SILNIK: GA16DS->SR20DE-HighPort-> SR20DE+T (0,4 – 0,45 Bar)
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek K&N, IC IVECO, T25/T28 z rovera 620Ti
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy –custom rurowy do GTI-R`a, Downpipe własnej konstrukcji, 2.25” przelot, końcowy tłumik to środkowy z mondeo 2.0tdci + jakaś ozdobna końcówka
UKŁAD PALIWOWY: wtryski z SR20DET 370, Walbro 255
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia z P11, sprzęgło Exedy stage II
UKŁAD HAMULCOWY: Pompa mb-44, 270mm + zaciski czterotłoczkowe z 200 sx +konwersja na rozstaw 114,3 - ABS
ZAWIESZENIE: Seria z DS`a, obniżające sprężyny (tył progresywne) + stabilizator tył GTI, rozpórka: przód SABELT z N15, tył home made stage I.
OGUMIENIE: 195/50R15 ,Przód: Yokohama AVS Sport V102,Tył: Goodyear Eagle F1 – stosowane zamiennie w zależności od potrzeb.
ELEKTRONIKA: EcuMaster 2 – strojony na ulicy przez Coobcia.
WNĘTRZE: Fotele, kierownica, dźwignia ręcznego, zegary N14 GTI, deska flock, wskaźnik doładowania,EGT,ciśnienia oleju.
BODY: Zderzaki, progi, lotka nad szybę – PFEBA, lotka na klapę POSTERT,przyciemnione wszystkie kierunki, trzeci stop
AUDIO: brak
MOC/MOMENT: obecnie – 204,4 KM / 257,2 Nm
Plany 2011 - podniesienie doładowania do 0.7-0.8 bar:
twarde orurowanie do IC - gotowe
doprowadzenie zimnego powietrza do dolotu - gotowe
wtryski z s15 - nabyte
MBC - nabyte
strojenie - gotowe
zaciski 4-tłoczkowe - gotowe
powrót do wyjściowej pojemności z SR16VE N1 na pokładzie







Posumowanie 2011:
Doładowanie pozostało na poziomie 0.5 bar. Wykres na listopad 2011

Ponadto wpadły nowe felgi 15x7



