto na piątce hamuje silnikiem, ale lekkie dodanie gazu automatycznie zgrzyta, ale jak na postoju wrzucę piątkę i będę delikatnie dodawał gazu i sprzęgło popuszczał to ruszę z miejsca ale tylko zrobię z 15m i zaś zgrzyt ;/

Oleju nie zmienię, akurat na te 8-10tyś mogę dać te 200zł za olej z dolewkami (na 10000 bierze ok litra, ale to podobno normalne przy takim oleju)

A wnętrze, nie jest z STW bo, 1.STW jest na rynek europejski i tylko z fajerką z lewej, fotele są skórzane, dziurkowane, czarne z zielonymi lamówkami. A te w mojej Primie są grafitowe, bez dziurek ze srebrnymi lamówkami i takowe były właśnie w limitowanej serii GTse, wyprodukowanej w rocznice zwycięstw Primery w WTCC.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 1746
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-09-30, 16:35

Arias pisze:(szczęście, że prima ma hak i nie był zdjęty przy strzale)
Chyba nieszczescie. O ile przy lekkim puknieciu hak moze ochronic nasze auto to przy nieco mocniejszym strzale gnie sie konstrukcja auta. Jesli piszesz o uszkodzonej klapie i zderzaku + ze tnie opony mozliwe, ze trzeba bude troche naciagnac.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2011-09-30, 17:37

no myślałem nad tym, ale klapa była lekko wgnieciona w sumie całość wyglądała jak po niefortunnym parkowaniu na słupku wgniecenie na środku klapy lekko wgnieciona belka gdzie jest zamek z klapy ale to sama cienka blacha, dół nie widać jakichkolwiek zmian, pęknięć nadgięć, jak kumpel bedzie miał czas to założymy przyrządy na tylne koła i zobaczymy co one mówią.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1121
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-09-30, 17:39

Arias pisze:no myślałem nad tym, ale klapa była lekko wgnieciona w sumie całość wyglądała jak po niefortunnym parkowaniu na słupku wgniecenie na środku klapy lekko wgnieciona belka gdzie jest zamek z klapy ale to sama cienka blacha, dół nie widać jakichkolwiek zmian, pęknięć nadgięć, jak kumpel bedzie miał czas to założymy przyrządy na tylne koła i zobaczymy co one mówią.
No muszę cię zmartwić ta przygoda miała miejsce na drodze szybkiego ruchu a nie światłach warto było by podjechać gdzieś pomierzyć bude.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2011-09-30, 18:10

Heh, czemu wcześniej nie mówiłeś :/ a pytałem na spocie co wiesz o tej Primerce ;/
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2093
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-09-30, 19:40

wnęka koła zapasowego jak wygląda? podłoga w tylnej części auta? szpary przy tylnch drzwiach???? tu patrząc można oceniać co i jak
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Piotrek_S
fanatyk nissana
Posty: 277
Rejestracja: 2009-12-09, 20:30
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Piotrek_S » 2011-09-30, 20:44

Arias pisze:Heh, czemu wcześniej nie mówiłeś :/ a pytałem na spocie co wiesz o tej Primerce ;/
Jak masz dostęp do kanału to mogę Ci dać rozpiskę z punktami pomiarowymi całego podwozia - mniej więcej sobie możesz i miarką zmierzyć. Zobaczysz z grubsza co nie tak, bo dokładny pomiar to i tak przymiarem blacharskim tylko.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2011-09-30, 22:27

wnęka wygląda OK, po zdjęciu zderzaka, w ogóle karoseria pod zderzakiem ta ściana wygląda na nietkniętą, ale tylko auto dźwignę to faktycznie popatrzę przy mocowaniach haka czy nie widać jakich nieprawidłowości. Zaś co do drzwi to ciężko stwierdzić bo od strony kierowcy wszystko ok, zaś od strony pasażera były przetarte i zostały wymienione, niby wszystko wporzo, ale ja już niczego nie jestem pewien przy tym aucie.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 707
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2011-10-07, 23:55

Hej :)


Moda rozrządu, zapłon i kolektor 4-2-1 na przelocie polecam, ja po przeróbkach u siebie odczuwam sporą różnicę :)


pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Piotrek_S
fanatyk nissana
Posty: 277
Rejestracja: 2009-12-09, 20:30
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Piotrek_S » 2011-10-08, 00:41

Wolfshade pisze:Hej :)


Moda rozrządu, zapłon i kolektor 4-2-1 na przelocie polecam, ja po przeróbkach u siebie odczuwam sporą różnicę :)


pozdrawiam,
Wolfshade
O tak - zdecydowania :)

Moja stara P11 na takim setupie jak pisze Wolfshade śmigała tak:

http://www.youtube.com/watch?v=bW0PxiIp-1A

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2011-10-08, 12:40

Mody jak pisałem dojdą, gdy ogarnę mechanicznie Prime, na razie dalej są problemy z geometrią, mod rozrządu jest w planach, jak znajde kogoś konkretnego ze sląska co sie tym zajmie (żeby nikogo nie urazić, na razie nie szukałem takich osób), kolektor 4-2-1 wpadnie, a z tym do kolegi MacGyvera zgłoszę (pozdroo), przelot jest na końcu środek zostanie raczej komora, ale o wiekszej średnicy, co by nie bylo znacznie głośniej, ale żeby spaliny lekko szły.



pozdrawiam :)

[ Dodano: 2011-10-30, 21:03 ]
no to mały modzik dzisiaj :P mianowicie rozwierciłem sobie dysze w Valtekach :) jak sie okazało po demontarzu, nie było wcale 2,7mm tylko 3,0, a rozwierciłem do oporu, wyszło 3,4mm ]:->

Na początku myślałem, że poszedłem po bandzie, bo wyregulować tego nie potrafiłem, gazem śmierdziało, wody z wydechu to w litrach, a obroty skakały od 0 do 2000, czasem zgasł.

Po kilku godzinkach walki, przy wsparciu mojej lepszej połówki udało się....
Ciśnienie robocze 1.50, mapy po 150pkt i autko o niebo lepiej się zbiera, teraz trzeba wymienić reduktor ta jakiś 200hp+ i powinno być ladnie :)

To na razie tyle wypłodziłem, gdy uda się coś nowego zdziałać, napewno się pojawi tutaj :)


Pozdro

[ Dodano: 2011-12-03, 21:38 ]
Dziś wreszcie skompletowałem podgrzewane fotele :) Już nie będzie w tyłek zimno z rana :)
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1121
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-09-21, 15:51

Upne temat bo się coś dzieje co jakiś czas a zanikł gdzieś na dole a warto fura fajna;) Moja niedoszła;) Daj jakieś świeże fotki i może jakiś filmik jak furka gada bo jest słodko ^^
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2012-09-21, 16:30

No, niestety fundusz nie pozwolił w tym roku zrobić stylistyki, a miałem zamiar nakręcić filmik prezentacyjny :)

Ale prace zmieniam właśnie, myślę że sytuacja się ustabilizuje i zacznę płodzić konkretnie przy primerce :)


Taaak wydech gada zniewalająco :]
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 605
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-09-21, 16:50

na najblizszym spocie sie nagra :)

Awatar użytkownika
GAViii
wiem o czym pisze
Posty: 46
Rejestracja: 2013-02-23, 16:38
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin

Post autor: GAViii » 2013-02-24, 22:15

I kolejny z motorem 2.0! Czerwony też jest spoko, nie narzekaj :P Może jakaś aktualizacja fotek?
Obrazek
Oto moja primerka - Zapraszam
Pozdrawiam - GAViii ;)

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-03-19, 22:13

Dawno nie było aktualizacji żadnej, przyznam szczerze, że brakowało funduszu :( No ale są nowe fruty :]

Na razie dodam foty poglądowe bo nie mam czym swoich zrobić :P


Jako, że mój reduktor do LPG SCORPION ST do 270KM, raz, że nie wiedzieć czemu nie dawał rady (ale opinie ma gówniane i tak :P) to zakupiłem przyszłościowo już KME GOLD do 360KM :]
Obrazek

Drugim zakupem jest zestaw poli do górnych wahaczy, ja poszedłem po bandzie i zamówiłem żółte :)
Obrazek

Kolejny zakup to nowy stożek, bo mój pordzewiał strasznie i boję się, żeby fragmenty siatki się dalej nie przemieszczały :P
Tutaj poszedłem w eksperymenty i zakupiłem amerykańską podróbkę BLITZ'a, za oceanem ma pozytywne opinie m.in. w Miśkach Eclipse GSX, oraz co mnie przekonało w 200SX. Obrazek

Przyznam szczerze, że myślałem, że jest mniejszy :P a jest tak wielki, że nie wiem jak go upchnę pod maską, w najgorszym wypadku wywale aku do bagażnika :P

Przymierzam się też do obniżenia GT i poprawy stylistycznej wnętrza, ponieważ teraz mam boczki przód, tył z różnych aut za sprawą przekładki foteli z anglika, ale o tym później :) Jak poskładam swoje frutki do kupy na aucie to postaram się naskrobać jakieś fotencje :]


EDIT:

Poliuretany zamontowane, jest sztywniej, ale znacznie pewniej :D

Reduktor zamontowany, wstępne próby wykazują spory potencjał GOLD'a, brak spadków ciśnienia przy porządnym bucie :]


Pozdrooo
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 605
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2013-07-22, 20:36

Na spocie ostatnio sie chwaliles ze po robiles jakies mody ale zdradzisz je dopiero na forum w temacie, jak skomentujesz te rewelacje?

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-07-23, 11:25

No niestety plany, o których wspominałem szlag trafił z momentem jak wjechałem w kałużę i GT zaciągnęło wody do płuc :( Początkowo myślałem, że nie będzie wielkich strat, bo szlag trafił bendix rozrusznika i nie dało się zakręcić, ale gdy nie dało rady obrócić wałem.......zaczęło się....


Wszystkie plany odeszły na bok, trzeba było znaleźć odpowiednie miejsce i prace czas zacząć. Najpierw podbudowaliśmy Primerę, wyjęliśmy półoś, skrzynie, podwiesiliśmy silnik i zaczęliśmy rozbierać dół.

Obrazek

Po kilku piwach, przyczyna ujawniła się sama...

Obrazek

Nie było sensu użalać się nad sobą, plany jeszcze bardziej się oddaliły, a silnik sukcesywnie wydostawał się na zewnątrz.

Głowica, która przy okazji doczeka się czyszczenia i wymiany uszczelniaczy:

Obrazek

Porządek musi być :P

Obrazek

Blok wyjęty i pojechał do honowania, bo wymieniam pierścienie.

Obrazek

Przy okazji wyjęcia skrzyni rozebrałem ją

Obrazek

I znalazłem przyczynę wypadającej piątki

Obrazek

A dzięki uprzejmości kolegi Czajnika zlikwidowałem tą usterkę, skrzynie poskładałem a 4l oleju czeka na zalanie.

Przy okazji stare popękane poduszki

Obrazek

Zregenerowałem, dobrze znanym patentem z klejem do szyb, ja użyłem BOLL'a

Obrazek

Kolektor ssący na wierzchu, to też musiałem coś pokombinować

Obrazek

Mały porting

Obrazek

Polerowanko

Obrazek

I mała modyfikacja przepustnicy

Obrazek

Wciąż czymś się bawię, czyszczę, regeneruję, w miedzy czasie doszło parę części, gdyby nie to, że ciężko o pierścienie to już bym składał GT, ale musi poczekać parę dni.
Na razie doszło:

1.Uszczelka głowicy Erling
2.Uszczelka dekla zaworów Erling
3.Panweki główne L.L.E
4.Panewki korbowodowe TDC
5.Uszczelka kolektora wydechowego
6.Komplet uszczelniaczy zaworów, jakieś JAPAN
7.Olej GULF Max Plus 15W-40 na pierwsze zalanie z filtrem BluePrint
8.Olej Motul 15W50 docelowy z filtrem Mann
9.Olej do skrzyni Gulf Gear EP 80W90 GL-4
10.Komplet zimmeringów wału i skrzyni
11.Komplet świec NGK BKR6EY


Temacik uzupełnię jak znów coś konkretniej podziałam, a tym czasem zapraszam do lektury i przestrzegam przed destrukcyjną mocą wody :P
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7937
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-07-23, 11:42

Jaką modyfikację zrobiłeś w tej przepustnicy? Bo u mnie na standardzie się tak szeroko otwiera.
Filtr BluePrint nie był zbyt dobrym wyborem. Miałem takie coś u siebie i mi wciągnęło wewnętrzną uszczelkę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 549
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2013-07-23, 12:22

Arias, popraw wkrętki od gazu bo są w masakrycznym miejscu...
[center] Obrazek [/center]

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-07-23, 14:18

Przepustnica w GT nie otwiera sie do końca, trzeba troszke ogranicznik podszlifować, i podpiłowałem ośkę i skróciłem śrubki. Zaś filtr jest tylko na pierwsze 500km docierania potem idzie Mann

ulisses, co rozumiesz popraw ?? Są one 2cm za wtryskiwaczami benzyny i nie mam jak ich przenieść bez wymiany kolektora
Ostatnio zmieniony 2013-07-23, 14:20 przez Arias, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1064
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-07-23, 14:19

odpuść Motula , zalej lepiej Valvoline , mam znajomego w hurtowni olejów, i sam stwierdził że aby trafić na oryginał Motula to jakieś 10% szans, przeważnie trafia się jakieś po prostu badziewie..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1138
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-07-23, 14:22

Boro1989, Biorę w hurtowni, hologramy są, banderola jest, no i pachnie jak Motul :) bo ten olej naprawdę pachnie :) A olej już kupiłem, od 2 lat jak mam GT to biorę Motula z tej hurtowni i jestem przekonany, że jest to oryginał :)
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 7937
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-07-23, 14:28

Motula zaczęli podrabiać na potęgę, tak samo jak i Mobila w 4L baniakach.

Oleje, które (moim zdaniem) warto zalać:
Liqui Moly;
Millers;
Texaco;
Quaker State;
Royal Purple;
Gulf;
Petronas;
Ravenol;
Ogólnie te oleje, które nie są popularne w Polsce, bądź bardzo mało znane.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”