dualowiec1111, która steruje trzecią górną przepustnicą i zwie się to elektryczne ssanie

które na dodatek psuje się (najczęściej zacina) w każdym jednym gaźniku. Można to oczywiście samemu przeczyścić i posmarować oraz wyregulować. Im cieplejszy silnik tym bardziej się uchyla i dostaje więcej powietrza.
p.s. zapomniałem we wcześniejszym poście napisać. Ja jeżdżę bez iglicy i sprężynki w elektrozaworze tym pod "bimetalową sprężynką"

i samochód po wyjęciu tego zaczął odpalać i wrócił bieg jałowy. Jedyny minus to że dopala pozostałości po zgaszeniu. Jest na to leniwy sposób, zaciągasz ręczny, wrzucasz 1 bieg delikatnie go dusisz i gasisz wciskając z powrotem sprzęgło
P.S.2. Fachowe pojęcie tego ustrojstwa to: "Automatyczne urządzenie rozruchowe"

Patrząc na stan techniczny oraz blacharski większości aut japońskich w naszym kraju powiem tylko jedno: Cholery nie powinny... A JEŻDŻĄ ! !