[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
Stan na dzień 21 lipca 2015
Zdjęcia wygasły, spec się zmienił to zrobię UP w pierwszym poście
Pacjent: Nissan Primera GT '97 SR20DEH
SPEC:
SILNIK:
Blok - Bluebird/Avenir SR20DET
Wał - z 8 przeciwwagami JAPAN
Korby - Bluebird/Avenir SR20DET
Tłoki - 200SX SR20DET
Pierścienie - PRIMA, olejowy dwu częściowy
Panewki główne - MOTREX Japan
Panewki korby - KING
Głowica - Roller Rocker po kapitalnym remoncie
Wałki - Primera GT SR20DEH
Uszczelka głowy - custom 1,4mm
Pompa oleju - VZ-R SR16VE
SKRZYNIA:
Skrzynia - WP11 2.0
Sprzęgło - docisk Aisin, łożysko NTY, tarcza LUK wzmacniana
ELEKTRONIKA:
seria
DOLOT:
Filtr - 4" stożek APC w alu obudowie, cały dolot odizolowany termicznie
WYDECH:
Kolektor - P10GT/N14GTI stalowy, rurowy 4-2-1, owinięty bandażem
Tłumik śr. - 2,5" SAAB Turbo
Tłumik końcowy - RAGE from UK
ZAWIAS:
Amortyzatory - OEM Monroe (P)/KYB Excel-G (T)
Springi - Eibach Sportline
Tuleje - Komplet na przód STRONGFLEX żółte
KOŁA:
felgi - LENSO Samurai SC01 7x17 (7,4kg sztuka)
opony - Continental SportContact 2
HAMULCE:
płyn - FERRODO Racing DOT5.1
przód zaciski - X-Trail
tarcze przód -280x28
tył seria 278mm
WNĘTRZE:
-w pełni skórzane fotele z limitowanej Primery GTSE
-podgrzewanie foteli
-boczki obite pikowaną ekoskórą
-zegary z custom tarczami na wzór IMPUL
-elementy deski z lakierowanego carbonu
-rozruch silnika z przycisku
-custom panel odpalania
-zegar temp. i ciśnienia oleju Defi Style
-map light ze schowkiem na okulary
-mieszek Nismo Style
-gałka Skunk2 Style
AUDIO:
-Pioneer DEH3900MP
-fabryczne 6 głośników
-Wzmak suba Blaupunkt GTA280
ZEWNĄTRZ:
-przyciemnione szyby tylne
-tylna klapa obklejona folią carbon 4d
-stickery
-czerwony "sportowy" klakson
-spryskiwacze mgiełkowe
-przerobiony przedni zderzak
Zdjęcia wygasły, spec się zmienił to zrobię UP w pierwszym poście
Pacjent: Nissan Primera GT '97 SR20DEH
SPEC:
SILNIK:
Blok - Bluebird/Avenir SR20DET
Wał - z 8 przeciwwagami JAPAN
Korby - Bluebird/Avenir SR20DET
Tłoki - 200SX SR20DET
Pierścienie - PRIMA, olejowy dwu częściowy
Panewki główne - MOTREX Japan
Panewki korby - KING
Głowica - Roller Rocker po kapitalnym remoncie
Wałki - Primera GT SR20DEH
Uszczelka głowy - custom 1,4mm
Pompa oleju - VZ-R SR16VE
SKRZYNIA:
Skrzynia - WP11 2.0
Sprzęgło - docisk Aisin, łożysko NTY, tarcza LUK wzmacniana
ELEKTRONIKA:
seria
DOLOT:
Filtr - 4" stożek APC w alu obudowie, cały dolot odizolowany termicznie
WYDECH:
Kolektor - P10GT/N14GTI stalowy, rurowy 4-2-1, owinięty bandażem
Tłumik śr. - 2,5" SAAB Turbo
Tłumik końcowy - RAGE from UK
ZAWIAS:
Amortyzatory - OEM Monroe (P)/KYB Excel-G (T)
Springi - Eibach Sportline
Tuleje - Komplet na przód STRONGFLEX żółte
KOŁA:
felgi - LENSO Samurai SC01 7x17 (7,4kg sztuka)
opony - Continental SportContact 2
HAMULCE:
płyn - FERRODO Racing DOT5.1
przód zaciski - X-Trail
tarcze przód -280x28
tył seria 278mm
WNĘTRZE:
-w pełni skórzane fotele z limitowanej Primery GTSE
-podgrzewanie foteli
-boczki obite pikowaną ekoskórą
-zegary z custom tarczami na wzór IMPUL
-elementy deski z lakierowanego carbonu
-rozruch silnika z przycisku
-custom panel odpalania
-zegar temp. i ciśnienia oleju Defi Style
-map light ze schowkiem na okulary
-mieszek Nismo Style
-gałka Skunk2 Style
AUDIO:
-Pioneer DEH3900MP
-fabryczne 6 głośników
-Wzmak suba Blaupunkt GTA280
ZEWNĄTRZ:
-przyciemnione szyby tylne
-tylna klapa obklejona folią carbon 4d
-stickery
-czerwony "sportowy" klakson
-spryskiwacze mgiełkowe
-przerobiony przedni zderzak
Ostatnio zmieniony 2015-07-21, 11:58 przez Arias, łącznie zmieniany 7 razy.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Ładne GT.I cała masa planów.Życzę spełnienia wszystkich.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Re: Nissan Primera GT ReBorn by Arias
Fotele z tego co pamiętam z STW edition z angola;)) regulacja w prawym fotelu bo siarze nie chciało się przerabiacArias pisze: WNĘTRZE:
2.Fotele z wersji GTse (jak STW ale wersja angielska czarno czara)
A i zmień sobie oliwe szkoda kasy zalej Valvo Max life 10w40
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Nie słuchaj takich opinii. Jak dbać, to dbać.SiwoL pisze:zmień sobie oliwe szkoda kasy zalej Valvo Max life 10w40
Poszukaj na forum. O ile mnie pamięć nie myli, to chyba synchronizator padł.Arias pisze:Obecnie brak piątki ale dziwny objaw, być może jakiś bzdet.
Jak dwukrotnie dłuższa półoś?Arias pisze:Wymieniona dwukrotnie dłuższa półoś z przegubami.
Arias pisze:Zbieżność ustawiana już chyba ze 6 razy ciągle tnie opony
Po tym strzale może być coś poprzestawiane z tyłu. Zbieżność z przodu ustawia się łatwo. Z tyłu natomiast nie można. Tak samo nie ma możliwości ustawić geometrii.Arias pisze:No ale cena była akurat spoko jak na uszkodzoną klape i pokiereszowany zderzak
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
No dokładnie, zapomniałem przecinka przy tej półosi
Co do skrzyni to mam tak, że auto na piątce hamuje silnikiem, ale lekkie dodanie gazu automatycznie zgrzyta, ale jak na postoju wrzucę piątkę i będę delikatnie dodawał gazu i sprzęgło popuszczał to ruszę z miejsca ale tylko zrobię z 15m i zaś zgrzyt
Oleju nie zmienię, akurat na te 8-10tyś mogę dać te 200zł za olej z dolewkami (na 10000 bierze ok litra, ale to podobno normalne przy takim oleju)
A wnętrze, nie jest z STW bo, 1.STW jest na rynek europejski i tylko z fajerką z lewej, fotele są skórzane, dziurkowane, czarne z zielonymi lamówkami. A te w mojej Primie są grafitowe, bez dziurek ze srebrnymi lamówkami i takowe były właśnie w limitowanej serii GTse, wyprodukowanej w rocznice zwycięstw Primery w WTCC.
Co do skrzyni to mam tak, że auto na piątce hamuje silnikiem, ale lekkie dodanie gazu automatycznie zgrzyta, ale jak na postoju wrzucę piątkę i będę delikatnie dodawał gazu i sprzęgło popuszczał to ruszę z miejsca ale tylko zrobię z 15m i zaś zgrzyt
Oleju nie zmienię, akurat na te 8-10tyś mogę dać te 200zł za olej z dolewkami (na 10000 bierze ok litra, ale to podobno normalne przy takim oleju)
A wnętrze, nie jest z STW bo, 1.STW jest na rynek europejski i tylko z fajerką z lewej, fotele są skórzane, dziurkowane, czarne z zielonymi lamówkami. A te w mojej Primie są grafitowe, bez dziurek ze srebrnymi lamówkami i takowe były właśnie w limitowanej serii GTse, wyprodukowanej w rocznice zwycięstw Primery w WTCC.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Chyba nieszczescie. O ile przy lekkim puknieciu hak moze ochronic nasze auto to przy nieco mocniejszym strzale gnie sie konstrukcja auta. Jesli piszesz o uszkodzonej klapie i zderzaku + ze tnie opony mozliwe, ze trzeba bude troche naciagnac.Arias pisze:(szczęście, że prima ma hak i nie był zdjęty przy strzale)
no myślałem nad tym, ale klapa była lekko wgnieciona w sumie całość wyglądała jak po niefortunnym parkowaniu na słupku wgniecenie na środku klapy lekko wgnieciona belka gdzie jest zamek z klapy ale to sama cienka blacha, dół nie widać jakichkolwiek zmian, pęknięć nadgięć, jak kumpel bedzie miał czas to założymy przyrządy na tylne koła i zobaczymy co one mówią.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No muszę cię zmartwić ta przygoda miała miejsce na drodze szybkiego ruchu a nie światłach warto było by podjechać gdzieś pomierzyć bude.Arias pisze:no myślałem nad tym, ale klapa była lekko wgnieciona w sumie całość wyglądała jak po niefortunnym parkowaniu na słupku wgniecenie na środku klapy lekko wgnieciona belka gdzie jest zamek z klapy ale to sama cienka blacha, dół nie widać jakichkolwiek zmian, pęknięć nadgięć, jak kumpel bedzie miał czas to założymy przyrządy na tylne koła i zobaczymy co one mówią.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Jak masz dostęp do kanału to mogę Ci dać rozpiskę z punktami pomiarowymi całego podwozia - mniej więcej sobie możesz i miarką zmierzyć. Zobaczysz z grubsza co nie tak, bo dokładny pomiar to i tak przymiarem blacharskim tylko.Arias pisze:Heh, czemu wcześniej nie mówiłeś a pytałem na spocie co wiesz o tej Primerce
wnęka wygląda OK, po zdjęciu zderzaka, w ogóle karoseria pod zderzakiem ta ściana wygląda na nietkniętą, ale tylko auto dźwignę to faktycznie popatrzę przy mocowaniach haka czy nie widać jakich nieprawidłowości. Zaś co do drzwi to ciężko stwierdzić bo od strony kierowcy wszystko ok, zaś od strony pasażera były przetarte i zostały wymienione, niby wszystko wporzo, ale ja już niczego nie jestem pewien przy tym aucie.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Hej
Moda rozrządu, zapłon i kolektor 4-2-1 na przelocie polecam, ja po przeróbkach u siebie odczuwam sporą różnicę
pozdrawiam,
Wolfshade
Moda rozrządu, zapłon i kolektor 4-2-1 na przelocie polecam, ja po przeróbkach u siebie odczuwam sporą różnicę
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
O tak - zdecydowaniaWolfshade pisze:Hej
Moda rozrządu, zapłon i kolektor 4-2-1 na przelocie polecam, ja po przeróbkach u siebie odczuwam sporą różnicę
pozdrawiam,
Wolfshade
Moja stara P11 na takim setupie jak pisze Wolfshade śmigała tak:
http://www.youtube.com/watch?v=bW0PxiIp-1A
Mody jak pisałem dojdą, gdy ogarnę mechanicznie Prime, na razie dalej są problemy z geometrią, mod rozrządu jest w planach, jak znajde kogoś konkretnego ze sląska co sie tym zajmie (żeby nikogo nie urazić, na razie nie szukałem takich osób), kolektor 4-2-1 wpadnie, a z tym do kolegi MacGyvera zgłoszę (pozdroo), przelot jest na końcu środek zostanie raczej komora, ale o wiekszej średnicy, co by nie bylo znacznie głośniej, ale żeby spaliny lekko szły.
pozdrawiam
[ Dodano: 2011-10-30, 21:03 ]
no to mały modzik dzisiaj mianowicie rozwierciłem sobie dysze w Valtekach jak sie okazało po demontarzu, nie było wcale 2,7mm tylko 3,0, a rozwierciłem do oporu, wyszło 3,4mm
Na początku myślałem, że poszedłem po bandzie, bo wyregulować tego nie potrafiłem, gazem śmierdziało, wody z wydechu to w litrach, a obroty skakały od 0 do 2000, czasem zgasł.
Po kilku godzinkach walki, przy wsparciu mojej lepszej połówki udało się....
Ciśnienie robocze 1.50, mapy po 150pkt i autko o niebo lepiej się zbiera, teraz trzeba wymienić reduktor ta jakiś 200hp+ i powinno być ladnie
To na razie tyle wypłodziłem, gdy uda się coś nowego zdziałać, napewno się pojawi tutaj
Pozdro
[ Dodano: 2011-12-03, 21:38 ]
Dziś wreszcie skompletowałem podgrzewane fotele Już nie będzie w tyłek zimno z rana
pozdrawiam
[ Dodano: 2011-10-30, 21:03 ]
no to mały modzik dzisiaj mianowicie rozwierciłem sobie dysze w Valtekach jak sie okazało po demontarzu, nie było wcale 2,7mm tylko 3,0, a rozwierciłem do oporu, wyszło 3,4mm
Na początku myślałem, że poszedłem po bandzie, bo wyregulować tego nie potrafiłem, gazem śmierdziało, wody z wydechu to w litrach, a obroty skakały od 0 do 2000, czasem zgasł.
Po kilku godzinkach walki, przy wsparciu mojej lepszej połówki udało się....
Ciśnienie robocze 1.50, mapy po 150pkt i autko o niebo lepiej się zbiera, teraz trzeba wymienić reduktor ta jakiś 200hp+ i powinno być ladnie
To na razie tyle wypłodziłem, gdy uda się coś nowego zdziałać, napewno się pojawi tutaj
Pozdro
[ Dodano: 2011-12-03, 21:38 ]
Dziś wreszcie skompletowałem podgrzewane fotele Już nie będzie w tyłek zimno z rana
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No, niestety fundusz nie pozwolił w tym roku zrobić stylistyki, a miałem zamiar nakręcić filmik prezentacyjny
Ale prace zmieniam właśnie, myślę że sytuacja się ustabilizuje i zacznę płodzić konkretnie przy primerce
Taaak wydech gada zniewalająco
Ale prace zmieniam właśnie, myślę że sytuacja się ustabilizuje i zacznę płodzić konkretnie przy primerce
Taaak wydech gada zniewalająco
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Dawno nie było aktualizacji żadnej, przyznam szczerze, że brakowało funduszu No ale są nowe fruty
Na razie dodam foty poglądowe bo nie mam czym swoich zrobić
Jako, że mój reduktor do LPG SCORPION ST do 270KM, raz, że nie wiedzieć czemu nie dawał rady (ale opinie ma gówniane i tak ) to zakupiłem przyszłościowo już KME GOLD do 360KM
Drugim zakupem jest zestaw poli do górnych wahaczy, ja poszedłem po bandzie i zamówiłem żółte
Kolejny zakup to nowy stożek, bo mój pordzewiał strasznie i boję się, żeby fragmenty siatki się dalej nie przemieszczały
Tutaj poszedłem w eksperymenty i zakupiłem amerykańską podróbkę BLITZ'a, za oceanem ma pozytywne opinie m.in. w Miśkach Eclipse GSX, oraz co mnie przekonało w 200SX.
Przyznam szczerze, że myślałem, że jest mniejszy a jest tak wielki, że nie wiem jak go upchnę pod maską, w najgorszym wypadku wywale aku do bagażnika
Przymierzam się też do obniżenia GT i poprawy stylistycznej wnętrza, ponieważ teraz mam boczki przód, tył z różnych aut za sprawą przekładki foteli z anglika, ale o tym później Jak poskładam swoje frutki do kupy na aucie to postaram się naskrobać jakieś fotencje
EDIT:
Poliuretany zamontowane, jest sztywniej, ale znacznie pewniej
Reduktor zamontowany, wstępne próby wykazują spory potencjał GOLD'a, brak spadków ciśnienia przy porządnym bucie
Pozdrooo
Na razie dodam foty poglądowe bo nie mam czym swoich zrobić
Jako, że mój reduktor do LPG SCORPION ST do 270KM, raz, że nie wiedzieć czemu nie dawał rady (ale opinie ma gówniane i tak ) to zakupiłem przyszłościowo już KME GOLD do 360KM
Drugim zakupem jest zestaw poli do górnych wahaczy, ja poszedłem po bandzie i zamówiłem żółte
Kolejny zakup to nowy stożek, bo mój pordzewiał strasznie i boję się, żeby fragmenty siatki się dalej nie przemieszczały
Tutaj poszedłem w eksperymenty i zakupiłem amerykańską podróbkę BLITZ'a, za oceanem ma pozytywne opinie m.in. w Miśkach Eclipse GSX, oraz co mnie przekonało w 200SX.
Przyznam szczerze, że myślałem, że jest mniejszy a jest tak wielki, że nie wiem jak go upchnę pod maską, w najgorszym wypadku wywale aku do bagażnika
Przymierzam się też do obniżenia GT i poprawy stylistycznej wnętrza, ponieważ teraz mam boczki przód, tył z różnych aut za sprawą przekładki foteli z anglika, ale o tym później Jak poskładam swoje frutki do kupy na aucie to postaram się naskrobać jakieś fotencje
EDIT:
Poliuretany zamontowane, jest sztywniej, ale znacznie pewniej
Reduktor zamontowany, wstępne próby wykazują spory potencjał GOLD'a, brak spadków ciśnienia przy porządnym bucie
Pozdrooo
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No niestety plany, o których wspominałem szlag trafił z momentem jak wjechałem w kałużę i GT zaciągnęło wody do płuc Początkowo myślałem, że nie będzie wielkich strat, bo szlag trafił bendix rozrusznika i nie dało się zakręcić, ale gdy nie dało rady obrócić wałem.......zaczęło się....
Wszystkie plany odeszły na bok, trzeba było znaleźć odpowiednie miejsce i prace czas zacząć. Najpierw podbudowaliśmy Primerę, wyjęliśmy półoś, skrzynie, podwiesiliśmy silnik i zaczęliśmy rozbierać dół.
Po kilku piwach, przyczyna ujawniła się sama...
Nie było sensu użalać się nad sobą, plany jeszcze bardziej się oddaliły, a silnik sukcesywnie wydostawał się na zewnątrz.
Głowica, która przy okazji doczeka się czyszczenia i wymiany uszczelniaczy:
Porządek musi być
Blok wyjęty i pojechał do honowania, bo wymieniam pierścienie.
Przy okazji wyjęcia skrzyni rozebrałem ją
I znalazłem przyczynę wypadającej piątki
A dzięki uprzejmości kolegi Czajnika zlikwidowałem tą usterkę, skrzynie poskładałem a 4l oleju czeka na zalanie.
Przy okazji stare popękane poduszki
Zregenerowałem, dobrze znanym patentem z klejem do szyb, ja użyłem BOLL'a
Kolektor ssący na wierzchu, to też musiałem coś pokombinować
Mały porting
Polerowanko
I mała modyfikacja przepustnicy
Wciąż czymś się bawię, czyszczę, regeneruję, w miedzy czasie doszło parę części, gdyby nie to, że ciężko o pierścienie to już bym składał GT, ale musi poczekać parę dni.
Na razie doszło:
1.Uszczelka głowicy Erling
2.Uszczelka dekla zaworów Erling
3.Panweki główne L.L.E
4.Panewki korbowodowe TDC
5.Uszczelka kolektora wydechowego
6.Komplet uszczelniaczy zaworów, jakieś JAPAN
7.Olej GULF Max Plus 15W-40 na pierwsze zalanie z filtrem BluePrint
8.Olej Motul 15W50 docelowy z filtrem Mann
9.Olej do skrzyni Gulf Gear EP 80W90 GL-4
10.Komplet zimmeringów wału i skrzyni
11.Komplet świec NGK BKR6EY
Temacik uzupełnię jak znów coś konkretniej podziałam, a tym czasem zapraszam do lektury i przestrzegam przed destrukcyjną mocą wody
Wszystkie plany odeszły na bok, trzeba było znaleźć odpowiednie miejsce i prace czas zacząć. Najpierw podbudowaliśmy Primerę, wyjęliśmy półoś, skrzynie, podwiesiliśmy silnik i zaczęliśmy rozbierać dół.
Po kilku piwach, przyczyna ujawniła się sama...
Nie było sensu użalać się nad sobą, plany jeszcze bardziej się oddaliły, a silnik sukcesywnie wydostawał się na zewnątrz.
Głowica, która przy okazji doczeka się czyszczenia i wymiany uszczelniaczy:
Porządek musi być
Blok wyjęty i pojechał do honowania, bo wymieniam pierścienie.
Przy okazji wyjęcia skrzyni rozebrałem ją
I znalazłem przyczynę wypadającej piątki
A dzięki uprzejmości kolegi Czajnika zlikwidowałem tą usterkę, skrzynie poskładałem a 4l oleju czeka na zalanie.
Przy okazji stare popękane poduszki
Zregenerowałem, dobrze znanym patentem z klejem do szyb, ja użyłem BOLL'a
Kolektor ssący na wierzchu, to też musiałem coś pokombinować
Mały porting
Polerowanko
I mała modyfikacja przepustnicy
Wciąż czymś się bawię, czyszczę, regeneruję, w miedzy czasie doszło parę części, gdyby nie to, że ciężko o pierścienie to już bym składał GT, ale musi poczekać parę dni.
Na razie doszło:
1.Uszczelka głowicy Erling
2.Uszczelka dekla zaworów Erling
3.Panweki główne L.L.E
4.Panewki korbowodowe TDC
5.Uszczelka kolektora wydechowego
6.Komplet uszczelniaczy zaworów, jakieś JAPAN
7.Olej GULF Max Plus 15W-40 na pierwsze zalanie z filtrem BluePrint
8.Olej Motul 15W50 docelowy z filtrem Mann
9.Olej do skrzyni Gulf Gear EP 80W90 GL-4
10.Komplet zimmeringów wału i skrzyni
11.Komplet świec NGK BKR6EY
Temacik uzupełnię jak znów coś konkretniej podziałam, a tym czasem zapraszam do lektury i przestrzegam przed destrukcyjną mocą wody
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Jaką modyfikację zrobiłeś w tej przepustnicy? Bo u mnie na standardzie się tak szeroko otwiera.
Filtr BluePrint nie był zbyt dobrym wyborem. Miałem takie coś u siebie i mi wciągnęło wewnętrzną uszczelkę.
Filtr BluePrint nie był zbyt dobrym wyborem. Miałem takie coś u siebie i mi wciągnęło wewnętrzną uszczelkę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Przepustnica w GT nie otwiera sie do końca, trzeba troszke ogranicznik podszlifować, i podpiłowałem ośkę i skróciłem śrubki. Zaś filtr jest tylko na pierwsze 500km docierania potem idzie Mann
ulisses, co rozumiesz popraw Są one 2cm za wtryskiwaczami benzyny i nie mam jak ich przenieść bez wymiany kolektora
ulisses, co rozumiesz popraw Są one 2cm za wtryskiwaczami benzyny i nie mam jak ich przenieść bez wymiany kolektora
Ostatnio zmieniony 2013-07-23, 14:20 przez Arias, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
odpuść Motula , zalej lepiej Valvoline , mam znajomego w hurtowni olejów, i sam stwierdził że aby trafić na oryginał Motula to jakieś 10% szans, przeważnie trafia się jakieś po prostu badziewie..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989, Biorę w hurtowni, hologramy są, banderola jest, no i pachnie jak Motul bo ten olej naprawdę pachnie A olej już kupiłem, od 2 lat jak mam GT to biorę Motula z tej hurtowni i jestem przekonany, że jest to oryginał
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Motula zaczęli podrabiać na potęgę, tak samo jak i Mobila w 4L baniakach.
Oleje, które (moim zdaniem) warto zalać:
Liqui Moly;
Millers;
Texaco;
Quaker State;
Royal Purple;
Gulf;
Petronas;
Ravenol;
Ogólnie te oleje, które nie są popularne w Polsce, bądź bardzo mało znane.
Oleje, które (moim zdaniem) warto zalać:
Liqui Moly;
Millers;
Texaco;
Quaker State;
Royal Purple;
Gulf;
Petronas;
Ravenol;
Ogólnie te oleje, które nie są popularne w Polsce, bądź bardzo mało znane.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_