[ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
delus8307  generalnie auto już śmiga, co do wyrobienia się z projektem tak jak planuję... to obstawiam wiosnę, teraz nie mam za bardzo czasu ani $$$ a po głowie chodzi mi jeszcze parę rzeczy do zrobienia  
 na spota pewnie pojadę z Mishi
Kwietas zakładam że poprawa jest ale nie mam jeszcze dopracowanej mapy paliwa i za mało km zrobiłem na tym silniku przed modami aby odczuć różnicę.
Ceny Tobie teraz nie podam, miałem to zrobione po przyjacielsku, spytam się za ile zrobi to dam Ci znać.
[ Dodano: 2014-11-22, 19:35 ]
Sprzęgło dzisiaj wymieniłem i w końcu lepi jak należy, przy okazji wpadła nowa osłona przegubu zewnętrznego
			
									
									Kwietas zakładam że poprawa jest ale nie mam jeszcze dopracowanej mapy paliwa i za mało km zrobiłem na tym silniku przed modami aby odczuć różnicę.
Ceny Tobie teraz nie podam, miałem to zrobione po przyjacielsku, spytam się za ile zrobi to dam Ci znać.
[ Dodano: 2014-11-22, 19:35 ]
Sprzęgło dzisiaj wymieniłem i w końcu lepi jak należy, przy okazji wpadła nowa osłona przegubu zewnętrznego
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						Mishi, nareszcie wiem jak auto przyspiesza, sprzęgło lepi rewelacyjnie 
ps, dzięki za dzisiejszego mini spota
			
									
									ps, dzięki za dzisiejszego mini spota
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						Wolfshade, widzę magnetyzer powietrza 
 No i podłączam się do pytania Mishiego, czy jest jakaś różnica?
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- 
				primeraP10
 - fanatyk nissana
 - Posty: 723
 - Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
 - Lokalizacja: Pabianice
 
Hej!
Porównując ze starymi świeczkami z którymi kupiłem ten silnik to pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, odpala dosłownie na dotyk, kultura pracy jakby lepsza.
janusz, Ty się wszystkiego dopatrzysz
 magnetyzer mam już z 10 lat, dostałem go kiedyś w prezencie do poprzedniego auta, od razu mówię - czy coś daje to nie wiem, ale jak już jest to go nie wyrzucę 
 
[ Dodano: 2015-01-16, 13:08 ]
W końcu przyszedł kres na mój stary akumulator, a zwlekałem z tym naprawdę długo.
Z braku wystarczającej ilości miejsca na stożek z osłoną postanowiłem kupić aku w mniejszej skrzynce, dzięki temu zaoszczędziłem ok. 4cm. Wybór padł na BOSCH SILVER S5 54ah 530a. Do końca nie jestem przekonany czy to będzie strzał w dziesiątkę, czy też kolano, czas pokaże
 
[ Dodano: 2015-01-25, 12:00 ]
Taki mały plan na przyszłość, cierpliwie sobie poczekają
 

oraz zmiana wiosną na det3 i podniesienie odcinki metodą FI, dzięki temu obejdzie się bez zmiany kwarcu w ecu...

Niestety w najbliższym czasie muszę zabrać się za rozrusznik, który staje się coraz bardziej kapryśny
			
									
									Porównując ze starymi świeczkami z którymi kupiłem ten silnik to pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, odpala dosłownie na dotyk, kultura pracy jakby lepsza.
janusz, Ty się wszystkiego dopatrzysz
[ Dodano: 2015-01-16, 13:08 ]
W końcu przyszedł kres na mój stary akumulator, a zwlekałem z tym naprawdę długo.
Z braku wystarczającej ilości miejsca na stożek z osłoną postanowiłem kupić aku w mniejszej skrzynce, dzięki temu zaoszczędziłem ok. 4cm. Wybór padł na BOSCH SILVER S5 54ah 530a. Do końca nie jestem przekonany czy to będzie strzał w dziesiątkę, czy też kolano, czas pokaże
 [ Dodano: 2015-01-25, 12:00 ]
Taki mały plan na przyszłość, cierpliwie sobie poczekają

oraz zmiana wiosną na det3 i podniesienie odcinki metodą FI, dzięki temu obejdzie się bez zmiany kwarcu w ecu...

Niestety w najbliższym czasie muszę zabrać się za rozrusznik, który staje się coraz bardziej kapryśny
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						- radziejwwl
 - fanatyk nissana
 - Posty: 1593
 - Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
 - Lokalizacja: Wołomin
 
Aku do bagiery , zaciski w kolor i adaptery na  320 
 , a det 3 tez sobie musze sprawic bo 2 to jednak mało 
			
									
									viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 
						nismo46,  z heblami to się do Ciebie jeszcze uśmiechnę na PW 
radziejwwl, przeniesienie aku u mnie odpada - generalnie mam tam wygospodarowane miejsce na instalacje i skrzynie z wzmacniaczem, a muszę mieć jeszcze gdzie zakupy wkładać jak z żonką jadę, w końcu to auto rodzinne jest
zaciski paluję pomalować na czarno + srebrny napis, ma być dyskretnie i ze smakiem, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy
			
													radziejwwl, przeniesienie aku u mnie odpada - generalnie mam tam wygospodarowane miejsce na instalacje i skrzynie z wzmacniaczem, a muszę mieć jeszcze gdzie zakupy wkładać jak z żonką jadę, w końcu to auto rodzinne jest
zaciski paluję pomalować na czarno + srebrny napis, ma być dyskretnie i ze smakiem, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy
					Ostatnio zmieniony 2015-01-25, 14:05 przez Wolfshade, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						- radziejwwl
 - fanatyk nissana
 - Posty: 1593
 - Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
 - Lokalizacja: Wołomin
 
Wolfshade, jak masz jakie kolwiek pytania co do hamulcow to wal , przerobilem juz je w kazda strone 
			
									
									viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 
						radziejwwl,  pytania to ja będę miał, bo z tego tematu jeszcze lekcji nie odrobiłem 
			
									
									Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						- radziejwwl
 - fanatyk nissana
 - Posty: 1593
 - Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
 - Lokalizacja: Wołomin
 
W wolnym czasie pociągnąłem instalację z selenoidów do kabiny i podłączyłem diodę, teraz mam wskaźnik ekonomicznej jazdy 
 a przy okazji pewność, że ecu działa jak należy 
poniżej krótki filmik :
http://youtu.be/fUZreDrP5oQ
			
									
									poniżej krótki filmik :
http://youtu.be/fUZreDrP5oQ
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						vixo, wolałem mieć pewność, że idzie prąd do selenoidów
			
									
									Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						Miałem set na tarczy 30mm grubości,jak w S14 powinno być na klocku Ferodo Premier i płynie Ferodo DOT4,powiem szczerze że nie byłem w 100% zadowolony,uważam że trzeba było pompę wydajniejszą do tego zapodać i by była pełnia szczęścia...no ale już po temacie.Wolfshade pisze:Taki mały plan na przyszłość, cierpliwie sobie poczekają
Co kombinujesz wstawić do tego?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> 
						vixo, jasne że idzie akustycznie wyhaczyć, ale ja jestem z tych ludzi co lubią też widzieć 
 
[ Dodano: 2015-01-26, 19:14 ]
Rysiu83, planuję dać też tarcze 30mm z s14 i do tego jakieś dobre klocki, płyn hamulcowy ferrodo Dot4 mam cały czas i zmieniam co roku, co do pompy to zobaczę jak to u mnie wyjdzie po zmianie, jeśli będzie coś nie stykało to pewnie pomyślę nad wydajniejszą, ale czas pokaże co z tego wyjdzie...
			
									
									[ Dodano: 2015-01-26, 19:14 ]
Rysiu83, planuję dać też tarcze 30mm z s14 i do tego jakieś dobre klocki, płyn hamulcowy ferrodo Dot4 mam cały czas i zmieniam co roku, co do pompy to zobaczę jak to u mnie wyjdzie po zmianie, jeśli będzie coś nie stykało to pewnie pomyślę nad wydajniejszą, ale czas pokaże co z tego wyjdzie...
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						ja to nie wiem, mam VVL , latam na secie ori GT tyle że wsio nowe zregenerowane na tip top i nie narzekam 
 gdzie mazurskie drogi wymagają nie raz ostrego hamowania przed zakrętami 
			
									
									viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3   "Kiedyś będę piękna"
						Spoko, na bank zdam relację jakie będą moje odczucia w porównaniu z zadbaną serią (co roku rozkręcam i czyszczę)
			
									
									Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						- 
				primeraP10
 - fanatyk nissana
 - Posty: 723
 - Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
 - Lokalizacja: Pabianice
 
