SILNIK: Był SR20DE potem został zeswapowany SR16VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające,wał i korby z primery p11 2.0, przestawiony rozrząd by coobcio ,uszczelka pod głowe na zamówienie,pompa paliwa od maximy 3.0
UKLAD DOLOTOWY: Przepływka w rórze fi80, filtr simota PLANY:odizolowanie filtra w airboxie,moze eksperymenty z dlugoscia dolotu
UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC PLANY:ogarniecie uszczelnien,dopasowanie połączen
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III, zmienne fazy odpalane przy 4300obr.min PLANY: rev limiter 8400,
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze PLANY: skrzynia P11 GT z krótszą przekładnią główną może lekkie koło
ZAWIESZENIE:tył amortyzatory KYB GR2 + obniżające sprężyny H&R(czerwone) ,łaczniki stabilizatorów z p10gt ,przód wklady BILSTEIN b8 w customowej ladze,rozwiercone fasolki do negatywu,sprężyny MTS-TECHNIC raczej niskie

UKLAD HAMULCOWY: Przód tarcze seria trw +EBC GREENSTUFF,usuniete oslony tarcz, tył speedmax nacinane

KOŁA: Felgi pancerne 7j 15'' et 25 od bmw e30 z rostoczonym otworem centralnym,oponki TOYO T1R 195/50/15
CAR-AUDIO: cd aiva = 16ki z citroena c5
Cała mechanika ogarnięta oczywiscie w Coobcio Garage

Moc 207KM max moment obrotowy 211Nm lub 195KM i 218NM w zależności od założonego kolektora.
Auto odkupiłem od kolegi bo przywiazałem sie do niego w czasie ponad rocznych perypeti i zal by było jak by poszedł do obcych...Jest to swojego rodzaju kundelek w którym sa graty m.in z mojej bmki,Coobcia bandziora,zawias tyl od Yarkowozu a smiechowe przednie kolumny pamietaja jeszcze pewnie Kiviego sunnego z gurskich...



niedzielny lublin





wykresik

odswieżone chamulce

bile vs kyb:)

nowa guma

45ta sekunda jest moja

http://www.youtube.com/watch?v=EZmLul3FQ64