Prawie 1 bar doładowania 400Nm już o włos a przy daniu gazu do deski na 1 biegu nawet nie pisną
[ Almera] Almera N15 '98 GTI by GTI-R SR20DET 311 KM / 365 N
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
No niesamowite są to opony bez kitu 
Prawie 1 bar doładowania 400Nm już o włos a przy daniu gazu do deski na 1 biegu nawet nie pisną
			
									
									Prawie 1 bar doładowania 400Nm już o włos a przy daniu gazu do deski na 1 biegu nawet nie pisną
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Cobcioo dojechalem dojechalem, musimy poprawic mapke jeszcze, wydaje mi sie ze go w pewnym momencie zalewa, auto podaje, przemily przelot przez Warszawe w towarzystwie Subaru STi na powrocie 
 wez te wtryski Czarkowe ze soba 
XTomek jak chcesz to moge podpytac o cene G-force'ow, z odbiorem w weekend w Lbn
			
									
									
						XTomek jak chcesz to moge podpytac o cene G-force'ow, z odbiorem w weekend w Lbn
Pelna kontrola, szczegolnie w ciasnych i szybkich zakretachPumaRST pisze:widze że trakcja na tych oponach jest, ale ciekawe jak na zakrętach sie trzymają.
Opona G-Force Profiler jest namiastka opon ktore BFGoodrich dostarcza do WRC czy IRC moze dlatego sa takie dobre
NadiR nigdy nie liczylem dokladnie tzn metoda tankowania, moge przyblizyc po odczuciu, w trasie bez szalenstw czyli 100-120 km/h ok 10 litrow, wczoraj wracajac z Warszawy lecac tak 180-200 km/h non stop spalil ok 15 litrow, na miescie przy spokojnej jezdzie ok 12-14 litrow przy katowaniu spokojnie 18-20 litrow, oczywiscie PB98
Wiem, miałemprtp'06 pisze:
Opona G-Force Profiler jest namiastka opon ktore BFGoodrich dostarcza do WRC czy IRC moze dlatego sa takie dobre
No to tak względnie Tobie powiemprtp'06 pisze:
NadiR nigdy nie liczylem dokladnie tzn metoda tankowania, moge przyblizyc po odczuciu, w trasie bez szalenstw czyli 100-120 km/h ok 10 litrow, wczoraj wracajac z Warszawy lecac tak 180-200 km/h non stop spalil ok 15 litrow, na miescie przy spokojnej jezdzie ok 12-14 litrow przy katowaniu spokojnie 18-20 litrow, oczywiscie PB98
Marzy mi się takie coś pod maską
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Jeszcze jakiegoś wulkanizatora niedzielnego trzeba xTomką ogarnąć...
Ps. wtryski zaraz spakuję
			
									
									Ps. wtryski zaraz spakuję
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Ale z cienkimi górami czy trzeba będzie modyfikować listwę jak w przypadku tych z EVO  
 
			
									
									WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
prtp'06, widzę, że koniowość bardzo ładnie w górę. Najgorsze za Tobą. 
Ile właściwie da się wyciągnąć z tego motoru na seryjnych bebechach? Ile dół wytrzyma?
Nie tylko koledzy przedmówcy chcieliby taki motor u siebie. Zobaczymy co przyniesie przyszły sezon.
Powodzenia
			
									
									Ile właściwie da się wyciągnąć z tego motoru na seryjnych bebechach? Ile dół wytrzyma?
Nie tylko koledzy przedmówcy chcieliby taki motor u siebie. Zobaczymy co przyniesie przyszły sezon.
Powodzenia
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
						- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Na tej suszarce co ma powinno dać się osiągnąć ok 330KM...
Na GT2871r z dużą dupą gorącą powinno wyjść po 400KM...
			
									
									Na GT2871r z dużą dupą gorącą powinno wyjść po 400KM...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
 - fanatyk nissana
 - Posty: 647
 - Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
 - Lokalizacja: OBR Niestachów
 - Kontakt:
 
źle sie wyraziłem. chodziło mi czy złamiesz 14s. co prawda nie wiem jak jesteś przygotowany pod kątem wagi ale jak nie specjalnie ruszyłeś ją to wysoka 13 to wszystko dla N15 z środkiem. Przynajmniej tak mi podpowiada doświadczenie w dziedzinie 1/4 mili - przy całym szacunku dla projektu i mocy tego auta.
			
									
									Nissan Almera GTi  RACING 172KM 215Nm  
						- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Na żywo się kozak prezentuje, niesamowicie się beigi bije zmiana i natychmaistowy ciąg zero zmułki... I trakcja jest 
 Dużo trakcji 
			
									
									WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM