Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Problem z dmuchawą

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
LISIDŁO
fanatyk nissana
Posty: 282
Rejestracja: 2009-12-10, 15:54
Lokalizacja: Poznań/Promnice

[P10/WP10] Problem z dmuchawą

Post autor: LISIDŁO » 2010-12-14, 17:52

Cześć. Mam mały problem. Dmuchawa ma 4 tryby od małego do największego.
Wczoraj działały wszystkie, jak zawsze zresztą. Dziś rano odpalam autko i nie działa 1 tryb
2,3 i 4 chodzą bez zarzutu. Nadmienię jeszcze, że 1 używałem prawie zawsze, cicha i dawała dużo ciepłego powietrza. Teraz nic, jedyne co zauważyłem to gdy włączę tryb to obroty wzrastają trochę jak zawsze, ale dmuchawa nie załącza się.
Co jest z tym grane?
Rezystor padł?-zapewne wtenczas nie chodziło by nic...
Każdy z trybów jest na innym zwoju?->zwój poszedł?
Proszę o pomoc, z góry dzięki.
Tanie części do aut - dzwoń nr 600 584 326 hasło Nissan - Wielkopolska

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-12-14, 20:32

Przy padniętym rezystorze może być też i taka sytuacja że nie działa tylko pierwszy bieg.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
LISIDŁO
fanatyk nissana
Posty: 282
Rejestracja: 2009-12-10, 15:54
Lokalizacja: Poznań/Promnice

Post autor: LISIDŁO » 2010-12-14, 20:48

mam nadzieje jednak,że to tylko jakiś zwój albo przełączni, bo nowy oryginalny rezystor ok 120 zł w internecie kosztuje :-/ na szczęście używka ok 50zł :-P jutro daję autko znajomemu elektrykowi, ciekawe czy poradzi sobie z misją NISSAN

więcej porad mile widziane...
Tanie części do aut - dzwoń nr 600 584 326 hasło Nissan - Wielkopolska

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-12-14, 22:58

Zależy jaka jest płytka oporowa. Są dwa rodzaje , gdzie może występować jeden albo dwa rezystory na płytce. Tam gdzie są dwa to może się zdarzyć , że nie będzie chodził pierwszy bieg , bo padnie tylko jeden rezystor.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
LISIDŁO
fanatyk nissana
Posty: 282
Rejestracja: 2009-12-10, 15:54
Lokalizacja: Poznań/Promnice

Post autor: LISIDŁO » 2010-12-24, 11:38

REZYSTOR BYŁ JEDEN, OKAZAŁO SIĘ ŻE TRZEBA BYŁO POGRZEBAĆ COŚ Z PIERWSZĄ ŚCIEŻKĄ-PIERWSZY TRYB (SĄ 4 ŚCIEŻKI). TERAZ WSZYSTKO DZIAŁA BEZ ZARZUTÓW.
Tanie części do aut - dzwoń nr 600 584 326 hasło Nissan - Wielkopolska

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”