Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Intercooler a doladowanie

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Intercooler a doladowanie

Post autor: bonzo » 2010-12-31, 14:56

Jak w temacie jak ma sie jedno do drugiego po zmianie IC na większy ?
Po wymianie w gti-r zauważyłem spadek
Ostatnio zmieniony 2010-12-31, 17:51 przez bonzo, łącznie zmieniany 1 raz.
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-12-31, 17:46

Hmm może masz gdzieś nieszczelność, zresztą teraz w zimę to i ten mniejszy dał rade wychłodzić powietrze :)
Jak wiadomo teoretycznie im zimniejsze powietrze tym lepsze osiągi :)
Może jak IC jest duży to powoduje opóźnienie działania sprężarki ponieważ musi się on najpierw "napełnić"
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-01-01, 01:26

Zwieksza sie pojemnośc dolotu, wiec turbo pozniej wstaje

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-01-01, 12:08

Czyli podniesienie doładowania powinno pomóc
Przed montażem było 14 psi teraz dochodzi do 12 i to przy max obrotach
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-01, 17:39

W saabach np. po zmianie IC boost rośnie bowiem zmniejszają się opory przepływu, lag także się zmniejsza...

Może gdzieś masz nieszczelność ?
Auto nie dymi na czarno jak wciskasz do deski, turbina nie zaczęła świszczeć ?

Jak wszystko jest okey to możesz MBC podnieść boost, w GTI-R do 1,3 bara nie trzeba nic stroić nic kombinować (1,3bara to okolica 18-19PSi)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-01-01, 17:56

Czy jest nieszczelność trudno powiedzieć, raczej nie wszystko starannie skręcałem
Czy dymi :-? nie zwróciłem uwagi turbina nie świszczy
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”