Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] bodka Sunny N14 GTi VVL projekt

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-23, 18:38

Jak zwykle proponuję jakieś komóry, pojechałbyś wreszcie kiedyś. :->
Ostatnio zmieniony 2010-08-23, 18:44 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-08-23, 18:38

Czyli jest dobrze, a w schabie ile KM jest????
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-23, 18:41

Za mało. Lekka buda czyni cuda :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-08-23, 18:41

Saab czeka jeszcze na małe korekty zapłonu które Coobcio ma miejmy nadzieję w niedalekiej przyszłości mu zafundować i wtedy trzeba będzie na rolki uderzyć żeby mieć jasność, no i trochę się jeszcze poprawi może po tym, na chwile obecną powinna być dwójka z przodu, niska ale chyba powinno być 200 złamane.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-23, 18:46

Świetnie, tylko musimy jeszcze 13-kę złamać w T i N/A :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-23, 20:52

xTomki się próbowały z Bodka Sunnym ??

Co do Saaba to bardzo czuła na temperaturę bestia, jak utrzymasz temperaturę w dolocie poniżej 40 stopni to przy pomiarze powinieneś mieć ciut ponad 200KM :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-08-23, 21:22

Coobcio pisze:
Co do Saaba to bardzo czuła na temperaturę bestia, jak utrzymasz temperaturę w dolocie poniżej 40 stopni to przy pomiarze powinieneś mieć ciut ponad 200KM :)
Akurat na cyferki jakiegoś strasznego parcia nie mam, jeździ mi się fajnie, na rolki z ciekawości napewno trzeba będzie uderzyć, ale najpierw będziemy musieli się spotkać jak znajdziesz czas i trochę zapłon pod LPG bardziej ustawić.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-08-24, 10:26

bodek dawaj dziś na cargo, dawno się nie ścigaliśmy :D

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-24, 10:45

Kenet pisze:bodek dawaj dziś na cargo, dawno się nie ścigaliśmy :D
Koniecznie nagrajcie jakieś filmiki z Cargo, jak byście latali :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-05, 18:27

Nie latali my ale mały update zrobię :)

Pokręciłem wałkami. Tak standardowo dla zabawy, nie na hamowni. Jeszcze nie widziałem tak dokręconych zębatek. Połamałem duży klucz 26... trzeba było grzać i wycinać co się da... ;) ale sumując mam teraz ponad 18 barów na garach. Już na serii było sporo bo średnio 17 barów.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2010-09-07, 22:35 ]
Polatane z gtechem. 2 osoby, dociążony bagar i wilgotna nawierzchnia 14,58s@1,4 i 6,5s do 100km/h.

Trzeba xTomków łapać :->

[ Dodano: 2010-09-12, 20:55 ]
wóz bez tylnej kanapy i koła zapasowego

Obrazek
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-12, 23:50

Zapier*ala ! :-D :-D :-D 8-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-13, 04:51

Aż przyjemnie popatrzeć na taki rezultat :-D :-D :-D Gratulacje!!
Zaproszenie do Lublina nadal aktualne ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-13, 06:54

xtomek no to spadłeś na 4 pozycje najszybszych Primer/sunnych :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-13, 07:26

bombel pisze:xtomek no to spadłeś na 4 pozycje najszybszych Primer/sunnych :)
Myślę, że ruda nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-13, 08:34

bombel pisze:xtomek no to spadłeś na 4 pozycje najszybszych Primer/sunnych :)
buuu a n15 nie uwzgledniacie ?? :P

dawac dawac na cwiare do lbn :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-13, 09:56

Nie ma co gadać kto jest szybszy, trzeba stanąć na drodze i sprawdzić :->

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-13, 21:52

Właśnie, pomiary pomiarami...

W weekend kiedy będą zawody wyjeżdżam. Ale jak Tomki pojadą a później złapiemy się na streecie to będzie jakieś rozeznanie.

[ Dodano: 2010-09-13, 22:54 ]
prtp'06, dopisz się do tematu 1/4 to uaktualnię
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-15, 17:13

Bodek dawaj 19ego w niedziele do Ułęży na zakręty! Ja lece na 99% ;-)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-16, 23:49

no to już znasz moją odpowiedź :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-16, 23:56

;-)

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-09-17, 07:41

bodek pisze:Połamałem duży klucz 26...
Nieźle, masz wprawę w łamaniu kluczy :D
DDC-Performance

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-29, 18:52

Panowie i Panie powoli myślę o sprzedaży auta. Z rzeczy które zostały przy nim do zrobienia to delikatna kosmetyka nadwozia. Kilka zaprawek i zabezpieczenie podwozia sprawi, że auto pojeździ jeszcze dobre kilka latek. Zrobię to przed zimą. Na temacie się znam bo robiliśmy spody w nie jednej terenówce.

Rozmawiam tylko z poważnymi ludźmi i nie dyskutuję o cenie na forum :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-09-29, 19:15

:-o
bodek pisze:Panowie i Panie powoli myślę o sprzedaży auta.
chyba Cie cycki swędzą :mrgreen:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-29, 19:23

Spoko, luz jak się znajdzie konkretna osoba to aż takiego żalu nie będzie. Projektów w głowie jest kilka ale głównym powodem są raczej finanse...
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-29, 19:26

Czy raczej odgruzowanie auta na S?? :D

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-29, 19:37

Sentra z DETem była by świetna ale jak bym w coś szedł to pewnie w rwd a jak mnie powali do końca to spróbuję czegoś w teren. Powód decyzji jest niestety inny ale z czasem coś się wymyśli :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-29, 19:40

A może zamianka na silniki przed sprzedażą?? :D

p.s. Sorry za OT :D

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-09-29, 19:43

bombel pisze:A może zamianka na silniki przed sprzedażą?? :D

p.s. Sorry za OT :D
a Ty już na drapane liczysz ;-)
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-02, 06:14

Zależy komu i do czego słoneczko ma służyć. Na zmarnowanie projektu szkoda by było, :-> jak nie wiem co.
p.s.
Po wczorajszej bieganinie na C chyba odpuścisz Sunniakowi.... zapierdala, a nie jeździ :evil:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-01, 22:20

Czas odświeżyć kotleta bo ogarniania auta ciąg dalszy.

Chwilę po tym jak napisałem, że liczę się ze sprzedażą Sunny zrobił psikusa i wywalił uszczelkę pod łbem. Buzowało trochę do zbiorniczka więc temat był prawie jasny. Podejrzana sprawa.. Mimo wszystko nie odpuściłem mu i spota z xTomkami zaliczył :-)

Po spocie dałem mu odpocząć i wziąłem się za konserwację podłogi. Metoda: oczyszczanie z rdzy (dziur nie było ale gdzieniegdzie nalot rudej już był), spryskanie wszystkiego RC900, podkład, baran/guma, wax w progi. Kilka fotek:

Obrazek
nad osłonami wydechu oryginalnie jest tylko lakier, kilka wykwitów było więc pojechałem co całości

Obrazek
miejsce gdzie zawsze jest korozja.. na szczęście niewiele i bez dziur :-)

Obrazek
ranty progów to też słaby punkt, zdarte i pojechane po całości

Obrazek
tych elementów w schrupiałych Sunnych zazwyczaj nie ma. Tu na szczęście miały się nieźle.

Obrazek
podłoga bagażnika wyglądała ok

Obrazek
prawie ogarnięta podłoga

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tylne nadkola były w naprawdę dobrym stanie. Zero dziur, brak głębokiej rdzy. Szczotka, Dinitrol, podkład i guma z pistoletu. Niestety przyszła mi guma szara więc przypruszyłem jeszcze białym barankiem bitumicznym.

Obrazek
Temat którym działałem. Parę stówek poszło ale w dobrą stronę!

Ogólnie tragedii nie było, można powiedzieć, że jak na Sunny to było zdrowo. Któryś z poprzednich właścicieli zajął się zabezpieczeniem podwozia ponad fabrykę i pewnie stąd brak większej rdzy. Robota zajęła mi 4 dni (preparaty muszą schnąć co najmniej dobę przed nałożeniem kolejnego).

Następnym etapem było ogarnięcie uszczelki. Pierwszy pomiar kompresji nowego silnika zrobiłem po przestawieniu wałków. Wyszło bardzo dużo i uszczelka elringa mogła klęknąć. Poszukiwanie nowej uszczelki zakończyło się na Gimnazjalnej. Dorobiłem uszczelkę odprężającą trójwarstwową. Do kompletu doszły nowe śruby. Elringi... mam nadzieję, że ich nie pożałuję.

Obrazek
oczyszczony błok

Obrazek
głowica w trakcie czyszczenia. prosta, wżerów nie znalazłem, długo nie jeździła więc nie zdejmowałem z niej mięsa.

Obrazek
nówka sztuka, ponoć ma wydać

Obrazek

Uszczela jest konkretnie grubsza. Różnica po dociśnięciu powinna być w okolicach 0,7mm. Z tego co wymierzyłem super niedokładną suwmiarką to z łba zostało ściągnięte ok. 0,5mm. Dodając tłoki doprężające powinno wyjść coś w okolicach seryjnego SR20VE. Pomiar kompresji zaraz po złożeniu silnika wydał średnio minus 2-2,5bara przyrostu ;-) Jak się wszystko zapieczenie i docisnę łeb, powinno być w okolicach 16-17barów na garach. Na plus jest to, że całkowicie znikło spalanie stukowe. Zapłon mam dowalony, na ecumasterze wyzerowane i zero stuku. Spadku mocy raczej nie zauważyłem ale i nie pałowałem jeszcze maszyny.

Na chwilę obecną tyle :-)
Ostatnio zmieniony 2010-11-01, 22:56 przez bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”