Cześć. Mam mały problem. Dmuchawa ma 4 tryby od małego do największego.
Wczoraj działały wszystkie, jak zawsze zresztą. Dziś rano odpalam autko i nie działa 1 tryb
2,3 i 4 chodzą bez zarzutu. Nadmienię jeszcze, że 1 używałem prawie zawsze, cicha i dawała dużo ciepłego powietrza. Teraz nic, jedyne co zauważyłem to gdy włączę tryb to obroty wzrastają trochę jak zawsze, ale dmuchawa nie załącza się.
Co jest z tym grane?
Rezystor padł?-zapewne wtenczas nie chodziło by nic...
Każdy z trybów jest na innym zwoju?->zwój poszedł?
Proszę o pomoc, z góry dzięki.
[P10/WP10] Problem z dmuchawą
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Problem z dmuchawą
Tanie części do aut - dzwoń nr 600 584 326 hasło Nissan - Wielkopolska
mam nadzieje jednak,że to tylko jakiś zwój albo przełączni, bo nowy oryginalny rezystor ok 120 zł w internecie kosztuje
na szczęście używka ok 50zł
jutro daję autko znajomemu elektrykowi, ciekawe czy poradzi sobie z misją NISSAN
więcej porad mile widziane...


więcej porad mile widziane...
Tanie części do aut - dzwoń nr 600 584 326 hasło Nissan - Wielkopolska
Zależy jaka jest płytka oporowa. Są dwa rodzaje , gdzie może występować jeden albo dwa rezystory na płytce. Tam gdzie są dwa to może się zdarzyć , że nie będzie chodził pierwszy bieg , bo padnie tylko jeden rezystor.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej

Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie