Jak w temacie jak ma sie jedno do drugiego po zmianie IC na większy ?
Po wymianie w gti-r zauważyłem spadek
Intercooler a doladowanie
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Intercooler a doladowanie
Ostatnio zmieniony 2010-12-31, 17:51 przez bonzo, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmm może masz gdzieś nieszczelność, zresztą teraz w zimę to i ten mniejszy dał rade wychłodzić powietrze 
Jak wiadomo teoretycznie im zimniejsze powietrze tym lepsze osiągi
Może jak IC jest duży to powoduje opóźnienie działania sprężarki ponieważ musi się on najpierw "napełnić"

Jak wiadomo teoretycznie im zimniejsze powietrze tym lepsze osiągi

Może jak IC jest duży to powoduje opóźnienie działania sprężarki ponieważ musi się on najpierw "napełnić"
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W saabach np. po zmianie IC boost rośnie bowiem zmniejszają się opory przepływu, lag także się zmniejsza...
Może gdzieś masz nieszczelność ?
Auto nie dymi na czarno jak wciskasz do deski, turbina nie zaczęła świszczeć ?
Jak wszystko jest okey to możesz MBC podnieść boost, w GTI-R do 1,3 bara nie trzeba nic stroić nic kombinować (1,3bara to okolica 18-19PSi)
Może gdzieś masz nieszczelność ?
Auto nie dymi na czarno jak wciskasz do deski, turbina nie zaczęła świszczeć ?
Jak wszystko jest okey to możesz MBC podnieść boost, w GTI-R do 1,3 bara nie trzeba nic stroić nic kombinować (1,3bara to okolica 18-19PSi)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM